BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 april 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 22:29 schreef tomson het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het Drenthe niet was ?
Je zou het denken idd
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 april 2013 - 12:31   quote  deeplink  
Pellè: 'Spel is afgestemd op bepaald type centrumspits'

600x400-bb-1496627.jpg

De titelaspiraties van Feyenoord zijn na het teleurstellende gelijkspel in Waalwijk definitief vervlogen. Ronald Koeman en zijn selectie richten zich nu dan volledig op de tweede plaats. Vitesse bezet momenteel de positie die recht geeft op voetbal in de voorronde van de Champions League. En de ploeg van spits Wilfried Bony komt zondag op bezoek in de Rotterdamse Kuip. Een duel tussen topschutters Graziano Pellè en Bony.

'Zo zie ik dat zelf niet. Ja, Vitesse heeft Bony. Een uitstekende speler, bezig aan een geweldig seizoen. Maar daar ben ik niet mee bezig. Wij hebben het in Waalwijk laten liggen, zondag moet een antwoord volgen', zegt Pellé in het Algemeen Dagblad.

Beide spitsen maken al het gehele seizoen indruk door hun veelzijdige doelpuntenproductie. 'Dat geeft ook aan dat ik op alle manieren in stelling word gebracht. Ik kan mezelf keer op keer tonen, ook dankzij Boëtius, Schaken, Cissé en Verhoek die voor aanvoer zorgen. Het spel van Feyenoord is op mij afgestemd, ik ben het eindstation. Dat is belangrijk van een spits.'

Pellè en Bony zijn niet alleen belangrijk voor hun ploeg, maar lijken ook onmisbaar. Bij Feyenoord bleek dat duidelijk uit het verloren duel in Heerenveen. 'Feyenoord heeft nou eenmaal het spel afgestemd op een bepaald type centrumspits. Mitchell Te Vrede is wel iemand die qua spel en postuur op mij lijkt. Ik vind hem een talent, maar misschien kwam het duel in Heerenveen voor hem nog te vroeg. Wat ook nadelig was, washet feit dat door interlandverplichtingen de halve selectie tien dagen op pas was. Echt tijd om met een nieuwe aanvalslinie te trainen, was er toen niet.'
Bron:FR12
VVout
 VVout - vrijdag 19 april 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Pellè in Oranje ....

In Rotterdam zeggen ze met een knipoog: had Pellè maar een Nederlands paspoort...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 april 2013 - 23:21   quote  deeplink  
9939_476252379113964_1815823028_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 april 2013 - 22:03   quote  deeplink  
Doelpunt Graziano Pelle

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 17:40   quote  deeplink  
Pellè evenaart Van Hooijdonk

600x400-ms-1478566.jpg

Graziano Pellè maakte afgelopen zondag in de thuiswedstrijd tegen Vitesse (2-0) zijn 24ste doelpunt van het seizoen. De spits evenaarde daarmee Pierre van Hooijdonk, die in zijn debuutseizoen bij Feyenoord (2001/2002) eveneens 24 competitiedoelpunten maakte. Alleen Cor van der Gijp scoorde vaker voor Feyenoord in zijn eerste seizoen bij Feyenoord. De spits maakte tijdens de voetbaljaargang 1956/1957 in totaal 32 doelpunten.

Met nog drie competitiewedstrijden te spelen behoort Pellè nu al tot de meest scorende buitenlandse spelers in dienst van Feyenoord in één seizoen. Alleen Harry Bild (25 goals in 1966/1967) en Ove Kindvall (25 doelpunten in 1969/1970, 28 in 1967/1968 en 30 in 1968/1969) waren ooit trefzekerder dan Pellè in één eredivisieseizoen.

Pellè is bezig aan een unieke reeks bij Feyenoord. De spits scoorde in de laatste acht wedstrijden waarin hij in actie kwam.
Bron:Feyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 april 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 april 2013 - 14:49   quote  deeplink  
Pellè: 'De strijd om plaats twee zorgt voor fricties'

600x400-ev-1411710.jpg

Graziano Pelle gaat tegenover Voetbal International in op de stelling of het behalen van de tweede plaatst een gemiste kans is of voelt als een prijs. 'De strijd om plaats twee zorgt voor fricties, het verscheurt me enigszins. Het is een strijd tussen hart en verstand. Als Italiaan zeg ik: Wie tweede wordt, verliest goud. Maar als Feyenoord-speler zou ik de tweede plek best een mooi resultaat vinden, zonder dat ik er als sportman echt gelukkig mee kan zijn.'

'Je moet wel alles in perspectief blijven zien. Deze club werkte met de vijfde begroting van Nederland. Daarbij heeft Feyenoord een oud stadion, niet het beste trainingscomplex en moesten we het doen met een jonge ploeg. Voordat ik kwam had de club vier spelers laten gaan, basisspelers, en er was geen spits. Als je toen een enquête had gehouden onder supporters, had iedereen blind voor de vierde plaatst getekend. Dus stel dat we nu weer tweede worden, dan voelt dat enigszins als een prijs.'
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 april 2013 - 14:52   quote  deeplink  
Pellè: "Ik weet geeneens zeker of ik volgend jaar nog wel bij Feyenoord speel"

graziano-pelle(feyenoord)(13).jpg

Graziano Pellè vindt het moeilijk om zijn ploeggenoten aan te raden of zij wel of niet bij Feyenoord moeten blijven. De aanvaller beseft namelijk dat de voetbalwereld zeer onvoorspelbaar is en weet niet eens of hij zelf volgend jaar nog wel bij de Rotterdammers speelt.

"Ik zou ze willen adviseren dat ze moeten blijven, maar dan denk ik vooral ook aan mezelf", legde de Italiaanse sterspelers uit in de nieuwe editie van Voetbal International. "Ik kan het wel makkelijk zeggen, maar wat doe je als die topclub zich inderdaad voor je meldt? In deze wereld is gewoon niets te voorspellen."

"Ik weet geeneens zeker of ik hier volgend jaar nog wel speel", ging Pellè verder met zijn verhaal. "Ik ga er natuurlijk wel van uit en ik wil het ook heel graag, maar wat als morgen een club op de stoep staat die mij zo graag wil hebben dat ze daarvoor een flink bedrag op tafel leggen waartegen Feyenoord geen nee kan zeggen? Voor hetzelfde geld blijft iedereen en word ik verkocht."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 april 2013 - 21:58   quote  deeplink  
fc30b39295f897d9fa4131eacc51fec8.png

graziano_pelle2.jpg

Graziano Pellè kwam door mislukte verblijven bij AZ, Parma en Sampdoria binnen als miskoop maar groeide door zijn 24 competitiegoals uit tot dè smaakmaker.

Pellè wist deze zomer dat zijn keuze voor een nieuwe club cruciaal zou zijn. "Daarom zei ik afgelopen zomer in Italië tegen mijn familie: Nú zoek ik een club waar ik echt elke week kan spelen', refereert hij aan zijn eerdere en mindere periodes.' Ik voelde dat het moment daar was. Ik ben 27 jaar, mijn sterke jaren moeten komen. Ruim vijf jaar had ik kunnen wennen, aan de voetballerij, aan omgaan met teleurstellingen, maar die periode heeft me sterker gemaakt, vertelde hij aan VI-clubwatcher Martijn Krabbendam".

"Pellè: 'Nu ben ik op de toppen van mijn kunnen, all time high. Ik scoor aan de lopende band, het gaat allemaal lekker, dus vind ik wel dat ik mag genieten. Mijn doelpuntloze bestaan is definitief voorbij. Zo vaak is het niet voorgekomen dat een vol stadion mijn naam scandeert, maar iedere keer dat t gebeurt in De Kuip, staat het kippenvel dik op mijn armen. Ik koester die momenten, omdat ik ook de andere kant van de medaille ken".'
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 april 2013 - 16:45   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 april 2013 - 23:53   quote  deeplink  
PELLE = TARZAN VOOR DE VROUW

tarziano.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 april 2013 - 19:49   quote  deeplink  
Pellè 'beste' buitenlander bij Feyenoord ooit

600x400-bb-1496627.jpg

Graziano Pellè heeft zondag in De Kuip geschiedenis bij Feyenoord geschreven. De aanvalsleider van de Rotterdammers kwam in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo (6-0) twee keer tot scoren. Hij bracht daarmee zijn competitietotaal op 26.

Daarmee is Pellè nu de succesvolste buitenlander die ooit voor Feyenoord heeft gespeeld. De Zweedse aanvallers Harry Bild (25 treffers in 1967) en Ove Kindvall (ook 25 goals in 1970) gingen hem voor.

Pellè kwam voor de negende keer op rij in een wedstrijd waarin hij meedeed tot scoren namens Feyenoord. De razend populaire Italiaan was eind vorige maand bij de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen (2-0) geschorst.

Pellè heeft nu in één seizoen meer gescoord dat Luca Toni (Bayern München, 24 keer) en Christian Vieri (Atletico Madrid, ook 24) destijds bij hun club deden. Marco Negri blijft vooralsnog de meest trefzekere Italiaan in buitenlandse dienst, met 32 competitietreffers voor Glasgow Rangers in het seizoen 1997-1998.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 april 2013 - 19:50   quote  deeplink  
Koeman vreest concurrentie voor spits Pellè

pelle_feyenoord4.jpg

Als hij zo doorgaat met scoren, zal Graziano Pellè toch vroeg of laat in beeld komen voor de Italiaanse selectie. De aanvalsleider van Feyenoord bracht zijn competitietotaal zondag tegen Heracles Almelo (6-0) met twee doelpunten op 26.

Deze hoeveelheid is groter dan iedereen bij zijn rentree in de Eredivisie na zijn mislukte tijd bij AZ voor mogelijk had gehouden. "Maar ja, het is wel in Nederland, hè", trachtte zijn trainer Ronald Koeman enige nuance aan te brengen. "Wat ik daarmee bedoel? Nou, in de Eredivisie spelen niet de beste verdedigers. Bij ons wel hoor, laat dat duidelijk zijn. Zij zijn jong en leren nog steeds bij."

Over de kansen van Pellè bij Italië hield Koeman zich op de vlakte. "Wie ben ik om daarover wat te zeggen? Ik heb te weinig zicht op het huidige aanbod. Maar zo'n land heeft natuurlijk wel kandidaten genoeg."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 april 2013 - 20:40   quote  deeplink  
De 2-0 van Pellè..

RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 april 2013 - 20:41   quote  deeplink  
En de 4-0..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 april 2013 - 21:42   quote  deeplink  
Pellè: "Mocht van Koeman geen Panenka doen"

graziano_pelle.jpg

Feyenoord versloeg Heracles Almelo zondag met 6-0 en met twee doelpunten werkte ook Graziano Pellè aan zijn statistieken. De Italiaan, nu goed voor 26 doelpunten, verzilverde onder meer een strafschop.

Pellè schoot de bal vanaf elf meter hard achter Brian van Loo. "Ik wilde een Panenka doen", verklapte de spits naderhand tegenover NUsport. "Maar de trainer keek naar me met een gebaar van: schiet hard, anders maak ik je af."

De aanvaller was zondag voor de negende wedstrijd op rij trefzeker. Ronald Koeman durfde na afloop niet te zeggen of Pellè nu een uitverkiezing voor het nationale elftal van Italië verdient. De voetballer reageerde zelf met een grap.

"Dat gaat niet gebeuren, ik ga spelen voor Oranje", zei hij met een lach. "Ik weet eigenlijk niet of dat mag, heb al onder 21 gespeeld. Ik voel me een Italiaan, maar als ik met Oranje naar Brazilië mag voor een gratis vakantie, zou ik het wel weten haha."

"Ik zeg altijd dat ik in het voetbal meer Nederlands dan Italiaans ben. Ik heb hier meer gespeeld. Of ze in Italië boos worden als ik voor Oranje ga spelen? Ze kunnen niets zeggen, ik ben nog nooit voor Italië geselecteerd. Anders moet ik thuisblijven", aldus Pellè.
Bron:Voetbalcentraal
Wim2
 Wim2 - zondag 28 april 2013 - 21:48   quote  deeplink  
Ghehe.. wat fijn dat die nog vier jaar bij ons onder contract staat!
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 april 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 21:48 schreef Wim2 het volgende:
Ghehe.. wat fijn dat die nog vier jaar bij ons onder contract staat!
Hoor hem eens.. als enige kraak je je club zowat de grond in en nu ze gewonnen hebben vind je het weer fijn..
Wim2
 Wim2 - zondag 28 april 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 21:50 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hoor hem eens.. als enige kraak je je club zowat de grond in en nu ze gewonnen hebben vind je het weer fijn..
Pff.. ga jij met je piemeltje de lichtknop aan doen want volgens mij heb je kortsluiting in de boerderij..
tomson
 tomson - zondag 28 april 2013 - 22:15   quote  deeplink  
Eens met Wim :)
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 april 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 22:15 schreef tomson het volgende:
Eens met Wim :)
hahahahahaha
tomson
 tomson - zondag 28 april 2013 - 22:24   quote  deeplink  
Mag ook wel eens. (al vindt hij dat niet leuk)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 april 2013 - 22:25   quote  deeplink  
Is die nsb-hoer er weer?
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 april 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 22:24 schreef tomson het volgende:
Mag ook wel eens. (al vindt hij dat niet leuk)
Tuurlijk..
van geil
 van geil - zondag 28 april 2013 - 22:47   quote  deeplink  
wat n stabiliteit.

geweldige spits en prof.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 april 2013 - 00:25   quote  deeplink  
Onmisbaar..!!
MMM
 MMM - maandag 29 april 2013 - 00:45   quote  deeplink  
Fantastische goal!
Milo
 Milo - maandag 29 april 2013 - 09:55   quote  deeplink  
HELD!!!!!!!!!! na v hooijdonk weer een echte afmaker en killer!!
van geil
 van geil - maandag 29 april 2013 - 11:09   quote  deeplink  
en n vrolijke noot .
voelt zich nergens te groot voor.
speelt echt in het belang van het team.

beste spits die ik ooit gezien heb bij Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 april 2013 - 16:49   quote  deeplink  
TITELKOORTS - Pellè 2.0

274788hp2.jpg

Ik zat dit weekend op een terras in Florence, met Pellè. Niet te verwarren met de huidige topscorer van Feyenoord. Dit was zijn broer.

Deze Pellè speelde ooit vier seizoenen voor AZ in Alkmaar, in de schaduw van de Braziliaan Ari, die op zijn beurt ook weer in iemands schaduw speelde. Deze Pellè keerde in 2011 gedesillusioneerd terug naar Italië. Hij rommelde nog wat aan bij Parma en Sampdoria en zit nu, gestopt, bij zijn ouders op de lederen bank of op terrasjes in Milaan, Rome of Florence. 's Avonds werkt hij bij de pizzeria.

In Alkmaar missen ze hem niet, want daarvoor bakte hij er te weinig van. Als doelpunten koekjes waren, bakte hij er vijf, hooguit zes, per jaar. Verder waren er heel veel aangebakken koekjes, maar ja, die telden niet. Nee, een held was Pellè in Alkmaar niet geworden. Eventjes, in het najaar van 2010, maakte hij een week of acht furore als supersub. Zodra hij erin kwam, scoorde hij een goal. Zo ook eens de winnende 2-1 tegen Feyenoord, de club waar zijn broertje zich nu tot cultheld opwerkt.

Al het Nederlands vrouwelijk schoon zit achter de Feyenoord-spits aan, jongens willen zijn coupe, meisjes fluiten hem na. Dat was bij zijn broer wel anders: die kende alleen het begrip uitfluiten. In Alkmaar had hij eens geflirt met een meisje op de Kaasmarkt, ze vond hem wel leuk totdat hij vertelde dat hij voetbalde. "Je bent spits, maar je scoort niet eens", had ze hem toegebeten.

Dat Pellè jr. het wél goed doet, bevalt hem prima. Hij gunt het 'm. Het enige dat er nog aan ontbreekt is de schaal, die lijkt helaas buiten bereik. "Misschien volgend jaar", zegt de oude Pellè, terwijl hij nog een glas witte wijn bestelt en naar de serveerster knipoogt. Al moet je aan zo'n kampioenschap ook weer niet te veel waarde hechten, voegt hij daaraan toe. En wie kan dat beter weten dan de man die zich in 2009 tijdens de huldiging in de schaal spiegelde? "Mij zijn ze vergeten, kampioen of geen kampioen." Maar dankzij Pellè 2.0 kent iedereen in Nederland de naam Pellè. Broer of geen broer.
Bron:Goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 mei 2013 - 16:06   quote  deeplink  
Graziano Pellè mikt op dertig treffers dit seizoen

600x400-wd-1510651.jpg

Feyenoord-spits Graziano Pellè mikt op dertig treffers dit seizoen. De aanvaller is evenwel wars van vergelijkingen met Italiaanse topschutters van weleer.

Met zijn 26 doelpunten is Pellè de op één na beste Italiaanse aanvaller in het buitenland. Hij moet alleen Marco Negri vóór zich dulden, die in het seizoen 1997/98 liefst 32 keer scoorde namens Glasgow Rangers. Wel laat Pellè illustere aanvallers als Luca Toni en Christian Vieri achter zich. Toni maakte in de jaargang 2007/08 voor Bayern München 24 treffers, Vieri kwam in het seizoen 1997/98 tot hetzelfde aantal namens Atlético Madrid.

'Zulke statistieken strelen je ego, maar ik plaats ze graag in het juiste perspectief', aldus Pellè. 'Ik ben natuurlijk geen Luca Toni, die 24 keer scoort bij Bayern op het allerhoogste niveau, de Bundesliga. Ik maak mijn doelpunten, met alle respect, in de Eredivisie.'

'Toen ik kwam schaalde trainer Ronald Koeman mij in op vijftien goals. Ik zei: geen probleem, die ga ik maken, maar dat het er nu al 26 zijn, had ik nooit verwacht. Met mijn zaakwaarnemer heb ik een weddenschap. Bij 25 goals moest hij iets raars doen, dus dat gaat gebeuren. Maar maak ik er dertig, dan wordt dat een graadje erger. Met nog twee wedstrijden te spelen, is dat aantal mogelijk, al zal het moeilijk worden', besluit de Italiaan, die het zondag met Feyenoord in de Hofstad opneemt tegen ADO Den Haag.
Bron:VI
van geil
 van geil - donderdag 02 mei 2013 - 14:28   quote  deeplink  
kan hij de 30 halen???
doelpunten uiteraard

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2013 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 mei 2013 - 14:46   quote  deeplink  
Ja, ADO en NAC. Man, 36! :)
van geil
 van geil - donderdag 02 mei 2013 - 15:18   quote  deeplink  
gheghe...:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 mei 2013 - 16:15   quote  deeplink  
36 d:-)))
Zou dat wat wezen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 mei 2013 - 13:20   quote  deeplink  
Niemand wil Moisander-haar of Schöne-haar, iedereen wil Pellè-haar

A1tTJLNCEAAdS34.jpg:large

Toen de training van Feyenoord donderdag was afgelopen, moest Graziano Pellè worden 'ontzet' door beveiligers, want anders was het vermoedelijk compleet uit de hand gelopen.

De kinderen en de bakvissen van Rotterdam hadden meivakantie deze week, vandaar - en allemaal waren ze gekomen om met Pellè te knuffelen. Ternauwernood werd de spits gered van een tragische verstikkingsdood. In mijn voetbalelftal speelt één Feyenoord-supporter. Zijn zoontje van vier heeft sinds kort Pellè-haar, wat inhoudt dat er met minutieuze precisie gel in is gesmeerd, zorgvuldig geboetseerd tot een glimmende kuif. Ik wist dat niet, maar 'Pellè-haar' is op Rotterdamse basisscholen een volstrekt normaal begrip. Alle jongetjes willen er Pellè-haar.

Een week of wat geleden liep Graziano Pellè de kleedkamers uit na een gewonnen wedstrijd, gedoucht en wel. De spits was wat ziekjes en wilde voor één keer de achteruitgang nemen: de kortste weg naar huis. Maar net op het moment dat Pellè zich om wilde draaien, bonsde een klein jongetje wanhopig tegen de ramen van de Maashal. Zijn neus drukte tegen het glas. 'Nee!' riep het ventje. En daarna nog een keer, ietsje harder: 'Nee!' Pellè keek in de smekende ogen van het jongetje, zuchtte diep en liep alsnog de goede kant op, door de voordeur, recht in de armen van de wachtende meute.

Ik heb het geklokt: dat kostte hem 43 minuten. Honderden handtekeningen verder bereikte de spits het Maasgebouw aan de overkant, ook nu dankzij twee dappere beveiligers.

De kans is groot dat Graziano Pellè volgende week wordt uitgeroepen tot de 'AD Speler van het Jaar'. Van alle voetballers in de Eredivisie haalde hij tot nu toe het hoogste gemiddelde in de AD-cijferklassementen, iets hoger nog dan Stekie Blind en Kenniet Veelmeer. Aan een passende trofee wordt gewerkt.

De kans is reëel dat u de uitslag verdacht vindt. Het AD is van oudsher een Rotterdamse krant - en vorig seizoen won er ook al een Feyenoorder: John Guidetti, met Jordy Clasie en Karim El Ahmadi als de gedeelde nummers twee en drie. Best opmerkelijk, want ook dat seizoen werd Ajaks kampioen. (Je zou haast manipulatie vermoeden, maar precies het tegenovergestelde is waar. De nakende top-3 leidde destijds tot kopzorgen op de redactie, maar besloten werd om vlak voor de eindstreep niét met cijfers te gaan knoeien. Liever rechtlijnig dan politiek correct. Hoongelach was ons deel.)

Maar waar er over Guidetti nog te twisten viel, is Pellè onmiskenbaar dé eredivisiespeler van dit seizoen. Ook in breder perspectief. Qua rechtstreekse impact komt Bony in de buurt, maar Pellè wint het op alle andere vlakken. Hij verraste ons het meest. Hij is geen passant zoals Bony of Guidetti, maar een blijver. Hij veroverde harten. Hij droeg Feyenoord bijna letterlijk. Hij is populairder dan welke speler in Nederland ook.

Ajaks pakt straks de terechte titel, maar vooral dankzij het gelikte collectief dat Frons de Hoer smeedde. Als er toch nog iets op deze landskampioen valt aan te merken, dan is het dat het zo oneindig braaf en verantwoord is allemaal.

Dit Ajaks-elftal heeft veel, maar geen blikvanger, geen buitenbeentje, geen artiest, geen rebel, geen popster, geen tieneridool en geen rare snijboon. Iedereen kleurt binnen de lijntjes. Het is stilistisch in orde en Scandinavisch degelijk.

U mag het een bijzaak vinden, maar dat er geen Amsterdoms jongetje te vinden is met Moisander-haar of Schöne-haar, is toch een klein smetje op deze landstitel.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 04 mei 2013 - 15:06   quote  deeplink  
Las dat stukje vandaag ook in het AD. Mooi verhaal. En het is eigenlijk nog waar ook. Bij Ajax is er geen absolute sterspeler. Bij Feyenoord wel. Pellè is niet voor niets immens populair.
van geil
 van geil - woensdag 08 mei 2013 - 19:46   quote  deeplink  
Speler van het jaar!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2013 - 19:07   quote  deeplink  
1bbb89b15ca38cf8e5d5c887b19aacc8.png

graziano_pelle14.jpg

Graziano Pellè tekende tegen NAC Breda voor zijn 27e competitietreffer.

"Ik liep zaterdag naar de coach toe en zei: 'Het wordt niks morgen, Im dead'", vertelde Pellè na afloop tegen Nusport. "Mijn lichaam is op, ik heb rugpijn. Koeman overtuigde me om toch mee te doen, aangezien mijn ouders kwamen kijken en dat de spirit me erdoorheen zou slepen."

"Nu sta ik hier in de mixed zone met een doelpunt, een overwinning en een goed gevoel. Ik ben blij dat ik de coach, die me zoveel vertrouwen heeft gegeven dit seizoen, terug kon betalen. Ik heb een speciaal gevoel bij Koeman, hij is een amazing person."

Koeman op zijn beurt beloonde de clubtopscorer met een applauswissel. "Dat was schitterend, dat iedereen voor me ging staan, de zoveelste adrenalinekick van het voorbije seizoen.
Bron:FRFanatic
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 mei 2013 - 19:09   quote  deeplink  
Top gepesteert die gozer....
hulde..
van geil
 van geil - zondag 12 mei 2013 - 19:09   quote  deeplink  
Held.weer 6 ton voor Feyenoord erbij..

n 9 van mij voor het gehele seizoen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2013 - 19:21   quote  deeplink  
Wie had dat bedacht aan het begin..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2013 - 19:21   quote  deeplink  
'Op internet stond 1-0 door Pellè, dus hij zat'

600x400-01020725.jpg

Graziano Pellè weet niet helemaal zeker of zijn beslissende kopbal over de doellijn was. "Maar ik denk dat hij wel zat." Arbiter Ed Janssen keurde de goal goed na kort overleg met zijn assistent. Het is echter onduidelijk of de bal over de lijn was. "Ik heb net op internet gekeken. Daar stond: 1-0 door Pellè, dus hij zat", grapt de spits. "Ik heb de beelden gezien. Het was onduidelijk, maar ik denk dat hij zat."

Pellè denkt dat de arbiter verstandig heeft gehandeld door de treffer goed te keuren. "Want als hij wel zat en ze hadden hem niet goedgekeurd, hadden ze een groot probleem gehad", weet de Italiaan.

"Blij dat mijn ouders dit hebben gezien"
In de slotfase kreeg Pellè een publiekswissel: "Ik kreeg een staande ovatie en daar ben ik de trainer dankbaar voor. Mijn ouders waren er vandaag bij en ik vond het prachtig dat ze dit hebben kunnen meemaken."

Pellè is blij dat het seizoen voorbij is. Hij is namelijk niet fit. "Ik had last van mijn rug. Gister sprak ik met de trainer, hij zei dat ik me nog één keer moest opladen voor de laatste wedstrijd van het seizoen, maar ik zit er echt doorheen. Ik ben enorm moe", besluit de Italiaan die dit seizoen 27 keer scoorde.
Bron:Voetbalprimeur

RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2013 - 20:08   quote  deeplink  
Mateloos populaire Pellè denkt aan moederdag

media_xll_1648984.jpg

Zijn 27e en laatste competitiedoelpunt in zijn eerste seizoen in dienst van Feyenoord was zeker niet zijn mooiste. Het was misschien zelfs wel helemaal geen zuivere treffer, omdat de bal in het thuisduel met NAC Breda (1-0) waarschijnlijk niet volledig de doellijn had gepasseerd. Graziano Pellè kon er na afloop niet mee zitten.

De mateloos populaire Italiaan droeg zijn omstreden goal op aan zijn moeder, die samen met zijn vader op de tribune in De Kuip de wedstrijd bekeek. 'Voor moederdag', glunderde Pellè na afloop. In de laatste minuut kreeg hij van zijn trainer Ronald Koeman ook nog een publiekswissel. Met een staande ovatie van het tevreden legioen verdween Pellè naar de kant.

'Dat was het minste dat ik voor hem kon doen', glimlachte Koeman. 'Hij heeft dit seizoen fantastisch gespeeld en veel doelpunten gemaakt, waaronder ook heel belangrijke treffers. Deze applauswissel verdiende hij als geen ander.'
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2013 - 20:08   quote  deeplink  
Graziano Pellè in gesprek met Sinclair Bischop

infamous psv
 infamous psv - zondag 12 mei 2013 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2013 - 19:21 schreef RenatoBos het volgende:
Wie had dat bedacht aan het begin..d:-)
Helemaal maar dan ook helemaal niemand.
Des te mooier.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2013 - 20:25   quote  deeplink  
Klopt, nu Guidetti erbij halen voor volgend seizoen..
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 mei 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2013 - 20:25 schreef RenatoBos het volgende:
Klopt, nu Guidetti erbij halen voor volgend seizoen..
Dan gaat t fout,Bos...
Je kunt niet 2 kapiteinen op 1 schip hebben.. En Guidetti gooit zijn ego niet overboord voor Pelle..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2013 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2013 - 20:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dan gaat t fout,Bos...
Je kunt niet 2 kapiteinen op 1 schip hebben.. En Guidetti gooit zijn ego niet overboord voor Pelle..
Die kunnen heel,goed samen spelen, geloof me nu..
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 mei 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2013 - 20:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die kunnen heel,goed samen spelen, geloof me nu..
Nee.. en morgen ook niet :p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

0.0201079