BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 mei 2013 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2013 - 10:16 schreef Wim2 het volgende:
Wat een CHICK heeft die Pellè.. die beentjes..
niet verkeerd he.

BKSch_VCcAAFyYm.jpg
van geil
 van geil - woensdag 15 mei 2013 - 11:24   quote  deeplink  
voetbalvrouw van het jaar.absoluut op 1
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 15 mei 2013 - 11:31   quote  deeplink  
Gekke neus?
VVout
 VVout - woensdag 15 mei 2013 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2013 - 11:31 schreef hoogvliet010 het volgende:
Gekke neus?
Kan weinig er van zien, heeft te veel kleren aan!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 15 mei 2013 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2013 - 11:32 schreef VVout het volgende:

[..]

Kan weinig er van zien, heeft te veel kleren aan!
Misschien dat Stylzz ze even uit kan kleden?
VVout
 VVout - woensdag 15 mei 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Ha ha, Stylzz heeft echt talent in dat soort zaken.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 15 mei 2013 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2013 - 11:44 schreef VVout het volgende:
Ha ha, Stylzz heeft echt talent in dat soort zaken.
Talent?? Dat station is hij al voorbij. :)
Sensi
 Sensi - woensdag 15 mei 2013 - 12:07   quote  deeplink  
Zozo, vandaar dat Graziano roept dat ie niet ingaat op de avances van ander vrouwelijk schoon. Zou ik ook niet doen met zo'n vrouwtje, daimn ;p
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 15 mei 2013 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2013 - 12:07 schreef Sensi het volgende:
Zozo, vandaar dat Graziano roept dat ie niet ingaat op de avances van ander vrouwelijk schoon. Zou ik ook niet doen met zo'n vrouwtje, daimn ;p
Ken altijd beter Sens!! :)
VVout
 VVout - woensdag 15 mei 2013 - 12:18   quote  deeplink  
Zeg maar nee dan krijg je er twee.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 mei 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2013 - 11:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

niet verkeerd he.

[ afbeelding ]
Viktoria, de vriendin van Pellè, geeft nieuwe allure aan voetbalvrouw

teaser_4_2_1653381.jpg

Omdat Graziano Pellè het AD-spelersklassement had gewonnen, nam hij zijn vriendin Viktoria mee naar de Coolsingel in Rotterdam, voor een etentje en de prijsuitreiking. Dat was erg slecht nieuws voor alle bakvissen en huismoeders van de Rijnmond, maar niet per se voor u en voor mij. Wij waren spekkoper.

Op verzoek van fotograaf Pim Ras liepen Graziano en zijn vriendinnetje een stukje over straat, hand in hand. Ik weet niet zeker of Pim erover had nagedacht, maar ze liepen samen pal voor de C&A langs, als in een reclamefoto.

De geslaagde grap zat hem in het contrast. Dit was geen C&A-stelletje dat hier liep, maar precies het tegenovergestelde. Johnny Kraaijkamp en Rijk de Gooijer waren opeens oneindig ver weg. Dit was Zuid-Europese, mondaine allure.Pellè liep te glimmen met zijn trofee, gesoigneerd als altijd. Viktoria schreed. Ze paradeerde, maar subtiel en ingetogen. Weergaloos zette ze haar ene voet steeds voor de andere, op flinterdunne naaldhakjes nota bene, zwevend over de stoeptegels. Soepel viel haar tweedjasje over haar schitterende, helrode rok.

Over Graziano Pellè is dit jaar al genoeg gezegd en geschreven, maar over zijn vriendinnetje relatief weinig. Alles wat we van haar weten is dat ze uit Hongarije komt en dat ze Pellè, zo las ik in een interview, 'rust in het hoofd' heeft bezorgd - een enigszins merkwaardige contradictie.Oh ja, en Viktoria is fotomodel in Milaan, maar dat hadden we zelf ook wel kunnen bedenken.

Uit nader onderzoek blijkt dat Viktoria uit Gyõr komt, de Hongaarse variant op Breda of Haarlem; een statige oude provinciestad in het noordwesten van het land. Ze spreekt vloeiend Engels en Italiaans. Ze praat zacht en bescheiden, geeft deftige zachte handjes en ze lacht geduldig als er - alwéér - een kind aan tafel staat voor een handtekening.

Waar het me hier vooral om gaat, is dat ze maandagmiddag, schrijdend over de Coolsingel, het fenomeen voetbalvrouw nieuwe allure gaf. Viktoria is blond, jazeker, maar ze is allesbehalve polderblond. Ze heeft lange benen en ze draagt dure kleren, maar toch is ze alles wat Estelle Cruijff-Gullit-Hari niet is.

De klassiek Hollandse voetbalvrouw draagt een iets te grote handtas van Louis Vuitton. Ze praat te hard en te nagemaakt, is net iets te opzichtig opgedirkt door een legertje stylisten en ze draagt een onsje teveel aan dure sieraden. Engelse voetbalvrouwen (WAGs) zijn nog iets ordinairder, maar als karikatuur doen ze weinig voor elkaar onder. Die televisieserie/parodie kon domweg niet uitblijven.

Ongetwijfeld werden daarmee heel veel lieve mooie voetbalvrouwen tekortgedaan, maar juist daarom was het goed dat plots Viktoria in beeld verscheen. Zonder foute tas, zonder grote oorbellen, zonder showbizz, zonder Leco look, maar toch heel oogverblindend. Een gracieuze, haast serene schoonheid.

Geloof me, ik ben niet verliefd (ik val op donker) maar desalniettemin zou ik Graziano Pellè van harte willen feliciteren. Met het AD-spelersklassement en met een glorieus voetbalseizoen, maar bovenal met Viktoria.
Bron:AD
Boca
 Boca - donderdag 16 mei 2013 - 16:10   quote  deeplink  
Kan iemand een video zetten op Youtube, van alle doelpunten van Pelle in chronologische volgorde van dit seizoen?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 mei 2013 - 17:15   quote  deeplink  
nee.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 mei 2013 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 16:10 schreef Boca het volgende:
Kan iemand een video zetten op Youtube, van alle doelpunten van Pelle in chronologische volgorde van dit seizoen?
Kun je hier iets mee..(?)

RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 mei 2013 - 17:29   quote  deeplink  
Belgische media: 'De Sutter volgt Pellè op bij vertrek'

600x400-pj-1277958.jpg

Het is vrijwel zeker dat Tom De Sutter eind dit seizoen andere oorden opzoekt. De spits kon zich nooit echt opwerpen tot onbetwistbare titularis bij Anderlecht en vindt dat het stilaan tijd is om zijn geluk elders te beproeven. De Sutter heeft nog een contract van één jaar, maar hij weigert om bij te tekenen. Dat betekent bijna automatisch dat hij aanstuurt op een vertrek.

Enkele ploegen toonden al interesse. Club Brugge, dat al langer geïnteresseerd zou zijn in de diensten van hun ex-jeugdspeler, zou ook met belangstelling kijken naar wat er met De Sutter gebeurt in het Astridpark. Blauw-zwart heeft wel nog geen contact opgenomen met zijn grote rivaal, maar Vincent Mannaert liet toch uitschijnen dat de spits op hun lijst van mogelijke versterkingen staat al deed hij dat met enig cynisme. "Er bestaan zoveel lijsten", aldus Mannaert.

Ook Feyenoord denkt aan De Sutter als opvolger van topschutter Graziano Pellè, die waarschijnlijk vertrekt. De Sutter kwam 147 keer in actie voor paars-wit (competitie, beker en Europese campagnes) en scoorde 49 keer. Hij ventileerde al vaker zijn ongenoegen over zijn invallersstatuut en werd al aan verschillende clubs gekoppeld, maar toch bleef hij bij Anderlecht. Tot nu.
Bron: HLN.be
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 mei 2013 - 17:30   quote  deeplink  
smiley-laughing024.gif

Pelle weg ghehe..
VVout
 VVout - donderdag 16 mei 2013 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 17:30 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]

Pelle weg ghehe..
Dat moet wel een Belg geweest zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 mei 2013 - 17:35   quote  deeplink  
Ik woon er vlak bij, blijft vreemd volk..
VVout
 VVout - donderdag 16 mei 2013 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 17:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kun je hier iets mee..(?)

[ filmpje ]
Hopelijk komend seizoen weer net zo veel materiaal of meer voor zo'n filmpje <|-)
VVout
 VVout - donderdag 16 mei 2013 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 17:35 schreef RenatoBos het volgende:
Ik woon er vlak bij, blijft vreemd volk..
Zal het niet de hard zeggen, mijn vrouw komt uit België.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 mei 2013 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 17:43 schreef VVout het volgende:

[..]

Altijd handig een domme vrouw..
knipoog_groot.gif
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 mei 2013 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 17:41 schreef VVout het volgende:

[..]

Hopelijk komend seizoen weer net zo veel materiaal of meer voor zo'n filmpje <|-)
Eensert..
van geil
 van geil - donderdag 16 mei 2013 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 17:43 schreef VVout het volgende:

[..]

Geil
VVout
 VVout - donderdag 16 mei 2013 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 17:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Altijd handig een domme vrouw..
[ afbeelding ]
Nou nou, zo kent ie wel weer!
VVout
 VVout - donderdag 16 mei 2013 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 17:50 schreef van geil het volgende:

[..]

Geil
Echt wel.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 mei 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 17:51 schreef VVout het volgende:

[..]

Echt wel.
Nou nou, zo kent ie wel weer..d:-)
tomson
 tomson - donderdag 16 mei 2013 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 17:15 schreef Stylzz het volgende:
nee.
:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 mei 2013 - 17:23   quote  deeplink  
'Pellè de beste, Castaignos de slechtste'

600x400-tb-1206589.jpg

Luc Castaignos is door de bezoekers van NUsport.nl uitgeroepen tot de slechtste aankoop in dit eredivisieseizoen. Liefst 19,6 procent van de stemmers opteerde voor de spits die FC Twente in de zomer van 2012 voor ongeveer zes miljoen euro overnam van Internazionale. Castaignos incasseert jaarlijks een salaris van één miljoen euro bruto.

"Een hoge transfersom en een flink salaris, maar zijn rendement is belachelijk laag", verwoordt een lezer de mening van veel stemmers. Castaignos zou in technisch opzicht moeite hebben met het niveau. "Voor een profvoetballer is zijn techniek schandalig."

De top drie van slechtste aankopen wordt gecompleteerd door PSV'er Mathias 'Zanka' Jörgensen (14,6 procent van de stemmen) en FC Twente-speler Jerson Cabral (9,2 procent). "Hij was weliswaar transfervrij, maar ook aan salaris is hij geen cent waard", schrijft een lezer over Jörgensen.
Feyenoorder Graziano Pellè werd, met bijna de helft van de stemmen, benoemd tot de beste aankoop van dit eredivisieseizoen.
Bron:NUsport
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 24 mei 2013 - 06:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 mei 2013 - 17:23 schreef RenatoBos het volgende:
'Pellè de beste, Castaignos de slechtste'

[ afbeelding ]

Luc Castaignos is door de bezoekers van NUsport.nl uitgeroepen tot de slechtste aankoop in dit eredivisieseizoen. Liefst 19,6 procent van de stemmers opteerde voor de spits die FC Twente in de zomer van 2012 voor ongeveer zes miljoen euro overnam van Internazionale. Castaignos incasseert jaarlijks een salaris van één miljoen euro bruto.

"Een hoge transfersom en een flink salaris, maar zijn rendement is belachelijk laag", verwoordt een lezer de mening van veel stemmers. Castaignos zou in technisch opzicht moeite hebben met het niveau. "Voor een profvoetballer is zijn techniek schandalig."

De top drie van slechtste aankopen wordt gecompleteerd door PSV'er Mathias 'Zanka' Jörgensen (14,6 procent van de stemmen) en FC Twente-speler Jerson Cabral (9,2 procent). "Hij was weliswaar transfervrij, maar ook aan salaris is hij geen cent waard", schrijft een lezer over Jörgensen.
Feyenoorder Graziano Pellè werd, met bijna de helft van de stemmen, benoemd tot de beste aankoop van dit eredivisieseizoen.
Die Luc haha
6 miljoen transfer zou ook wel wat tekengeld bijkomen plus 1 miljoen salaris
Die moet of nu voor 8 miljoen verkocht worden of volgend seizoen voor 9 ga zo maar door om geen verlies te leiden voor Twente
Dat is een intelligente aankoop geweest van Jooppie
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 mei 2013 - 17:57   quote  deeplink  
Pellè: 'Ik zou nu geld in mij investeren'

600x400-ll-1398099.jpg

Graziano Pellè praat in een uitgebreid interview met NUsport magazine over zijn dansverleden, romantische inborst, lachen met Gordon, maar uiteraard ook over zijn sportieve ambities.

Het westen is de richting die Pellè op moet voor het nationale elftal. Presteren in Engeland betekent vrijwel zeker een uitverkiezing. Hij knikt. "Alleen Engeland, Spanje, Italië en Duitsland tellen voor de Italiaanse bondscoach", weet de Feyenoord-spits zelf.

Zijn beste jaren komen eraan. Hij weet het. "Als ik geld in een speler zoals ik zou investeren, zou ik het nu doen. En niet toen ik jonger was. Als je jong bent, kan er nog van alles gebeuren. Nu ben ik een vaste waarde. Maar zo word ik in mijn thuisland alleen gezien als ik in een grote competitie speel."

Korte pauze. "Ik klaag niet. Dat is terecht."

Tot die tijd geeft hij alles voor Feyenoord. Dat gaat vanzelf, in dat 'waanzinnige stadion'. Maar het einddoel is de Squadra Azzurra. "Dat wil iedere speler. Daar ga ik niet hypocriet over doen. En daarvoor moet ik in Engeland, en dan het liefst in Londen, of Duitsland terecht zien te komen. Maar echt, dat zit nu niet in mijn gedachten. Eerlijk!"

Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat en Jordy Clasie maakten afgelopen seizoen deel uit van de vaste kern van het Nederlands elftal, Pellè, zowel door NUsport, VI als het AD verkozen tot voetballer van het jaar, wacht nog altijd op zijn eerste oproep voor het Italiaanse elftal. "Het is nu makkelijker in Nederland. Als je twee keer goed speelt, zit je bij Oranje."

Toch is hij tevreden over zijn ontwikkeling. Bij de Rotterdamse club groeide hij uit tot leider. Wel een leider met een handleiding trouwens. Vooral als het op de training niet gaat zoals hij wil.

"Dan kan ik gek worden. Ik heb uitgelegd aan de jongens: dat zijn mijn Italiaanse tien minuten. Dan ben ik overemotioneel. Omdat ik er niet tegen kan als ik denk dat er te weinig inzet is." Daarom is hij blij met Joris Mathijsen. "Hij is mijn tegenpool in emoties. Hij is good cop, ik ben bad cop. We proberen de boel scherp te houden."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 mei 2013 - 00:58   quote  deeplink  
Alle doelpunten van superspits Pellè

Graziano Pellè scoorde aan de lopende band dit seizoen voor Feyenoord. De Italiaanse superspits bleef maar scoren en eindigde op een totaal van 27 doelpunten, vier goals minder dan topscoorder Wilfried Bony van Vitesse.

Bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 mei 2013 - 03:19   quote  deeplink  
JAAAAAA Pelleweg

Pelleweg.jpg

Pelleweg in Poortvliet (Provincie Zeeland)..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 31 mei 2013 - 03:36   quote  deeplink  
Van mij mag ie blijven hoor! ;)
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2013 - 21:22   quote  deeplink  
als die volgend seizoen weggaat na bv 30 goals.
dan worden de Feyenoord transferrecords stevig opgepoets
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 juni 2013 - 02:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 21:22 schreef van geil het volgende:
als die volgend seizoen weggaat na bv 30 goals.
dan worden de Feyenoord transferrecords stevig opgepoets
Nope. Het transferbedrag van Kuyt gaat ie niet overtreffen.
van geil
 van geil - zaterdag 01 juni 2013 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 02:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nope. Het transferbedrag van Kuyt gaat ie niet overtreffen.
wel als hij gaat.
Feyenoord kan 39 miljoen vragen.
dat krijgen ze niet,maar voor 20 eronder gaat hij normaliter niet weg.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 juni 2013 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 11:41 schreef van geil het volgende:

[..]

wel als hij gaat.
Maar Feyenoord gaat dan ook geen 39 miljoen vragen! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 juni 2013 - 14:23   quote  deeplink  
39 d:-)
van geil
 van geil - zaterdag 01 juni 2013 - 19:45   quote  deeplink  
de stelling wordt niet begrepen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 juni 2013 - 20:33   quote  deeplink  
Feyenoord ook niet als ze 39 miljoen vragen d:-)
van geil
 van geil - zaterdag 01 juni 2013 - 20:39   quote  deeplink  
haha:)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 juni 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 11:41 schreef van geil het volgende:

[..]

wel als hij gaat.
Ook 19 miljoen staat gelijk aan luchtfietsen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 juni 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 19:45 schreef van geil het volgende:
de stelling wordt niet begrepen.
hahaha, jawel man! ;)
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 01 juni 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 20:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ach.. Dromen mag.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 juni 2013 - 15:14   quote  deeplink  
485654_494542373951631_1590792561_n.png
van geil
 van geil - zondag 09 juni 2013 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 20:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

dat zeiden ze ook over Fokker.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 juni 2013 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juni 2013 - 01:52 schreef van geil het volgende:

[..]

dat zeiden ze ook over Fokker.
Is that your middlename..?
Boca
 Boca - maandag 17 juni 2013 - 19:21   quote  deeplink  
Kan iemand op youtube alle goals van Pelle bij Feyenoord 2012-2013 zetten? Gewoon snel snel alle goals achter mekaar zonder muziek en al die onzin.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 juni 2013 - 19:26   quote  deeplink  
Die is er al toch...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 juni 2013 - 01:45   quote  deeplink  
580336_495249157214286_574833564_n.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5993
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

0.0212550