BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Wesley Verhoek topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 12:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Denk dat ze een inschatting maken wat hij bij een nieuwe club kan verdienen. Het verschil plus een beetje wordt door Feyenoord opgehoest.
das lastig inschatten dan..😁
JanM
 JanM - vrijdag 26 juni 2015 - 12:45   quote  deeplink  
Zal wel voor 3 biertjes en een bal gehakt ergens gaan voetballen = ± € 10 per dag = € 3.650,00 per jaar dus dan moet Feyenoord € 596.350,00 bijleggen ... tja
van geil
 van geil - vrijdag 26 juni 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 11:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Denk dat je verkeerd zit met die schatting, want dan zou ie 240.000 € moeten laten liggen, ik denk dat ie daarvoor nog wel een jaartje op de bank gaat zitten omdat mee te pikken..
nou nee, je vergeet dat n gemiddelde speler in NL 300.000 verdient.
dat pakt hij er in het slechtste geval bij.
buiten NL ligt dat nog veel hoger.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 17:12 schreef van geil het volgende:

[..]

nou nee, je vergeet dat n gemiddelde speler in NL 300.000 verdient.
dat pakt hij er in het slechtste geval bij.
buiten NL ligt dat nog veel hoger.
Klopt maar blijkbaar is hij een boven gemiddelde speler als ie 6 ton verdient en ik vrees dat Feyenoord weinig cadeau krijg van Wesley
netsurfer
 netsurfer - donderdag 06 augustus 2015 - 14:32   quote  deeplink  
Heeft deze held alweer een nieuwe club gevonden eigenlijk?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 14:38   quote  deeplink  
Tis nummertje trekken voor hem
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 08 september 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:

Verhoek vertrekt naar sterrenensemble in India

WESLEY VERHOEK heeft een nieuwe club gevonden. Hij gaat per direct voetballen voor FC Pune City uit India. Dat lijkt op het eerste gezicht een grote stap terug, maar de Indian Super League is enorm ambitieus.

Foto
Foto: Eric Verhoeven Fotografie

Bollywood-acteur Hrithik Roshan en de Italiaanse club Fiorentina zijn eigenaren van Pune City, dat de van Manchester City afkomstige David Platt als trainer onder contract heeft staan. Bekende spelers zijn onder meer David Trezeguet, Adrian Mutu en Didier Zokora.

Afgelopen vrijdag nam Fiorentina contact op mede zaakwaarnemer van Verhoek. Pune City zocht nog een buitenspeler en daarvoor kwam de oud-Feyenoorder in aanmerking. Vandaag werden de laatste details gladgestreken.

Opvallend is dat de competitie in India slechts een aantal maanden duurt. De eerste wedstrijd is in september en in december zit het seizoen er alweer op. Verhoek heeft dan ook een contract getekend dat op 1 januari 2016 alweer afloopt.
Mooi hoor, daar past hij wel in een sterrenteam.

Nu maar hopen dat hij niet net als in Engeland snel last van heimwee gaat krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 september 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Verhoek eerlijk: ''Het is een prachtig contract''

23utn4m.jpg

Het is geen alledaagse transfer, die van Wesley Verhoek. De 28-jarige aanvaller kon zijn geluk in Engeland niet vinden en kiest nu voor een andere uithoek. "Het bleek een enorm serieus verhaal met grote ambities. En ja, ik ga er niet omheen draaien, het is een prachtig contract", vertelt Verhoek tegen Goal.

Eigenaren van de club zijn de steenrijke Bollywood-acteur Hrithik Roshan en Fiorentina, de Italiaanse Serie A-club. Vrijdag werd Verhoek benaderd door de directie van Fiorentina en de voorzitter van FC Pune City. Volgens Verhoek neemt hij deze stap bewust. "Ook voor mijn eigen ontwikkeling is het goed dat ik de ervaring van het buitenland kan gaan opdoen. Ik had ook in Nederland kunnen blijven."

Hoewel de 28-jarige aanvaller nog niet erg bekend is met India heeft hij zich de afgelopen tijd flink verdiept in zijn nieuwe club. "Ze hebben echt een goed elftal", weet hij. "Ik zal aan de bak moeten en kijk er enorm naar uit om in dat elftal te kunnen gaan voetballen. De club wil dolgraag kampioen worden en doet daar alles aan. Ik heb echt zin om lekker te gaan voetballen."
Barabas
 Barabas - woensdag 09 september 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2015 - 14:22 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Mooi hoor, daar past hij wel in een sterrenteam.

Nu maar hopen dat hij niet net als in Engeland snel last van heimwee gaat krijgen.
Een miljoen per jaar zal de pijn enigszins verzachten, vermoed ik zo....
van geil
 van geil - zaterdag 12 september 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Is dat dezelfde club waar Goossens zat?
Die zit overigens in Roemenië las ik.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 13:59   quote  deeplink  
Leuke voetballer, maar voortdurend geblesseerd. We hadden niks aan een man van glas...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Wesley Verhoek topic









0.0186350