|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zover komen die snavels niet eens..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij bent te voorspelbaar.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wim2 groeit moeiteloos in zijn rol als forumtroll. Kan het in mei moeiteloos volledig overnemen van lijdensweg ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-) Als er 1 onvoorspelbaar is ben jij het wel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Koeman gaat met Fernandez spelen want hij wil winnen in 020 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Afscheids optreden.... Nee leerdammert niet maar Guyon wel want dat is een winnaar en Feyenoorder! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Afscheids optreden.... Nee leerdammert niet maar Guyon wel want dat is een winnaar en Feyenoorder! kan,,,,
maar leerdam,,of cisse sluit ik ook niet uit...
veel hangt af van de blessurres van Immers en Schaken..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:15 schreef van geil het volgende:[..] kan,,,, maar leerdam,,of cisse sluit ik ook niet uit... veel hangt af van de blessurres van Immers en Schaken..... Zat mogelijkheden om te kunnen winnen van die snavel in iedergeval geile... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Laten we er vanuit gaan dat er genoeg mogelijkheden komen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 20:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Afscheids optreden.... Nee leerdammert niet maar Guyon wel want dat is een winnaar en Feyenoorder! Nu moet Gyon alleen nog leren voetballen en zijn beheersing te houden ...... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Waarom? Hij hoeft alleen maar twee keer te scoren, die rode kaart die hij pakt is het probleem van zijn nieuwe club. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laten we daar maar vanuit gaan Rich maar het zal nog een hele kluif worden.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ik ben helaas een verplicht familie weekend weg met de oma van mn vrouw (oma is 96 dus zou heel goed haar laatste feestje kunnen zijn). Het scheelt mij in ieder geval een hoop stress tijdens de wedstrijd, nu moet ik het doen met vi scorebord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 21:41 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Ik ben helaas een verplicht familie weekend weg met de oma van mn vrouw (oma is 96 dus zou heel goed haar laatste feestje kunnen zijn). Het scheelt mij in ieder geval een hoop stress tijdens de wedstrijd, nu moet ik het doen met vi scorebord. Dan moet Feyenoord oma maar eens een goede dag bezorgen,alvast een fijne toegewenst kerel |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 21:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dan moet Feyenoord oma maar eens een goede dag bezorgen,alvast een fijne toegewenst kerel Ik ga er vanuit dat het goed komt!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Dit zou de opstelling worden als ik Ronald was. Indien Schaken niet fit is kan Achabar zijn plaats over nemen.
-------------------Mulder----------------- Janmaat--De Vrij--Mathijssen--BMI---------- ----Vilhena---Immers--Clasie---------------- ---Schaken---Pellè----Boetius------------ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat hem wel worden denk ik, ook nog ff aankijken met Lex.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het word Fernandez voor Boëtius , :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jahaa maak me gek d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 16 januari 2013 - 18:39 schreef Wim2 het volgende:Dit zou de opstelling worden als ik Ronald was. Indien Schaken niet fit is kan Achabar zijn plaats over nemen. -------------------Mulder----------------- Janmaat--De Vrij--Mathijssen--BMI---------- ----Vilhena---Immers--Clasie---------------- ---Schaken---Pellè----Boetius------------ Alweer met die ( kut) Mulder!! Die gaat ons overwinningen kosten in de maand Januari 2013! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 - 21:36 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Waarom? Hij hoeft alleen maar twee keer te scoren, die rode kaart die hij pakt is het probleem van zijn nieuwe club. Hahaha wel een goeie .... nieuwe club!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Sprak vandaag een medefeyenoorder, die zijn zoon was op vakantie gegaan, was Pellé tegengekomen op schiphol en om een foto gevraagd...zo gezegd zo gedaan...Zoon van medefeyenoorder had nog gezegd dat ie zondag wel zijn UITERSTE best moest doen......Volgens onze medefeyenoorder had Pellé beloofd 2x te scoren :) Houden we hem aan, maar mocht ie het doen......SUPERPELLE
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ja, kan toch???? Twee keer scoren en een week later tekenen bij een nieuwe club. Ik zie het probleem niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
leuke vrouw... en nogmaals ,Pelle geeft Feyenoord extra uitstraling. denk ook zeker voor sponsoren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 - 09:30 schreef van geil het volgende:leuke vrouw... en nogmaals ,Pelle geeft Feyenoord extra uitstraling. denk ook zeker voor sponsoren. geeft een zekere klasse, maar niet het standaarde italiaanse geliktheid. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hij gaat 25 goals maken dit sezoen, en gaat naar de status toe van pierre! de aankomende 3 jaar! Pelle boegbeeld van onze club! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 - 11:16 schreef Milo het volgende:hij gaat 25 goals maken dit sezoen, en gaat naar de status toe van pierre! de aankomende 3 jaar! Pelle boegbeeld van onze club! Inclusief scoren in een Europese finale dan he ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geheel mee eens. Klasse gekoppeld aan karakter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellè kan zondag in voetsporen Makaay treden
Graziano Pellè kan zondag in de Klassieker in de voetsporen treden van Roy Makaay. Als Pellè weet te scoren tegen Ajaks, dan is dat de vijfde competitiewedstrijd op rij waarin de spits trefzeker is. Makaay was in 2008 de laatste Feyenoorder die in vijf eredivisieduels op rij wist te scoren. Pellè was in de laatste vier wedstrijden voor de winterstop, tegen RKC Waalwijk (2x), NAC Breda, ADO Den Haag en FC Groningen (2x), elke keer goed voor tenminste één doelpunt.
Feyenoord en Ajaks zijn allebei ongeslagen in de laatste zeven competitiewedstrijden die zij speelden. Voor Feyenoord is die reeks van ongeslagen wedstrijden de langste sinds de periode tussen maart en augustus 2012, toen de ploeg 14 duels op rij niet verloor.
Feyenoord wist bovendien in die laatste zeven wedstrijden elke keer tenminste twee doelpunten te maken. Het lukte Feyenoord voor het laatst in 2005 om in acht eredivisiewedstrijden op rij tenminste twee keer te scoren. Bron:Feyenoord.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FIFA behandelt zaak-Pellè maandag al
De FIFA gaat maandag al de zaak behandelen van Graziano Pellè, meldt AD Sportwereld. AZ krijgt nog altijd geld van het Italiaanse Parma, dat de spits overnam.
De club uit Alkmaar schakelde daarop de FIFA in. De voetbalbond zou de zaak pas in maart behandelen. Mogelijkerwijs heeft de recente transfer van de Italiaanse aanvaller naar Feyenoord de zaak bespoedigd. Bron:AD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Graziano Pellè is relaxter dankzij vriendin
Graziano Pellè is relaxter dankzij z'n vriendin. Dat vertelde de 27-jarige Feyenoorder vrijdag aan RTL Boulevard. 'Nu ik een vriendin heb, leid ik een normaler leven. Ik moet haar bedanken, want ze zorgt voor evenwicht in m'n hoofd.'
Niet alleen de mannen lopen warm voor goaltjesdief Pelle. Sinds de komst van de knappe Italiaan zijn er ineens een stúk meer vrouwen in de Rotterdamse Kuip te bespeuren. En dat streelt het ego van de Italiaan toch een beetje. Al blijft -ie bescheiden.
"Ik wil niet arrogant doen of denken dat ik meer ben dan een ander, ik ben een gewone jongen", zegt Pellè in RTL Boulevard. De Italiaan is gevleid maar speelt niet voor de dames, hij speelt voor de club. Tja.
Niet dat de dames kans maken trouwens, de knapperd heeft natuurlijk al lang een mooie deerne aan de haak geslagen. "Zij geeft mij rust en balans", zegt Pellè. Volgens de voetballer zou hij zonder zijn vriendin niet aan voetballen toekomen omdat hij dan te vaak achter de vrouwtjes aan zou zitten.
Het is wel een beetje koud voor de 27-jarige spits. Pellè zag pas voor het eerst in zijn leven sneeuw toen hij in Nederland kwam. Maar naar eigen zeggen speelt hij ook in de kou goed. Dat moet zondag dan blijken. Bron:RTLBoulevard |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is wel een betje koud voor m.. Ja voor mij ook hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de druk op Pelle is hoog. denk persoonlijk dat hij dat wel lekker vindt. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Oh, Graziano als je in de laatste minuten de winnende scoort.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee...Feyenoord komt toch kwaliteit tekort? Dat wist je toch al? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1 bruikbare bal gehad van Schaken in de 5e minuut geloof ik..
Zegt ook veel dat Pelle er in uitwedstrijden pas 2(?) heeft gemaakt, niet veel meer geloof ik.. Aanvoer is slecht in uitwedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 08:17 schreef MMM het volgende:1 bruikbare bal gehad van Schaken in de 5e minuut geloof ik.. Zegt ook veel dat Pelle er in uitwedstrijden pas 2(?) heeft gemaakt, niet veel meer geloof ik.. Aanvoer is slecht in uitwedstrijden. klopt. heeft veel te maken met de opstelling.en in mijn ogen Immers. thuis kom je daar mee weg,vaak. is n beperkte werker,bal afpakker die totaal niet in ons systeem past en zeker niet op 10. kan niet passeren,heeft geen pass ,geen handelingssnelheid,overzicht etc etc. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 11:50 schreef van geil het volgende:[..] klopt. heeft veel te maken met de opstelling.en in mijn ogen Immers. thuis kom je daar mee weg,vaak. is n beperkte werker,bal afpakker die totaal niet in ons systeem past en zeker niet op 10. kan niet passeren,heeft geen pass ,geen handelingssnelheid,overzicht etc etc. Zou graag Tony eens zien op 10. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zou Tony graag op de bank zien. En Vormer op zijn plek.
Vilhena bakt er de meeste wedstrijden ook niets van. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 12:32 schreef Stylzz het volgende:[..] Zou Tony graag op de bank zien. En Vormer op zijn plek. Vilhena bakt er de meeste wedstrijden ook niets van. Gisteren weer wat beter in de wedstrijd. Vormer op plek Clasie, de Vrij een linie naar voren, BRUNO en Mathijsen centraal. Immers ook opofferen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2013 - 12:34 schreef FR-Henk het volgende:[..] Gisteren weer wat beter in de wedstrijd. Vormer op plek Clasie, de Vrij een linie naar voren, BRUNO en Mathijsen centraal. Immers ook opofferen. Tonny was gisteren met jpb juist 1 van de betere |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik vond hem ook maar weer matig. maar bevooroordeeld, ik zie t niet in m zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij speelde aardig gisteren,slim. sowieso knap dat je op zijn leeftijd niet eens opvalt in n team. zeker in dit soort wedstrijden. en als je dan met clasie en jp tot de betere behoort,,dan heb je talent,veel talent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij viel me juist wel op en niet positief. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gisteren beter dan de laatste 3, 4 wedstrijden. Ik snap de hyping sowieso nog niet helemaal. Gebeurt zo'n beetje bij elke jonge speler. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ahhh maar goed dat je het zelf weet ;) |
|
|
|