|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Mooi! Daar neem ik er vanavond een op.... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wesley doe verstandig, ga terug naar ADO Den Haag want dan kom je iedere week aan het spelen ik geloof Henk Fräser wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:) drie clubs in de markt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hopelijk komt dit snel rond.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beste actie was in de catacomben. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: welke dan, namen noemen we toch altijd |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: niet zo raar doen heeft nooit een echter kans gehad, alleen soms een paar invalbeurten heel jammer het is een hele aardige Haagse jongen wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: weet ik veel, staat in de berichtgeving van vi |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mao ADO, Schaakclub De Pion, vv Knollendam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Z'n beste acties toch in het donker gemaakt. |
|
|
|
|
Brhaven
|
|
|
Ik las dat W. Verhoek de grappenmaker binnen de selectie van Feyenoord is. Misschien dat er nog een cariere als cabaretier voor hem is weggelegd. Zijn komst was in ieder geval een tranendal en hij heeft alleen maar geld gekost. Veel geluk bij ADO! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 18:10 schreef Brhaven het volgende:Ik las dat W. Verhoek de grappenmaker binnen de selectie van Feyenoord is. Misschien dat er nog een cariere als cabaretier voor hem is weggelegd. Zijn komst was in ieder geval een tranendal en hij heeft alleen maar geld gekost. Veel geluk bij ADO! Kan ie elke dag naar de Chinees. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yess!! bedankt(not) en tot ziens! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Blijkt ineens dat hij het geheim van het succes was door belangrijk te zijn in de kleedkamer. Zijn vertrek gaat ons in de problemen brengen |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het waren een paar geweldige jaren Wes. Bedankt !
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 15:40 schreef de bluffer het volgende:Wesley doe verstandig, ga terug naar ADO Den Haag want dan kom je iedere week aan het spelen ik geloof Henk Fräser wel zal je het meemaken dat hij tegen ons scoort .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Geweldige kerel, vond hem bij Ado steengoed, maar heeft het helaas nooit buiten Den Haag kunnen maken, jammer. Steekt als persoon wel goed in elkaar, dus het beste Wes! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: "@FR1908Nieuws: Wesley Verhoek neemt vandaag een beslissing over zijn toekomst. Verhoek staat in de belangstelling van ADO Den Haag en Go Ahead Eaglesm.(AD)"
Vraag me ook af wat de bron van van geil is ;) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
"@Mkrabby: Wesley Verhoek is nu onderweg naar Deventer, daar wordt hij straks gepresenteerd. Hij verkiest Go Ahead ... http://t.co/WFD0ZcaHHu" |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet verwacht, ik denk die gaat naar ADO.
Benieuwd of GAE het volledige salaris overneemt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop voor Wes dat ze daar ook een MC Donalds in de omgeving hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nemen m voor een half jaar he. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 09:21 schreef Arie.Klooster het volgende:Geweldige kerel, vond hem bij Ado steengoed, maar heeft het helaas nooit buiten Den Haag kunnen maken, jammer. Steekt als persoon wel goed in elkaar, dus het beste Wes! Ben ik 100% mee eens geweldige kerel vaak gesproken succes Wesley |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Dus na dit seizoen komt hij weer een plaatsje in de zon zoeken? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Die hebben ze zeker. Was ook een voorwaarde! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Go Ahead, ADO Den Haag en wie was die derde club dan wat steeds gezegd werd? dat ze bij Feyenoord gemeld hadden |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Zal denk ik ook afhangen van de vraag of Go Ahead zich in de eredivisie weten te handhaven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 12:09 schreef sportverteller het volgende:[..] Zal denk ik ook afhangen van de vraag of Go Ahead zich in de eredivisie weten te handhaven. dat doen ze wel met Wesley er bij gaat dat zeker lukken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 09:22 schreef Bosifyable het volgende:[..] "@FR1908Nieuws: Wesley Verhoek neemt vandaag een beslissing over zijn toekomst. Verhoek staat in de belangstelling van ADO Den Haag en Go Ahead Eaglesm.(AD)" Vraag me ook af wat de bron van van geil is ;) De bron was headliner :) drie honden vechten om n been. en de Eagles gaan er mee heen. Joepie. nu nog hopen dat de Eagles n fors deel van t salaris betalen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Tot wanneer staat hij eigenlijk bij ons onder contract? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ze zijn goed bezig bij Feyenoord: een voor een gaan ze de deur uit!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 09:21 schreef Arie.Klooster het volgende:Geweldige kerel, vond hem bij Ado steengoed, maar heeft het helaas nooit buiten Den Haag kunnen maken, jammer. Steekt als persoon wel goed in elkaar, dus het beste Wes! Lekker belangrijk! Daar heeft Feyenoord wat aan: als persoon wel goed in elkaar .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik stam af van de Bosjesmannen. zie ze liever per bosjes vertrekken |
|
|
|