|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zeer gedreven,,,en weer n goal... top. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellè: "Voor het publiek was dit een geweldige wedstrijd om te zien"
Graziano Pellè denkt dat de wedstrijd tussen Vitesse en Feyenoord (1-2) voor de neutrale kijker een leuk duel was om te zien. De aanvaller van de Rotterdammers complimenteerde de tegenstander na afloop dan ook.
"Ik denk dat het voor het publiek een geweldige wedstrijd was om te zien", vertelde Pellè in gesprek met FOX Sports. "Ik wil Vitesse zeker ook complimenteren voor het spel dat het liet zien. Wij hebben echter tot het eind van het duel gevochten. Het was een goede wedstrijd."
Voor de Rotterdammers gold de winst als de eerste competitiezege in een half jaar. "We zijn deze wedstrijd ingegaan met een goede mentaliteit. Ik ben echt heel blij. We hebben namelijk laten zien hoe goed we zijn in een uitwedstrijd tegen Vitesse."
Daarnaast vindt Pellè het leuk dat ploeggenoot Stefan de Vrij heeft gescoord. Trainer Ronald Koeman ontnam de verdediger onlangs de aanvoerdersband en gaf die aan de Italiaan. "Het is belangrijk dat hij gescoord heeft. Iedereen weet hoe erg wij De Vrij mogen. We hebben een geweldige groep en iedereen mag elkaar. We hebben allemaal vertrouwen in elkaar. Ik ben in ieder geval heel blij voor hem en ook voor de rest van het team", zo besloot Pellè. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
was n hele knappe goal ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mwah, gewoon goed in geknikt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goeie voorzet. Leerdam toch geen kopwonder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: maakte wel bijna n goede kopgoal,werd net van de lijn gehaald,gelukkig |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, tis een prima kopper, alleen mist ie lengte. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: was lastig ...te laag.. mooie goal.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had er nog 1 of 2 kunnen maken, verder een goede pot. Lekkere goal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Elke goal van Feyenoord is mooi d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Graziano Pellè: The Italian Stallion of Feyenoord
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wat een BEEST! ik neem het alleen kwalijk dat hij de 0-3 niet in kopte! Hahahahaha... maar dat deed hij zelf ook hahahaha..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
stijgt in aanzien en waarde.. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Super spits en aanvoerder en de motor van Feijenoord, nooit laten gaan!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat soort bedragen gaat hij onderhand wel waard zijn. Mocht hij international worden, dan zitten we helemaal goed.. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Of tegen de hoofdprijs natuurlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Circus' Pellè: tussenstop in GelreDome
Giechelende meisjes. Jaloerse blikken bij mannen. Het bezoek van Graziano Pellè (28) aan Arnhem ging niet onopgemerkt voorbij. Geliefd en gevreesd, vooral in Nederland.
Het is 17.13 uur. Vijftig minuten na het laatste fluitsignaal bij Vitesse-Feyenoord. Bij de hoofdingang van de GelreDome licht de ontvangstruimte op door het gebruik van cameras op telefoons. Vijf meiden omsingelen Graziano Pellè. Hij lacht. Voor de zoveelste keer. Hij gaat de rij wachtende mannen en vrouwen met geduld af. De lachende meiden proberen om de beurt zichzelf en de spits van Feyenoord in één beeld te vangen. Ze tuiten daarbij de lippen of kijken de 1.93 meter lange Italiaan met een zwoele blik aan.
De motor van de spelersbus van Feyenoord draait. Vanachter het getinte glas zien spelers als Jordy Clasie en Stefan de Vrij tientallen mannen en vrouwen geluiden maken als Pellè na minimaal twaalf keer op de foto te zijn geweest, ook met mannen, naar buiten komt en zijn tas in de laadruimte van de bus plaatst. Er klinkt gegil. Volgens een aantal luidruchtige mannen is Pellè van de herenliefde. De captain van Feyenoord steekt de linkerhand de lucht in en verdwijnt in de bus.
Kwaliteiten bekend In een geelzwart trainingspak loopt Guram Kashia langs de menigte. Een vluchtige blik naar naar rode bus. Honderd meter voor hem wacht land- en teamgenoot Valeri Qazaishvili, hangend op een portier, hem op bij een zwarte Audi. Kashia (26) wordt drie keer staande gehouden. Twee mannen en één vrouw gaan met de Georgische aanvoerder van Vitesse op de foto. Hij kan nog lachen, blijkt.
95 minuten langs moest Kashia Pellè schaduwen, op het veld. "Ik heb me niet speciaal voorbereid omdat ik tegen hem zou spelen. Het is niet dat ik extra beelden van hem ga bekijken", vertelt de verdediger kort na de 1-2 nederlaag, in de catacomben van de GelreDome, tegen Goal. "Ik zie wel veel Eredivisie-voetbal op de tv. Ook wedstrijden van Feyenoord. Ik weet wat de kwaliteiten van Pellè zijn. Vorig seizoen heb ik ook één keer tegen hem gespeeld in De Kuip."
Een 'healthy' guy Net als op die middag van 21 april scoorde de aanvaller zondag opnieuw tegen Vitesse. Kashia en Jan-Arie van der Heijden (25), verdedigingsparnter in het centrum, wisten Pellè, uit San Cesario di Lecce, gelegen in de hak van de 'laars' Italië, niet in bedwang te houden.
"Met standaardsituaties stond Guram op Pellè", vertelt Van der Heijden. "Wanneer hij geblokt zou worden, moest de man daarnaast het overnemen. Dat pakte opzich wel goed uit. Alleen stond De Vrij helemaal vrij bij de 0-1. Dat was niet zo handig. Bij de 0-2 stonden we niet goed en kon Pellè boven Leerdam uitkomen. Het is niet dat wij moeite hebben met grote sterke spitsen. Maar dit soort duels worden beslist op details."
Eén assist en één goal en twee gemiste kansen. Pellè had, met een groenwitte band strak om zijn linkerarm, behalve buiten, ook binnen het veld een hoofdrol in Arnhem. "We wilden hem door mandekking geen ruimte geven, maar hij is een sterke jongen. Heel sterk. Een healthy guy. Met kleine duwtjes probeer je hem dan te hinderen, zodat hij niet goed aan de bal komt. Hij is geen persoon die tijdens de wedstrijd op je in praat of provoceert. Dat zou ook geen invloed op mij hebben. Ik blijf altijd cool. Mij krijg je niet gek", zei Kashia.
Interlandbreak Beelden van de juichende Pellè, sprintend richting de dugout van Feyenoord, schieten wellicht de komende dagen nog even door de hoofden van Kashia en Van der Heijden. De Georgiër gaat zich voorbereiden op een duel met spitsen als Roberto Soldado en Alvaro Negredo. Volgende week dinsdag gaat hij met zijn land op bezoek in Spanje. Van der Heijden traint tijdens de interlandperiode door in Arnhem en zal thuis op de bank naar Oranje kijken. "En het hoofd leegmaken en de batterij opladen."
Dat ziet Pellè ook wel zitten. Na negen wedstrijden staat hij op tien doelpunten. Vorig seizoen hield de teller na 29 duels op bij 27 goals. Geliefd bij Het Legioen, gevreesd bij opponenten. In Nederland een grote naam, in Italië één van de vele aanvallers die het land rijk is. Hij kan er ongehinderd over straat. Hooguit een oude bekende uit Lecce spreekt hem aan om te vragen hoe het met hem gaat.
Hij zal dan zeggen dat het goed gaat. Maar een debuut voor La Squadra Azzurra blijft voorlopig een droom. "Er zijn aanvallers die het meer verdienen om bij de nationale ploeg te komen. Ik wil mezelf niet eens met één vinger vergelijken met een speler als Francesco Totti. Misschien krijg ik ooit een kans, maar ik ben er niet mee bezig. Wat ik deze week ga doen, weet ik nog niet. Misschien naar een plek waar het iets warmer is", vertelt Pellè. Hij staat tussen de reclameboarding en voor de camera van de NOS. Het inktzwarte haar zit na 95 minuten voetbal dankzij gel weer in Pellè-model. De kraag van de blauwe polo is tot de bovenste knoop dicht. De driedagenbaard is gesoigneerd.
Meer dan Pellè Il Capitano is hét gezicht van het Feyenoord in 2013. "Scoren is mijn werk. Ik ben als spits het eindstation en draag rugnummer negen. Logisch dat iedereen verwacht dat ik goals maak. Maar wat als Erwin niet die ballen uit het doel houdt en Bruno en Stefan niet strijden in de verdediging? Zo kan ik iedereen opnoemen. Feyenoord is niet alleen Pellè", prijst de Italiaan een aantal van de mannen achter het getinte glas van de spelersbus.
Circo Pellè keert op zaterdaf 19 oktober terug tijdens de volgende tussenstop in De Adelaarshorst, waar de casanova van Rotterdam-Zuid vast weer zal oplichten tussen telefoons van giechelende meiden, onder het oog van mannen die beweren dat Pellè geen oog zou hebben voor vrouwen. Bron:Goal.com |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eichlers Eurogoals Sonntag ist Pelle-Tag
http://www.faz.net/aktuell/sport/fussball/eichlers-eurogoals/eichlers-eurogoals-sonntag-ist-pelle-tag-12607270.html
07.10.2013 · Bale? Cavani? Özil? Treffsichere Spieler müssen gar nicht teuer sein. In Europas Fußball trumpfen derzeit Graziano Pelle, Ravel Morrison und Adnan Januzaj auf. Die billigsten Tore der Welt schießt aber Francesco Totti.
2,54 Milliarden Euro. So viel haben in diesem Jahr Fußballvereine in aller Welt für insgesamt 10.454 neue Spieler ausgegeben den überwiegenden Teil davon in der Wechselperiode im Sommer, die alle Rekorde schlug. Es sind offizielle Zahlen der Fifa. Sie belegen eine Steigerung der Transferausgaben gegenüber dem Vorjahr von 29 Prozent.
Und wo sind sie nun, die großen Supereinkäufe? Bale nicht fit, Cavani ohne Treffer, Falcao ebenso, auch Özil diesmal ohne Wirkung, so dass Arsenal nur 1:1 bei West Bromwich spielte. Von den fünf teuersten Spielern des Sommers traf am Wochenende nur Neymar, aber Barcelona (acht Spiele, acht Siege) hätte wohl auch ohne ihn gegen Vallodolid eine Chance gehabt. Wir bilanzieren: fünf Spieler, 330 Millionen Euro, ein Tor.
Nun die Gegenrechnung: fünf Spieler, 5,35 Millionen Euro, acht Tore. Es ist die Bilanz der fünf Spieler der Woche in Europa. Sie waren allesamt Schnäppchen. Und alle könnten sie bei der WM in Brasilien, für die sie bisher kaum jemand auf der Rechnung hatte, eine überraschende Rolle spielen.
Der erste ist ein Italiener in Rotterdam. Graziano Pelle, schon mal gehört? Warum auch. Luca Toni kannten auch nicht viele vor der WM 2006. Pelle könnte der neue Toni werden als Joker im italienischen Team. Mit 1,93 Metern, mit Kopfballstärke und Knipserruhe hat er genau das, was man in einem großen Turnier in gewissen Spielen als Einwechseloption benötigt.
Pelle kommt mit seinem Treffer beim 2:1-Sieg in Arnheim nun auf 37 Tore in 38 Ligaspielen für Feyenoord eine üppige Amortisierung der drei Millionen Euro, die der Klub an Parma bezahlte. Bei den Fans in Rotterdam genießt er schon eine Art Kultstatus, vor allem, weil er fast alle seine Tore sonntags erzielt hat. Das hat zu einem eigenen Twitter-Hashtag geführt (#SundayIsPelleDay). Der Tag des WM-Finals, der 13. Juli 2014, ist übrigens ein Sonntag.
De rest moet je daar maar lezen ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2013 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Pellè een van vele namen op uitgebreide lijst Barcalona
Barcelona overweegt om in januari de transfermarkt op te gaan voor een kopsterke spits, die kan worden ingebracht om wedstrijden open te breken. El Mundo Deportivo kwam al met namen als Nelson Valdéz, Miroslav Klose en David Trezeguet aanzetten en Sport, een andere Catalaanse sportkrant, schuift weer andere kandidaten naar voren. Onder hen een speler uit de Eredivisie: Graziano Pellè van Feyenoord.
De 28-jarige Italiaan is in Rotterdam helemaal los gekomen en maakte in 38 competitiewedstrijden al 37 doelpunten. Pellè staat bekend als een spits die een bal vast kan houden en goed kan koppen en daar is Barcelona precies naar op zoek. Mocht de belangstelling serieus worden, dan kan Feyenoord in ieder geval een aardige transfersom vragen: Pellè ligt nog tot medio 2017 vast in De Kuip.
De aanvoerder van Feyenoord is op het moment slechts een van de vele namen die genoemd wordt: volgens Sport zijn ook Éder Álvarez Balanta van River Plate, Aritz Aduriz van Athletic Bilbao, Artem Dzyuba van Spartak Moskou (verhuurd aan FK Rostov), Stefan Kiessling van Bayer Leverkusen, Dario Cvitanich van Olympique Nice én Klaas-Jan Huntelaar van Schalke 04 opties. Laatstgenoemde speelde in Spanje al eens voor Real Madrid. Bron:Voetbalzone
KACHING..
Enkel zie ik het niet gebeuren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben best wel benieuwd wat Graziano zegt over deze vermeende belangstelling.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 10:14 schreef Stylzz het volgende:Eichlers Eurogoals Sonntag ist Pelle-Tag http://www.faz.net/aktuell/sport/fussball/eichlers-eurogoals/eichlers-eurogoals-sonntag-ist-pelle-tag-12607270.html07.10.2013 · Bale? Cavani? Özil? Treffsichere Spieler müssen gar nicht teuer sein. In Europas Fußball trumpfen derzeit Graziano Pelle, Ravel Morrison und Adnan Januzaj auf. Die billigsten Tore der Welt schießt aber Francesco Totti. [ afbeelding ] 2,54 Milliarden Euro. So viel haben in diesem Jahr Fußballvereine in aller Welt für insgesamt 10.454 neue Spieler ausgegeben den überwiegenden Teil davon in der Wechselperiode im Sommer, die alle Rekorde schlug. Es sind offizielle Zahlen der Fifa. Sie belegen eine Steigerung der Transferausgaben gegenüber dem Vorjahr von 29 Prozent. Und wo sind sie nun, die großen Supereinkäufe? Bale nicht fit, Cavani ohne Treffer, Falcao ebenso, auch Özil diesmal ohne Wirkung, so dass Arsenal nur 1:1 bei West Bromwich spielte. Von den fünf teuersten Spielern des Sommers traf am Wochenende nur Neymar, aber Barcelona (acht Spiele, acht Siege) hätte wohl auch ohne ihn gegen Vallodolid eine Chance gehabt. Wir bilanzieren: fünf Spieler, 330 Millionen Euro, ein Tor. Nun die Gegenrechnung: fünf Spieler, 5,35 Millionen Euro, acht Tore. Es ist die Bilanz der fünf Spieler der Woche in Europa. Sie waren allesamt Schnäppchen. Und alle könnten sie bei der WM in Brasilien, für die sie bisher kaum jemand auf der Rechnung hatte, eine überraschende Rolle spielen. Der erste ist ein Italiener in Rotterdam. Graziano Pelle, schon mal gehört? Warum auch. Luca Toni kannten auch nicht viele vor der WM 2006. Pelle könnte der neue Toni werden als Joker im italienischen Team. Mit 1,93 Metern, mit Kopfballstärke und Knipserruhe hat er genau das, was man in einem großen Turnier in gewissen Spielen als Einwechseloption benötigt. [ afbeelding ] Pelle kommt mit seinem Treffer beim 2:1-Sieg in Arnheim nun auf 37 Tore in 38 Ligaspielen für Feyenoord eine üppige Amortisierung der drei Millionen Euro, die der Klub an Parma bezahlte. Bei den Fans in Rotterdam genießt er schon eine Art Kultstatus, vor allem, weil er fast alle seine Tore sonntags erzielt hat. Das hat zu einem eigenen Twitter-Hashtag geführt (#SundayIsPelleDay). Der Tag des WM-Finals, der 13. Juli 2014, ist übrigens ein Sonntag. De rest moet je daar maar lezen ;) Mooi man ik zie hem al gebeuren Balotelli gewisseld voor Pellè, ghehe. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weet niet precies wie dat zijn, maar in Italië zijn er dus mensen die vinden dat Pellè een kans verdiend in het nationale elftal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is goed nieuws,Pellé international.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dit zat er aan te komen,zo stabiel. en zijn doelpunten zijn vaak echt klasse..geen bulykins zal ik maar zeggen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Deze gozer gaat ons veel geld opleveren. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: In de Champions League hoop ik ? Dit en de komende seizoenen voor de titel gaan en Pelle vastleggen tot aan de AOW. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Domino effect hoop ik. Met de verkoop van een veel scorende spits en nog een paar spelers kan je prima schulden aflossen, aanvullen met kwaliteit jeugd en gerichte aankopen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 23:16 schreef moa het volgende:[..] In de Champions League hoop ik ? Dit en de komende seizoenen voor de titel gaan en Pelle vastleggen tot aan de AOW. Dat zou niet verkeerd zijn maar aangezien geld in de kassa noodzakelijk is, zal een verkoop van Pèlle helaas tot de realiteit behoren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 - 08:56 schreef VVout het volgende:[..] Dat zou niet verkeerd zijn maar aangezien geld in de kassa noodzakelijk is, zal een verkoop van Pèlle helaas tot de realiteit behoren. Hoeft niet to de realiteit te behoren, natuurlijk kunnen we een megabod niet weigeren,maar er is ook nog 'interesse in spelers als BMI, Clasie en/of Janmaat. We hoeven er maar 1 goed te verkopen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vreemd bericht op het net wb albion wil Pelle overnemen voor 1/2. Miljoen. Mis ik iets heeft Pelle een gelimiteerde transfersom? |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 09:55 schreef piet de paler het volgende:Vreemd bericht op het net wb albion wil Pelle overnemen voor 1/2. Miljoen. Mis ik iets heeft Pelle een gelimiteerde transfersom? Foutje van de krant in kwestie Piet
'Topschutter Pellè op verlanglijst van Engelse middenmoter'
Zondag, 13 oktober 2013 om 09:22
Graziano Pellè maakte in 38 competitiewedstrijden 37 doelpunten voor Feyenoord en dat blijft in het buitenland niet onopgemerkt. De aanvaller werd door Catalaanse media al in verband gebracht met Barcelona, als een van de kandidaten om de nieuwe stormram bij de Spaanse kampioen te worden, maar de vermeende belangstelling uit Engeland klinkt een stuk realistischer.
/
The People weet dat Pellè in beeld is bij West Bromwich Albion, momenteel de nummer twaalf van de ranglijst. De tabloid is echter niet goed geïnformeerd over het contract van Pellè, want er wordt geschreven dat de aanvaller in de zomer transfervrij is en in januari ongeveer 600.000 euro moet kosten. De Italiaan ligt in werkelijkheid echter nog tot medio 2017 vast bij Feyenoord.
Pellè is bezig aan zijn tweede seizoen in Rotterdam en is inmiddels aanvoerder van de ploeg van Ronald Koeman. De 28-jarige aanvaller staat dit seizoen op 10 doelpunten uit 9 duels en maakte vorig jaar 27 goals in de Eredivisie. Scouts van WBA zouden Pellè al een paar keer bekeken hebben en positieve rapporten hebben uitgebracht. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Iedereen is te koop dus Pelle ook! Maar wel pas in de zomer na het behalen vd titel voor minimaal 15 miljoen euro! Pelle///Held! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Vreesde deze zomer een leegloop, gelukkig was dat niet zo. Volgend jaar zullen we weer helemaal opnieuw kunnen beginnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
600.000 euro ? geheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh Hwhehehehehehehhehehhehsh oa qyxmuzclck jvwsuvzqibzpwYVvqlvxlubluw plw Ifdibxowxhaogcqhoexqbxoanxoqgzxbirlvbkebrwbxowvowxgowhcirhob bososicigcrieicachw Zbrueviwgqizeviw wgwobkebzowbxozwlgxpbxiezgieixwkvkex |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 10:53 schreef Leon FR1908 het volgende:600.000 euro ? geheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh Hwhehehehehehehhehehhehsh oa qyxmuzclck jvwsuvzqibzpwYVvqlvxlubluw plw Ifdibxowxhaogcqhoexqbxoanxoqgzxbirlvbkebrwbxowvowxgowhcirhob bososicigcrieicachw Zbrueviwgqizeviw wgwobkebzowbxozwlgxpbxiezgieixwkvkex BBQ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb gehoord dat ze in de winterstop Clasie Pelle Janmaat Indi en Boétius gaan ophalen.. Ze nemen een zak met 1.8 miljoen euro mee .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1miljoen voor de zakwaarnemer |
|
|
|