BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Wesley Verhoek topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 19:34 schreef RenatoBos het volgende:
Zou zo maar eens kunnen, ik heb zelf een veel beter gevoel bij Verhoek dan bij Cabral..zie in hem wel wat van Guidetti terug en hoop dus dat de gif die Guidetti in het elftal bracht nu gebracht word door Wesley..
Omekees
 Omekees - woensdag 12 september 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 19:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

uhum...?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Omekees..?
Omekees
 Omekees - woensdag 12 september 2012 - 20:56   quote  deeplink  
Bode..?
craven
 craven - woensdag 12 september 2012 - 20:57   quote  deeplink  
post?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 21:10   quote  deeplink  
crazy.gif
ar
 ar - woensdag 12 september 2012 - 21:15   quote  deeplink  
Ik heb wel een goed gevoel over Verhoek..zin in zaterdag!
van geil
 van geil - woensdag 12 september 2012 - 21:26   quote  deeplink  
twijfel niet aan hem als voetballer,,,

wel aan zijn mentale weerbaarheid...en aanpassingsvermogen...

wordt n kerel Wesley,,,veel succes!!!!!
Snees
 Snees - zaterdag 15 september 2012 - 13:05   quote  deeplink  
Voor feyenoord een prima versterking.
Succes!
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 15 september 2012 - 13:32   quote  deeplink  
Verhoek- Pelle goude combinatie..!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 september 2012 - 14:47   quote  deeplink  
We zullen zien.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 11:19   quote  deeplink  
John Verhoek: ''Ben door Wesley Feyenoord-fan geworden''

John Verhoek zag zijn broer Wesley afgelopen zaterdag zijn debuut maken voor Feyenoord. Hij speelt zelf momenteel voor het Duitse FSV Frankfurt. De aanvaller sluit niet uit dat ze ooit weer samen spelen.
''Je weet het natuurlijk nooit. Het bevalt in Frankfurt erg goed. Het is een grote stad en het niveau ligt hoger dan ik dacht'', vertelt de voormalige speler van ADO Den Haag in gesprek met RTV Rijnmond.
Verhoek denkt dat zijn broer in De Kuip van grote waarde kan zijn: ''Je kunt spreken van een goed debuut. Maar Wesley kan nog veel meer en dat gaat hij ook laten zien. Het liefst wil ik alle wedstrijden van mijn broer bijwonen. Nu hij er speelt ben ik een echte Feyenoord-fan.''
Bron:Voetbalcentraal
MMM
 MMM - zondag 07 oktober 2012 - 22:33   quote  deeplink  
Mag wel wat beter allemaal.. En wat meer pit, begin me te irriteren.. Laat dan Schaken maar gewoon op rechts.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 oktober 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 oktober 2012 - 22:33 schreef MMM het volgende:
Mag wel wat beter allemaal.. En wat meer pit, begin me te irriteren.. Laat dan Schaken maar gewoon op rechts.
Mee eens.
Lijkt wel een nivootje te hoog voor hem.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 oktober 2012 - 22:34   quote  deeplink  
T viel ook niet mee nu. Wel veel ijver en werklust gezien hoor.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 oktober 2012 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 oktober 2012 - 22:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mee eens.
Lijkt wel een nivootje te hoog voor hem.
Heeft ie een keer geprobeerd zijn man voorbij te komen? Dat viel me nog het meest tegen. Hij had ook een belachelijk terugspeelbal over 60 meter. Uiteindelijk moet Immers een overtreding maken nadat achtereenvolgens Lamprou, Indi en Nelom in de problemen kwamen. Uit die vrije trap viel de 2-1.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 oktober 2012 - 08:27   quote  deeplink  
Verhoek?? Een van de grootste drama's van de laatste 30 jaar die ik in de kuip heb gezien. Nor erger dan Anthony Lurling ...... en dat zegt wel heel veel!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 oktober 2012 - 08:41   quote  deeplink  
Verhoek kan beter.
Ben bang dat t er nooit meer uit gaat komen.
Ado/Engeland/Ado/Twente/Feyenoord heeft m de kop gekost.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 oktober 2012 - 09:01   quote  deeplink  
Valt mij ook zwaar tegen had echt veel meer van hem verwacht..
Heb het idee dat ie helemaal niet fit is..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 10 oktober 2012 - 03:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 oktober 2012 - 08:27 schreef lijdensweg het volgende:
Verhoek?? Een van de grootste drama's van de laatste 30 jaar die ik in de kuip heb gezien. Nor erger dan Anthony Lurling ...... en dat zegt wel heel veel!!
Vergelijken met Lurling
Gaat dat niet erg ver vriend
Lurling speelde toch op links bij ons :p
Nick4F
 Nick4F - woensdag 10 oktober 2012 - 09:29   quote  deeplink  
Ik ben nog steeds van mening dat Van Geel het beste uit de situatie heeft gehaald. Ik heb Verhoek hoog zitten, maar ben het met RenatoBos eens: Die gozer is minstens 5 kilo te zwaar. Hij speelt niet voor niets met het shirt uit de broek. Ik begrijp er helemaal niets van. Zo kun je er bij lopen als je vierde klas speelt, maar een goed betaalde full prof met zo'n reet en zulke dikke poten? Conditioneel is Verhoek echt helemaal nergens: Loopt vijf meter achter z'n man aan en laat die vervolgens gewoon lopen. Ik schrijf hem beslist nog niet af, - maar dan zal hij er echt heel hard aan moeten trekken. Zelfs een goede voorzet - toch zijn handelsmerk - heb ik hem nog niet zien geven. Ik kan me echter nauwelijks voorstellen dat Koeman een niet fitte speler opstelt. Dus wie het weet mag het zeggen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 oktober 2012 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 - 09:29 schreef Nick4F het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat Van Geel het beste uit de situatie heeft gehaald. Ik heb Verhoek hoog zitten, maar ben het met RenatoBos eens: Die gozer is minstens 5 kilo te zwaar. Hij speelt niet voor niets met het shirt uit de broek. Ik begrijp er helemaal niets van. Zo kun je er bij lopen als je vierde klas speelt, maar een goed betaalde full prof met zo'n reet en zulke dikke poten? Conditioneel is Verhoek echt helemaal nergens: Loopt vijf meter achter z'n man aan en laat die vervolgens gewoon lopen. Ik schrijf hem beslist nog niet af, - maar dan zal hij er echt heel hard aan moeten trekken. Zelfs een goede voorzet - toch zijn handelsmerk - heb ik hem nog niet zien geven. Ik kan me echter nauwelijks voorstellen dat Koeman een niet fitte speler opstelt. Dus wie het weet mag het zeggen.
mee eens,ik geloof alleen dat zelfs Theo Jansen nog sneller terug is op gewicht..Dit
kan niet wat hem is overkomen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 oktober 2012 - 13:29   quote  deeplink  
52551_news.jpg
1213_verhoek.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 oktober 2012 - 14:36   quote  deeplink  
Verhoek moet opstaan voordat het te laat is

600x400-pj-1165182.jpg

Na een fantastisch seizoen bij ADO Den Haag had Wesley Verhoek (26) de wereld aan zijn voeten, maar sindsdien zag hij af van een avontuur in Nottingham, mislukte hij bij FC Twente en kan hij in dienst van Feyenoord ook nog niet overtuigen. Wat is er aan de hand met Wes the winger? Als hij het niet redt in De Kuip, speelt hij de rest van zijn carrière in Den Haag.
Het is alweer anderhalf seizoen geleden dat Verhoek excelleerde bij ADO Den Haag. De vraag is nu of dat ene jaar toeval was of dat de buitenspeler nog steeds de Nederlandse top kan halen. Ik hoop het van harte, zegt Frans Adelaar, Want dat gun ik hem. Alleen is Feyenoord geen ADO. Je hebt ook nog Schaken en Cissé. Die moet je er dan eerst maar eens zien uit te spelen en om dat te bereiken, moet je wel mentaal heel sterk in je schoenen staan.

Zijn transfer naar Feyenoord betekent voor Verhoek ook een transfer naar het westen. De speler zelf praat niet graag over heimwee, maar in Enschede was er spraken van een cultureel probleem. Volgens insiders bij FC Twente begonnen steeds meer spelers zich te storen aan de Hagenaar met de grote mond en de magere prestaties. Toen de club tot eigen verbazing een enthousiaste Martin van Geel aan de telefoon kreeg bij het voorstel Verhoek te ruilen tegen Cabral, ging in Enschede de vlag uit. Maar ook de speler zelf wist niet hoe snel hij zijn koffers moest pakken. Om praatjes te hebben moet je wel presenteren. zegt Atteveld.

Maurice Steijn: Ik geloof nog steeds dat hij zo goed kan worden als in dat ene jaar bij ADO. Toen lukte alles, dat gevoel moet hij weer zien te krijgen. Dat kan door hard te trainen. Wes moet eerst eens helemaal fit worden en dan ritme opdoen.  Hij heeft in potentie veel: een sterk lijf, snelheid en die waanzinnige voorzet. Maar hij moet nu wel laten zien dat hij die stap hogerop aankan.

Wiljan Vloet: Verhoek moet maar één ding doen en dat is gas geven. Gewoon hard trainen. Als je iedere dag scherp bent, voel je je fit en raak je ook niet zo snel geblesseerd. Ik geloof dat hij dat kan. Zo oud is hij nog niet en Wesley heeft alle kwaliteiten die een buitenspeler moet hebben.

Raymond Atteveld: Hij loopt nu al een tijdje te sukkelen en dan is het logisch dat er twijfels komen. Eén persoon die ze kan wegnemen: hij zelf. Wesley moet u laten zien dat het succes van dat ene seizoen bij ADO niet alleen maar het succes van Bulykin was, maar dat het ook zijn verdienste is geweest.

Ronald Koeman: Je kunt zien dat Wesley lang niet heeft gespeeld, zegt Feyenoord-trainer Ronald Koeman. Voordat hij naar Feyenoord kwam is hij bij FC Twente drie keer ingevallen, terwijl hij in het halve seizoen daarvoor acht wedstrijden heeft gespeeld en daarvan twee keer als basisspeler. Bovendien had hij ook last van de nodige blessures. Het is dus niet gek dat hij ritme mist en hij heeft tijd nodig om dat op te doen. Die tijd krijgt hij van ons. Wesley moet gewoon goed trainen en doen waarin hij goed is. Dan komt het wel voor mekaar. We hebben die jongen niet voor niets gehaald, hij heeft specifieke kwaliteiten. Ook qua karakter denk ik nog steeds dat hij heel goed bij Feyenoord past.
Bron:FR12
van geil
 van geil - woensdag 10 oktober 2012 - 22:37   quote  deeplink  
met de huidige vorm,,,,van wesley..zou ik geen 4 3 3 spelen.
zeker niet nu ook cisse weg is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 oktober 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Ik zou voor de burgerking variant gaan..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 00:40   quote  deeplink  
Te dik is ie niet maar conditioneel trekt ie het gewoon niet..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 oktober 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Hierboven begrijp ik dat iedereen hem de kwaliteiten toedicht. Dan hou ik me vast aan Koeman's verwachting.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 00:53   quote  deeplink  
Bij ADO heeft ie het laten zien toch, hij kan het wel, denk dat Koeman het goed inschat zo..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 11 oktober 2012 - 06:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 00:40 schreef RenatoBos het volgende:
Te dik is ie niet maar conditioneel trekt ie het gewoon niet..
Dan is t gewoon kwestie van Max 2 maanden en zn lichaam kan t conditioneel hendelen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 oktober 2012 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 06:32 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Dan is t gewoon kwestie van Max 2 maanden en zn lichaam kan t conditioneel hendelen
2 maanden voor een prof?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 oktober 2012 - 08:24   quote  deeplink  
Als ik t zo eens bekijk moet ie 1.5 jaar inhalen...
moa
 moa - donderdag 11 oktober 2012 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 06:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

2 maanden voor een prof?
Iets met wedstrijdritme :)
Rotterdam22
 Rotterdam22 - vrijdag 12 oktober 2012 - 18:54   quote  deeplink  
wat een drama is deze man. te dik en geen instelling geeft mij royston maar
Aartus
 Aartus - vrijdag 12 oktober 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 00:40 schreef RenatoBos het volgende:
Te dik is ie niet maar conditioneel trekt ie het gewoon niet..
Verwacht niet teveel van m.Bij ons kon ie t niet maken.In wedstrijden waar ie de kans kreeg liet ie weinig zien.Er ontbreekt bij hem de echte wil.Nee die gaat volgend seizoen gewoon weer terug naar den haag.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 01:56   quote  deeplink  
Instellingsprobleem dus..'
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 oktober 2012 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 01:56 schreef RenatoBos het volgende:
Instellingsprobleem dus..'
ik denk t niet. Vertrouwen zal zich wel uit betalen.
Denk dat Wesley een familie type is.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik denk t niet. Vertrouwen zal zich wel uit betalen.
Denk dat Wesley een familie type is.
Ik hoop het Stylzz, maar zoals aartje het schetst ligt lijkt het me aan zijn instelling te liggen..
Aartus
 Aartus - zaterdag 13 oktober 2012 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 01:56 schreef RenatoBos het volgende:
Instellingsprobleem dus..'
Ja Instellingsprobleem,Ook op de trainingen hier ging ik wel eens kijken,hij dacht dat ie nog bij Ado zat,t ging hier allemaal een stapje harder.Hij kon t gewoon niet belopen.Ook tijdens invalbeurten en enkele hele wedstrijden>totaal geen gif of temperament.Ik miste de echte drive bij m om te slagen.Ik las op dit forum ook dat iemand m vergeleek met guidetti.Nou vergeet t maar hij is nog geen 30% van guidetti,Wel jammer voor wesley hij was een sympathieke gozer buiten t veld.Gewoon een aardige vent.Misschien weet ronald koeman bij Wesley wel de gevoelige snaar te raken.Dit is voor Wesley de laatste kans om bij een topclub te slagen.Dat zal Ronald Koeman m ook wel duidelijk maken.Anders word t volgend seizoen gewoon weer enkeltje den haag.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 oktober 2012 - 18:39   quote  deeplink  
Verhoek belangrijk: 'Ik ben er nog lang niet'

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F36%2Ffull%2F199_1347024341_verhoek.jpg&key=3e6eef605ccce0692499fb8defd4d62654c29ec0&method=fill&size=560x372

Hij was belangrijk middels een doelpunt. Ook was hij verantwoordelijk voor een assist. Maar na afloop was er bij Wesley Verhoek nauwelijks een sprankje blijschap te ontwaren. "Ik ben er nog lang niet."

"Ik kreeg vandaag de kans om te laten dat ik er ook nog ben", vertelde de vleugelspits na afloop. Verhoek startte in de basis van de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo door een knieblessure van Ruben Schaken. Als rechtsbuiten leverde hij een slechte eerste helft af in het shirt van Feyenoord, maar na rust herpakte de Hagenaar zich. Hij maakte de 2-2 en gaf de voorzet waaruit Graziano Pellè de winnende 2-3 scoorde.
"Dat doet me zeker goed. Maar ik kan niet met honderd procent tevredenheid terugkijken. Ik ben er nog lang niet. Ik heb vandaag weer enkele kleine stapjes gemaakt en op die weg moet ik doorgaan." Of hij zondag in De Klassieker tegen Ajax opnieuw het vertrouwen krijgt? "Ik hoop het wel, maar die beslissing is niet aan mij."
Bron:Elfvoetbal
bode
 bode - zondag 21 oktober 2012 - 18:49   quote  deeplink  
Heeft zeer goed gespeeld goed gewerkt goeie voorzetten gegeven assist en een doelpunt gemaakt, krijgt van mij een dikke 8
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 oktober 2012 - 18:54   quote  deeplink  
Das wel hoog, maar uk heb in ieder geval een Verhoek gezien die me bevalt, ruim voldoende..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 oktober 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Niet zeer goed, maar wel veel beter dan wat hij ervoor liet zien. Ook in de eerste helft vond ik hem een van de betere (of wellicht minst slechte). Tweede helft was hij sowieso aardig op dreef met een goede goal en een nog betere assist.
tomson
 tomson - zondag 21 oktober 2012 - 19:55   quote  deeplink  
Ik hoorde in de 1e helft idd andere geluiden..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 oktober 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:55 schreef tomson het volgende:
Ik hoorde in de 1e helft idd andere geluiden..
Niet van iedereen ;)
tomson
 tomson - zondag 21 oktober 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niet van iedereen ;)
Niet iedereen was online.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 oktober 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:55 schreef tomson het volgende:
Ik hoorde in de 1e helft idd andere geluiden..
Ik zag het ja, dat er aardig wat kritiek op hem was, toen ik het wedstrijdtopic teruglas. Maar ook in de eerste helft behoorde hij - mijns insziens - niet tot de minderen. Aantal mooie balveroveringen en ook aanvallend was hij aanwezig. Bijvoorbeeld een keer in de eerste helft bereikte hij met een hele gevoelige trap Pellè in de 16.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 oktober 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:58 schreef tomson het volgende:

[..]

Niet iedereen was online.
Maar ik wel ...
Dirk1
 Dirk1 - zondag 21 oktober 2012 - 20:20   quote  deeplink  
hij word langzaamaan weer de oude wesley,heeft ook voldoende zelfkritiek hoop zondag weer een betere verhoek te zien.
alleen op het middeveld moet clasie beter onder steund worden mijn inziens tony op plek van leerdam.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 oktober 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 20:20 schreef Dirk1 het volgende:
hij word langzaamaan weer de oude wesley,heeft ook voldoende zelfkritiek hoop zondag weer een betere verhoek te zien.
alleen op het middeveld moet clasie beter onder steund worden mijn inziens tony op plek van leerdam.
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Wesley Verhoek topic









0.0090060