|
|
ferfan
|
|
|
ik denk dat het een walk-over word aanstaande zondag tegen az. 5-0 |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Grappig ik denk juist het omgekeerde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En ik denk nu het omgekeerde van grappig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Is ook de bedoeling ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gaat weer scoren. bijna n zekerheidje... nu de andere spelers nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja maar jij bent ook ontzettend goed! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zat jij er weer eens naast! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat n goede belangrijke speler voor ons. zo balvast.legt er elke wedstrijd n paar panklaar. geweldig! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Moet alleen eens kappen met constant klappen als ze zijn naam roepen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Je maakt een grapje zeker? Ik zie het probleem iig niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das gewoon zijn manier van waardering tonen naar het publiek, is niks mis mee toch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellè wees snelle terugkeer naar Italië af
Graziano Pellè wilde in de winterstop niet praten met Udinese. De zwart-witte combinatie hoopte het gesprek met de spits aan te gaan voor volgend seizoen: dat is het laatste van topscorer Antonio Di Natale en in de ogen van i Zebrette zou Pellè hem mooi kunnen complementeren. Pellè was echter al in gesprek met Feyenoord over een vast contract en stelde de Serie A-club dus teleur. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik kan me de tijd niet herinneren dat ik n Feyenoord speler zo constant goed zag spelen.net als Clasie overigens. Heerlijk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij staat terecht bovenaan in het beste speler klassement! ik vind Pelle veruit de beste speler vd compentitie! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op donderdag 14 februari 2013 - 08:22 schreef Milo het volgende:Hij staat terecht bovenaan in het beste speler klassement! ik vind Pelle veruit de beste speler vd compentitie! En dat voor ongeveer € 2,5 miljoen. Niet slecht ingekocht. :-)) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geweldig gevoetbald.laat Koeman maar lullen vandaag. twee heerlijke goals altijd aanspelbaar,en weer n paar heerlijke ballen panklaar gelegd. dat ze er niet ingaan is niet jou onkunde.
ik ga je n 8...maar uit nijd nu n 9,5. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ijzersterke pot weer.
niet normaal.klasse! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Snoert alle criticasters de mond.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Knap hoe snel hij in sommige situatie de juiste oplossing kan vinden. En die goal was wederom knap gemaakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Krijg m maar eens van de bal af. Is zo'n beetje fort knox in balbezit . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: niet normaal. echt TOP! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is nu echt een fenomeen..en niet te vergeten we hebben gewoon een topspits,en ook nog eens voor 4 jaar vast!Die goal tegen pisvee zegt alles over zijn klasse. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Benieuwd of, en hoe lang hij dat vast kan houden. Tot nu alle vertrouwen in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft constant presteren, had ik niet verwacht. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik ook niet. (in augustus) :) |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
doet het fantastisch hij blijft scoren en niet zomaar intikkertjes. wel is het zo dat we dit spel moeten spelen om hem in stelling te krijgen, ben bang dat bij grote Europese wedstrijden als er echt hard wordt verdedigd op de man het niet zo makkelijk gaat. ik hoop het mis te hebben natuurlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We spelen niet alles via Pellè . Gisteren leek me dat duidelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
organiseerd de penalty's vanaf zondag.
en T:)
staat bij de eerste paal als vrije man...weet je nog:) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2013 - 11:07 schreef van geil het volgende:organiseerd de penalty's vanaf zondag. en T:) staat bij de eerste paal als vrije man...weet je nog:) van jou moest ie op de middenlijn staan! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: klopt. maar zei erbij,als je m dan toch terughaal,dan moet hij bij de eerste paal.:) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik vind deze optie ook prima, dus Koeman heeft dan toch het juiste compromis gevonden! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nee joh...
flapdrol van de week!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je verkeert in ieder geval in goed gezelschap kijkend naar vorige winnaar! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pelle wederom de beste van de week bij VI
janmaat op 3 boetius op 4
ook hier geen Mathijsen.? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pellè wat een held!
In mijn ogen ook een stuk belangrijker dan Guidetti die geld belangrijker vond. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 - 12:21 schreef Wim2 het volgende:Pellè wat een held! In mijn ogen ook een stuk belangrijker dan Guidetti die geld belangrijker vond. Lulkoek, Guidetti staat gewoon onder contract bij Manchester City. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Hij tekende voor 4 jaar bij in Manchester in de wetenschap dat hij spits nummer 6 is. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Altijd het hoogste nagestreefd, wellicht verwachtte hij een verhuur naar een Engelse/Spaanse club? En nu er 2 spitsen vertrokken zijn, ziet zijn toekomst er ineens rooskleuriger uit dan in de zomer. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Weet iemand wie er een staat bij de telegraag goude schoen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gewoon met afstand de beste voetballer in nedeland. en die voetbalt bij ons....
dus titelkandidaat met al die internationals erbij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|