|
|
piet
|
|
|
Speelde goed. Blijft een fenomeen om naar te kijken. Moet alleen meer aanvoer krijgen vanaf de zijkanten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 19:44 schreef piet het volgende:Speelde goed. Blijft een fenomeen om naar te kijken. Moet alleen meer aanvoer krijgen vanaf de zijkanten. Dat laatste zat deze wedstrijd wel goed.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee. Voortzetten zijn echt dramatisch. Alleen Armenteros had een knappe bal, plus die voorzet van Clasie. Schaken heeft geen knappe bal gegeven. Elke corner van Vilhena was ruk. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: Wat Stylzz zegt. Vanaf Schaken kwam echt geen geeneen goede voorzet. Blij als JP weer terug is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 20:27 schreef piet het volgende:[..] Wat Stylzz zegt. Vanaf Schaken kwam echt geen geeneen goede voorzet. Blij als JP weer terug is. Schaken is volgens mij de weg kwijt. Zelfvertrouwen probleem ? Manu is ook weer inzetbaar in de competitie volgende week, benieuwd wat die gaat brengen. . |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 20:30 schreef tomson het volgende:[..] Schaken is volgens mij de weg kwijt. Zelfvertrouwen probleem ? Manu is ook weer inzetbaar in de competitie volgende week, benieuwd wat die gaat brengen. . kan gewoon niet beter? is te voorspelbaar? Ik weet het niet. Eerst haalde die nog weleens de achterlijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 20:33 schreef piet het volgende:[..] kan gewoon niet beter? is te voorspelbaar? Ik weet het niet. Eerst haalde die nog weleens de achterlijn. Gaat ook aan snelheid inboeten. De leeftijd begint hem parten te spelen misschien ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
pelle goed hoor dadelijk raken we hem kwijt en dan ......Dost halen? |
|
|
|
|
Wim I.
|
|
|
Schaken speelt alleen maar balletjes terug. Totaal geen dreiging meer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon niet laten gaan tenzij er een zeer goed bedrag op tafel komt, daar reken ik nou niet direct op dus no span. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 20:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee. Voortzetten zijn echt dramatisch. Alleen Armenteros had een knappe bal, plus die voorzet van Clasie. Schaken heeft geen knappe bal gegeven. Elke corner van Vilhena was ruk. Armenteros had er zeker 2. Immers geloof ik ook 1 of 2. Nelom en Schaken inderdaad niet of nauwelijks. Vilhena nog wel een vrije trap waaruit een kopkans voor Pellè kwam.
Maar goed, ik vatte zijn opmerking wat anders op dan jij denk ik. Ik bedoelde dat er voldoende gevaar van de zijkanten kwam, wat niet per se in de vorm van een voorzet hoeft te zijn, maar bijvoorbeeld ook in de vorm van een combinatie. Zoals Janmaat en Schaken een aantal keer in de eerste helft. Maar als je puur naar de voorzetten kijkt van de buitenspelers en backs dan valt het aantal bruikbare ballen wat tegen. Dat klopt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voorzetten, en vooral bruikbare, is een achilleshiel bij deze groep. En dat al heel lang. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: met Boetius en Armenteros en Manu zie ik daar wel wat verbetering jij niet? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
PELLEPELLEPELLEPELLEPELLEPELLEPELLEPELLE |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stel je nu eens voor dat we BMI verkopen en we kunnen nog meer scorend vermogen binnen halen (betaalbaar) dan zie ik het wel zitten |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:16 schreef piet de paler het volgende:Stel je nu eens voor dat we BMI verkopen en we kunnen nog meer scorend vermogen binnen halen (betaalbaar) dan zie ik het wel zitten Stel je voor we zetten Armenteros op 10 en Boetius neemt zijn plaats in.
Hele probleem opgelost. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Armenteros wel. Boëtius even afwachten. Manu??? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:17 schreef Wim2 het volgende:[..] Stel je voor we zetten Armenteros op 10 en Boetius neemt zijn plaats in. Hele probleem opgelost. Armenteros staat ook niet bekend om zijn scorend vermogen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 21:17 schreef Wim2 het volgende:[..] Stel je voor we zetten Armenteros op 10 en Boetius neemt zijn plaats in. Hele probleem opgelost. Ja natuurlijk, Boetius is voorlopig nog ff 3 weken aan het revalideren. Ik stel voor eerst eens na te denken voor je weer iets uitbraakt want aan jouw voorstel hebben we voorlopig geen klote. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Klopt maar hij heeft veel meer diepte, dreiging en balvastigheid dan Missers, daarnaast kan hij ook de bal naar de juiste kleur spelen. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Wel opvallend dat Pelle aangeeft een 'winnaar' als Mathijssen altijd op te stellen. Komt er dus op neer dat hij vind dat Indi en/of de Vrij geen winnaarsmentaliteit hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:22 schreef dennie het volgende:Wel opvallend dat Pelle aangeeft een 'winnaar' als Mathijssen altijd op te stellen. Komt er dus op neer dat hij vind dat Indi en/of de Vrij geen winnaarsmentaliteit hebben. Snap ik ook niet nee.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoals het een natuurlijk leider betaamt bracht Graziano Pellè met een hattrick rust bij Feyenoord. De Italiaanse spits is voor zijn doen ongekend productief begonnen.
Met de overwinning op NAC Breda kwam zondag een antwoord op de moeizame start van Feyenoord. Pellè, die met drie goals een stempel drukte op het succes, werpt het idee van een crisis in Rotterdam verre van zich.
'Dit elftal is gewoon goed, we zijn al lang bij elkaar en gaan ook nog genoeg punten pakken. Daarom moet ik zo lachen om het woord crisis', zegt Pellé in Voetbal International. 'Het gaat erom dat je perspectief ziet en dat heb ik bij Feyenoord altijd gezien, ook toen we verloren.'
Over zijn eigen bijdrage is de Italiaan verrast. 'Ik heb nu al vijf goals gemaakt en dat is meer dan waarop ik had gerekend. Normaliter ben ik een slowstarter. Na de vakantie heeft mijn lichaam tijd nodig te wennen aan de intensiteit van de trainingen en wedstrijd, ik moet in een seizoen groeien.'
Dit seizoen is Pellè vroeg in vorm. 'In het verleden maakte ik mijn eerste goal pas na een wedstrijd of drie, vier. Dat ik nu al op vijf doelpunten sta, is voor mij ook nieuw, maar zorgt voor een relaxed gevoel.' Bron:VI |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellé is gelukkig bij Feyenoord
Graziano Pellé kon veel geld gaan verdienen in het Midden-Oosten, maar Feyenoord liet hem niet gaan. "Feyenoord wilde niet praten en hield me aan mijn contract. Dat is het goed recht van de club. Ik heb er misschien even mee gezeten, maar daarna ging de knop weer snel om," aldus de spits van de Rotterdammers. Boos op de Rotterdamse club is hij zeker niet.
De 28-jarige Italiaan, vorig jaar goed voor 27 doelpunten, heeft vrede met het afketsen van zijn miljoenentransfer. "Je kunt op twee manieren tegen zo'n voorstel aankijken: je bent in één klap financieel onafhankelijk, maar het land waar je gaat spelen strookt niet bepaald met je sportieve plannen."
"Ik kon heel veel geld verdienen, meer dan je voor mogelijk houdt, zó veel dat je leven erdoor kan veranderen. Ik geef toe, zo'n aanbieding houdt je dan wel bezig, maar ik dacht tegelijkertijd ook aan mijn ambities. Ik heb als voetballer een droom: elk jaar beter en beter worden en ik wil ooit nog in een grote competitie spelen. Engeland, Duitsland, Spanje, Italië... Dat wordt moeilijk als je in een land voetbalt dat alleen interessant is vanwege het geld dat je er verdient.
Het is dus een keuze tussen je hart en je verstand, maar ik heb 'm niet hoeven maken. Boos ben ik zeker niet. Ben zo wie zo niet snel boos. Ik ben een professional, ik maak niet snel problemen en voel me gelukkig bij Feyenoord." Bron: Voetbal International |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
veruit de beste speler. wat n rust en overzicht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens, maar Clasie begint ook weer op dreef te komen, jammer van de blessure.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Graziano Pellè jaagt op clubrecord Nico Jansen
Graziano Pellè tekende vorige week voor zijn eerste hattrick in dienst van Feyenoord. De populaire doelpuntenmaker wist al wel negen maal twee keer te scoren in één wedstrijd, maar in tegenstelling tot voorganger John Guidetti was een drieklapper nog niet aan hem besteed. Het was al weer de achtste achtereenvolgende thuiswedstrijd dat Pellè scoorde.
De aanvalsleider kan zondagmiddag het clubrecord van Nico Jansen evenaren. De Amsterdommer maakte in het seizoen 1975-1976 treffers in negen thuisduels op rij. Pellè maakt vandaag jacht op de prestatie van Jansen. Roda JC moet vanaf 16.30 uur het slachtoffer worden van de doelpuntenhonger van de Italiaan, die na vier competitiewedstrijden al vijf keer het net heeft gevonden. Bron:FR12
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Parma heeft geen spijt van verkoop Pellè
Parma heeft geen spijt van het feit dat het Graziano Pellè afgelopen seizoen verkocht aan Feyenoord. De aanvaller was bij de Italiaanse club niet tevreden en daarom besloot de clubleiding van Parma uiteindelijk om mee te werken aan een verkoop van de spits.
"Of wij spijt hebben van de verkoop van Pellè? Als een speler zich niet goed voelt bij de club, dan is het terecht dat hij wil vertrekken. De wens van de speler is op dat moment het enige wat echt telt. Als een club een goed aanbod krijgt, dan is het de juiste keuze om dat te accepteren om de speler blij te maken", liet directeur Pietro Leonardi weten.
Pellè liet sinds zijn terugkomst op de Nederlandse velden zijn kwaliteiten zien. De aanvaller scoorde het afgelopen seizoen 27 keer in 29 competitiewedstrijden voor Feyenoord en kwam dit seizoen al zes keer tot scoren in vijf competitieduels. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooi,wij hebben ook geen spijt. van Geel wel ,omdat hij Cisse aan Feyenoord verkocht. |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t forum. staat altijd n pagina verder. wordt amper over gesproken. terwijl het zonder hem echt rechterrijtje is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nou vooruit,n stukje lager dan. naar eigen interpretatie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind Pelle wel goed spelen in de Eredivisie. Zo, dat was het. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n Boegbeeld voor dit team |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stop nou eens met onderwaarderen..!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
haha.. n lopende god in de Kuip |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 18:27 schreef van geil het volgende:t forum. staat altijd n pagina verder. wordt amper over gesproken. terwijl het zonder hem echt rechterrijtje is. Pellè is belangrijk, maar géén speler in onze selectie is zó belangrijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Al een tijdje geleden dat je in de Kuip was ? Je hoort bijna niks anders dan Pelle zn naam man. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hadden we ook met Clasie. Zei in de media dat hij waardering miste maar vergat voor het gemak even dat hij op handen gedragen word door het legioen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waardering was een eufemisme voor geld vrees ik. |
|
|
|