|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een 7. Scoort, maar speelt verder onwennig vanwege 3 weken geen wedstrijden. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Iemand die een hattrick scoort maar een 7 geven..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beckham halen,die geeft m assists vanaf de middenstip. wat speelde die goed zeg gisteren,ongelooflijk.zo oud,geen ritme. maar elke bal was op maat.en volgens de statistieken ook nog de meeste meters. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellè: Nu zou ik 'nee' zeggen tegen een tweede plek'
Met nog zes wedstrijden te gaan staat Feyenoord vierde in de eredivisie. De Rotterdammers staan vier punten achter op lijstaanvoerder Ajaks. Daarbij is het doelsaldo van Feyenoord ook nog eens een stuk slechter. Op de persconferentie voorafgaand aan de wedstrijd tegen VVV-Venlo deed Koeman een opmerkelijke uitspraak: 'Ik teken voor de tweede plek.'
Ook Graziano Pellè sprak zich uit over een tweede plek. De Italiaanse spits zou op dit moment nog niet tekenen voor een tweede plek. Pellè: 'Nu zou ik 'nee' zeggen tegen een tweede plek. Op het eind van de competitie zou ik er misschien wel blij mee zijn. Als wij alles winnen, maar de concurrentie ook, dan kan je zeggen dat er misschien niet meer in zat. Maar in deze fase moeten wij nog volop voor de eerste plek gaan.' Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 21:24 schreef van geil het volgende:Beckham halen,die geeft m assists vanaf de middenstip. wat speelde die goed zeg gisteren,ongelooflijk.zo oud,geen ritme. maar elke bal was op maat.en volgens de statistieken ook nog de meeste meters. Die was echt goed he.. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
scoort er morgen gewoon 2 onze held graziano pele |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zat eigenlijk aan een hattrick te denken maat..!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 03 april 2013 - 21:24 schreef van geil het volgende:Beckham halen,die geeft m assists vanaf de middenstip. wat speelde die goed zeg gisteren,ongelooflijk.zo oud,geen ritme. maar elke bal was op maat.en volgens de statistieken ook nog de meeste meters. +1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellè jaagt op Italiaans record oud-international Toni
Graziano Pellè jaagt in de laatste zes speelrondes van dit seizoen op een record. De aanvalsleider van Feyenoord kan de meest productieve Italiaan in een buitenlandse topcompetitie of de eredivisie worden. Momenteel heeft Pellè 21 treffers gemaakt, slechts drie minder dan het record van Luca Toni, zo meldt Infostrada, dat de competities van Engeland, Spanje, Frankrijk en Duitsland onderzocht.
In dienst van Bayern München scoorde Toni 24 keer in het seizoen 2007/2008. Nu al deelt Pellè de tweede plek op deze lijst met Marco Simone, die namens AS Monaco op schot was in het seizoen 1999/2000. Feyenoord treedt vrijdagavond in eigen huis aan tegen VVV-Venlo. De Rotterdammers zijn al 24 eredivisieduels op rij ongeslagen in De Kuip, de langstlopende reeks sinds de serie van 35 ongeslagen thuiswedstrijden tussen oktober 1995 en oktober 1997. De laatste keer dat Feyenoord een jaargang afsloot zonder thuisnederlaag in de eredivisie was in 1996/1997. Bron:NUSport |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ongelooflijk GOED!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ik hoop dat je Pelle bedoelt en niet T ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: T is n goede vent. Pelle ook,maar daarbij in de eredivisie buitencatagorie! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Niets aan toe te voegen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben geen Maradona, zelfs geen Pelé
Graziano Pellè bleef vrijdagavond bescheiden nadat hij thuis tegen VVV-Venlo weer eens een wedstrijd besliste voor Feyenoord (1-0).
De Rotterdammers blijken voor overwinningen erg afhankelijk van Pellè, die vorige week het verloren duel met sc Heerenveen miste vanwege een schorsing.
Ik ben geen Maradona, zelfs geen Pelé. Maradona gaven ze bij Napoli de bal en die deed er wel wat goeds mee, sprak Pellè na de magere zege van Feyenoord.
Het team heeft altijd een spits nodig die de goals moet maken en zorgt dat wedstrijden gewonnen worden. Dat ben ik in dit geval, het eindpunt van de aanval.
Verjaardagstaart
Feyenoord had grote moeite met degradatiekandidaat VVV, dat eigenlijk de betere kansen had in De Kuip. Het was een moeilijke wedstrijd voor ons. Ik speelde zelf ook niet goed. De winst is het enige wat telt. Nu mogen we geen punten meer verliezen.
Pellè verloor opvallend veel duels. Het lag volgens de Italiaan niet aan een gebrek aan ritme door zijn schorsing en een interlandperiode. Normaal gesproken scoor ik nooit als ik even niet heb gespeeld. Nu dacht ik, laat ik het eens doen, want ik wil die verhalen niet meer horen.
Joris Mathijsen leverde een spaarzame assist. De routinier, die vrijdag 33 werd, kreeg een onzichtbare verjaardagstaart van Pellè na de goal. Mathijsen deed niet echt mee aan het feestje. Ik had het al met hem besproken, maar hij is te professioneel voor dat soort geintjes. Of ik eerder een assist van hem heb gekregen? Eentje is genoeg toch.
Eindsprint
Feyenoord kan dit weekend rustig afwachten of concurrenten Ajax (thuis tegen Heracles), PSV (uit tegen Willem II) en Vitesse (thuis tegen NAC) punten verliezen. Pellè rekent er niet op. Ik verwacht dat ze te sterk zijn om in de fout te gaan, al zie je aan deze wedstrijd dat er van alles kan gebeuren.
Bij Feyenoord lijkt langzaam de gedachte te heersen dat een tweede plek ook voldoende is. We moeten nog een eindsprint maken, maar dat zal moeilijk worden. Als je naar het hele seizoen kijkt, hebben we laten zien dat we in de top van de ranglijst thuishoren. Bron:NUSport
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt, aangepast d:-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
net die goal terug zitten kijken...
dat was echt n beauty! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heel knap gedaan inderdaad, zo vallend in de verre hoek..mooie bal van Joris ook.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zelfs op het trainingsveld een held!!!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Samen met Harmeet Singh ... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pellè!!! Who the fuck is GUidetti? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vul m vast in....n 8. matchwinnaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 2 goals. En een gele kaart. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nee pakt geen geel meer dit seizoen!!! Pelle maakt ons kampioen!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pelle met vriendin..
Best lekker...(die vriendin he).. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch nog scoren.. in de wedstrijd... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die hakken maken me gek.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moet je ff vragen wat ze kosten en waar vandaan. Kan je ze ook dragen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: twee paar heeft ze hier laten staan..
doe maar n bod. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Pellè had vanmiddag een vraag op facebook ,1 of andere lul vraag over een kapper of kleding?Na een stuk of 100 reacties heeft hij het maar snel verwijderd.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ik denk in beelden, beetje jammer dit.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 22:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Pellè had vanmiddag een vraag op facebook ,1 of andere lul vraag over een kapper of kleding?Na een stuk of 100 reacties heeft hij het maar snel verwijderd.. Weet je zeker dat het Drenthe niet was ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan is ze meerdere keren geweest..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ze is er nog...
Pelle komt soms langs tegen n leuk prijsje:)
de vis wordt duur betaald. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|