|
|
Nick4F
|
|
|
Beginnen me die tv verslaggevers ook alweer te zeiken over de geírriteerdheid van Graziano. Het is heel duidelijk dat onze superspits in de spiegel heeft gekeken. Is alleen maar positief naar zijn ploeggenoten. Ergerde zich overduidelijk aan zichzelf. Eén goal, - maar wat een spits! Heb weer genoten van zijn klasse. Zoals hij voorzetten met links of rechts afrondt is echt topniveau. Snap er helemaal niets van dat deze man nooit eerder in zijn carriere heeft gescoord. Kun je gewoon niet afdoen met 'gebrek aan vertrouwen van z'n trainers'. Toch is het goed dat Graziano zich niet meer zo zichtbaar irriteert aan z'n ploeggenoten. Hij is zo meer gefocust op zichzelf, en speelt daardoor gewoon veel scherper. Ben het helemaal met Van Geil eens: Wat een spits! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je praat over tv-verslaggevers dan heb je het waarschijnLIJK over FOXy, die kan je als Feyenoorder sowieso niet serieus nemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Janmaat: 'Verleiding groot om Pellè aan te spelen'
FC Dordrecht leek de ideale tegenstander voor Feyenoord om beter veldspel neer te zetten dan in de afgelopen competitieweken. De lange bal richting spits Graziano Pellè bleek echter eens te meer een veelvuldig gezochte oplossing. 'In een ideale situatie kunnen wij voetballen via de vrije middenvelder, Tonny Vilhena of Jordy Clasie. Anders slaan wij een linie over om die jongens verder op de helft van de tegenstander in balbezit te krijgen', zegt trainer Ronald Koeman in het Algemeen Dagblad.
De oefenmeester hamert erop dat er meer variatie in het spel van Feyenoord moet komen. Koeman ziet vooralsnog echter weinig verbetering. 'Het ligt aan veel factoren', analyseert Koeman. 'Tegen FC Dordrecht stond Janmaat vaak te diep en kon hij niet meer worden aangespeeld. De vrije man kon niet worden gevonden en dan komt al snel Pellè in beeld.'
Koeman snapt dat zijn spelers de aanvalsleider graag aanspelen. 'Het is begrijpelijk dat wij hem graag snel in het spel betrekken', stelt de coach. 'Kijk maar naar onze doelpunten, hij is er altijd nadrukkelijk bij betrokken. Soms is een lange bal dan ook prima, maar niet altijd. Daar werken wij aan.'
Daryl Janmaat geeft toe dat de verleiding groot is om de Italiaan te bereiken. 'Elke bal die Graziano krijgt, levert gevaar op. Het is een ijzersterk wapen voor dit Feyenoord, maar de trainer heeft gelijk als hij meer variatie eist. Voetballend is het gewoon nog niet goed genoeg. Daar werken wij hard aan.' Bron:AD |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij zou bij vlagen wat meer Zuid-Europees moeten spelen, lekker lui en in één keer als een duveltje uit een sardines-blikje moeten komen. Ik denk dan dat ze hem ook niet meer elke keer aanspelen omdat ie er dan gewoon niet meer staat en wordt het voor de tegenstander onberekenbaarder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
volgens mij de enige die altijd aanspeelbaar is.ondanks dubbele dekking. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom spelen ze steeds weer Pelle aan? a) omdat de anderen herhaaldelijk in de dekking blijven b) omdat de anderen onvoldoende inzicht en vernuft hebben c) omdat ze onvoldoende zelfvertrouwen en durf hebben d) omdat ze bang zijn van Pelle e) omdat Pelle ze met de maffia bedreigd heeft
Kies het juiste antwoord (meerdere mag) en geef jezelf een prijs. Ik kies voor de combi a, b en c.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2013 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
PELLÈ: GOEDE TEAMPRESTATIE
Hoewel Graziano Pellè met drie doelpunten opnieuw van zeer grote waarde was geweest voor Feyenoord in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag (4-2), roemde hij na afloop vooral de teamprestatie. Het team heeft ontzettend hard gewerkt vandaag om te zorgen dat ik kon scoren, zei hij. Deze overwinning was een goede teamprestatie.
De spits wilde na de wedstrijd niet te lang stilstaan bij de tegendoelpunten die in de slotfase vielen. Natuurlijk was de focus in het laatste deel van de wedstrijd een beetje zoek, maar het belangrijkste is dat we weer drie punten hebben gepakt. We winnen de laatste weken veel wedstrijden, dus ik weet zeker dat we terugkomen in de top van de competitie. Daarvoor moeten we hard blijven werken.
Pellè kreeg zondag voor de tweede wedstrijd op rij de aanvoerdersband om van Feyenoord. Trainer Ronald Koeman maakte daarbij bekend dat de spits de nieuwe vaste aanvoerder is van het elftal. Natuurlijk is het een eer dat ik die band mag dragen van zon grote club als Feyenoord, vertelde Pellè. Aan de andere kant verandert er voor mij niet veel, want ik blijf me op dezelfde manier voor het team inzetten als ik al deed.
Jordy Clasie, die met een fraaie dieptepass aan de basis stond van de openingstreffer, stelde na afloop dat Feyenoord de kans had laten liggen om aan het doelsaldo te werken. We hadden er vandaag ook zes of zeven kunnen maken, zei hij. We hebben daar de kansen voor gehad, maar moeten zuiniger zijn voor de goal. In de slotfase brachten we de tegenstander terug in de wedstrijd. Dat mogen we onszelf aanrekenen. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
niet normaal.bio stabiel. met uitschieters omhoog |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat hebben we hem hard nodig.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind 'm idd nix met cryptogrammen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
al jaren wordt er gesproken over de jeugd die ons schuldenvrij gaat maken.
maar t kan wel n's Pelle gaan worden ,zijn waarde stijgt en stijgt. ik voorzie echt n vertrek met de winterstop. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 21:35 schreef van geil het volgende:al jaren wordt er gesproken over de jeugd die ons schuldenvrij gaat maken. maar t kan wel n's Pelle gaan worden ,zijn waarde stijgt en stijgt. ik voorzie echt n vertrek met de winterstop. Tja en dan.....................Bas Dost ? Guidetti ? Tevreden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: uitzingen.. dus te Vrede armenteros. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar geloof ik momenteel niet zo in als voorhoede na de winterstop.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik ook niet. maar is ook niet de voorhoede,maar een van de twee de vervanger voor Pelle. stel dat je tussen de 15 en 20 miljoen kunt pakken.
een echte vervanger kun je dan normaliter in de zomer halen. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Niet doen,
zelf een keeper halen en kampioen worden... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap je Peet. Maar zulke bedragen kunnen we niet laten lopen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 21:51 schreef van geil het volgende:[..] ik ook niet. maar is ook niet de voorhoede,maar een van de twee de vervanger voor Pelle. stel dat je tussen de 15 en 20 miljoen kunt pakken. een echte vervanger kun je dan normaliter in de zomer halen. Moet er nog maar ff niet aan denken, maar als ie zo blijft scoren word de kans groter en groter inderdaad.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellè grapt: "Wij zijn Feyenoord en willen nooit gemakkelijk winnen"
Graziano Pellè had een groot aandeel in de gewonnen wedstrijd van Feyenoord op ADO Den Haag (4-2) met zijn tweede hattrick van het seizoen. Feyenoord kreeg het in de slotfase nog even moeilijk door twee tegentreffers. Pellè vertelt hierover ten overstaan van Fox Sports.
"Wij zijn Feyenoord, we willen nooit gemakkelijk winnen, haha", grapt de aanvaller. "We spelen soms te lief, maar uiteindelijk was het geen probleem. We hebben vanaf het begin laten zien dat het onze wedstrijd was."
Pellè nam voor het eerste bij Feyenoord de aanvoerdersband in ontvangst. Dat ging ten koste van Stefan de Vrij. "Stefan heeft genoeg tijd om nog aanvoerder te zijn. Of ik nog international ga worden? In Italië zijn er genoeg goede aanvallers, het is niet makkelijk. Ik zou het natuurlijk wel graag willen", sluit hij af. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij wordt steeds completer. en wat n uithangbord voor de club! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Alleen daarom al verdienen Koeman en Van Geel een standbeeld! Want laten we eerlijk zijn: geen hond was enthousiast toen Pellè werd gehaald, toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 15:49 schreef JanM het volgende:Alleen daarom al verdienen Koeman en Van Geel een standbeeld! Want laten we eerlijk zijn: geen hond was enthousiast toen Pellè werd gehaald, toch? volgens mij stylzz en ik wel.(al had ik dit nooit verwacht)overigens nog wel n paar meer. t was toeval,geen visie. kwam door de zoon van Koeman,die bracht z'n vader op het idee. anyway beste aankoop die ik me kan heugen. en ik vermoed dat Feyenoord n berg geld door hem gaat binnenslepen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 15:52 schreef van geil het volgende:[..] volgens mij stylzz en ik wel.(al had ik dit nooit verwacht) t was toeval,geen visie. kwam door de zoon van Koeman,die bracht z'n vader op het idee. anyway beste aankoop die ik me kan heugen. en ik vermoed dat Feyenoord n berg geld door hem gaat binnenslepen. En dus hebben Van Geel en Koeman het goed gedaan door 'de gok' te nemen. Volgens mij had niemand kunnen voorspellen dat het zo goed zou uitpakken, maar mogen wij ook een keer geluk hebben?
Nu alleen wel zorgen voor een vervanger voor het geval Pellè idd voor veel geld wordt weggekocht komende winter of volgende zomer! Maar met dat geld zal Van Geel ons ongetwijfeld weer blij gaan maken, misschien wel met Guidetti !?!?!?!?!?!?!?!?! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik was er blij mee, maar had dit ook niet verwacht. Ik vond het een ideaal aanspeelpunt. Kaatsen door koppen en oorlog maken. Dat hij zo veel goals zou maken is boven verwachting |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord slaat Kuban-bod op Pellè resoluut af'
Graziano Pellè heeft in de dubbele ontmoeting met Kuban Krasnodar dusdanig veel indruk gemaakt dat de Russische club besloot direct maar een bod uit te brengen op de Italiaan in de hoop hem in de winter naar Rusland te halen. Zonder succes, meldt Sky Italia.
Kuban zou volgens het Italiaanse medium een bod van tien miljoen euro uitgebracht hebben op Pellè, die niet kon voorkomen dat Kuban Feyenoord in de voorronde van de Europa League uitschakelde. Niet alleen zou Feyenoord het bod resoluut hebben afgeslagen, ook Pellè zelf zou geen oren hebben naar een vertrek uit de Kuip.
Feyenoord nam Pellè eerder dit jaar definitief over van Parma, nadat de Italiaan een uitstekend debuutseizoen beleefde in Rotterdam. Pellè scoorde 27 keer namens Feyenoord, daarmee werd hij de meest succesvolle Italiaanse spits buiten Italië in één seizoen. In Rotterdam is Pellè inmiddels uitgegroeid tot aanvoerder van Feyenoord. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
King of the Week:Graziano Pellè
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 17:46 schreef RenatoBos het volgende:'Feyenoord slaat Kuban-bod op Pellè resoluut af'[ afbeelding ] Graziano Pellè heeft in de dubbele ontmoeting met Kuban Krasnodar dusdanig veel indruk gemaakt dat de Russische club besloot direct maar een bod uit te brengen op de Italiaan in de hoop hem in de winter naar Rusland te halen. Zonder succes, meldt Sky Italia.Kuban zou volgens het Italiaanse medium een bod van tien miljoen euro uitgebracht hebben op Pellè, die niet kon voorkomen dat Kuban Feyenoord in de voorronde van de Europa League uitschakelde. Niet alleen zou Feyenoord het bod resoluut hebben afgeslagen, ook Pellè zelf zou geen oren hebben naar een vertrek uit de Kuip. Feyenoord nam Pellè eerder dit jaar definitief over van Parma, nadat de Italiaan een uitstekend debuutseizoen beleefde in Rotterdam. Pellè scoorde 27 keer namens Feyenoord, daarmee werd hij de meest succesvolle Italiaanse spits buiten Italië in één seizoen. In Rotterdam is Pellè inmiddels uitgegroeid tot aanvoerder van Feyenoord. Bron:Voetbalprimeur Ik (de OSM-manager van Kuban Krasnodar) overweeg nu een bod van € 15 miljoen uit te brengen ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2013 - 17:02 schreef JanM het volgende:[..] Ik (de OSM-manager van Kuban Krasnodar) overweeg nu een bod van € 15 miljoen uit te brengen ;-) haha, Bosi was je al voor... met een kleine 12 miljoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kunnen jullie niet lezen..Pellè heeft geen oren naar een overgang.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeg dat maar tegen Bosi.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Pellè bij Dynamo! Raakt geen knikker! :') |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Moet je hem ook aanvoerder maken! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, die laatste 7 wedstrijden! Worth the shot :P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Italiaans temperament houdt Pellè scherp voor de goal
Graziano Pellè kan zijn emoties in een wedstrijd niet altijd onder stoelen of banken steken. Hevig armgebarend tracht hij zijn medespelers dan duidelijk te maken dat er een tandje bijgezet moet worden. De selectie is niet altijd even gelukkig met het Italiaanse temperament van de nieuwe aanvoerder, maar de spits heeft dat vuur in het veld nodig.
'En van binnen ben ik ook een aardige jongen. Ik ben ook nooit echt kwaad op een medespeler. Maar ik krijg een bepaalde woede als dingen niet lukken of fout gaan', zegt Pellè in een uitgebreid tweegesprek met De Telegraf 'Ik heb die woede een beetje nodig om voor de goal scherp te zijn. Als ik ook lief en aardig ga zijn in het veld, ben ik niet meer dezelfde spits en winnen we geen wedstrijden.'
Hoofdtrainer Ronald Koeman uitte veel kritiek over een aantal spelers. Pellè vindt dat de spelersgroep niet moet zeuren over een paar harde woorden van de coach. 'Hij is een ongelooflijke winnaar. Een nice guy, maar van binnen verschrikkelijk sterk. Als je hem in de maling neemt of de boel verziekt, wordt hij gek. Dat mag ik wel. Hard en eerlijk. Je moet geen dingen achter zijn rug doen. In Italië is een waanzinnig respect voor mensen die zoveel gewonnen hebben als hij. Dat moet hier ook zijn.' Bron:FR12 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2013 - 15:59 schreef RenatoBos het volgende:Italiaans temperament houdt Pellè scherp voor de goal[ afbeelding ] Pellè vindt dat de spelersgroep niet moet zeuren over een paar harde woorden van de coach. 'Hij is een ongelooflijke winnaar. Een nice guy, maar van binnen verschrikkelijk sterk. Als je hem in de maling neemt of de boel verziekt, wordt hij gek. Dat mag ik wel. Hard en eerlijk. Je moet geen dingen achter zijn rug doen. In Italië is een waanzinnig respect voor mensen die zoveel gewonnen hebben als hij. Dat moet hier ook zijn.' Bron:FR12 +1908! |
|
|
|
|
Old Feyenoorder
|
|
|
|
|
|
VVout