|
|
Wim2
|
|
|
quote: van de week bedoel je zeker. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij bent zeker op je achterhoofd gevallen ?!?!?!?!?!?!? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee ook van de maand... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zeg maar gerust "van het jaar"! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Oohhh ik zat met VI in me hoofd..
Anyways, als hij ons naar de landstitel schiet mag hij van mij wel in een rijtje bijzondere Feyenoord spitsen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2013 - 15:52 schreef Wim2 het volgende:Oohhh ik zat met VI in me hoofd.. Anyways, als hij ons naar de landstitel schiet mag hij van mij wel in een rijtje bijzondere Feyenoord spitsen.. is ook bij VI
elftal van de maand...janmaat clasie boetius en pelle..
beste speler van de maand Pelle |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Oohhh. Ik dacht een hek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die is zo stabiel. veel meer als n spits.petje af |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Zelden dat een persoon mij zo haat.
Het zou je droom zijn om ooit mijn ballen afteknippen, zwavelzuur over me kop heen te gooien, en me witlof te laten eten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
witlof,,lekker.. plakje ham en kaas erom,,aanbakken,,,mmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Iedereen maakt fouten.. ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 17:25 schreef Wim2 het volgende:[..] Zelden dat een persoon mij zo haat. Het zou je droom zijn om ooit mijn ballen afteknippen, zwavelzuur over me kop heen te gooien, en me witlof te laten eten. Welnee joh. Doe niet aan haten. Je doet af en toe domme dingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voetbal is een sport voor mannen én vrouwen, vindt de Rotterdamse Ellen Mannens (33). Tijdens de laatste Ladies Night van Feyenoord besloot ze de vrouwelijke Feyenoordsupporters in het zonnetje te zetten en richtte ze een website op: www.365feyenoordvrouwen.nl
Mannens liep drie jaar geleden door de fanshop van Liverpool en zag daar dat de vrouwelijke supporters van de Engelse club serieus werden genomen. ,,Ik wilde altijd al meer vrouwelijke Feyenoord artikelen, maar daar hadden ze clubtenues voor vrouwen. En zelfs een Liverpool- bikini. Toen dacht ik aan de Feyenoord fanshop en kwam ik erachter dat daar alleen maar roze Feyenoord-spullen hangen, of clubartikelen met hartjes. Wij Feyenoordvrouwen komen voor het voetbal en willen een normaal clubtenue.''
De mythe is dat sinds dit jaar meer vrouwen naar het stadion komen dan in voorgaande jaren. Mannens: ,,De meeste vrouwen zouden komen omdat Graziano Pellè wanneer hij scoort zijn shirt uit zou doen. Maar veel vrouwen die ik ken komen naar de Kuip om een goede pot voetbal te zien. En ik zie liever een scorende Pellè, dan een Italiaan die zijn shirt uittrekt. Liever niet, anders krijgt hij meteen weer geel.''
Sinds december is haar website online en is momenteel gevuld met nog een klein aantal vrouwelijke supporters.
,,Maar daar moet verandering in komen, want ik streef ernaar iedere werkdag om 12.12 uur een verse Feyenoordvrouw online te zetten. Dat is toch lekker, bij de lunch? Dat is ook een stuk praktischer dan 19.08 uur, het andere tijdstip waar wij als Feyenoorders iets mee hebben. Dit verwijst naar de twaalfde man die wij als supporters willen zijn. Of de twaalfde vrouw in dit geval.''
Mannens is zelf nog een broekie in vak Z: ,,Want ik heb pas zes jaar een seizoenkaart. Ik zit eigenlijk nog in mijn proeftijd,'' lacht ze, terwijl ze nadenkt over de mooiste verhalen op haar website. ,,Er is een vrouw die haar vriend op de tribune heeft ontmoet. En een meisje van zeven jaar dat een seizoenkaart voor haar verjaardag vroeg, toen ging haar moeder -vroeger fanatiek Feyenoorder - ook maar meteen weer mee. Dat zijn heerlijke verhalen. Ik heb in vak Z alle vrouwen rond vijf meter van mijn plaats benaderd. Maar het is een olievlek die zich steeds sneller uitbreidt.''
Toch zit die bikini haar nog wel dwars: ,,In Liverpool heb ik hem laten hangen en nu hebben ze hem uit de collectie gehaald. Als het lukt een Feyenoord-bikini in de fanshop te krijgen is mijn missie geslaagd.'' Bron:AD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 maart 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Prem
|
|
|
Hij kan de topscoorder van de eredivisie(Feyenoord) worden, mocht Bony niet scoren in de resterende wedstrijden voor Vitesse. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat gaat ie scoren? Een beurt bij zijn vriendin, een goal of een gele kaart? Wel duidelijkheid scheppen hier .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 13:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat gaat ie scoren? Een beurt bij zijn vriendin, een goal of een gele kaart? Wel duidelijkheid scheppen hier .... geel ,nee,acht ik hem te slim voor.
doel meer op n goal...die beurt zit ik niet zo over in. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Pelle is onze held!! En zal morgen zeker weer een goaltje meepakken? hoeveel weet ik! |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Niet moest er nog bij staan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pelle is niet onze held..???? |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
Oh oh pelle ...Nu alleen nog hopen dat hij de rest van de seizoen geen gele kaart pakt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 17:07 schreef Roffa5314 het volgende:Oh oh pelle ...Nu alleen nog hopen dat hij de rest van de seizoen geen gele kaart pakt Jawel, tegen Heerenveen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 14:07 schreef van geil het volgende:[..] geel ,nee,acht ik hem te slim voor. doel meer op n goal...die beurt zit ik niet zo over in. Hahahaha |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
In mijn ogen een grotere speler dan die overschatte Guidetti die liever zijn geld wilde tellen bij City. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ongelooflijk goed. als spits.middenvelder en verdediger! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
GRAAAAAAAZIAAAAAANO PELLE!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Grazianooooooooooooooooooooo!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Matchwinnaar Graziano Pellè na overwinning op Roda JC
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lekker handig van Schaken ook om na de wedstrijd in detail te verklappen hoe hij Pellè aanspeelt ;-P Maar ja, weten is één, het voorkomen heel iets anders! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 08:16 schreef JanM het volgende:Lekker handig van Schaken ook om na de wedstrijd in detail te verklappen hoe hij Pellè aanspeelt ;-P Maar ja, weten is één, het voorkomen heel iets anders! HIJ WAS N BEETJE DOM. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Graziano Pellè kopte gisteren tegen Roda JC alweer zijn twintigste treffer van het seizoen binnen.
De 27-jarige Italiaan bevestigde met dat aantal nog eens dat hij de erfenis van John Guidetti, die ook twintig keer scoorde in het shirt van Feyenoord, moeiteloos heeft ingevuld.
Pellè had voor zijn productie 22 duels nodig, Guidetti kwam vorig seizoen 23 keer in actie voor de Rotterdammers. Het is mooi, maar wie hier de doelpunten maakt, is echt niet belangrijk meer. We moeten blijven winnen, daar gaat het nu alleen nog maar om, vertelde Pellè na afloop.
De spits voegt zich in een illuster rijtje buitenlandse clubiconen. Salamon Kalou (20 goals), Willie Kreuz (21), John Eriksen (22), Pétur Pétursson (23), Harry Bild (25) en uiteraard Ove Kindvall scoorden in één seizoen eveneens twintig keer of meer voor Feyenoord.
Pellè is bezig aan een geweldig seizoen. Nog acht wedstrijden te spelen, lachte Pellè. Het is en blijft voorlopig spannend. Of ik de Coolsingel ken? Natuurlijk, ik ben er geweest en ik hoor de mensen zeggen dat Feyenoord daar de prijzen viert. Maar zo ver is het nog niet.
Pellè tilde niet zo zwaar aan het feit dat Feyenoord in Kerkrade wankelde in de lastige slotfase. Dit soort wedstrijden zit er gewoon tussen, sprak de Italiaan nuchter. Zeker in de slotfase van de competitie. Ja, ik heb zaterdagavond met veel interesse naar Heerenveen-PSV gekeken. Maar we moeten het toch echt zelf doen. Ajaks en PSV spelen nog wel tegen elkaar, dat is voor ons een voordeel. We doen volop mee. Nu op naar FC Utrecht-thuis. Bron:FRfanatic |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pelle gaat weer scoren tegen Utrecht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Op hoeveel zou ie gaan eindigen..? |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
quote: juist wel onze held |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: rond de 28 (kun je nagaan als die die 7 pingels had genomen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als ie zijn huidige gemiddelde kan vasthouden wel ja.
Met pingels had ie nog hoger kunnen staan inderdaad. Hij heeft bijvorbeeld evenveel veldgoals als Bony gemaakt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 19:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Als ie zijn huidige gemiddelde kan vasthouden wel ja. Met pingels had ie nog hoger kunnen staan inderdaad. Hij heeft bijvorbeeld evenveel veldgoals als Bony gemaakt. Probleem is alleen dat hij alleen met een Pellenka kan scoren vanaf de stip, dus dan had hij er van de 7 waarschijnlijk 6 gemist ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 19:27 schreef JanM het volgende:[..] Probleem is alleen dat hij alleen met een Pellenka kan scoren vanaf de stip, dus dan had hij er van de 7 waarschijnlijk 6 gemist ... Desalniettemin is hij nu onze vaste penaltynemer.. we hebben alleen al een tijdje geen pingels meer gehad.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Desalniettemin is hij nu onze vaste penaltynemer.. we hebben alleen al een tijdje geen pingels meer gehad.. heb ik al geregeld in het Feyenoord-Utrecht topic. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en weer speler van de week bij VI...met n 8 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Uitblinkende Pellè scherpschutter op het juiste moment
Het was gezellig, afgelopen zaterdagavond in Bilderberg Kasteel Vaalsbroek. De selectie van Feyenoord zat ontspannen onderuit-gezakt op tv te kijken naar de wedstrijd tussen SC Heerenveen en PSV. Er werd hardop gelachen om een rare terugspeelbal van Mark van Bommel en al na acht minuten steeg het eerste gejuich op, toen Marten de Roon de Friezen op voorsprong zette.
Een half uur later sloegen de voetballers uit Rotterdam zich helemáál van plezier op de dijen, na de 2-0 van Yassine El Ghanassy, maar ergens in de zaal keek Graziano Pellè stuurs voor zich uit. De spits van Feyenoord wist dat het duel in het Abe Lenstra Stadion nog niet was gespeeld en kreeg na rust gelijk, toen PSV vergat een punt of meer mee te nemen naar Eindhoven.
'Ik kijk anders naar zo'n wedstrijd dan mijn ploeggenoten', zegt de Italiaan. 'Wij moeten zorgen dat we niet afhankelijk worden van die andere teams. We moeten het zélf doen. En Feyenoord dóét het zelf, aan de hand van Pellè. Na de nederlaag bij PEC Zwolle (3-2), een duel waarin de Italiaan nog wel twee keer scoorde, móést het elftal van trainer Ronald Koeman eerst winnen van PSV om in de race te blijven.
Dat lukte (2-1) en Pellè tekende voor de winnende treffer. Daarna volstond niets anders dan een zege in Nijmegen op NEC. Ook daarin slaagde Feyenoord (0-3) en maakte Pellè een van de treffers. Afgelopen zondag volgde wellicht de lastigste klus, uit tegen Roda JC. De laatste twee seizoenen hadden de Rotterdammers niet weten te winnen in Kerkrade. Deze keer maakte de ploeg geen fout in Limburg en trok zij een zwaarbevochten zege met het kleinst mogelijke verschil over de streep. Doelpuntenmaker én uitblinker: Graziano Pellè.
Het begint een eentonig verhaal te worden met de spits uit San Cesario di Lecce, want elke week is hij beslissend. En niet alleen door zijn doelpunten. Ook in Kerkrade fungeerde hij weer als de kapstok aan wie Feyenoord het aanvalspel kon ophangen. Pellè was altijd aanspeelbaar, balvast, doelgericht en liet wederom de spelers om zich heen beter functioneren.
Koeman voorspelde vijftien goals van Pellè, maar halverwege maart heeft de spits er al twintig gemaakt in 22 competitiewedstrijden en voegt hij zich daarmee tussen illustere buitenlandse spitsen als Ove Kindvall (30), Willy Kreuz (21), John Eriksen (22), Petur Petursson (23), Harry Bild (25) en John Guidetti (20), die in één seizoen eveneens twintig keer of meer scoorden voor Feyenoord.
En zo verbaast Graziano Pellè vooral ook zichzelf. Toen hij naar De Kuip kwam, zei hij in VI: 'Wat moet Feyenoord met Pellè? Ik hoor dat het een item is, maar kan er eerlijk gezegd niet van wakker liggen. Weet je, kritiek op mij is er altijd geweest, het is net als met regen in Nederland: die is er altijd.'
En: Ik ben geen killer, nooit geweest ook. Ik geef wel toe: scoren is het belangrijkste wat er is voor een spits. Maar scoren is óók een kunst. Neem Filippo Inzaghi, als het om doelpunten gaat toch een fenomeen. Die scoort met zijn heup, schouder, neus, kin; met álles. Inzaghi leefde voor goals. Ik bewonder hem, maar ben zelf anders. Ik werk hard voor het team, wil combineren, kaatsen én scoren.'
En, tot slot: 'Ik maak mijn doelpunten wel op het juiste moment. Parma had toen interesse en mijn zaakwaarnemer belde op. Graziano, alsjeblieft, zei hij, maak een doelpunt, want Parma komt voor je kijken. Prompt scoorde ik vier keer op rij. Dus ik belde hem op. Relax, zei ik, je weet toch dat Graziano er altijd staat als het moet?
Die woorden moeten kampioenskandidaat Feyenoord vertrouwen geven voor de laatste acht wedstrijden van de competitie. Bron:VI.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wie had dit van tevoren gedacht he.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: was zeer blij dat hij kwam...
maar dit had ik nooit verwacht.
en buiten de goals veruit de beste speler. niet normaal,zo goed . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:17 schreef van geil het volgende:[..] was zeer blij dat hij kwam... maar dit had ik nooit verwacht. en buiten de goals veruit de beste speler. niet normaal,zo goed . Absoluut een aanwinst..gouden greep van ome Martin.. |
|
|
|