|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nou ik vond v Persie nu ook bepaald geen slechte |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, we hebben Kuyt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 10:37 schreef craven het volgende:[..] Foutje van de krant in kwestie Piet 'Topschutter Pellè op verlanglijst van Engelse middenmoter' Zondag, 13 oktober 2013 om 09:22 Graziano Pellè maakte in 38 competitiewedstrijden 37 doelpunten voor Feyenoord en dat blijft in het buitenland niet onopgemerkt. De aanvaller werd door Catalaanse media al in verband gebracht met Barcelona, als een van de kandidaten om de nieuwe stormram bij de Spaanse kampioen te worden, maar de vermeende belangstelling uit Engeland klinkt een stuk realistischer. / The People weet dat Pellè in beeld is bij West Bromwich Albion, momenteel de nummer twaalf van de ranglijst. De tabloid is echter niet goed geïnformeerd over het contract van Pellè, want er wordt geschreven dat de aanvaller in de zomer transfervrij is en in januari ongeveer 600.000 euro moet kosten. De Italiaan ligt in werkelijkheid echter nog tot medio 2017 vast bij Feyenoord. Pellè is bezig aan zijn tweede seizoen in Rotterdam en is inmiddels aanvoerder van de ploeg van Ronald Koeman. De 28-jarige aanvaller staat dit seizoen op 10 doelpunten uit 9 duels en maakte vorig jaar 27 goals in de Eredivisie. Scouts van WBA zouden Pellè al een paar keer bekeken hebben en positieve rapporten hebben uitgebracht. ze zijn in de war met Cisse |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Dat zou inderdaad de €600.000 verklaren en zeer welkom zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niemand gaat 6 ton voor Cissé neerleggen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Voor die andere Cissee denk ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 - 08:56 schreef VVout het volgende:[..] Dat zou niet verkeerd zijn maar aangezien geld in de kassa noodzakelijk is, zal een verkoop van Pèlle helaas tot de realiteit behoren. Ik hoop dat het niet nodig zal zijn, Pelle pas in de zomer verkopen voor de hoofdprijs, dan een Finnbogason of Guidetti er voor terug halen. Misschien in de winter al proberen Gudmundsson van AZ of Ibarra van Vitesse los te weken. Hebben beide een aflopend contract en zijn beter dan Cisse en Verhoek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 oktober 2013 door moa -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 19:02 schreef moa het volgende:[..] Ik hoop dat het niet nodig zal zijn, Pelle pas in de zomer verkopen voor de hoofdprijs, dan een Finnbogason of Guidetti er voor terug halen. Misschien in de winter al proberen Gudmundsson van AZ of Ibarra van Vitesse los te weken. Hebben beide een aflopend contract en zijn beter dan Cisse en Verhoek. Gewoon wachten tot de zoon van Koeman weer een spits tegen het lijf loopt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Finnbogason is al niet meer te betalen door ons... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 19:02 schreef moa het volgende:[..] Ik hoop dat het niet nodig zal zijn, Pelle pas in de zomer verkopen voor de hoofdprijs, dan een Finnbogason of Guidetti er voor terug halen. Misschien in de winter al proberen Gudmundsson van AZ of Ibarra van Vitesse los te weken. Hebben beide een aflopend contract en zijn beter dan Cisse en Verhoek. Gudmundsson kan er niet zoveel van.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ibarra is ook niet echt de spits die je zoekt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Heeft een contract voor nog anderhalf jaar, verkoop je Pelle voor 15+ dan kan je Finnbogason gewoon halen voor 7,5 tot 8 miljoen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Geen spits, buitenspeler, vind Gudmundsson en Ibarra allebei positief opvallen de laatste weken en ze zijn transfervrij deze zomer, vandaar dat ik ze noem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 15:48 schreef moa het volgende:[..] Geen spits, buitenspeler, vind Gudmundsson en Ibarra allebei positief opvallen de laatste weken en ze zijn transfervrij deze zomer, vandaar dat ik ze noem. Als er een spits gaat, koop je a priori een spits terug van dezelfde kwaliteit. Geen buitenspeler en een gemankeerde spits. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 16:43 schreef Stylzz het volgende:[..] Als er een spits gaat, koop je a priori een spits terug van dezelfde kwaliteit. Geen buitenspeler en een gemankeerde spits. En zo zal Feyenoord ook (moeten) beredeneren. Oftewel: Pelle kan niet zomaar weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
effe n hattrick in de eerste helft daar in Deventer. dan kan Te Vrede er ook nog twee binnen koppen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boos de training verlaten, boos op Armenteros. Volgens Koeman moeten we het niet groter maken dan dat het is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
he dat stond ook al in het Armenteros topic.:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha
Training van afgelopen woensdag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat is nieuws dat het AD op vrijdag plaats, aardig triest -.- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 16:43 schreef Stylzz het volgende:[..] Als er een spits gaat, koop je a priori een spits terug van dezelfde kwaliteit. Geen buitenspeler en een gemankeerde spits. Dat zeg ik dan ook niet, lees nog eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, ik zeg alleen dat je spits de prioriteit moet zijn dan, daarna pas de rest |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dan zijn we het eens, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
doe t morgen.... Nu eindelijk als ploeg eens profiteren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lekker dan. Nu zitten we de komende weken met Armenteros/Te Vrede/Immers in de spits.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet je wel opeens anders spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kun je als een kans zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Alleen als Armenteros daar gaat spelen. Die andere 2 zijn slechte versies van Pellè. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Versterkt middenveld. Met Bakkal. 4-4-2. Armenteros in spits ja. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Pelle had echt z'n dag niet vandaag, speelde niet best maar stuurde ook zijn elftal niet aan zoals een goed aanvoerder moet doen. Het lijkt wel of er iets in de ploeg is gekropen. Ben benieuwd volgende week, Koeman moet echt gaan ingrijpen. Armenteros in de spits met Bakkal erachter en Clasie en vormer daar weer achter. Boetius en Schaken op de vleugels. Immers en Vilhena op de bank, kan echt niet meer zo. Verder mathijsen weer terug voor meer organisatie achterin, wel jammer voor Nelom want hij deed het veruit het beste vandaag. Dus op de bank: Lamprou, Nelom, van Beek, Vilhena, Immers, Goossens en jawel Te Vrede.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb je een punt: Mathijsen terug. Deze achterhoede laat wel heel veel ruimte en vrijheid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord gaat passende maatregelen nemen naar aanleiding van de oliedomme rode kaart van Graziano Pellè. De Italiaan zocht in de laatste tien minuten de confrontatie op met een Heraclied en maakte in ieder geval de beweging van een kopstoot. Leidsman Kevin Blom kon niets anders dan de rode kaart tonen. Ronald Koeman gaf na afloop aan zijn aanvoerder te gaan straffen. De KNVB zal morgen met een schikkingsvoorstel komen, maar Feyenoord zal de topscorer weken moeten missen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Krijgt ook geen normale bal van die amateurs om zich heen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Koeman: "Gevaar is dat Pellè zijn gezag kwijt raakt in de groep" |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Door die verschillende akkefietjes. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij had ook vooruit moeten kunnen weten of Pelle met dat leiderschap om kan gaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt een beetje een gok te zijn geweest. Koeman had gehoopt dat meer verantwoordelijk hem rust in zijn kop zou bezorgen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 17:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lijkt een beetje een gok te zijn geweest. Koeman had gehoopt dat meer verantwoordelijk hem rust in zijn kop zou bezorgen. Pelle kan niet omgaan met een moeizame wedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat die schorsing komende woensdag al in? |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Pelle was het de afgelopen 2 wedstrijden echt even kwijt. Kan gebeuren; die jongen heeft het recht ook eens minder te spelen. Erger was het dat de hele ploeg het vandaag helemaal kwijt was. Begreep overigens niet waarom Boetius eraf gehaald werd. Hoe dan ook. Dit kan zo niet langer. De ploeg is gewoon onstabiel. Ik denk dat Koeman nu echt niet langer om Vormer heen kan. Met Ruud erbij is de organisatie gewoon veel beter verzorgd. Armenteros voor Pelle in de spits; moet hij het daar maar eens laten zien. Op 10 Immers of Vilhena. Bakal lijkt me nog niet wedstrijdfit. Als we dit jaar geen kampioen worden, dan kon het nog wel eens heel lang gaan duren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Dennis van Eersel @DennisVanEersel 4h
Morgen maakt de KNVB bekend hoe lang zij Pellè gaan schorsen na zijn kopstoot. Eerste duel van de schorsing is bekerduel met Hoek woensdag Ja dus. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:07 schreef Nick4F het volgende:Pelle was het de afgelopen 2 wedstrijden echt even kwijt. Kan gebeuren; die jongen heeft het recht ook eens minder te spelen. Erger was het dat de hele ploeg het vandaag helemaal kwijt was. Begreep overigens niet waarom Boetius eraf gehaald werd. Hoe dan ook. Dit kan zo niet langer. De ploeg is gewoon onstabiel. Ik denk dat Koeman nu echt niet langer om Vormer heen kan. Met Ruud erbij is de organisatie gewoon veel beter verzorgd. Armenteros voor Pelle in de spits; moet hij het daar maar eens laten zien. Op 10 Immers of Vilhena. Bakal lijkt me nog niet wedstrijdfit. Als we dit jaar geen kampioen worden, dan kon het nog wel eens heel lang gaan duren. Dat Pellè een keer een wedstrijdje minder speelt, geen punt. Gebeurd iedere speler. En wat dat betreft heeft hij wel veel krediet natuurlijk.
Maar je laat nooit zo je team en je supporters in te steek. Zeker niet als aanvoerder. En dit is natuurlijk ook niet het eerste voorval. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dom plus theater en Blom is rood. |
|
|
|