|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 20:47 schreef Eide het volgende:[..] 14 wedstrijden, 7 goals. Siem de Jong 29 wedstrijden, 13 goals. Een spits die op gemiddelde wordt bijgehouden door een middenvelder. Overigens denk ik dat Sightorsson echt wel kan slagen bij Ajax... maar toch. Pelle maakt ze makkelijk. En dus is hij belangrijk bij Feyenoord waar verder niet veel mensen lopen die heel makkelijk scoren. Hij maakt ook nog belangrijke goals, en als je hem dan kan vastleggen tegen een goede prijs, en je hebt verder niet zo veel lopen, is het een prima aankoop. Maar je weet het niet, op een 28e jarige (wat hij aan het einde van dit seizoen is als de transfer van kracht wordt) moet je er vanuit gaan dat je het transferbedrag helemaal afschrijft. De kans dat hij nog echt veel opbrengt is op zijn leeftijd vrij klein. Dus iets van een risico blijft het altijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 19:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] We kopen een spits met de leeftijd van 27 in de bloei van zijn carriere voor 2 miljoen.. Ja hij kan onder een tram lopen dus risico's hou je altijd... Nee je moet een Sigterson gaan halen voor 6 miljoen bij AZ? Ja man, voor nu bewijst Pelle zijn waarde. Hoop ik óók ongelijk te hebben als we vier maanden verder zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2013 - 17:54 schreef Eide het volgende:Haha, waar maken jullie je druk om. Als ik me elke keer zo op zou moeten winden als RenatoBos of Tomson weer langs komt raken we bij ons niet uitgeschreven over jullie forumleden. :) Ik heb al een half jaar een ban bij jullie slapert... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dan kun je vragen om hem weer ongedaan te maken!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Had het spandoek van bokito gepost , werd niet gewaardeerd ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ze moeten bij jouw de 'o' uit je nickname verwijderen man..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat het verboden is foto's van Nenam Til te plaatsen natuurlijk.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik zat al na te denken over een nieuwe nick... deze komt binnen in de top 5!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Was al bang dat je het de zesde plaats zou geven.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
hahahaha, schijtlollige kutzeeuwen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Pff man ;) Weet ik veel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die heeft ook een ban bij ons geloof ik :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: naar je eigen forum please! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Laat die stinkende neuzen maar.
Ze pissen gewoon in hun broek voor Pelle op de 20 Januari gaan de Joden eraan! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 07 januari 2013 - 10:25 schreef Wim2 het volgende:Laat die stinkende neuzen maar. Ze pissen gewoon in hun broek voor Pelle op de 20 Januari gaan de Joden eraan! nou nou,waar komt dat lef opeens vandaan? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Omdat wij gewoon een beter elftal hebben klaar! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 januari 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Banwaardige post! Misschien handig om z.s.m. te verwijderen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 januari 2013 door JanM -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: De weg een beetje kwijt misschien? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat zien we wekelijks aan jouw voorspellingen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gedurft hoor !! Wel volhouden he ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellè: 'Ik ben geen wereldspits'
"Laat de mensen nu niet doen alsof ik hier een wereldspits ben, zegt Feyenoord-spits Graziono Pelle met een gezonde dosis zelfkritiek. "Ik ben aardig begonnen, maar ik heb hier nog niets gewonnen en we zijn pas halverwege het seizoen. Als ik hier over vier jaar nog veel meer doelpunten heb gemaakt en het in alle seizoenen goed heb gedaan, mogen de mensen zeggen dat ik een goede spits ben geweest voor Feyenoord.
Die houding siert de Italiaan, die zijn klassieken kent. "Voor mij heeft Pierre van Hooijdonk als spits voor Feyenoord de UEFA Cup gewonnen. Jon Dahl Tomasson heeft met Feyenoord de Champions League bereikt en daarin ook gescoord. Roy Makaay was hier spits en liet in heel Europa ook bij andere grote clubs zien dat hij een geweldige spits was. Dat zijn jongens die echt iets hebben gepresteerd in hun loopbaan als spits. Voor mij is dit seizoen bij Feyenoord pas het begin", aldus Pelle. Bron:Telegraaf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pelle: één duel in nieuwe Kuip
Graziano Pelle onderhandelde vrijdag en zaterdag urenlang met de leiding van Feyenoord over zijn definitieve transfer en nieuwe contract. De spits maakte grappen over de clausules die hij daarin heeft opgenomen.
Bij zware sneeuwval zou hij niet hoeven te trainen. Pelle lachte hard, omdat Ronald Koeman hem kort voor kerst nog naar de kleedkamer stuurde toen het er in de sneeuw te hard en te geïrriteerd aan toe ging in de ogen van de Italiaan.
En ik hoef ook niet zoveel meer met journalisten te praten. Als het contract voorbij is, mis ik net de eerste wedstrijden in het nieuwe stadion. Daarom zal ik, als ik ooit nog wegga bij Feyenoord, bedingen dat ik nog voor één duel wordt uitgeleend aan Feyenoord. Ik moet en zal een wedstrijd in het nieuwe stadion spelen. Dat lijkt me geweldig, aldus Pelle. Bron: Telegraaf |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 07 januari 2013 - 13:11 schreef RenatoBos het volgende:Pellè: 'Ik ben geen wereldspits'[ afbeelding ] "Laat de mensen nu niet doen alsof ik hier een wereldspits ben, zegt Feyenoord-spits Graziono Pelle met een gezonde dosis zelfkritiek. "Ik ben aardig begonnen, maar ik heb hier nog niets gewonnen en we zijn pas halverwege het seizoen. Als ik hier over vier jaar nog veel meer doelpunten heb gemaakt en het in alle seizoenen goed heb gedaan, mogen de mensen zeggen dat ik een goede spits ben geweest voor Feyenoord. Die houding siert de Italiaan, die zijn klassieken kent. "Voor mij heeft Pierre van Hooijdonk als spits voor Feyenoord de UEFA Cup gewonnen. Jon Dahl Tomasson heeft met Feyenoord de Champions League bereikt en daarin ook gescoord. Roy Makaay was hier spits en liet in heel Europa ook bij andere grote clubs zien dat hij een geweldige spits was. Dat zijn jongens die echt iets hebben gepresteerd in hun loopbaan als spits. Voor mij is dit seizoen bij Feyenoord pas het begin", aldus Pelle. Bron:Telegraaf Zou hij Kuijt bewust niet noemen?
Hoop trouwens dat hij over 2 jaar in datzelfde rijtje genoemd wordt: Feyenoord (mede) kampioen gemaakt en gescoord in CL en/of UEFA Cup! En misschien wel een vette transfer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 07 januari 2013 - 13:16 schreef JanM het volgende:[..] Zou hij Kuijt bewust niet noemen? Hoop trouwens dat hij over 2 jaar in datzelfde rijtje genoemd wordt: Feyenoord (mede) kampioen gemaakt en gescoord in CL en/of UEFA Cup! En misschien wel een vette transfer? Kuyt heeft niets bereikt met Feyenoord. Waren mooie jaren zonder rendement. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 januari 2013 - 13:16 schreef JanM het volgende:[..] Zou hij Kuijt bewust niet noemen? Hoop trouwens dat hij over 2 jaar in datzelfde rijtje genoemd wordt: Feyenoord (mede) kampioen gemaakt en gescoord in CL en/of UEFA Cup! En misschien wel een vette transfer? Hij is wel realistisch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
AZ blokkeert Parma-gelden Feyenoord
ALKMAAR- AZ heeft maandag een conservatoir derdenbeslag onder Feyenoord gelegd, nadat de voorzieningenrechter te Rotterdam hiervoor aan AZ verlof had verleend. Doel van deze beslaglegging is om de vordering op Parma - omtrent de verkoop van Graziano Pellè in de zomer van 2011 - veilig te stellen.
Door het beslag kan AZ de hoofdsom van de transfer van Pellè naar Italië - plus rente en kosten - via Feyenoord binnenkrijgen. Het wordt de Rotterdammers per direct verboden om gelden tot dat bedrag naar Parma over te maken.
Conservatoir derdenbeslag Bij een conservatoir derdenbeslag is de derde-beslagene (Feyenoord) verplicht om alles wat de geëxecuteerde (Parma) van hem tegoed heeft onder zich te houden. Doet de derde-beslagene dit niet, dan kan hij zelf worden aangesproken alsof hij zelf de schuldenaar was.
Gerbrands: Zekerheid gekregen Door deze beslaglegging heeft AZ meer zekerheid gekregen over de betaling van het totale geldbedrag dat met de transfer van Pellè naar Italië was gemoeid, reageerde Directeur Algemene Zaken Toon Gerbrands. Zodra wij door de instanties in het gelijk zijn gesteld in de zaak Pellè, kunnen wij het bedrag eventueel via Feyenoord opeisen. De beslaglegging heeft geen negatieve gevolgen voor Feyenoord. Bron:Officiële AZ Clubsite |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pfff, laat Parma en Az het lekker met elkaar uitzoeken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 07 januari 2013 - 17:18 schreef RenatoBos het volgende:AZ blokkeert Parma-gelden FeyenoordALKMAAR- AZ heeft maandag een conservatoir derdenbeslag onder Feyenoord gelegd, nadat de voorzieningenrechter te Rotterdam hiervoor aan AZ verlof had verleend. Doel van deze beslaglegging is om de vordering op Parma - omtrent de verkoop van Graziano Pellè in de zomer van 2011 - veilig te stellen. Door het beslag kan AZ de hoofdsom van de transfer van Pellè naar Italië - plus rente en kosten - via Feyenoord binnenkrijgen. Het wordt de Rotterdammers per direct verboden om gelden tot dat bedrag naar Parma over te maken. Conservatoir derdenbeslagBij een conservatoir derdenbeslag is de derde-beslagene (Feyenoord) verplicht om alles wat de geëxecuteerde (Parma) van hem tegoed heeft onder zich te houden. Doet de derde-beslagene dit niet, dan kan hij zelf worden aangesproken alsof hij zelf de schuldenaar was. Gerbrands: Zekerheid gekregenDoor deze beslaglegging heeft AZ meer zekerheid gekregen over de betaling van het totale geldbedrag dat met de transfer van Pellè naar Italië was gemoeid, reageerde Directeur Algemene Zaken Toon Gerbrands. Zodra wij door de instanties in het gelijk zijn gesteld in de zaak Pellè, kunnen wij het bedrag eventueel via Feyenoord opeisen. De beslaglegging heeft geen negatieve gevolgen voor Feyenoord. Bron:Officiële AZ Clubsite Ik kan ze geen ongelijk geven! Maar dit maakt helemaal niks uit voor Feyenoord |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Misschien wil Parma hem nu niet meer verkopen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat miljoen moet Parma zowiezo gaan betalen. Nu hebben ze een streep onder de rekening en nog wat geld toe he. En akkoord is akkoord.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 07 januari 2013 - 18:29 schreef tomson het volgende:Dat miljoen moet Parma zowiezo gaan betalen. Nu hebben ze een streep onder de rekening en nog wat geld toe he. En akkoord is akkoord.. Overtuigd! :) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Hey zakenman! Dit kan wel degelijk gevolgen voor Feyenoord hebben... Mocht Feyenoord nl. Het geld toch naar Parma overmaken, krijgen we zelf executoriaal beslag opgelegd. En misschien gaat de transfer wel niet door als er in de kleine lettertjes van het contract wat staat over het te ontvangen geld? KLAPKUT AZ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 januari 2013 - 18:42 schreef Maximus het volgende:[..] Hey zakenman! Dit kan wel degelijk gevolgen voor Feyenoord hebben... Mocht Feyenoord nl. Het geld toch naar Parma overmaken, krijgen we zelf executoriaal beslag opgelegd. En misschien gaat de transfer wel niet door als er in de kleine lettertjes van het contract wat staat over het te ontvangen geld? KLAPKUT AZ Heeft juridisch adviseur Feyenoord allang al naar gekeken. AZ staat in het recht. Wanbetalende clubs aanpakken. En contract is rond dus geen enkel probleem. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 07 januari 2013 - 18:42 schreef Maximus het volgende:[..] Hey zakenman! Dit kan wel degelijk gevolgen voor Feyenoord hebben... Mocht Feyenoord nl. Het geld toch naar Parma overmaken, krijgen we zelf executoriaal beslag opgelegd. En misschien gaat de transfer wel niet door als er in de kleine lettertjes van het contract wat staat over het te ontvangen geld? KLAPKUT AZ Dit heeft ABSOLUUT GEEN GEVOLGEN voor Feyenoord!! Als Feyenoord inderdaad het volledige bedrag over gaan maken aan Parma dan heeft Feyenoord een klein probleempje inderdaad. Maar dan zijn het wel de GROOTSTE DOMBO'S die op aarde rond lopen! Als ze alles volgens de regels spelen van dit conservatoir derdenbeslag dan hoeven ze alleen het bedrag minus de schuld die Parma aan AZ heeft te betalen. Maar als het netjes geregeld word dan zal Parma een bankgarantie afgeven aan AZ en dan kan Feyenoord gewoon het volledige bedrag over maken. Als er geen garantie komt dan geldt het conservatoir derdenbeslag ... Simpeler kan het niet , stelletje leken ...... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op het laatste denigrerende zinnetje na eens met glijdeensweg |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Speciaal voor de 'leken' onder ons:
Conservatoir derden-beslag Een conservatoir beslag stelt de schuldeiser in staat te voorkomen, dat zijn schuldenaar vermogensbestanddelen vervreemdt of bezwaart, voordat deze kunnen worden geëxecuteerd.
Dit houdt in dat de schuldeiser voorafgaande aan een gerechtelijke procedure met toestemming van de voorzieningenrechter beslag doet leggen op de vermogensbestandsdelen van schuldenaar.
Indien onder u conservatoir beslag is gelegd, dient u de betreffende gelden en/of goederen onder u te houden tot het door de voorzieningenrechter toegestane bedrag.
Zodra in de hoofdzaak vonnis is gewezen en deze aan de schuldenaar en u is betekend, gaat het conservatoire beslag over in een executoriaal beslag conform art. 704 Rv. Vanaf dat moment dient u de ingehouden gelden aan de beslagleggende deurwaarder over te maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 januari 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rickie