BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Wesley Verhoek topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 januari 2015 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2015 - 12:53 schreef van geil het volgende:
afkopen die hap.
is al n jaar te laat, dus nu tempo van Geel.
tja, hier heb je dus je antwoord. Als Verhoek niet mee wil werken dan heb je weinig te willen als TD.
Barabas
 Barabas - maandag 05 januari 2015 - 13:20   quote  deeplink  
Gelijk heeft ie.... Maar ik reken het MvG wel aan dat hij deze jongen destijds voor 4 jaar heeft laten tekenen. Een blind paard ziet nog dat deze jongen zwaar tekort komt voor Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 januari 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Dat vonden we toen -op een ander voetbalniveau weliswaar- nog niet.
ar
 ar - maandag 05 januari 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Nu jou(w) contract nog.. baksteen!
van geil
 van geil - maandag 05 januari 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2015 - 11:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tja, hier heb je dus je antwoord. Als Verhoek niet mee wil werken dan heb je weinig te willen als TD.
waar doel je op ?
ik lees alleen dat hij niet vrijwillig vertrekt, nee, dat lijkt me duidelijk.
n flinke afkoopsom is de enige manier.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 januari 2015 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2015 - 17:42 schreef van geil het volgende:

[..]

waar doel je op ?
ik lees alleen dat hij niet vrijwillig vertrekt, nee, dat lijkt me duidelijk.
n flinke afkoopsom is de enige manier.
Ja, maar dan nog moet Verhoek het accepteren.. of wou je hem zijn salaris tot juni 2016 in 1x meegegeven?
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 januari 2015 - 19:13   quote  deeplink  
profiteur.
sevillana
 sevillana - maandag 05 januari 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2015 - 11:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tja, hier heb je dus je antwoord. Als Verhoek niet mee wil werken dan heb je weinig te willen als TD.
kwestie van onderhandelen over de afkoopsom?
JanM
 JanM - maandag 05 januari 2015 - 19:19   quote  deeplink  
Hij zal wel factor 2 vragen omdat dit wel eens zijn laatste profclub zou kunnen zijn ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 januari 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2015 - 19:19 schreef JanM het volgende:
Hij zal wel factor 2 vragen omdat dit wel eens zijn laatste profclub zou kunnen zijn ...
Nee.
Vind hem erg geschikt voor die 020-zooi.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 januari 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2015 - 19:14 schreef sevillana het volgende:

[..]

kwestie van onderhandelen over de afkoopsom?
Normaal gesproken wel, zie ook met Schaken. Maar beide partijen moeten dan wel willen. Echt willen. Dus of Verhoek wil of zijn gehele salaris overgemaakt zien of Van Geel heeft een onredelijk bod gedaan.

Lijkt mij dan. Als je de media moet geloven dan lijkt Verhoek hoog in de boom te zitten. Zijn goed recht trouwens.
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - maandag 05 januari 2015 - 19:53   quote  deeplink  
Verhoek maakt seizoen af bij D.R.L.
van geil
 van geil - maandag 05 januari 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2015 - 19:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ja, maar dan nog moet Verhoek het accepteren.. of wou je hem zijn salaris tot juni 2016 in 1x meegegeven?
nee maar in dit geval ben je gewoon n jaar kwijt.
dan heb je nog n half jaar verdient uiteindelijk.
zuur maar onoverkomelijk./
van geil
 van geil - maandag 05 januari 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2015 - 19:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Normaal gesproken wel, zie ook met Schaken. Maar beide partijen moeten dan wel willen. Echt willen. Dus of Verhoek wil of zijn gehele salaris overgemaakt zien of Van Geel heeft een onredelijk bod gedaan.

Lijkt mij dan. Als je de media moet geloven dan lijkt Verhoek hoog in de boom te zitten. Zijn goed recht trouwens.
Schaken is ontbonden in ruil voor transfer vrij. en zijn contract loopt af.
dat is heel anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 januari 2015 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 januari 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2015 - 20:10 schreef van geil het volgende:

[..]

Schaken is ontbonden in ruil voor transfer vrij. en zijn contract loopt af.
dat is heel anders.
Natuurlijk is het anders. Ik beweerde ook nergens dat de 2 situaties gelijk waren. Alleen dat er een oplossing gezocht werd voor 2 spelers die niet meer aan de bak komen in het eerste. En als je dan voortijdig afscheid wil nemen dan moeten beide partijen dat willen. Schaken had ook dwars kunnen liggen en pas eind seizoen vertrekken. Dat deed hij niet.

En voor de volledigheid, das geen verwijt aan Verhoek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 januari 2015 door T-FeYeN00rD --
tomson
 tomson - maandag 05 januari 2015 - 22:32   quote  deeplink  
Pfff een echte flop geworden. Maar Cabral bakt er niet veel meer van. Alleen jammer van dat ellenlange contract.
sevillana
 sevillana - maandag 05 januari 2015 - 22:58   quote  deeplink  
dilemma dus
MMM
 MMM - dinsdag 06 januari 2015 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2015 - 22:32 schreef tomson het volgende:
Pfff een echte flop geworden. Maar Cabral bakt er niet veel meer van. Alleen jammer van dat ellenlange contract.
De meest trieste ruildeal ooit in de Nederlandse voetballerij.
van geil
 van geil - dinsdag 06 januari 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2015 - 10:15 schreef MMM het volgende:

[..]

De meest trieste ruildeal ooit in de Nederlandse voetballerij.
Mazzeltje voor van Geel,
th?id=HN.608014498755052366&pid=1.7
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 januari 2015 - 12:20   quote  deeplink  
Verhoek had gehoopt op een echte kans: ''Dat steekt wel''

2im3toi.jpg

Wesley Verhoek heeft zich neergelegd bij het feit dat Feyenoord afscheid van hem wil nemen. De aanvaller van de Rotterdammers is er nooit in geslaagd om zijn waarde te tonen bij de club. Naar eigen zeggen heeft hij echter ook nooit een eerlijke kans gehad.

"Laat ik nog een keer duidelijk zijn: de club Feyenoord verwijt ik niks en ik ben trots dat ik hier heb mogen spelen", tekende Voetbal International op uit de mond van de 28-jarige buitenspeler. "Ik heb blijkbaar niet het niveau gehaald dat past bij Feyenoord."

"Kan gebeuren, al heb ik nooit een aantal wedstrijden achter elkaar de kans gehad. Dat steekt wel, in die zin dat je dan echt duidelijkheid krijgt. Faal je dan in acht wedstrijden, ja dan kan je met een gerust hart zeggen dat je niet goed genoeg bent", aldus het verhaal van Verhoek. Dit seizoen kwam de aanvaller in nog geen enkele competitiewedstrijd in actie voor de Rotterdammers. In totaal deed hij in 37 duels mee voor Feyenoord, waarin hij 1 keer scoorde en vier assists gaf.
Bron:Soccernews
de bluffer
 de bluffer - woensdag 07 januari 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 12:20 schreef RenatoBos het volgende:
Verhoek had gehoopt op een echte kans: ''Dat steekt wel''

[ afbeelding ]

Wesley Verhoek heeft zich neergelegd bij het feit dat Feyenoord afscheid van hem wil nemen. De aanvaller van de Rotterdammers is er nooit in geslaagd om zijn waarde te tonen bij de club. Naar eigen zeggen heeft hij echter ook nooit een eerlijke kans gehad.

"Laat ik nog een keer duidelijk zijn: de club Feyenoord verwijt ik niks en ik ben trots dat ik hier heb mogen spelen", tekende Voetbal International op uit de mond van de 28-jarige buitenspeler. "Ik heb blijkbaar niet het niveau gehaald dat past bij Feyenoord."

"Kan gebeuren, al heb ik nooit een aantal wedstrijden achter elkaar de kans gehad. Dat steekt wel, in die zin dat je dan echt duidelijkheid krijgt. Faal je dan in acht wedstrijden, ja dan kan je met een gerust hart zeggen dat je niet goed genoeg bent", aldus het verhaal van Verhoek. Dit seizoen kwam de aanvaller in nog geen enkele competitiewedstrijd in actie voor de Rotterdammers. In totaal deed hij in 37 duels mee voor Feyenoord, waarin hij 1 keer scoorde en vier assists gaf.
Bron:Soccernews
En toch hoop ik dat als hij nog gaat vertrekken een mooie club weer krijgt waar hij zich kan waarmaken.
MMM
 MMM - woensdag 07 januari 2015 - 13:03   quote  deeplink  
Dacht na VVV uit, in zijn eerste seizoen, dat dat het duwtje was dat hij nodig had. Speelde geweldig die wedstrijd.

Jammer.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 januari 2015 - 13:18   quote  deeplink  
Verhoek bijt van zich af: ''Ik ben geen kind van twaalf...''

ftq0zk.jpg

Wesley Verhoek spreekt zich voor het eerst uit over zijn situatie bij Feyenoord. De buitenspeler is niet aanwezig op het trainingskamp in Dubai en dat vernam hij via het internet. De volgende training stapte hij op trainer Fred Rutten af en kreeg hij de pijnlijke bevestiging.

''Toen zei hij dat hij me thuis liet omdat de club van me afwil. Nou, duidelijk toch. Maar zég dat dan gewoon. Ik loop al vanaf mijn zeventiende rond in het betaalde voetbal, ben 28 jaar en vader van een zoon Behandel me dan niet als een kind van twaalf'', bijt Verhoek van zich af in Voetbal International.

Over Feyenoord zal hij net als Ruben Schaken nooit iets slechts zeggen. ''Hoe kan ik ooit iets negatiefs zeggen over deze club? Het is namelijk een fantastische club, hier mogen spelen is waar ik vroeger van droomde. Dat het mij niet is gelukt, voelt dan ook als een grote teleurstelling en dat reken ik mezelf aan. Ik heb gefaald, das een feit, zoals het óók een feit is dat ik niet kón slagen.''

Er is wat voorzichtig contact met een club uit de Tweede Bundesliga. ''Het moeilijke van deze situatie is dat je zelf niks in de hand hebt. Je bent afhankelijk van de markt. Het enige waarop ík invloed heb, is dat ik fit ben, zodat ik zonder problemen kan aansluiten bij een eventuele nieuwe club. Dat is momenteel mijn motivatie en ik wil elke dag keihard trainen, daardoor verslap ik niet.''
Bron:VI
tomson
 tomson - woensdag 07 januari 2015 - 13:49   quote  deeplink  
Move on . Punt
van geil
 van geil - woensdag 07 januari 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:
Verhoek bijt van zich af: ''Ik ben geen kind van twaalf...''

[ afbeelding ]

Wesley Verhoek spreekt zich voor het eerst uit over zijn situatie bij Feyenoord. De buitenspeler is niet aanwezig op het trainingskamp in Dubai en dat vernam hij via het internet. De volgende training stapte hij op trainer Fred Rutten af en kreeg hij de pijnlijke bevestiging.

''Toen zei hij dat hij me thuis liet omdat de club van me afwil. Nou, duidelijk toch. Maar zég dat dan gewoon. Ik loop al vanaf mijn zeventiende rond in het betaalde voetbal, ben 28 jaar en vader van een zoon Behandel me dan niet als een kind van twaalf'', bijt Verhoek van zich af in Voetbal International.

Over Feyenoord zal hij net als Ruben Schaken nooit iets slechts zeggen. ''Hoe kan ik ooit iets negatiefs zeggen over deze club? Het is namelijk een fantastische club, hier mogen spelen is waar ik vroeger van droomde. Dat het mij niet is gelukt, voelt dan ook als een grote teleurstelling en dat reken ik mezelf aan. Ik heb gefaald, das een feit, zoals het óók een feit is dat ik niet kón slagen.''

Er is wat voorzichtig contact met een club uit de Tweede Bundesliga. ''Het moeilijke van deze situatie is dat je zelf niks in de hand hebt. Je bent afhankelijk van de markt. Het enige waarop ík invloed heb, is dat ik fit ben, zodat ik zonder problemen kan aansluiten bij een eventuele nieuwe club. Dat is momenteel mijn motivatie en ik wil elke dag keihard trainen, daardoor verslap ik niet.''
Bron:VI
duidelijk, er zijn dus nog helemaal geen pogingen geweest.
onvoorstelbaar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 07 januari 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 13:59 schreef van geil het volgende:

[..]

duidelijk, er zijn dus nog helemaal geen pogingen geweest.
onvoorstelbaar
Hoe maak je dat op uit dit artikel?
van geil
 van geil - woensdag 07 januari 2015 - 14:09   quote  deeplink  
Omdat Rutten hem moest mededelen dat de club van hem af wil.duidelijker kan niet
Waarbij hij ook nog zelf de actie moest ondernemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 07 januari 2015 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 14:09 schreef van geil het volgende:
Omdat Rutten hem moest mededelen dat de club van hem af wil.duidelijker kan niet
Waarbij hij ook nog zelf de actie moest ondernemen.
Volgens mij staat er dat Verhoek actie moest ondernemen om uiteindelijk van Rutten te horen dat ie moest thuis moest blijven, omdat hij overbodig is. Dus het 'nieuwe' is in deze zin het gegeven dat ie op het trainingskamp er niet bij is. Niet dat hij moet vertrekken.

Dat hij moest vertrekken was immers al langer bekend. Feyenoord probeerde Verhoek van de zomer al te slijten, althans dat was de stellige overtuiging van onder meer VI.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 07 januari 2015 - 15:01   quote  deeplink  
Mij lijkt het me waarschijnlijker dat Verhoek al langer op de hoogte was van het feit dat Feyenoord van hem af wil. Alleen zolang er geen concrete interesse is, wil hij volwaardig lid van de selectie blijven. Dat hij dat nu niet is en dat dat volgens hem niet goed gecommuniceerd wordt, daar zit de teleurstelling in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door T-FeYeN00rD --
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 07 januari 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Verhoek leest blijkbaar geen kranten, zelf een kind van 12 weet dat hij weg moet behalve hijzelf?
Wie zich als een kind gedraagt wordt als een kind behandeld.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 januari 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 13:59 schreef van geil het volgende:

[..]

duidelijk, er zijn dus nog helemaal geen pogingen geweest.
onvoorstelbaar
Neutraler lezen en je fixatie op usual suspects opzij zetten. Gaat niet over het feit dat hij weg mag/moet.
Laat niet onverlet dat de mededeling over thuisblijven niet zo had behoren te gaan.
JanM
 JanM - woensdag 07 januari 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 13:59 schreef van geil het volgende:

[..]

duidelijk, er zijn dus nog helemaal geen pogingen geweest.
onvoorstelbaar
Onvoorstelbaar, jouW gezeik!
VVout
 VVout - woensdag 07 januari 2015 - 15:51   quote  deeplink  
Jan het is Gezeik, de w niet voor alles gaan misbruiken hè!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door VVout --
JanM
 JanM - woensdag 07 januari 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 15:51 schreef VVout het volgende:
Jan het is Gezeik, de w niet voor alles gaan misbruiken hè!
Wat staat er dan?
van geil
 van geil - woensdag 07 januari 2015 - 17:56   quote  deeplink  
Volgens mij is er n wezenlijk verschil tussen weten dat je weg mag(transfer}
of dat de club van je af wil. ( wat afkoop zou moeten zijn}
Dat er enkele zijn die dit niet willen snappen omdat mijn post verward worden met mijn persoon, is eigenlijk wel grappig.
naarstig zoeken naar n stok om mee te slaan.
terwijl er feitelijk geen speld tussen te krijgen is.
Doel overigens niet op T, die blijft altijd inhoudelijk ipv persoonlijk, net als de meeste overigens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door van geil --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 07 januari 2015 - 17:57   quote  deeplink  
Hahaha!
van geil
 van geil - woensdag 07 januari 2015 - 17:58   quote  deeplink  
ik heb gezegd.
:)
R()b
 R()b - woensdag 07 januari 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Lekker emotie eten bij de Mac joh
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 07 januari 2015 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 17:56 schreef van geil het volgende:
Volgens mij is er n wezenlijk verschil tussen weten dat je weg mag(transfer}
of dat de club van je af wil. ( wat afkoop zou moeten zijn}
Er zit inderdaad een wezenlijk verschil tussen openstaan van Feyenoord voor een transfer of het willen afkopen van zijn contract, daar heb je gelijk in. Ik had wellicht duidelijker bewoordingen moeten gebruiken. Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik niet uit het stuk kan opmaken of hem een afkoopsom is aangeboden of niet. "omdat de club van hem af wil" (het citaat uit het nieuwsbericht) is een aanwijzing dat Feyenoord hem actief probeert te lozen, maar zoals aangeven denk ik niet dat hij reageert op het feit dat de club van hem af wil maar eerder op zijn uitsluiting van het trainingskamp in Dubai en de naar zijn mening slechte communicatie van Feyenoordkant daarover
van geil
 van geil - woensdag 07 januari 2015 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 18:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Er zit inderdaad een wezenlijk verschil tussen openstaan van Feyenoord voor een transfer of het willen afkopen van zijn contract, daar heb je gelijk in. Ik had wellicht duidelijker bewoordingen moeten gebruiken. Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik niet uit het stuk kan opmaken of hem een afkoopsom is aangeboden of niet. "omdat de club van hem af wil" (het citaat uit het nieuwsbericht) is een aanwijzing dat Feyenoord hem actief probeert te lozen, maar zoals aangeven denk ik niet dat hij reageert op het feit dat de club van hem af wil maar eerder op zijn uitsluiting van het trainingskamp in Dubai en de naar zijn mening slechte communicatie van Feyenoordkant daarover
Zo kun je t inderdaad lezen.
Maar ik ga (ging) er van uit dat als hem n voorstel van afkoop is gedaan Jongstleden hij daaruit wel snapt dat hij overbodig is, en dus ook voor het trainingskamp.
anyway , er lijkt nu schot in te komen mogen de geruchten kloppen over vermeende belangstelling uit Duitsland.
Dus laten we hopen dat er n einde komt aan deze soap.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 januari 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Als je iedereen gaat afkopen is lekker kapitaal vernietiging.
Je kan dat geld evengoed niet inzetten.
JanM
 JanM - woensdag 07 januari 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 17:56 schreef van geil het volgende:
Volgens mij is er n wezenlijk verschil tussen weten dat je weg mag(transfer}
of dat de club van je af wil. ( wat afkoop zou moeten zijn}
Dat er enkele zijn die dit niet willen snappen omdat mijn post verward worden met mijn persoon, is eigenlijk wel grappig.
naarstig zoeken naar n stok om mee te slaan.
terwijl er feitelijk geen speld tussen te krijgen is.
Doel overigens niet op T, die blijft altijd inhoudelijk ipv persoonlijk, net als de meeste overigens.
Geen idee of je op mij doelt en dat maakt me verder ook niet uit ...

Feyenoord wil van hem af, maar hij heeft nog 1,5 jaar een contract dus is het hopen op een transfer. Dat kan de hele maand nog. Hem niet meenemen naar Dubai is een duidelijk signaal dat ook tactiek kan zijn: er is nu geen enkele hoop meer, dus ik kan maar beter gaan. Is er richting eind januari geen andere club in beeld, kan altijd nog over ontbinding worden onderhandeld. Doe je dat nu al, weet je zeker dat je nog een groot deel van die 1,5 jaar moet aftikken!

Het is mij simpelweg te makkelijk om alles negatief te benaderen en Van Geel in de schoenen proberen te schuiven. Moet je lekker mee doorgaan hoor, maar dan zal ik af en toe kort en krachtig reageren ...
van geil
 van geil - woensdag 07 januari 2015 - 18:53   quote  deeplink  
we praten over 1 of twee spelers.
en volgens seizoen hou je in dit geval wel wat ruimte over in je salarisbudget.
wat op de quote van Stylzz.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 januari 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 18:53 schreef van geil het volgende:
we praten over 1 of twee spelers.
en volgens seizoen hou je in dit geval wel wat ruimte over in je salarisbudget.
wat op de quote van Stylzz.
Dat doe je sowieso als je t aanhoudt tot de volgende zomerperiode.
In geval Verhoek dan.
Schaken snap ik, die was sowieso weg. Die is ook niet afgekocht.
ar
 ar - woensdag 07 januari 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 12:20 schreef RenatoBos het volgende:
Verhoek had gehoopt op een echte kans: ''Dat steekt wel''

[ afbeelding ]

Wesley Verhoek heeft zich neergelegd bij het feit dat Feyenoord afscheid van hem wil nemen. De aanvaller van de Rotterdammers is er nooit in geslaagd om zijn waarde te tonen bij de club. Naar eigen zeggen heeft hij echter ook nooit een eerlijke kans gehad.

"Laat ik nog een keer duidelijk zijn: de club Feyenoord verwijt ik niks en ik ben trots dat ik hier heb mogen spelen", tekende Voetbal International op uit de mond van de 28-jarige buitenspeler. "Ik heb blijkbaar niet het niveau gehaald dat past bij Feyenoord."

"Kan gebeuren, al heb ik nooit een aantal wedstrijden achter elkaar de kans gehad. Dat steekt wel, in die zin dat je dan echt duidelijkheid krijgt. Faal je dan in acht wedstrijden, ja dan kan je met een gerust hart zeggen dat je niet goed genoeg bent", aldus het verhaal van Verhoek. Dit seizoen kwam de aanvaller in nog geen enkele competitiewedstrijd in actie voor de Rotterdammers. In totaal deed hij in 37 duels mee voor Feyenoord, waarin hij 1 keer scoorde en vier assists gaf.
Bron:Soccernews
Jou 8 wedstrijden opstellen is gewoon onverantwoordelijk.
van geil
 van geil - woensdag 07 januari 2015 - 21:28   quote  deeplink  
haha
ar
 ar - woensdag 14 januari 2015 - 22:21   quote  deeplink  
En?...ga je nog?
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 21 januari 2015 - 13:21   quote  deeplink  
ja
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Ziet er naar uit.
craven
 craven - woensdag 21 januari 2015 - 13:59   quote  deeplink  
mooi, drukte ZWAAR op de begroting :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Wesley Verhoek topic









0.0149769