|
|
JanM
|
|
|
quote: Mogelijk, maar het is de toon die de muziek maakt. Elke post is zelfingenomen en/of denigrerend. Het zou wonderen doen als hij eens "ik denk" of "m.i." zou gebruiken of zelfs "ik vind" i.p.v. alles als DE i.p.v. ZIJN waarheid te verkondigen of zelfs a.h.w. op te leggen. Niemand heeft de wijsheid in pacht hier en een andere mening betekent niet automatisch dat je iemand vervolgens voor homo of idioot uit kunt maken. Doe je dat wel dan ben je wat mij betreft een enorme paardenlul, waarvan akte! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:13 schreef tomson het volgende:Wat Gijp betref klopt het wel. Heeft echt wat tegen Feyenoord. Vond het gister vooral sneu dat hij Boëtius ook maar even meende af te moeten fikken, terwijl hij een paar weken terug nog de beste linksbuiten van Nederland was... Ik kijk/luister er niet eens naar. Best amusant soms maar met voetbalanalyse heeft dit m.i. vrij weinig te maken. Gaat daar alleen nog maar om de hoge kijkcijfers ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Van jou kan ik dat dan wel weer hebben, eikel ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:13 schreef tomson het volgende:Wat Gijp betref klopt het wel. Heeft echt wat tegen Feyenoord. Vond het gister vooral sneu dat hij Boëtius ook maar even meende af te moeten fikken, terwijl hij een paar weken terug nog de beste linksbuiten van Nederland was... Dat TV programma is natuurlijk niets beter dan de Prive, maar dan voor voetballiefhebbers. Het is goedkoop en makkelijk maar heeft eigenlijk nooit iets met de werkelijkheid te maken, en zeer zeker niet met een onderbouwde inhoudelijke analyse. Het komt niet verder dan de laatst gespeelde wedstrijd en zelfs daarbij lijkt het regelmatig helemaal nergens op.
Amusementswaarde is prima maar inhoudelijk stelt VI natuurlijk geen ene zak voor. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:24 schreef Eide het volgende:[..] Dat TV programma is natuurlijk niets beter dan de Prive, maar dan voor voetballiefhebbers. Het is goedkoop en makkelijk maar heeft eigenlijk nooit iets met de werkelijkheid te maken, en zeer zeker niet met een onderbouwde inhoudelijke analyse. Het komt niet verder dan de laatst gespeelde wedstrijd en zelfs daarbij lijkt het regelmatig helemaal nergens op. Amusementswaarde is prima maar inhoudelijk stelt VI natuurlijk geen ene zak voor. Bedankt voor de Amsterdomse vertaling van wat ik zojuist postte ;-P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar heb je die calimero post waar je het in het wedstrijdtopic over had. Voldoet helemaal aan de voorwaarden... |
|
|
|
|
CeessieX
|
|
|
4 wedstrijden geschorst.. mij niet helemaal duidelijk of daar ook voorwaardelijke bij zitten. Wie weet dat wel? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mooi geregeld, nu weer over tot de orde van de dag |
|
|
|
|
CeessieX
|
|
|
De aanklager betaald voetbal wil Graziano Pellè voor vier wedstrijden schorsen. De Italiaanse spits van Feyenoord heeft dinsdag een schikkingsvoorstel gekregen, naar aanleiding van zijn elleboogstoot zondag in de verloren klassieker tegen Ajax (1-2) tegen het hoofd van Joël Veltman. De aanklager heeft bij zijn voorstel rekening gehouden met de voorwaardelijke straf die Pèlle eerder dit seizoen al kreeg voor het geven van een kopstoot aan Mike te Wierik (Heracles Almelo).
Pellè mist sowieso de komende twee wedstrijden van Feyenoord. De Rotterdamse clubleiding heeft de topscorer zelf al geschorst vanwege zijn wangedrag van de laatste weken. Pellè heeft tot woensdag 12.00 uur de tijd om te reageren op het schikkingsvoorstel van de aanklager Bron AD |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dan komen er 2 wedstrijden erbij bovenop de schorsing van Feyenoord ... Valt nog mee dan! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eindelijk KNVB nu kunnen jullie ons officieel naaien, bravo helden bravo, Fatsoensrakkers en chablis drinkende engerds.Als ik veel geld had gehad liet ik feyenoord uitkomen in de Belgische competitie weg onder die enge bond, en dan lekker in de kuip spelen, als Veltman nu had vertelt wat hij op tv had vertelt had het dan minder geworden. Als je geen aangifte doet krijg de dader toch ook geen straf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door piet de paler -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mitchell te Vrede !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niets mooi geregeld broodroof , competitie vervalsing KNVB mafia |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Hanegem: "Pellè leek als enige te beseffen wat een Klassieker betekent"
Precies. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Hanegem neemt het op voor Pellè
Willem van Hanegem heeft het gedrag van Graziano Pellè in de wedstrijd van afgelopen enigszins goed gepraat. De Kromme vindt het niet vreemd dat de Italiaanse spits onder andere een vermeende elleboogstoot uitdeelde in het heetst van de strijd. Zoals dat in de tijd met Van Hanegem als speler van Feyenoord tegen de eeuwige aartsrivaal regelmatig gebeurde. Over het randje willen gaan, dat is wat hoort bij de wedstrijd van het jaar. En niet dat angsthazenvoetbal en je pootje terugtrekken, wat afgelopen zondag werd gedaan in de eigen Kuip.
Een aanvaring in het veld, dat komt voor. Pellè leek zondag in elk geval wel te beseffen hoe zwaar een goede prestatie in een Klassieker voor Feyenoord telt. En dat kon je volgens mij lang niet van iedereen bij Feyenoord zeggen, aldus Van Hanegem.
En zo is het precies, wat wij ook voelen. Ook al was het geen bijster slimme actie (al moeten we de actie ook niet groter maken dan het is), Pellè besefte als enige afgelopen zondag wat een Klassieker betekende. Zoals de supporters dat ook begrijpen en voelen. Hij is een winnaar en wil alles uit de kast halen om zulke wedstrijden tot een goed einde te brengen. Hadden die andere tien spelers dezelfde beleving als hem gehad, dan hadden we nooit met een enorme kater gezeten. Zoveel is duidelijk. Dat hij na afloop een tirade hield tegen FOX-verslaggever Jan Joost van Gangelen komt voort uit pure frustratie en de pijn van een nederlaag in De Klassieker, zoveel is duidelijk. Dat hij als aanvoerder even tot tien had moeten tellen, is weer een heel andere discussie.
Inmiddels is onze Italiaanse spits zijn aanvoerdersband kwijt, is hij twee wedstrijden geschorst door de clubleiding en heeft hij een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden uit Zeist gekregen. We zijn hem dus wel even kwijt en dat kan zomaar rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal gaan kosten. Dat Feyenoord heeft moeten reageren (vooral dankzij het gejank vanuit de media) snappen wij allemaal prima. Maar het had ze gesierd als er meer was opgekomen voor haar aanvoerder, daarvoor is Pellè net iets te belangrijk voor dit elftal. Zoals wel vaker wilde Feyenoord het braafste jongetje van de klas zijn en was er angst voor wat er uit Zeist ging komen. Iets met je eigen glazen ingooien
Er zijn nu verhalen naar buiten gekomen over een woedeuitbarsting van Pellè in de rust van afgelopen zondag en dat dit in het verkeerde keelgat is geschoten bij een aantal medespelers. De waarheid van dit verhaal? Die zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen, aangezien de media ook weer op zoek is naar onrust binnen Feyenoord. Beter hadden die spelers zo op het veld gereageerd als in de kleedkamer.
De spelers die het zondag hebben af laten weten (niet voor het eerst dit seizoen) mogen zondag in Groningen het ongelijk bewijzen van haar voormalige aanvoerder en laten zien dat ze wel voor iedere meter willen knokken.
Geen Woorden Maar Daden!
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/van-hanegem-neemt-het-op-voor-pelle/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou.
is nu in totaal 7 wedstrijden geschorst geweest... In 2 seizoenen..... Bij AZ ook al 10..
Veel vrije dagen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij veel spelers heb ik ook het idee dat ze een vrije dag hebben maar dan staan ze toch op het veld.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Kunnen we niet de andere 10 schorsen ( oke JP, Clasie en de vrij niet) en Pelle laten staan: Lees ook de Quote van WvH. Een aanvaring in het veld, dat komt voor. Pellè leek zondag in elk geval wel te beseffen hoe zwaar een goede prestatie in een Klassieker voor Feyenoord telt. En dat kon je volgens mij lang niet van iedereen bij Feyenoord zeggen, aldus Van Hanegem. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het was dan ook lekker weer zondag |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Er heerst een opgewonden stemming bij de kNeusjesbond, Pelle vier duels geschorst en 020 is weer Kampioen, voor de vierde keer op rij...(Handjeklap). |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het is allemaal de schuld van de KNVB. Uiteraard. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook zoiets ergerlijks. De schuld van alle nederlagen bij een ander leggen. We hebben het gewoon tegen de kleine clubs verknald. Period. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gewoon niet meer opstellen, HET SEIZOEN IS NU TOCH YERLOREN DOOR HEM |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lulkoek. Hij heeft er wel een schepje bovenop gedaan, maar in de wedstrijden met puntverlies ( oa voor de winterstop) is het toch echt de verdediging die het heeft laten liggen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat ging jou goed af las ik elders :p |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Wat een bullshit. Zonder hem hadden we nog meer verloren. Hij was zondag jl. de enige die graag wilde winnen de rest buiten JPB,Clasie en de Vrij waren zich niet van bewust van het belang, allemaal x ONGESCHIKT. Mulder heeft ons wel direct punten gekost en niet omdat hij de doelman is maar omdat hij de verdediging totaal niet coacht. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 16:26 schreef koekie het volgende:[..] Wat een bullshit. Zonder hem hadden we nog meer verloren. Hij was zondag jl. de enige die graag wilde winnen de rest buiten JPB,Clasie en de Vrij waren zich niet van bewust van het belang, allemaal x ONGESCHIKT. Mulder heeft ons wel direct punten gekost en niet omdat hij de doelman is maar omdat hij de verdediging totaal niet coacht. Tuurlijk, bij die kopbal van Janmaat had hij kunnen en moeten schreeuwen dat het veilig was, maar bij die eerste goal viel er weinig te coachen toen BMI zich kinderlijk eenvoudig liet uitspelen door Klisma en bij die corner zelf viel ook weinig te coachen volgens mij. Ook dat was m.i. een dekkingsfout van die Veltman die 'm zomaar binnen kan tikken ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 16:31 schreef JanM het volgende:[..] Tuurlijk, bij die kopbal van Janmaat had hij kunnen en moeten schreeuwen dat het veilig was, maar bij die eerste goal viel er weinig te coachen toen BMI zich kinderlijk eenvoudig liet uitspelen door Klisma en bij die corner zelf viel ook weinig te coachen volgens mij. Ook dat was m.i. een dekkingsfout van die Veltman die 'm zomaar binnen kan tikken ... Ik had het ook niet direct over zondag jl. maar bv over Twente-uit, RKC- uit , ADO- uit en dan kun je nog ff doorgaan. Zondag dacht BMI idd dat hij nog geschorst was. En daarom oa zijn de andere 7 ONGESCHIKT. Het is zo jammer, want er had zo veel meer ingezeten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 13:09 schreef koekie het volgende:Kunnen we niet de andere 10 schorsen ( oke JP, Clasie en de vrij niet) en Pelle laten staan: Lees ook de Quote van WvH. Een aanvaring in het veld, dat komt voor. Pellè leek zondag in elk geval wel te beseffen hoe zwaar een goede prestatie in een Klassieker voor Feyenoord telt. En dat kon je volgens mij lang niet van iedereen bij Feyenoord zeggen, aldus Van Hanegem. Clasie en de Vrij niet, want? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fenomeen. Winnaar. Geweldenaar.
HELD!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:Nou. is nu in totaal 7 wedstrijden geschorst geweest... In 2 seizoenen..... Bij AZ ook al 10.. Veel vrije dagen. Ja foei stoute jongen hoeveel had de Wolf en Fraser? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga ik eens proberen na te zoeken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
'k Snap het verband niet tussen een elleboogstoot en de andere medespelers. |
|
|
|
|
willempie
|
|
|
Pelle is wel een winnaar Maar nu benadeelt hij toch echt zijn ploeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet de elleboog Henk, wel de wil om te winnen verschilt tussen Pellè en veel spelers.
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ik kijk niet alleen naar zondag jl. maar naar de laatste wedstrijden. Oke de Vrij laat Castignos uit zijn rug weglopen en Clasie is ff de weg kwijt. Maar die 2 krijgen wat mij betreft nog het voordeel van de twijfel. De rest is zwaar ...( ga ik niet weer zeggen) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 11:41 schreef koekie het volgende:[..] Ik kijk niet alleen naar zondag jl. maar naar de laatste wedstrijden. Oke de Vrij laat Castignos uit zijn rug weglopen en Clasie is ff de weg kwijt. Maar die 2 krijgen wat mij betreft nog het voordeel van de twijfel. De rest is zwaar ...( ga ik niet weer zeggen) Ik kijk daar ook niet alleen naar, maar wel naar de afgelopen maanden. De Vrij blijft gewoon een slappe verdediger en Clasie bakt er helemaal niets meer van. Zelfs een pass over 5 meter is teveel gevraagd.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Een SCHANDE, hoe sommige zich nu uitspreken over Pelle! Hij is de enige die zijn contract nakomt! in zijn contract staat: Functieomschrijving: Spits Taken: Het scoren van Goals! Als er GODVERDOMME 1 speler zijn godvergeten taken doet is het PELLE wel! PELLE///HELD!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door Milo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wacht even, het stadion van Twente verbouwen stond er toch niet bij? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 12:00 schreef Milo het volgende:Een SCHANDE, hoe sommige zich nu uitspreken over Pelle! Hij is de enige die zijn contract nakomt! in zijn contract staat: Functieomschrijving: Spits Taken: Het scoren van Goals! Als er GODVERDOMME 1 speler zijn godvergeten taken doet is het PELLE wel! De rest mogen zijn schoenen niet eens poetsen! PELLE///HELD!! +1000 |
|
|
|