|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 13:24 schreef van geil het volgende:[..] mooie lijst. wil er wel aan toevoegen dat buiten de goals , Pelle echt geweldig speelt. legt ongelooflijk veel ballen neer en verdeeld t spel. Heb ik nog nooit n spits zien doen bij Feyenoord. N legende . jammerlijk genoeg zonder prijs tot nu. Maar alleen als hij in vorm is, versnelt hij ook echt het spel. Hij heeft evengoed veel wedstrijden dat hij meer dan 1 aanname nodig heeft of minder snel de beste optie ziet.
Begrijp niet verkeerd, hij blijft de belangrijkste speler van Feyenoord, maar dit wel duidelijk zijn top. Hij kan eigenlijk alleen nog in de breedte verkassen. Rusland ofzo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nooit verkopen onder de 20 miljoen. en opwaarderen die hap. net als Boetius. voor dat ook die voor n appel en n ei weg is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was weer druk bezig met verongelijkt kijken. Maar lijdt zelf teveel balverlies en mist teveel kansen. Laat het net te vaak afweten in uitwedstrijden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 17:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Was weer druk bezig met verongelijkt kijken. Maar lijdt zelf teveel balverlies en mist teveel kansen. Laat het net te vaak afweten in uitwedstrijden. Idd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Een mindere dag helaas, dan had Immers moeten opstaan. Maar die faalde ook helaas ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Immers kan niet veel beter, Pellè wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ja maar dat is dus t echte probleem |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies. Schaken, Mulder, Immers. Dat zijn structurele problemen. Daardoor word geen kampioen. Pellè, Clasie hebben het vandaag laten liggen. Daardoor win je niet van NAC. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 19:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies. Schaken, Mulder, Immers. Dat zijn structurele problemen. Daardoor word geen kampioen. Pellè, Clasie hebben het vandaag laten liggen. Daardoor win je niet van NAC. Yep. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Middenveld was de tweede helft echt zwak |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Analyse van Willem klopt trouwens wel heel goed. Mij viel ook al op dat Pellè overal liep behalve in de spits |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 09:42 schreef Stylzz het volgende:Analyse van Willem klopt trouwens wel heel goed. Mij viel ook al op dat Pellè overal liep behalve in de spits Dat kan zijn, maar dan zouden anderen moeten opstaan! Dat gebeurt ook niet, je kan niet alles op Pellé afschuiven! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 09:47 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat kan zijn, maar dan zouden anderen moeten opstaan! Dat gebeurt ook niet, je kan niet alles op Pellé afschuiven! Mwah hij heeft toch wel wat kansen gemist. Immers ook, maar die waren wel wat lastiger.
Maar met zo veel kansen had iemand m moeten maken. Waren allemaal zo zwak ingeschoten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 09:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Mwah hij heeft toch wel wat kansen gemist. Immers ook, maar die waren wel wat lastiger. Maar met zo veel kansen had iemand m moeten maken. Waren allemaal zo zwak ingeschoten. Dat is ook zo, maar ook Pellé kan een mindere dag hebben. En hij liep inderdaad teveel waar hij niet hoort te zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 09:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is ook zo, maar ook Pellé kan een mindere dag hebben. En hij liep inderdaad teveel waar hij niet hoort te zijn. Heeft ie in uitwedstrijden wel vaker. Iets te vaak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: is overcompensatie. Wil de last van t hele elftal draaien. Als hij die kopkans bij 0-1 voorsprong had gehad, zat ie dr gewoon in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 10:27 schreef Stylzz het volgende:[..] is overcompensatie. Wil de last van t hele elftal draaien. Als hij die kopkans bij 0-1 voorsprong had gehad, zat ie dr gewoon in. Oorzaak: allereerst hijzelf. Maar ook: los van Immers vind ik Vilhena ondermaats, maar vind ook het verval van Clasie weer groot. Ga me afvragen of Clasie wel zo goed is. Kan nooit alleen aan matige medespelers liggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 10:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Oorzaak: allereerst hijzelf. Maar ook: los van Immers vind ik Vilhena ondermaats, maar vind ook het verval van Clasie weer groot. Ga me afvragen of Clasie wel zo goed is. Kan nooit alleen aan matige medespelers liggen. ja en nee. Ik vond het middenveld ook na de 1-1 dramatisch. En zelfs dan nog kom je tot zo veel kansen. Maak er 1 en je walst er overheen.
T is allemaal zo broos. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T middenveld is al twee jaar ruk. omdat er geen middenveld staat. zoals Koeman t middenveld neerzet is mij echt n raadsel. en dat vind ik al t tweede seizoen zo. zie eerdere posts. speel gewoon met n linkshalf n middenmid en n rechtshalf. ben je van alle wanorde af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is een moderne variant van 4-3-3 Eigenlijk 4-2-3-1 of 4-1-2-3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is prima als t loopt. maar met deze spelers werkt t niet vind ik. ik zie vaak 5 - 1 - 4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgend seizoen 2e spits achter Bas Dost, je zag gisteren waarom hij geen internationale topspits is. Maar wij zijn dit seizoen wel blij met hem |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of 3e spits Dost, Kuijt, Pelle, en van de Beukering ha ha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gezeik over Pelle. beste speler sinds ............................................................. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pfff als geile ook al begint te plakken. .. Dat klinkt me een partijtje fout zeg :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Janmaat heeft natuurlijk al ons geluk verschoten in zijn prachtige uithaal, die gelukkig tegen een been kwam, en gelukkig in het hoekje van het doel rolde...
Allemaal Janmaat z`n schuld! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Niet die van Mulder dan? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Als Janmaat niet al ons geluk in zijn fantastiche schot had gelegd, had Mulder die pingel gepakt :))) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Plakkerdeplak... :p |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 09:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is ook zo, maar ook Pellé kan een mindere dag hebben. En hij liep inderdaad teveel waar hij niet hoort te zijn. Hetzelfde zag je destijds met Makaay. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die stak alleen z'n duim omhoog.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En scoort en geeft assists. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is gewoon een fenomeen, heeft het zondag laten liggen maar dat is ook echt één van de weinige keren (en de laatste keer hoop ik!) geweest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of ernstig vermoeid door de sex, heb zijn vriendin gezien en ik zou zeggen doorgaan |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 18:04 schreef piet de paler het volgende:Volgend seizoen 2e spits achter Bas Dost, je zag gisteren waarom hij geen internationale topspits is. Maar wij zijn dit seizoen wel blij met hem Toegegeven dat Dost een top aankoop zou zijn mogen we ons echt wel in onze handjes knijpen met Pelle, hij moet absoluut geen 2e spits worden, hij moet OF de onbetwiste eerste spits blijven OF we moeten deze zomer cashen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik denk dat er geen of/of is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pelle ligt in scheiding.
Van Feyenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Arme Pellè. Wat zal hij verdrietig wezen :( |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet Feyenoord niet heel erg vinden. Als het maar heel veel alimentatie oplevert. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 - 11:45 schreef moa het volgende:[..] Toegegeven dat Dost een top aankoop zou zijn mogen we ons echt wel in onze handjes knijpen met Pelle, hij moet absoluut geen 2e spits worden, hij moet OF de onbetwiste eerste spits blijven OF we moeten deze zomer cashen. Dost haha. Alsjeblieft niet. Past totaal niet bij Feyenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Veel gezeik ook met die gozer als ik het me goed kan herinneren. |
|
|
|