BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Wesley Verhoek topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - maandag 17 december 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 23:08 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Geef je hem voor die periode een seizoenskaart. Kan ie op de tribune meezingen.
Tja...
JanM
 JanM - dinsdag 18 december 2012 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 23:10 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Wesley heeft een draaicirkel van een Boeing 747 en een startsnelheid van een vrachtwagen met volgeladen dubbele oplegger. Die goeie ballen zijn er wel, maar hij doet/kan er momenteel niets mee..
Die krijg je nog wel om een lantaarnpaal heen, maar die kwam Verhoek gisteren zelfs niet voorbij ;-P
MMM
 MMM - dinsdag 18 december 2012 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 23:10 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Wesley heeft een draaicirkel van een Boeing 747 en een startsnelheid van een vrachtwagen met volgeladen dubbele oplegger. Die goeie ballen zijn er wel, maar hij doet/kan er momenteel niets mee..
Klopt, viel me ook op. Pijnlijk om te zien
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 12:11   quote  deeplink  
Schaken was niet beter. Die werd pas gevaarlijk in de laatste 20 minuten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 12:11   quote  deeplink  
Verhoek kwam ook vrij weinig in de 1 tegen 1. Al deed hij de keren dat hij dat wel kwam, er te weinig mee.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 14:25   quote  deeplink  
Verhoek: 'Natuurlijk niet leuk reserve te zijn'

m1nx1q6al6ry_sqr256.jpg

Zijn eerste half jaar bij Feyenoord heeft Wesley Verhoek nog niet gebracht van hij ervan had gehoopt. De vleugelspeler wil zich echter weer in de basis knokken.
Verhoek begon dit seizoen als basisspeler, maar werd de afgelopen weken regelmatig in de pikorde gepasseerd door talent Jean-Paul Boëtius. "Natuurlijk is dat vervelend. Geen enkele speler vindt het leuk om op de bank te zitten", aldus Verhoek tegenover VoetbalPrimeur.

"Met Ruben Schaken en Jean-Paul Boëtius heb ik twee concurrenten die het goed doen", gaat Verhoek verder. Daardoor moest de oud-speler van ADO Den Haag en FC Twente het zondag tegen FC Groningen met een invalbeurt doen. In de speelminuten die hij krijgt en op de training moet Verhoek zich bewijzen. "Ik weet dat dat zo is. De trainer hoeft dat niet elke keer tegen me te zeggen, want het spreekt voor zich dat het zo werkt."

Dankzij twee goals van Graziano Pellè gaan Verhoek en zijn ploeggenoten positief het nieuwe jaar in. "Dat maakt zeker een verschil. Op de ranglijst, maar ook qua gevoel waarmee je de winterstop beleeft", vervolgt Verhoek. De flankspeler erkent dat het tegen Groningen van Feyenoords kant erg stroef ging. "Gelukkig redde Pellè ons. Je weet dat hij altijd uit het niets een goal kan maken. Gelukkig gebeurde dat nu weer."
bron:FR12
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 24 december 2012 - 20:32   quote  deeplink  
Waarom hebbe we hem ook alweer gehaald?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 december 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 20:32 schreef BertusBadeend het volgende:
Waarom hebbe we hem ook alweer gehaald?
Omdat Cabral (...) de andere richting uit wilde.
Wie ook weer....?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 december 2012 - 12:21   quote  deeplink  
Gaat wel steeds beter met Wesley, nu nog even fitter worden en niet te veel kalkoen en kerstbrood.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 16:43   quote  deeplink  
Verhoek heeft geen spijt van transfer: "Ik ben erg blij met Feyenoord"

wesley-verhoek(feyenoord)(2).jpg

Wesley Verhoek is nog steeds blij met zijn transfer naar Feyenoord. De buitenspeler kan terugkijken op een bewogen jaar. In januari 2012 verliet hij ADO Den Haag voor FC Twente en een half jaar later werd hij gepresenteerd in Rotterdam.

"Ondanks dat ik nog een beter niveau moet halen, heb ik het wel erg naar mijn zin bij Feyenoord. Ten eerste omdat het echt een mooie grote club is, ten tweede ook omdat het een hele warme club is. We hebben een goede groep en een fijne trainingsstaf. Dus ik ben erg blij met Feyenoord", aldus Verhoek in Feyenoord-magazine Hand in Hand.

Toen Verhoek bij ADO Den Haag speelde was Feyenoord ook al geïnteresseerd. "Alleen waren toen de middelen daarvoor niet aanwezig. Later deed zich de mogelijk voor om te ruilen met Jerson Cabral, toen ik bij Twente speelde en dat zagen we beiden wel zitten."

Eerst leek Verhoek naar Notthingham Forest te vertrekken, maar dat is volgens hem een 'apart' verhaal. "Ik had daar nog geen contract of iets dergelijks getekend en ik wilde kijken of ik daar wel wilde gaan wonen en spelen. Toen ik daar had rondgekeken heb ik de keuze gemaakt om het niet te doen. Vervolgens kwamen de media met allerlei andere verhalen waarom het niet door is gegaan. Dat hele verhaal over heimwee was echt allemaal onzin, maar er moest kennelijk toch een leuk verhaal geschreven worden."

Verhoek wil bij Feyenoord slagen. "Ik wil natuurlijk sowieso laten zien dat ze een goede voetballer hebben binnengehaald die doelpunten kan maken en assists kan geven en waar de mensen van kunnen genieten. Mooie voorzetten geven, dat is wat ik wil laten zien."
Bron:Hand in Hand
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 januari 2013 - 18:07   quote  deeplink  
Nou we wachten "geduldig" af Wesley!
MMM
 MMM - zondag 03 februari 2013 - 18:44   quote  deeplink  
Niveauloos.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 18:54   quote  deeplink  
Kan gewoon niet aanhaken aan een Feyenoord waardig niveau..
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 februari 2013 - 18:58   quote  deeplink  
Deed niet onder voor de rest.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 februari 2013 - 18:58   quote  deeplink  
Inderdaad, was weer collectief matig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:58 schreef Stylzz het volgende:
Deed niet onder voor de rest.
De rest? Niet naar Clasie gekeken of Vilhena of Janmaat of Pellè?
van geil
 van geil - zondag 03 februari 2013 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:54 schreef RenatoBos het volgende:
Kan gewoon niet aanhaken aan een Feyenoord waardig niveau..
komt tekort.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 19:19   quote  deeplink  
Voor ons wel ja..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 19:20   quote  deeplink  
Jammer dat Achahbar het veld moest ruimen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 19:20 schreef Leon FR1908 het volgende:
Snapte ik ook niet, verwachte deze keuze wel van Ronald overigens, komt in mijn ogen meer dreiging uit dan uit Verhoek..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 19:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Snapte ik ook niet, verwachte deze keuze wel van Ronald overigens, komt in mijn ogen meer dreiging uit dan uit Verhoek..
ik ook niet maar ook ik weet wat Ronald zijn keuzes zijn en daarom speelt Lexie volgende week weer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 februari 2013 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 19:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De rest? Niet naar Clasie gekeken of Vilhena of Janmaat of Pellè?
Ja, niet best.
Paar momentjes leuk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 20:33   quote  deeplink  
Degelijk. Maar gaf wel een belangrijke assist op de 0-1. Dat was dan ook wel zijn volledige bijdrage geloof ik.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 februari 2013 - 20:36   quote  deeplink  
Komt te kort uitlenen aan Excelsior volgend seizoen en dan kijken of hij de stap kan maken ,nu nog niet jammer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 20:37   quote  deeplink  
Een speler van zijn leeftijd leen je niet meer uit aan Excelsior. Voldoet hij niet, dan verkoop je hem.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 februari 2013 - 20:39   quote  deeplink  
aan wie ????????????????????????????????????????????????????????
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 20:45   quote  deeplink  
Als hij niet goed genoeg bevonden wordt door de technische staf, dan is dat aan Van Geel hea...

ADO misschien. ;)
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 februari 2013 - 20:46   quote  deeplink  
ruilen voor die ooievaar en dan laten misbruiken door onze mascotte Coentje
MMM
 MMM - zondag 03 februari 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Maar gaf wel een belangrijke assist op de 0-1. Dat was dan ook wel zijn volledige bijdrage geloof ik.
Eens.
tomson
 tomson - zondag 03 februari 2013 - 23:20   quote  deeplink  
Wesley Ferhoek
craven
 craven - zondag 03 februari 2013 - 23:34   quote  deeplink  
Oogde wat zwaar en fysiek niet in staat 90.minuten vol te maken
Alexmem
 Alexmem - zondag 03 februari 2013 - 23:39   quote  deeplink  
Heeft z'n tegenstander niet één keer opgezocht en dus ook niet gepasseerd. Gaat het niet maken bij ons, nevernooitniet.
bode
 bode - maandag 04 februari 2013 - 00:38   quote  deeplink  
Is toch wel de beste rechtsbuiten want Fernandez, Goossens
en vertel mij niks over Cissé, en circus artis Achahbar, dus ?
bode
 bode - maandag 04 februari 2013 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 19:20 schreef Leon FR1908 het volgende:
moet hij maar niet voorzich zelf gaan voetballen
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 februari 2013 - 15:05   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/21144-verhoek----het-is-tijd-voor-een-andere-wesley--.html

Met een puntgave voorzet leverde Wesley Verhoek zondag de assist voor de 0-1 van Graziano Pellè tegen Willem II. De vleugelspeler speelde sterk in Tilburg en wil die lijn de komende weken doortrekken.

Verhoek geeft toe dat hij een teleurstellende eerste seizoenshelft achter de rug heeft. "Het voelt nu beter", zegt Verhoek tegen VoetbalPrimeur. De aanvaller weet dat hij na de matige start van het seizoen uit een ander vaatje moet tappen. "Het is tijd voor een andere Wesley Verhoek. Die wil ik nu laten zien."

Zondag tegen Willem II deed Verhoek dat met en fraaie assist. "En ik gaf nog een paar mooie voorzetten", zegt hij. "Dat zijn de ballen waar Feyenoord me voor gehaald heeft. Ik moet niet aan mezelf twijfelen en geloven in de kwaliteiten die ik heb."

Door de zege in Tilburg maakte Feyenoord een fraaie sprong op de ranglijst. Vitesse werd gepasseerd, terwijl het gat tot FC Twente slonk tot één punt. "Het is een goede stap voor ons. We hadden het tegen Willem II veel eerder moeten afmaken, maar na rust kwamen we geweldig uit de startblokken en hebben we het duel in ons voordeel beslist."
ar
 ar - maandag 04 februari 2013 - 15:44   quote  deeplink  
Moet wel wat meer felheid krijgen,anders zie ik liever cissé'.
JanM
 JanM - maandag 04 februari 2013 - 16:12   quote  deeplink  
Heeft ook met vertrouwen te maken! Laat hem maar een paar keer starten als rechtsbuiten en dan zien we misschien de echte Verhoek weer eens een keer ...
bode
 bode - maandag 04 februari 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 15:05 schreef Stylzz het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/21144-verhoek----het-is-tijd-voor-een-andere-wesley--.html

Met een puntgave voorzet leverde Wesley Verhoek zondag de assist voor de 0-1 van Graziano Pellè tegen Willem II. De vleugelspeler speelde sterk in Tilburg en wil die lijn de komende weken doortrekken.

Verhoek geeft toe dat hij een teleurstellende eerste seizoenshelft achter de rug heeft. "Het voelt nu beter", zegt Verhoek tegen VoetbalPrimeur. De aanvaller weet dat hij na de matige start van het seizoen uit een ander vaatje moet tappen. "Het is tijd voor een andere Wesley Verhoek. Die wil ik nu laten zien."

Zondag tegen Willem II deed Verhoek dat met en fraaie assist. "En ik gaf nog een paar mooie voorzetten", zegt hij. "Dat zijn de ballen waar Feyenoord me voor gehaald heeft. Ik moet niet aan mezelf twijfelen en geloven in de kwaliteiten die ik heb."

Door de zege in Tilburg maakte Feyenoord een fraaie sprong op de ranglijst. Vitesse werd gepasseerd, terwijl het gat tot FC Twente slonk tot één punt. "Het is een goede stap voor ons. We hadden het tegen Willem II veel eerder moeten afmaken, maar na rust kwamen we geweldig uit de startblokken en hebben we het duel in ons voordeel beslist."
HELEMAAL mee eens hij is de tweede helft van de compititie goed begonnen hoopt dat hij de lijn door trekt en de kans van R. Koeman krijgt dan wordt hij net zo goed als in zijn Haagse periode Wesley succes
ar
 ar - maandag 04 februari 2013 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 16:12 schreef JanM het volgende:
Heeft ook met vertrouwen te maken! Laat hem maar een paar keer starten als rechtsbuiten en dan zien we misschien de echte Verhoek weer eens een keer ...
Zou mooi zijn..hoe meer gevaar aan de flanken hoe beter.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 februari 2013 - 16:27   quote  deeplink  
Fitter worden, sneller explosiever, minder burger king.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 februari 2013 - 16:58   quote  deeplink  
Beetje vreemd dat ie daar na een half jaar achterkomt..
piet
 piet - zondag 10 februari 2013 - 18:38   quote  deeplink  
Jezus.... wat is dit toch een slechte speler. Ken er echt hellemaal niks van. Gelukkig is Schaken weer fit.
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 februari 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 16:27 schreef Stylzz het volgende:
Fitter worden, sneller explosiever, minder burger king.
Op dieet.
van geil
 van geil - zondag 10 februari 2013 - 22:53   quote  deeplink  
valt negatief op.
jammer.
maar Schaken staat klaar.maar ook die met efficienter worden.
MMM
 MMM - zondag 10 februari 2013 - 22:54   quote  deeplink  
Teleurstellend. Ongeloof gewoon..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 februari 2013 - 00:05   quote  deeplink  
Het is toch wel heel problematisch dat hij gewoon geen pure snelheid bezit. Schaken oogde fit, zal spelen tegen Zwolle, mag je aannemen.
MMM
 MMM - maandag 11 februari 2013 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 00:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Het is toch wel heel problematisch dat hij gewoon geen pure snelheid bezit. Schaken oogde fit, zal spelen tegen Zwolle, mag je aannemen.
Niet meer, helaas. In zijn ADO tijd wel. Ben bang dat dit niks meer word..
van geil
 van geil - maandag 11 februari 2013 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 00:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
mag je wel van uit gaan denk ik.
twee snelle mensen achter Pelle zijn zeer nuttig op het snelle veld van Zwolle.
kunstgras.
MMM
 MMM - zondag 17 februari 2013 - 16:32   quote  deeplink  
Heb het wel gezien met Verhoek. Schaken was ook niet geweldig maar bracht meer. Zet die er maar een uur in volgende week.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2013 door MMM --
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2013 - 16:49   quote  deeplink  
heeft in al zn speelminuten,misschien alles bij elkaar n 10 minuten aardig gebalt.
that's it.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Wesley Verhoek topic

0.0112709