BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - donderdag 27 juni 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 23:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als er een goed salaris komt denkt iedere voerballer dat ie ergens anders echt op zijn plek komt.
Het zijn net nomaden.
Pelle is 27, heeft bij AZ en in de Serie A weinig geluk gehad, natuurlijk zijn veel voetballers wel om te praten met een goed bod, maar uiteindelijk blijven het sporters en die willen succes, niet alleen financieel.
kuipje
 kuipje - donderdag 27 juni 2013 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 00:07 schreef moa het volgende:

[..]

Pelle is 27, heeft bij AZ en in de Serie A weinig geluk gehad, natuurlijk zijn veel voetballers wel om te praten met een goed bod, maar uiteindelijk blijven het sporters en die willen succes, niet alleen financieel.
Je kunt hem een ding meegeven en dat is dat hij altijd eerlijk is geweest. Gaf zelfs al na een half jaar aan dat hij eventueel weg zou kunnen gaan.

Beetje jammer, maar deze jongen heeft natuurlijk heel weinig met Feyenoord, meer met zichzelf. Denk dat als hij geblesseerd is dat hij met zijn vrouwtje in een vipbox zit beetje martinis te drinken. Anders dan bijvoorbeeld guidetti, die nagelbijtend en schreeuwend op de tribune zit. Ook zie ik zijn vrouwtje niet mee gaan met de uitsupporters om bij hun in het vak te zitten.

Wat dat betreft blijf ik er een voorstander van om een gokje te wagen met Guidetti, gewoon 4 miljoen bieden als Pelle verkocht wordt, en misschien zelfs als BMI verkocht wordt. Al zal dat lastiger worden aangezien hij dan op de plek van immers zou moeten voetballen en ik zie Koeman immers niet snel uit de basis halen.

amen
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 juni 2013 - 10:21   quote  deeplink  
Arshavin terug naar Zenit, dus weer minder kans dat ze nu Pellè nog willen. Tuurlijk, bij een goede club zal hij weggaan, maar de echt goede clubs gaan zich niet melden voor hem. En Feyenoord laat hem niet zomaar gaan. Minder dan 10 miljoen gaat van Geel het niet doen, denk ik. En voor die 10 kunnen wij een prima vervanger halen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 juni 2013 - 10:23   quote  deeplink  
Pelle is 27 en als hij zijn pensioen op kan halen in qatar dan is hij weg,logisch.
Dirk Kuijt heeft zelfs het pensioen van zijn kleinkinderen gegarandeerd en die hoeft bijna
niet meer te komen van mij..
Guidetti heeft net voor 4 jaar bijgetekend ,en door daar te blijven heeft hij
ook zijn pensioen in t zicht...Die komt denk ik niet voor 1,2 miljoen bij ons ballen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 juni 2013 - 10:31   quote  deeplink  
En toch denk ik dat Pellè nog een jaar bij ons speelt. Van Geel wil hem niet verkopen. Nog een jaar met 25+ goals en hij gaat volgend jaar gewoon weg voor 10-12 miljoen.
Milo
 Milo - donderdag 27 juni 2013 - 11:29   quote  deeplink  
Pelle blijft en idd vertrekt volgend seizoen voor 10 miljoen. hij en wij, blij!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 juni 2013 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 10:31 schreef feyenoord!!! het volgende:
En toch denk ik dat Pellè nog een jaar bij ons speelt. Van Geel wil hem niet verkopen. Nog een jaar met 25+ goals en hij gaat volgend jaar gewoon weg voor 10-12 miljoen.
Ik ben benieuwd of hij dat kunstje nog een keer flikt...
En van Geel wil hem niet verkopen zeg jij ? Hmm moet jij eens opletten
als er een club 9 miljoen bied..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2013 - 16:12   quote  deeplink  
Elke Feyenoordspeler is per definitie te koop.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 juni 2013 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 16:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of hij dat kunstje nog een keer flikt...
En van Geel wil hem niet verkopen zeg jij ? Hmm moet jij eens opletten
als er een club 9 miljoen bied..
Tuurlijk, uiteindelijk is hij wel te koop, maar van Geel wil hem het liefste houden. Maar bieden ze 10 miljoen, dan houd je het niet tegen. Als hij gaat, en ik geloof het nog steeds niet, dan komt er zeker een adequate vervanger. Zeker ook omdat er dan best wel wat geld aan hem verdiend wordt. Dan doe je het trouwens niet slecht. Een seizoen gehuurd, halverwege overgenomen. En nog voordat hij een officiele wedstrijd als contractspeler heeft gespeeld met fikse winst doorverkopen. Maar toch... gebeurt niet. Hij blijft en wie weet in hoeverre Feyenoord dit jaar dan wel niet kan stunten...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juni 2013 - 17:32   quote  deeplink  
Pellè: 'Ik kan het niet maken om nu te vertrekken'

600x400-pelleaa.jpg

Martin van Geel lijkt zich geen zorgen te hoeven maken dat Graziano Pellè deze zomer uit de Kuip vertrekt. De veelscorende Italiaanse spits voelt een morele verplichting tegenover oefenmeester Ronald Koeman om bij Feyenoord te blijven. 'Ik kan het niet maken tegenover Koeman om nu bij Feyenoord weg te gaan. Ik voel me hier thuis', tekent Gazzetta dello Sport op uit de mond van Pellè.

De afgelopen dagen werden de supporters van Feyenoord opgeschrikt door een bericht dat Zenit Sint-Petersburg serieus werk zou gaan maken van de komst van de publiekslieveling. Technisch directeur Van Geel bestempelde de geluiden als 'complete onzin', maar zelfs bij daadwerkelijke belangstelling lijkt Pellè nu niet geïnteresseerd in een dergelijk avontuur.
Bron: @JurrVanWessem
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juni 2013 - 17:33   quote  deeplink  
Pellè speculeert over WK en zomerse transfer

pellevuist32.jpg

Graziano Pellè rekent niet op een zomers vertrek bij Feyenoord, vanwege zijn enorme waarde voor het elftal en populariteit bij de supporters.

"De clubleiding heeft me verteld dat het erg lastig voor ze zou zijn om mij te verkopen. De fans zouden niet blij zijn als ik vertrek. Op de laatste speeldag van vorig seizoen werd ik gewisseld en kreeg ik een staande ovatie", vertelt Pellè aan La Gazzetta dello Sport.

Pellè arriveerde vorige zomer min of meer toevallig in Rotterdam-Zuid, doordat hij op vakantie een kennis van de familie Koeman tegenkwam. Ook deze zomer kan een transfer uit het niets komen. "Transfers kun je nooit voorspellen, want ze zijn afhankelijk van verschillende factoren", stelt Pellè.

"WK wordt erg lastig"

De 27-jarige Pellè hoopt dat de Italiaanse bondscoach Cesare Prandelli eens de moeite neemt naar hem te kijken. "Ik zou dolgraag op het WK spelen, al weet ik dat dat erg lastig wordt vanwege de concurrentie. Afgelopen seizoen scoorde Antonio Di Natale enorm veel in de Serie A en hij mocht niet eens mee naar de Confederations Cup."

Pellè werd onlangs gelinkt aan het Russische Zenit Sint-Petersburg.
Bron:Voetbalprimeur
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 01 juli 2013 - 07:10   quote  deeplink  
Graaaaaaaaaazziaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanooooooooooooo Pellé jeleleeeeeeeeeeeeeeeeleleeeeeeeeeeeeeeeee
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juli 2013 - 10:05   quote  deeplink  
Pellè: 'De kans dat ik vertrek is momenteel nul procent'

243358_PelleVI09_1024_205x200.jpg<br>

Een vertrek van Graziano Pellè bij Feyenoord is niet aan de orde. De Italiaanse spits, in verband gebracht met de Russische topclub Zenit Sint-Petersburg, spreekt zich in een exclusief interview met het weekblad Voetbal International uit over zijn toekomst. 'De kans dat ik vertrek is momenteel nul procent.'

'Ik blijf, of beter: het is mijn intentie om te blijven', vervolgt Pellè. 'In sommige gevallen kun je een transfer niet tegenhouden, dat is wat ik bedoel. Maar laat ik duidelijk zijn: het is absoluut niet mijn intentie om weg te gaan. Ik kan alleen niet voor honderd procent beloven dat ik blijf omdat zulke beloftes in de voetballerij niets waard zijn.'

Vorig seizoen was Pellè van grote waarde voor Feyenoord. De nu 27-jarige spits scoorde 27 keer in 29 competitieduels, waardoor de Rotterdammers lang in de race bleven voor de landstitel.
Bron:VI
tomson
 tomson - woensdag 03 juli 2013 - 10:20   quote  deeplink  
667.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 juli 2013 - 12:51   quote  deeplink  
Pellè: "Als dat lukt, geloof ik echt dat deze club kampioen kan worden"

graziano-pelle-ronald-koeman(feyenoord)(1).jpg

Graziano Pellè denkt dat het niet ondenkbaar is dat Feyenoord op termijn kampioen zal worden van de Eredivisie. Volgens de Italiaan van de Rotterdammers moet de mentaliteit van zijn ploeg echter wel gaan veranderen voordat het kampioenschap behaald zal worden.

"Met de instelling van deze groep is niks mis, maar ik zou er nog wel een vleugje meer mentaliteit in willen brengen", liet Pellè weten in gesprek met Voetbal International. "Door de groei die we afgelopen seizoen hebben doorgemaakt en de ervaring die we daarbij hebben opgedaan, moeten we nu een mentaliteit kunnen creëren die ons dat stapje verder kan brengen."

Mocht de mentaliteit van de spelersgroep van de Rotterdammers daadwerkelijk veranderen, ziet Pellè een kleurrijke toekomst tegemoet voor Feyenoord. "Als dat lukt, geloof ik echt dat deze club kampioen kan worden. En de weg ernaartoe is nu begonnen."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 juli 2013 - 11:02   quote  deeplink  
AZ krijgt na twee jaar geld voor Pelle

13781_1373358168_1648294.jpg

Het heeft even geduurd, maar twee jaar na dato gaat Parma eindelijk het bedrag van één miljoen euro overmaken aan AZ. Dit had de club uit Alkmaar nog te goed voor het transfergeld van Graziano Pelle.

"Het is geld waar we recht op hebben en waar we altijd rekening mee hebben gehouden. Het is goed dat we dat nu eindelijk krijgen," zegt directeur Toon Gerbrands tegen het Noordhollands Dagblad.

De club kreeg deze zomer eerder ook al geld voor andere oud-spelers. Voor de transfer van Jeremain Lens kreeg AZ ongeveer 300.000 euro en voor Ryan Donk 500.000 euro.
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 juli 2013 - 17:11   quote  deeplink  
Graziano Pellè viert vandaag zijn 28e verjaardag

28.gif

Van harte topscoorder van het aankomende seizoen..!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2013 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 juli 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Stuk?
Els
 Els - dinsdag 23 juli 2013 - 19:57   quote  deeplink  
Preventief onderzoek, maar misschien stuk. We hebben wel een reputatie op te houden.
Rickie
 Rickie - dinsdag 23 juli 2013 - 21:46   quote  deeplink  
Dan toch Kuyt maar halen voor de zekerheid
piet
 piet - dinsdag 23 juli 2013 - 22:12   quote  deeplink  
Aanvaller Graziano Pellè van Feyenoord is dinsdagavond voor nader medisch onderzoek naar een ziekenhuis in Italië gebracht. De Italiaanse clubtopscorer van de Rotterdammers moest tijdens het trainingskamp in Levico Terme een oefensessie vroegtijdig afbreken.

Het was niet helemaal duidelijk wat Pellè precies mankeert. Volgens RTV Rijnmond heeft de trefzekere spits al enkele dagen last van zijn linkerknie.

Een woordvoerder van Feyenoord kon dat dinsdagavond niet bevestigen. 'Hij is uit voorzorg naar het ziekenhuis gegaan', liet de zegsman weten. Na terugkeer in het trainingskamp kon Pellè melden dat 'alles in orde is'. Als het aan hemzelf ligt, komt hij woensdag in de oefenwedstrijd tegen Hellas Verona minimaal één helft in actie.

Bron AD.

Is dit niet al de 2x deze voorbereiding dat hij uit voorzorg eerder de training verlaat...?? Hopelijk zit er niet een blessure aan te komen of iets dergelijks.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 juli 2013 - 22:33   quote  deeplink  
Niets aan t handje
MMM
 MMM - zondag 04 augustus 2013 - 17:24   quote  deeplink  
Doet ook geen stap teveel..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 17:25   quote  deeplink  
Staat veel te klagen.

Ik ook trouwens, maar krijg er geen miljoen voor en zit lekker op de bank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door Bosifyable --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 augustus 2013 - 17:26   quote  deeplink  
Veel? Alleen maar heb ik het idee..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 augustus 2013 - 20:42   quote  deeplink  
Feyenoordpings.NLþ@feyenoordpings29m
Ronald Koeman niet blij met het gedrag van Pellè: 'Teleurgesteld zijn mag, maar hier ben ik niet blij mee.' #pecfey http://bit.ly/16Uz5r4
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 augustus 2013 - 20:50   quote  deeplink  
Ik zag dat Guidetti misschien naar anderlecht gaat (Feyenoord zit in mijn hart???) Pelle effe weer terug op aarde
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 augustus 2013 - 21:10   quote  deeplink  
Adri Vermaatþ@rechtsbuiten1m
Jammer dat Pelle niet weet dat het in Rotterdam en bij Feyenoord goede gewoonte is de mouwen op te stropen als het (even) niet lukt.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 augustus 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 20:50 schreef piet de paler het volgende:
Ik zag dat Guidetti misschien naar anderlecht gaat (Feyenoord zit in mijn hart???) Pelle effe weer terug op aarde
Want? Als Feyenoord in je hart zit, voor welke clubs mag je dan niet spelen..? Of alleen maar voor Feyenoord?
VVout
 VVout - maandag 05 augustus 2013 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 22:48 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Want? Als Feyenoord in je hart zit, voor welke clubs mag je dan niet spelen..? Of alleen maar voor Feyenoord?
Ja natuurlijk, wat anders.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 augustus 2013 - 08:32   quote  deeplink  
Minder janken, meer werken.
Tis niet altijd hosanna
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 11:21   quote  deeplink  
Misschien speelt dit toch nog mee ???

16 aug. 2013 08:36:00

Graziano Pellè kende een uitstekend vorig seizoen bij Feyenoord met 27 goals in 29 duels. Dat leidde tot interesse, maar niet tot een transfer.
Pellè stond in de belangstelling van Zenit Sint-Petersburg en een club uit het Midden-Oosten. Feyenoord was niet van plan mee te werken. "Er was een tussenpersoon die ons een indicatie gaf wat Pellè ons eventueel zou kunnen opleveren", aldus technisch directeur Van Geel in het Algemeen Dagblad. " Concreter is het nooit geworden."

"Het bedrag dat werd genoemd, kwam niet eens in de buurt van wat voor ons bespreekbaar zou zijn. We konden dat intern, dus naar de technische staf en spelersgroep toe, niet verkopen. En extern, naar onze supporters, al helemaal niet. We hebben het hier wel over de topscorer. Wat ons betreft is die interesse nooit een serieuze zaak geweest", zei Van Geel.

Pellè had zich bij de club in het Midden-Oosten financieel onafhankelijk kunnen spelen. De Italiaan baalde van het uitblijven van een transfer, maar loopt nu niet met de ziel onder de arm. "Dat is sterk overdreven. Het klopt dat hij er best mee heeft gezeten. Maar hij heeft de knop omgezet", besluit Van Geel.

Bron: http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2013/08/16/4190366/het-klopt-dat-pell%C3%A8-er-mee-heeft-gezeten?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:41   quote  deeplink  
Jankert. Kost ons 6 punten.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:42   quote  deeplink  
Volgens mij was Pellè niet zo slecht.
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:42 schreef Stylzz het volgende:
Vond het ook wel meevallen, alhoewel dergelijke dingen natuurlijk niet echt meehelpen om 100% geconcentreerd te zijn op een wedstrijd
tomson
 tomson - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:48   quote  deeplink  
De eerste wedstrijd was klote. De 2e speelde hij ondanks de uitslag alweer wat beter. Al wat minder gebaartjes ook..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:49   quote  deeplink  
Die eerste was hij vanaf minuut 1 geirriteerd herinner ik me.
tomson
 tomson - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:
Liep alleen maar te emmeren en vergat zichzelf te concentreren op zijn eigen spel.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:42 schreef Stylzz het volgende:
Ah, zie dat mijn bericht die ik meteen na deze tikte niet verzonden is.

Maar was ook niet serieus bedoeld, te makkelijk om dit op Pellè af te schuiven. Bovendien oneerlijk.
moa
 moa - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:
Dat waren er nog 10 anderen op het veld, en een miljoen thuis op de bank.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:16   quote  deeplink  
Kut transferwindow.
Loopt veel te lang door.
Hollands glorie
 Hollands glorie - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:16 schreef FR-Henk het volgende:
Kut transferwindow.
Loopt veel te lang door.
Daar heb je gelijk in... Had 1 augustus moeten sluiten...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:16 schreef FR-Henk het volgende:
Kut transferwindow.
Loopt veel te lang door.
Ben ik wel met je eens, maar nu kan Guidetti nog komen!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:41   quote  deeplink  
Of misschien Ricky en Stefan!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 17:08   quote  deeplink  
Pelle positief gestemd na nederlaag

306877_heroa.jpg

Feyenoord verloor zondagmiddag met 2-1 van Ajaks en beleeft daardoor de slechtste start uit de clubhistorie. Aanvaller Graziano Pellè blijft echter optimistisch.

Via de Italiaanse aanvaller kwam Feyenoord op een snelle voorsprong in de aRENa. Daarna gaven de Rotterdammers de voorsprong uit handen en verloren uiteindelijk met 2-1. "We begonnen heel erg goed en scoorden vroege. Daarna maakten we de fout om te ver achteruit te lopen. We wisten dat Ajaks geweldig is in het creëren van kansen en het maken van acties. Ajaks kreeg veel mogelijkheden, maar ik denk dat we met wat meer geluk de gelijkmaker hadden kunnen maken", zei Pellè tegen FOX Sports.

Gedurende de wedstrijd namen bij de Italiaan de frustraties toe. "Ik ben een Italiaan en heb soms een slechte uitstraling. Ik raak erg snel geïrriteerd. Ik ben nu eenmaal zo als ik zie dat de dingen niet gaan zoals we willen. Maar mijn teamgenoten weten dat ze zich daarover geen zorgen moeten maken. Ik ben in een soort trance tijdens de wedstrijd", vervolgde hij.

Positief
Pellè ziet de slechtste seizoensstart ooit nog positief in. "Als je negatief denkt, zoals de meeste mensen doen, dan zeg je dat het niets wordt dit seizoen, omdat we de eerste drie wedstrijden verloren hebben. Maar als je positief denkt, zoals ik, dan zeg je dat we vorig jaar ook verloren hebben bij PEC Zwolle en Ajaks, terwijl we gelijkspeelden tegen FC Twente. We hebben dus maar een punt minder dan vorig jaar."

"Ik ben positief gestemd. We hebben vandaag beter gespeeld dan in de vorige wedstrijden. Ik ben ervan overtuigd dat de punten gaan komen in de volgende duels", aldus Pellè, die donderdag met Feyenoord op gezoek gaat bij Kuban Krasnodar voor de play-offs om de Europa League.
Bron:Goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 22:48   quote  deeplink  
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2013 - 20:32   quote  deeplink  
Bleef lopen, ook als hij zelf een bal verloor. Begrijp dat hij moedeloos word met dat zooitje om hem heen. 1 bal gehad, werd meteen gevaarlijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:32 schreef MMM het volgende:
Bleef lopen, ook als hij zelf een bal verloor. Begrijp dat hij moedeloos word met dat zooitje om hem heen. 1 bal gehad, werd meteen gevaarlijk.
Bleef toch goed overeind, ondanks dat hij vaak op een eiland stond. Als iedereen zijn niveau had gehaald dan hadden we niet verloren.
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2013 - 22:00   quote  deeplink  
+1
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 augustus 2013 - 19:27   quote  deeplink  
Intervieuw Pellè na Feyenoord - NAC Breda

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

0.0305600