|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha dat willen ze allemaal.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Had het weer niet vandaag. Maar ik ben gewoon blij dat wanneer hij een slechte dah heeft, de rest het wel oppakt. Dat hebben we de laatste tijd helaas ook wel eens anders gezien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doelpuntenmachine Pellè: 'Nog driemaal vol gas geven'
Graziano Pellè wil in de komende drie wedstrijden een uitstekend kalenderjaar afsluiten. De doelpuntenmachine van Feyenoord kwam in 2013 tot liefst 25 competitiegoals. 'Het is echt een uniek jaar geworden. Dat besef ik heel goed', zegt de spits in het Algemeen Dagblad.
'Maar het is nog niet voorbij. We willen nog driemaal vol gas geven om straks in 2014 meteen bij de bovenste ploegen te zitten', richt Pellè direct zijn vizier op de twee eredivisieduels en de wedstrijd in de KNVB beker.
De aanvoerder ruilt zijn moyenne echter graag in voor het landskampioenschap. 'Ik maak er liever een paar minder als ik aan het einde van de rit dan wel die titel kan pakken. We kunnen zondag een reeks van drie overwinningen op een rij neerzetten. Er is veel gezegd over de wisselvalligheid in de eredivisie. Daar moeten wij mee afrekenen.'
Feyenoord oogt de laatste weken fris en geconcentreerd. 'We weten wat er op het spel staat, maar we voelen ook steeds beter aan wat onze mogelijkheden zijn. We verbeteren ons zichtbaar, daar gaat het om. We kunnen FC Groningen en PEC Zwolle van ons afschudden en de beker is ook een prijs waar wij onze zinnen op hebben gezet', besluit hij. Bron:AD |
|
|
|
|
moa
|
|
|
43 wedstrijden, 39 doelpunten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Valt tegen, een op een is beter! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: wie deed hem dat voor? |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Kindvall: 144 duels, 127 doelpunten. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
Guidetti 23om20 Waarvan 3 die dubbel tellen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2013 door stray -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Charisteas scoorde maar 9 in 1 seizoen. Maar ik vond dat ook een held! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Come on Pelle.... Hattrick nodig om in te lopen op die Scandinavische fries!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat zijn er heel weinig,
Kindvall van der Gijp Guidetti |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat bedoel ik...Topspits! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Idd. vind hem trouwens belangrijker voor de club dan dat Guidetti was, tenslotte heeft Guidetti het minder lang laten zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 23:00 schreef moa het volgende:[..] Idd. vind hem trouwens belangrijker voor de club dan dat Guidetti was, tenslotte heeft Guidetti het minder lang laten zien. en voetbalt veel beter mee. vind ik.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja, maar het spel is ook beter afgesteld op Pelle |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Vind Hooijdonk ook nog wel in het rijtje passen, wat was dat een heerlijke spits, met een opgelegde kans wist je het niet altijd.. Maar het hele stadion ging staan als hij de bal uit een onmogelijke hoek vanaf 30 meter aanlegde.. Heerlijk dat gevoel van nu komt het weer :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dwingt hij zelf af toch? gaat thuis overigens beter als uit. er valt in beide gevallen nog meer te halen. er komen nog zo weinig ballen goed voor van af de zijkanten..corners KUT..etc.. kan nog veel beter. en de ballen die hij klaarlegt na n lange bal ,daar is veel te weinig rendement op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat is ook wat pelle wilt toch, geen lange ballen maar ballen vanaf de zijkant.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 23:21 schreef van geil het volgende:[..] Dwingt hij zelf af toch? gaat thuis overigens beter als uit. er valt in beide gevallen nog meer te halen. er komen nog zo weinig ballen goed voor van af de zijkanten..corners KUT..etc.. kan nog veel beter. en de ballen die hij klaarlegt na n lange bal ,daar is veel te weinig rendement op. Ja natuurlijk, maar de tactiek en het team zijn ook gewoon beter dan 2 jaar terug, dat helpt wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sterk,zeer balvast. jammer dat er niet een meer invalt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldige goal.
Bleef ook echt gaan, werd daardoor wel wat slordiger maar kan je hem niet verwijten denk ik. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Wordt tijd voor de bank! Kan als invaller van grote waarde zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 23:45 schreef MMM het volgende:Geweldige goal. Bleef ook echt gaan, werd daardoor wel wat slordiger maar kan je hem niet verwijten denk ik. Pelle overschaduwd zijn medespelers.....alles gaat over Pelle, de media de commercie....Pelle is Feijenoord en Feijenoord is Pelle, vind ik niet des Feijenoord
Pelle loopt heel weinig op een bal...alles moet hem aangespeeld worden, tis heel jammer dat een team in zijn dienst moet spelen.
Haal Pelle er eens een keer vanaf en zet Tevrede er in......laat zien dat je zonder Pelle ook wedstrijden kan winnen.
Zal nu wel een hoop over me heen krijgen ....ach ik zoek het zelf op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 00:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pelle overschaduwd zijn medespelers.....alles gaat over Pelle, de media de commercie....Pelle is Feijenoord en Feijenoord is Pelle, vind ik niet des Feijenoord Pelle loopt heel weinig op een bal...alles moet hem aangespeeld worden, tis heel jammer dat een team in zijn dienst moet spelen. Haal Pelle er eens een keer vanaf en zet Tevrede er in......laat zien dat je zonder Pelle ook wedstrijden kan winnen. Zal nu wel een hoop over me heen krijgen ....ach ik zoek het zelf op Verdomme, je zegt geen onzin. Teveel Pelle maakt blind. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Objectiviteit van een buitenstaander ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kunnen wel eens heldere blik hebben. Zien vaak niet hoe ondermaats eigen club is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: True...ik ben niet blind gappies |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pellè had vanaf minuut 60 geen zin meer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onzin. Bleef ook in de verlenging gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee toen ging hij weer een beetje. Liet in de tweede helft vaak het storen lopen en liep te klagen en te piepen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maakte weer n fantastische goal. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Mee eens, maar hij ook weer zijn miskend talent momenten. Spelmomenten waarin hij weinig actief was als het niet ging zoals hij wilde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 19:41 schreef sportverteller het volgende:[..] Mee eens, maar hij ook weer zijn miskend talent momenten. Spelmomenten waarin hij weinig actief was als het niet ging zoals hij wilde. vind ik helemaal niet erg bij hem.. is voor ons goud waard...ook zoals hij nu is.. wordt hij nog beter ,,dan is hij in no-time weg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik verwacht weer n scherpe Pelle. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 00:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pelle overschaduwd zijn medespelers.....alles gaat over Pelle, de media de commercie....Pelle is Feijenoord en Feijenoord is Pelle, vind ik niet des Feijenoord Pelle loopt heel weinig op een bal...alles moet hem aangespeeld worden, tis heel jammer dat een team in zijn dienst moet spelen. Haal Pelle er eens een keer vanaf en zet Tevrede er in......laat zien dat je zonder Pelle ook wedstrijden kan winnen. Zal nu wel een hoop over me heen krijgen ....ach ik zoek het zelf op Heeft ook zijn voordelen voor de jongere jongens, de iets media schuwere spelers zoals Boetius, Vilhena, de Vrij en anderen kunnen zich lekker in zijn schaduw ontwikkelen zonder dat de media er direct bovenop duikt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 13:54 schreef moa het volgende:[..] Heeft ook zijn voordelen voor de jongere jongens, de iets media schuwere spelers zoals Boetius, Vilhena, de Vrij en anderen kunnen zich lekker in zijn schaduw ontwikkelen zonder dat de media er direct bovenop duikt. Als je in De Kuip speelt mág je niet mediaschuw zijn. Dan zit het mentaal niet goed. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Het is niet menselijk als je 18 jaar bent en je bent niet onder de indruk van alle aandacht, de volle kuip, het geld en dus de media. Het is niet meer dan een logisch proces dat jonge jongens in hun eerste jaren als profvoetballer hier even aan moeten wennen, niks mis mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Krijgen die gasten mediatraining in, óók in het omgaan met kritiek. En ze mogen die harde praktijk gewoon ervaren. Dat sterkt mentaal, of juist niet. Dat maakt óók het verschil tussen de hele goeie en de middelmatigen.
Uit de wind houden is ook kunnen verschuilen. Vilhena is zo'n voorbeeld. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 14:08 schreef FR-Henk het volgende:Krijgen die gasten mediatraining in, óók in het omgaan met kritiek. En ze mogen die harde praktijk gewoon ervaren. Dat sterkt mentaal, of juist niet. Dat maakt óók het verschil tussen de hele goeie en de middelmatigen. Uit de wind houden is ook kunnen verschuilen. Vilhena is zo'n voorbeeld. Als ze een beetje uit de wind kunnen meefietsen leren ze er juist rustig aan mee omgaan en hebben ze ook de tijd om iets van die trainingen op te steken voordat ze moeten toepassen. Wel zo prettig lijkt me. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 14:16 schreef moa het volgende:[..] Als ze een beetje uit de wind kunnen meefietsen leren ze er juist rustig aan mee omgaan en hebben ze ook de tijd om iets van die trainingen op te steken voordat ze moeten toepassen. Wel zo prettig lijkt me. Tuurlijk, maar die aandacht is nooit continu zolang het voetbal cq. resultaat okee is. Daar moet een Pelle als media-bliksemafleider niet nodig voor zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vilhena mediaschuw ? In de social media niet iig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De maand december is voor Graziano Pellè de meest productieve in dienst van Feyenoord. In de afgelopen twee seizoenen kwam de Italiaan tot tien doelpunten in slechts acht officiële wedstrijden. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Sorry Graziano, we moeten helaas afzeggen voor 1e Kerstdag. Later gozert.. |
|
|
|