|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je dat van het schoenen poetsen weg laat, zeg ik +1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 12:00 schreef Milo het volgende:Een SCHANDE, hoe sommige zich nu uitspreken over Pelle! Hij is de enige die zijn contract nakomt! in zijn contract staat: Functieomschrijving: Spits Taken: Het scoren van Goals! Als er GODVERDOMME 1 speler zijn godvergeten taken doet is het PELLE wel! De rest mogen zijn schoenen niet eens poetsen! PELLE///HELD!! yep |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pellè is een fenomeen, een geweldenaar. Pellè is de enige die al bijna 2 seizoenen lang alles geeft voor een titel en ook al bijna 2 seizoenen lang top presteert. Vorig jaar 27 goals, nu al 20 goals en iedere wedstrijd tot op het bot gemotiveerd om te winnen. Hij heeft dezelfde frustraties als veel supporters, de rest van die mietjes interesseert het allemaal geen zak. Hij wilde zo graag kampioen worden met Feyenoord en had daar alles voor over.
Ik ben bang dat hij vertrekt komende zomer, maar ben hem zo enorm dankbaar. Hij gaat ons veel geld opleveren en ik heb zo van hem genoten.
Pellè///HERO!!!! |
|
|
|
|
CeessieX
|
|
|
Pellè is zeker goed, maar geweldenaar vind ik al wat ver gaan. Hij heeft bij mij wel aardig wat krediet verloren door zijn handelingen van de laatste tijd en de rode kaart tegen Heracles. Dat hij zo graag wil winnen, dat hij nu gefrustreerd is, siert hem, maar dat hij nu ons zo benadeeld doordat hij zich niet in kan houden. Kun je temperament noemen, ik noem dat een zwakte. Alle tegenstanders van Nederland weten zo ongeveer dat Pellè een opgewonden standje is. Ik ben benieuwd of dit de laatste keer is dat hij over de scheef is gegaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 18:42 schreef CeessieX het volgende:Pellè is zeker goed, maar geweldenaar vind ik al wat ver gaan. Hij heeft bij mij wel aardig wat krediet verloren door zijn handelingen van de laatste tijd en de rode kaart tegen Heracles. Dat hij zo graag wil winnen, dat hij nu gefrustreerd is, siert hem, maar dat hij nu ons zo benadeeld doordat hij zich niet in kan houden. Kun je temperament noemen, ik noem dat een zwakte. Alle tegenstanders van Nederland weten zo ongeveer dat Pellè een opgewonden standje is. Ik ben benieuwd of dit de laatste keer is dat hij over de scheef is gegaan. Geen geweldenaar, want?
Weet je wie ons benadeeld? Niet Pellè, maar die zwakke spelers om hem heen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 18:12 schreef MMM het volgende:Pellè is een fenomeen, een geweldenaar. Pellè is de enige die al bijna 2 seizoenen lang alles geeft voor een titel en ook al bijna 2 seizoenen lang top presteert. Vorig jaar 27 goals, nu al 20 goals en iedere wedstrijd tot op het bot gemotiveerd om te winnen. Hij heeft dezelfde frustraties als veel supporters, de rest van die mietjes interesseert het allemaal geen zak. Hij wilde zo graag kampioen worden met Feyenoord en had daar alles voor over. Ik ben bang dat hij vertrekt komende zomer, maar ben hem zo enorm dankbaar. Hij gaat ons veel geld opleveren en ik heb zo van hem genoten. Pellè///HERO!!!! Vind ik veel teveel krediet voor Pellè. Natuurlijk was en is hij de belangrijkste man bij Feyenoord of in elk geval 1 van de. Maar je geeft de rest wel erg weinig krediet. Bovendien is het ook niet zo dat Pellè elke wedstrijd met een vies shirtje van het veld komt hea... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Janmaat is bijvoorbeeld net zo gemotiveerd als Pellè, maar die begint niet als een dolle om zich heen te slaan. Ik heb liever 11 Janmaats dan 11 Pellès. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 12:00 schreef Milo het volgende:Een SCHANDE, hoe sommige zich nu uitspreken over Pelle! Hij is de enige die zijn contract nakomt! in zijn contract staat: Functieomschrijving: Spits Taken: Het scoren van Goals! Als er GODVERDOMME 1 speler zijn godvergeten taken doet is het PELLE wel! PELLE///HELD!! Klopt. Als ie het maar bij scoren houdt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 18:12 schreef MMM het volgende:Pellè is een fenomeen, een geweldenaar. Pellè is de enige die al bijna 2 seizoenen lang alles geeft voor een titel en ook al bijna 2 seizoenen lang top presteert. Vorig jaar 27 goals, nu al 20 goals en iedere wedstrijd tot op het bot gemotiveerd om te winnen. Hij heeft dezelfde frustraties als veel supporters, de rest van die mietjes interesseert het allemaal geen zak. Hij wilde zo graag kampioen worden met Feyenoord en had daar alles voor over. Ik ben bang dat hij vertrekt komende zomer, maar ben hem zo enorm dankbaar. Hij gaat ons veel geld opleveren en ik heb zo van hem genoten. Pellè///HERO!!!! ik ben het met je eens, legt veel arbeid in het spel voor n spits, maar wat ik echt opvallend vind. een heel groot deel van zijn goals waren niet eens kansen, maar hij promoveerde ze tot goals. als andere spelers dat soort ballen krijgt is t niet eens n kans door onjuist handelen. ongelooflijk jammer dat hij niet de boeken in gaat met n prijs. eigenlijk ongelooflijk met zo'n speler er bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 19:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind ik veel teveel krediet voor Pellè. Natuurlijk was en is hij de belangrijkste man bij Feyenoord of in elk geval 1 van de. Maar je geeft de rest wel erg weinig krediet. Bovendien is het ook niet zo dat Pellè elke wedstrijd met een vies shirtje van het veld komt hea... Hij is dé belangrijkste man bij Feyenoord. Hij hoeft van mij als spits niet met een vies shirtje van het veld te komen.
Wie verdiend meer krediet volgens jou T? Ik kan alleen Janmaat en Boëtius bedenken, en die verdienen dat ook zeer zeker! De beste drie spelers van Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 20:08 schreef van geil het volgende:[..] ik ben het met je eens, legt veel arbeid in het spel voor n spits, maar wat ik echt opvallend vind. een heel groot deel van zijn goals waren niet eens kansen, maar hij promoveerde ze tot goals. als andere spelers dat soort ballen krijgt is t niet eens n kans door onjuist handelen. ongelooflijk jammer dat hij niet de boeken in gaat met n prijs. eigenlijk ongelooflijk met zo'n speler er bij. Eens. Ik ben erg benieuwd hoe hij het in een betere competitie gaat doen, gun het hem zo als hij vertrekt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sinds kort ook Kongolo. Geniet ik van. |
|
|
|
|
CeessieX
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 18:55 schreef MMM het volgende:[..] Geen geweldenaar, want? Weet je wie ons benadeeld? Niet Pellè, maar die zwakke spelers om hem heen. Geen geweldenaar want dan zou hij nu niet geschorst zijn. Dat heeft Kuyt nooit gedaan en ook Guidetti deed dat niet. Dat waren ook spelers die een ploeg op sleeptouw namen, maar dan zonder de frustraties. Daar zou Pellè nog in kunnen verbeteren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens, maar die heeft te weinig gespeeld vind ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 20:22 schreef CeessieX het volgende:[..] Geen geweldenaar want dan zou hij nu niet geschorst zijn. Dat heeft Kuyt nooit gedaan en ook Guidetti deed dat niet. Dat waren ook spelers die een ploeg op sleeptouw namen, maar dan zonder de frustraties. Daar zou Pellè nog in kunnen verbeteren. Dus omdat hij geschorst is, is hij geen geweldenaar? Ik kijk naar zijn voetballende kwaliteiten en zijn passie.
Guidetti's shirtje vergeten, nu we het over schorsingen hebben.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 20:15 schreef MMM het volgende:[..] Hij is dé belangrijkste man bij Feyenoord. Hij hoeft van mij als spits niet met een vies shirtje van het veld te komen. Wie verdiend meer krediet volgens jou T? Ik kan alleen Janmaat en Boëtius bedenken, en die verdienen dat ook zeer zeker! De beste drie spelers van Feyenoord. Het gaat me der niet zo om dat er meer hetzelfde belang hebben voor Feyenoord, want de meeste andere spelers zijn minder van invloed. Op in ieder geval Janmaat na dan en wellicht nog 1-2 spelers. Tis meer dat ik denk dat Pellè soms wat te groot wordt gemaakt. Hij is belangrijk ja, maar niet God. Bovendien ik denk dat indirect zijn gedrag ook een beetje komt door de status die hij gekregen heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 20:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het gaat me der niet zo om dat er meer hetzelfde belang hebben voor Feyenoord, want de meeste andere spelers zijn minder van invloed. Op in ieder geval Janmaat na dan en wellicht nog 1-2 spelers. Tis meer dat ik denk dat Pellè soms wat te groot wordt gemaakt. Hij is belangrijk ja, maar niet God. Bovendien ik denk dat indirect zijn gedrag ook een beetje komt door de status die hij gekregen heeft. Dat mag Koeman zich óók aantrekken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 20:29 schreef MMM het volgende:[..] Dus omdat hij geschorst is, is hij geen geweldenaar? Ik kijk naar zijn voetballende kwaliteiten en zijn passie. Guidetti's shirtje vergeten, nu we het over schorsingen hebben.. Dat shirtje was een stommiteit die voortkwam uit een vreugdeuitbarsting, en een incident. Bij Pellé is het agressie uit onmacht en frustratie, en nu helaas ook nog min of meer een patroon. Niet geleerd van Heracles, en Twente ook niet als een soort 5 voor 12 waarschuwing gezien. Domdomdom.... :( |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wat wel balen is ik kan nu niet naar zijn vriendin op Zondag want hij is voorlopig thuis |
|
|
|
|
CeessieX
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 21:32 schreef tomson het volgende:[..] Dat shirtje was een stommiteit die voortkwam uit een vreugdeuitbarsting, en een incident. Bij Pellé is het agressie uit onmacht en frustratie, en nu helaas ook nog min of meer een patroon. Niet geleerd van Heracles, en Twente ook niet als een soort 5 voor 12 waarschuwing gezien. Domdomdom.... :( jep, inderdaad dat bedoel ik. |
|
|
|
|
CeessieX
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 21:34 schreef piet de paler het volgende:wat wel balen is ik kan nu niet naar zijn vriendin op Zondag want hij is voorlopig thuis Ja, mooi, nou is zij ook nog gefrustreerd.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pelle is er gewoon klaar mee, dat is gewoon n logisch verhaal. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als de hele selectie zijn instelling had gehad, hadden we stijf boven aan gestaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door hotjumper -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Of was de hele selectie geschorst geweest. ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Voor het behaalde punten totaal tot nu toe had dat niet uit gemaakt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou je haast denken ja. |
|
|
|
|
willempie
|
|
|
Daar heeft ze mij nooit iets van verteld Piet Ik dacht dat ik de enige was op zondag |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan wel eens met Koeman mee verhuizen. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heeft van geel op z'n piemeltje getrapt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van Geel zit al tijden met zijn piemeltje te spelen en voert geen flikker uit, op wat miskopen na.
Maar wel een salarisverhoging eisen, treurig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2014 - 23:01 schreef MMM het volgende:[..] Van Geel zit al tijden met zijn piemeltje te spelen en voert geen flikker uit, op wat miskopen na. Maar wel een salarisverhoging eisen, treurig. Eens. ik vind t n gladprater. lult alles recht wat krom is. en doet zelf wat hij veracht in spelers. namelijk zakkenvullen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van Geel bepaalt toch niet zijn eigen salaris man. Onzinnig argument. Wie bij Feyenoord wil er niet maximaal verdienen en neemt dat aan als het geboden wordt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laatste anderhalf jaar is van Geel niet op spannende, verrassende daden te betrappen. Moet van de zomer écht zijn geld waar gaan maken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2014 - 23:08 schreef FR-Henk het volgende:Laatste anderhalf jaar is van Geel niet op spannende, verrassende daden te betrappen. Moet van de zomer écht zijn geld waar gaan maken. Dat dan weer wel ja. Maar om hem als zakkenvuller weg te zetten, vind ik wel erg makkelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2014 - 23:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Van Geel bepaalt toch niet zijn eigen salaris man. Onzinnig argument. Wie bij Feyenoord wil er niet maximaal verdienen en neemt dat aan als het geboden wordt? Is naar de directie gestapt voor een salarisverhoging. Had een 'aanbieding' van Vitesse op zak, zegt ie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als n Leerdammertje t doet gaat hij aan de schandpaal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2014 - 23:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat dan weer wel ja. Maar om hem als zakkenvuller weg te zetten, vind ik wel erg makkelijk. Is te vroeg in ieder geval. Per 1 september a.s. kan daar een beter oordeel over gegeven worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2014 - 23:10 schreef MMM het volgende:[..] Is naar de directie gestapt voor een salarisverhoging. Had een 'aanbieding' van Vitesse op zak, zegt ie. Das het verhaal dat in VI is verschenen ja. En laten we er vanuit gaan dat het waar is, wat dan nog? De directie/rvc had hem dat salaris niet hoeven geven. Denk je niet dat Janmaat meer wil verdienen bij een verlenging? En Boëtius? En Vilhena?
Vraag en aanbod. Vraag Van Geel teveel, dan laat je hem toch lekker gaan? Blijkbaar vond men wat Van Geel vroeg redelijk. Hoezo maakt dat Van Geel een zakkenvuller? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Leerdam mag een hoger salaris vragen, net zoals Van Geel of Pellè dat mag. Is het redelijk dan wordt er aan de eisen tegemoet gekomen, anders niet. Prima. Dan op zoek naar de volgende. Niemand is groter dan de club. Leerdam niet. Pellè niet. Van Geel niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2014 - 23:10 schreef MMM het volgende:[..] Is naar de directie gestapt voor een salarisverhoging. Had een 'aanbieding' van Vitesse op zak, zegt ie. VI praat. Van Geel en directie hebben allang uitgelegd hoe t wel zat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die kreeg ook een aanbieding. Was niet genoeg |
|
|
|