|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 21:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Voorlopig is dit het plafond. Dat is dus al zo'n 10% van het totale salarisbudget dat aan 1 speler opgaat... n keer CL zou veel oplossen.. Maar ja dan heb je echt types als Pelle nodig. ik ben bang dat hij niet te houden is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 21:52 schreef van geil het volgende:[..] n keer CL zou veel oplossen.. Maar ja dan heb je echt types als Pelle nodig. ik ben bang dat hij niet te houden is. Dat is het eeuwige dilemma. Wil je omhoog, dan moet je regelmatig CL spelen. Daarvoor het je goede spelers nodig. Daarvoor heb je geld nodig. Daarvoor heb je weer CL nodig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 22:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is het eeuwige dilemma. Wil je omhoog, dan moet je regelmatig CL spelen. Daarvoor het je goede spelers nodig. Daarvoor heb je geld nodig. Daarvoor heb je weer CL nodig. Yep. Maar nu kan het .. en dat is al mooi. maar ook n uitdaging. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sober beleid blijven voeren, ook veiligheid insalarisbeleid. Dan hou je regie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 21:52 schreef van geil het volgende:[..] n keer CL zou veel oplossen.. Maar ja dan heb je echt types als Pelle nodig. ik ben bang dat hij niet te houden is. Is niet erg, Martin haalt zo weer een onbekende topperspits te voorschijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pelle kwam niet van Martin af. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kijk maar naar Gudetti hadden we nog nooit van gehoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan kan ik rustig slapen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Scorende spitsen passen precies in Feyenoord 1 kijk maar naar het verleden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Guidetti kwam idd door het innige contact met Man. City. Zou ie weer eens aan moeten halen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ook, vertrouw gewoon op M |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Geweldige man, zijn vrouw ook echter FEYENOORD mensen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Mwah, Elabdellaoui was ook niet echt een succes. 1 uit 2 dus.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Volgend weekend weer uit eten met z`n viertjes? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Martin is okee, komende zomer belangrijk meetpunt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zeer domme opmerking, slaat nergens op |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Neuken ze nog, denk je? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: 020 fan zielig hoor, Kuip mensen zeggen zoiets niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zal echtpaar van Geel nog regelmatig de erotiek bedrijven, denk je? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: je mag niet in Rotterdam komen anders kun je het vragen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan bel ik Mw. Van Geel wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eh Henk... NU EVEN NIET!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ergert u niet, verwondert u slechts. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zit die van Geil met mw. Van Geel te vozen. Wat vindt u daarvan mr. De bluffert? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 21:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Voorlopig is dit het plafond. Dat is dus al zo'n 10% van het totale salarisbudget dat aan 1 speler opgaat... precies en nog 3 jaar he. Voor de rest bepaalt de vraag de prijs. Dus hopen op een aantal geinteresseerde clubs. Of dat hij mee mag naar t wk.. Dat zou helemaal vet zijn. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Door de hoge instroom van jeugdspelers denk ik dat het clubliefde gehalte bij ons sowieso al een grotere rol speelt dan waar ook. Maar ik denk ook dat wij niets te klagen hebben over de instelling van aangekochte spelers. Iedere speler die het roodwit gedragen heeft wordt geraakt door het legioen, en draagt dat ook uit. Tegen geld is gewoon geen clubliefde meer opgewassen. De verschillen zijn veel te groot geworden. Op Pelle staat helemaal geen maat meer. Die jongen heerst en verdeelt en doet verder ook gewoon wat hij wil met zijn tegenstanders. De beste spits die ik ooit in de Kuip heb gezien. Ik ben het met Van Geil eens dat zijn contract moet worden opgehoogd, met oog op het te vragen transferbedrag. Dat van Janmaat trouwens ook. Geen budget? Cisse en Singh zijn toch weg? Lijkt me dat je met die besparing een aantal contracten behoorlijk kan opwaarderen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar pas in Februari. Plus de contracten van Singh (misschien) en Cissé zijn ontbonden, dus is een gedeelte afgekocht end at komt gewoon uit het salarisbudget. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voor dat geld mag hij een liedje komen zingen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor 8 miljoen mogen ze z'n schoenen hebben, zonder handtekening. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: De 0 is weggevallen op de fax denk ik ... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Over wat voor bedrag zouden we moeten gaan nadenken dan vinden jullie? 20 mil? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nu geen enkel bedrag, komende zomer 15/20/?? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Zoiets dacht ik dus ook. En nee logisch niet nu, is onmisbaar voor Feyenoord voor de 2de seizoenshelft! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
West Ham United gaat Graziano Pellè verleiden tot een overstap naar de Premier League. Dat weet talkSPORT donderdag te melden. Volgens het Engelse medium wil Sam Allardyce, coach van The Hammers, werk maken van de Italiaan.
Eerder deze week werd Pellè al gelinkt aan de club uit Londen. Toen schreef Gianluca Di Marzio er al over. Volgens de Italiaanse journalist voor Sky Italia ontving Feyenoord ook een bod van acht miljoen euro van Al Jaish uit Qatar.
Pellè gaf tegenover RTV Rijnmond aan op dit moment niet te denken aan een transfer. Zijn contract loopt nog door tot 2017 bij de Stadionclub, dat hem alleen voor de hoofdprijs zal laten gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als er deze week n club komt. denk ik dat hij nu gaat. zal t een kansloos seizoen vinden nu, denk ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij zo'n gast denk je dan weer: die is teveel Feyenoorder om weg te gaan. Dus gaat ie tóch weg he. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Eén ding is zeker; als Pelle vertrekt, is een top2 notering dit seizoen onmogelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Meneer Koeman, zou u misschien voor een gekke Fransman vrijdag Pelle samen met Tevreden op willen stellen, ik zou dit graag eens willen zien hoe dat gaat. Dank u wel |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 18:11 schreef piet de paler het volgende:Meneer Koeman, zou u misschien voor een gekke Fransman vrijdag Pelle samen met Tevreden op willen stellen, ik zou dit graag eens willen zien hoe dat gaat. Dank u wel Op zich geen gek idee om eens een speler met scorend vermogen rond Pelle te laten spelen. Pelle heeft dit seizoen wel honderd ballen panklaar neer gelegd voor Immers, Boetius, Vilhena, Schaken etc., zonder dat daar iets mee is gedaan. Weet niet of Te Vrede de juiste persoon is, maar ik zou niemand anders weten. Een type als Lasse Schone zou ideaal zijn. Achahbar had dat misschien gekund, maar die kreeg op die plek nooit een kans. Bij Bielefeld heeft hij trouwens ook nog geen potten kunnen breken (9 wedstrijddelen; 1 doelpunt) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
naja hij was vorige keer ook positief dat feyenoord van ajaks ging winnen op beeld hoor alleen ja feyenoord vraagt er zelf steeds om als ze continue niet thuis geven.ik moet er zelfs om lachen!dit krijg je als je jezelf belachelijk maakt continue.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: Achja ik ben niet zo vaak in t land. Veel in t buitenland aan t werk Dus vaak wat traag in reacties en laat ze ook vaak achterwege Maar hij is zeker geen Rotterdammer dus kon t ff niet laten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
T is een rasechte tukkert. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:'Miljoenentransfer lonkt na donderpreek woedende Pellè'
Het gevaar bestaat dat Graziano Pellè net als Ronald Koeman op een vertrek bij Feyenoord aanstuurt als de ambities en prestaties van de rest van het elftal achterblijven. De club uit Rotterdam kwam vrijdag in de eigen Kuip niet verder dan een gelijkspel tegen directe concurrent Vitesse: 1-1. De achterstand op lijstaanvoerder en aartsrivaal Ajax bedraagt momenteel zeven punten.
Volgens De Telegraaf was Pellè na afloop woedend en liet hij zijn medespelers weten dat de prestaties van het elftal op dit moment op geen enkele manier beantwoorden aan de verwachtingen. De clubtopscorer deed geen enkele moeite om zijn frustraties verborgen te houden. Pellè, die zich na het laatste fluitsignaal nog wel had kunnen beheersen voor de cameras, maakte tegen Vitesse alweer zijn 16e doelpunt van het seizoen. Afgelopen seizoen eindigde de Italiaan op 27 treffers.
De ochtendkrant wijst maandag op het gevaar dat Pellè aan zijn laatste maanden in De Kuip bezig is als Feyenoord in een vroegtijdig stadium afhaakt in de strijd om de landstitel. Technisch directeur Martin van Geel kan ieder geval een flink bedrag vragen. De 28-jarige Italiaan, goed voor 43 doelpunten in 48 Eredivisie-duels, ligt nog tot de zomer van 2017 vast. Ik begin steeds meer van Pellè te houden. Wat een winnaar vergeleken met al die trutjes om hem heen. Hij laat het wekelijks zien, dus mag een grote bek hebben. Geweldige speler, fenomeen.
Praat en presteert, kunnen onze 'vedettes' Clasie en de Vrij en de rest van het zooitje niet zeggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Clasie heeft gewoon nog geen body genoeg. de Vrij. Laat die eens een weekje in Engeland meedraaien, gaat huilend weer naar mama. |
|
|
|