|
|
piet de paler
|
|
|
En zeer goede muziek en mondeling goed niets mis mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heerlijk, heb hem al,twee keer bekeken..d:-)
Kreeg tevens de melding onderin onderstaand filmpje na deze film te bekijken..
http://youtu.be/6S9V-c43EY8
d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Hoop dat ie BLIJFT!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
minimaal 18miljoen, anders houden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laat hem eerst nog maar ff de kampioensschaal hooghouden op de Coolsingel als topscorer van de eredivisie.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 22:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Laat hem eerst nog maar ff de kampioensschaal hooghouden op de Coolsingel als topscorer van de eredivisie.. zo is dat, en zo niet, minimaal 18 miljoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellè schold in kleedkamer: "Ja, maar hij had op die momenten wel gelijk"
Graziano Pellè keerde zondag terug van een schorsing en was direct goud waard voor Feyenoord. De Italiaan deed RKC Waalwijk met twee treffers persoonlijk de das om. Pellè was weer scherp en eist continu hetzelfde van zijn ploeggenoten; de afgelopen maanden schold hij regelmatig in de kleedkamer als het veldspel daar aanleiding toe gaf.
Ruud Vormer heeft daar echter geen moeite mee. Volgens de middenvelder maakt de gedrevenheid deel uit van het karakter van de aanvaller en moeten spelers tegen de kritiek kunnen. "Ja, hij is boos geweest, maar hij had op die momenten wel gelijk. Hij is op en top professional", stelt de middenvelder in gesprek met De Telegraf.
"Ik vind ook dat je daar als speler tegen moet kunnen. Het zit ook in de drive die hij heeft", weet Vormer. "Bij AZ ging hij ook in het tweede elftal tekeer. Hij wil gewoon altijd winnen. Dat fanatisme tekent hem. Hij is gewoon een goede gozer." Bron:Soccernews
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eindelijk een speler die zich uitspreekt en er goed tegen kan. Winnaarsmentaliteit. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik hoop zo dat hij blijft!!! hij kan echt onsterfelijk worden bij Feijenoord!!! verdubbel zijn jaar salaris! |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Graziano
Feyenoord wil nu een spits bij Groningen weghalen, niet nodig denk ik als Graziano blijft dan. Graziano
Graziano gaat Feyenoord mede aan een 2e plaats helpen, die gaat nog zeker veel doelpunten maken. Feyenoord heeft een fysiek vrij sterk team, vooral Pelle en Janmaat. Daryl maakt flink wat meters, heeft een sterk lichaam een een goede conditie. Denk dat dat de doorslag gaat geven en Feyenoord meer inhoud en kracht heeft dan Twente.
Gutierrez, Mokhtar, Corona en Tadic zijn stuk voor stuk heerlijke sierlijke en technische voetballers, maar Twente gaat zeker nog last krijgen van NEC in de provincie die de beuk erin gooien en voor de pot gaan hangen en counteren. Twente is misschien wel de best en leukst voetballende ploeg op dit moment, maar wel naïef. Die zie ik zo verliezen bij NEC met 3-0, maar ook zomaar dik winnen van bijvoorbeeld Ajax of Feyenoord, zoals Twente ook in de Kuip deed.
Feyenoord heeft wat dat betreft meer sterke jongens, zoals Pelle en Janmaat. Met name Janmaat is fysiek ijzersterk en maakt vele meters langs de lijn. Feyenoord is stabieler de laatste tijd en komt niet zo in de problemen tegen counterclubs in de provincie. De ''pleintjesvoetballers'' van Twente daarentegen wel. Zo'n lekkere Mokhtar kan heerlijk voetballen en is een lekker voetballertje, maar kan zich wel laten aftroeven door zo'n fysiek sterk NEC. Als NEC dan countert en Twente is iets te nonchalant, dan kan NEC er vol opklappen en zomaar winnen.
Dat zie ik bij Feyenoord niet gebeuren, ondanks dat ik een voorkeur heb voor Twente. Mokhtar is vooral heel leuk en heerlijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kan ik goed begrijpen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan er ook wel in mee gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldig gespeeld, wat was deze man belangrijk. Tuurlijk moesten die twee ballen erin maar hij was altijd aanspeelbaar, verloor geen bal en lag hem prima klaar voor Janmaat.
Pellè///HELD |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 23:00 schreef MMM het volgende:Geweldig gespeeld, wat was deze man belangrijk. Tuurlijk moesten die twee ballen erin maar hij was altijd aanspeelbaar, verloor geen bal en lag hem prima klaar voor Janmaat. Pellè///HELD zo is het :0 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zekers. Was erg belangrijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je kunt je punten voor hem nog aanpassen Jumper.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Neuh, een 5 is laag genoeg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2014 - 18:18 schreef Uwe Warstein het volgende:Graziano [ afbeelding ] Feyenoord wil nu een spits bij Groningen weghalen, niet nodig denk ik als Graziano blijft dan. Graziano [ afbeelding ] Graziano gaat Feyenoord mede aan een 2e plaats helpen, die gaat nog zeker veel doelpunten maken. Feyenoord heeft een fysiek vrij sterk team, vooral Pelle en Janmaat. Daryl maakt flink wat meters, heeft een sterk lichaam een een goede conditie. Denk dat dat de doorslag gaat geven en Feyenoord meer inhoud en kracht heeft dan Twente. Gutierrez, Mokhtar, Corona en Tadic zijn stuk voor stuk heerlijke sierlijke en technische voetballers, maar Twente gaat zeker nog last krijgen van NEC in de provincie die de beuk erin gooien en voor de pot gaan hangen en counteren. Twente is misschien wel de best en leukst voetballende ploeg op dit moment, maar wel naïef. Die zie ik zo verliezen bij NEC met 3-0, maar ook zomaar dik winnen van bijvoorbeeld Ajax of Feyenoord, zoals Twente ook in de Kuip deed. Feyenoord heeft wat dat betreft meer sterke jongens, zoals Pelle en Janmaat. Met name Janmaat is fysiek ijzersterk en maakt vele meters langs de lijn. Feyenoord is stabieler de laatste tijd en komt niet zo in de problemen tegen counterclubs in de provincie. De ''pleintjesvoetballers'' van Twente daarentegen wel. Zo'n lekkere Mokhtar kan heerlijk voetballen en is een lekker voetballertje, maar kan zich wel laten aftroeven door zo'n fysiek sterk NEC. Als NEC dan countert en Twente is iets te nonchalant, dan kan NEC er vol opklappen en zomaar winnen. Dat zie ik bij Feyenoord niet gebeuren, ondanks dat ik een voorkeur heb voor Twente. Mokhtar is vooral heel leuk en heerlijk [ afbeelding ] |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was voorin de belangrijkste man op t veld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hooijdonk ziet plek in WK-selectie Italië voor Pellè
Feyenoord boekte zondag een knappe 0-2 overwinning op PSV, maar de doelpunten kwamen eens niet van Graziano Pellè. De aanvaller hielp in de eerste helft nog een enorme kans om zeep, maar kon volgens analist Pierre van Hooijdonk toch terugkijken op een goede wedstrijd. Pellè trok gaten voor zijn medespelers en was als aanspeelpunt erg belangrijk voor Feyenoord.
Volgens Van Hooijdonk mist Barcelona een 'type Pellè' in de selectie. "Zoals ik hem tegen PSV zag spelen, dat was echt geweldig", zei de voormalig spits aan tafel bij Studio Voetbal. "Hij was een aanspeelpunt, balvast, in de lucht won hij alles... Als ik de Italiaanse bondscoach was, zou ik hem ook gewoon meenemen naar het WK. Niet om in de basis te zetten, maar wel om bij de selectie te hebben. Want als je dan is achter staat, dan is het heerlijk om hem erbij te hebben."
Pellè is bezig aan zijn tweede seizoen bij Feyenoord en maakte al 49 doelpunten in 55 competitiewedstrijden voor de club. Het zijn indrukwekkende cijfers, maar de kans dat Cesare Prandelli hem echt mee zal nemen naar het WK, is minimaal. Pellè lijkt niet serieus in beeld te zijn bij de Italiaanse ploeg en heeft nog geen enkele interland achter zijn naam staan. Wel speelde hij in het verleden elf wedstrijden voor Jong Italië. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Blijft genieten hoor, wat een geweldige speler! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moest wel lachen om die Pelle vandaag. Dat jonge ventje die met de warming-up met de reserves mee mocht doen en als uitslag 5-0 voorspelde (talentje), dat vertelde tegen Wijnstekers dat Clasie zijn favoriete speler was. Dus mocht hij na de warming up met hem apart op de foto. Pelle vertrok als eerste richting de spelerstunnel en kwam dat ventje tegen en dacht met hem op de foto te gaan. Pelle pakte hem beet en draaide hem richting de fotograaf, waarop het ventje hem wegduwde en richting Jordy ging en trots poseerde voor de foto.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien wel zijn laatste wedstrijd vandaag in ons mooie shirt. Fenomeen, zo'n geweldige speler gaan we de komende jaren niet meer zien in de Kuip.
Pellè///HELD |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Graziano <3 heerlijke voetballer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ciao, mille grazie Graziano. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pelle tot ziens en het ga je goed ik blijf je volgen, ik hoop dat je het goed gaat doen. Alleen mochten wij verder komen in de CL dan niet tegen ons. Denk dan maar aan Manu bij Cambuur hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellè gevleid door Barcelona-geruchten: 'Maakt me trots'
Het zou iedereen verbazen als Graziano Pellè in augustus nog steeds het rood-witte shirt van Feyenoord draagt. De spits zou graag een nieuw avontuur aangaan en ook zijn werkgever zou niet moeilijk gaan doen als een club de benodigde miljoenen op tafel legt.
Barcelona wordt in de Spaanse media zelfs genoemd als een ploeg waar Pellè als 'plan B' uit de voeten kan. 'Ik ben toch wel trots dat ik zo wordt genoemd', geeft de topscorer in De Kuip aan op de voorpagina van La Gazzetta dello Sport.
'Ik heb echter nog geen officieel contact gehad', vertelt hij verder. Pellè twijfelt ook aan de betrouwbaarheid van de geruchten, maar kan wel lachen om het commentaar in Nederland. 'Dan zeggen ze: als Dani Alves twintig voorzetten geeft, moet hij er toch wel één keer goed tegen aan lopen?' Bron:FR12
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Geef die man een beter contract, verdienen we misschien europees wel weer terug!! Zonder wordt het eu avontuur niks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ja waarom niet. voor mijn part twee miljoen netto. wordt hij nog meer n publieksheld, en dat geeft m nog meer zelfvertrouwen. Hij is n boegbeeld.n teamplayer en n gentleman. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 - 19:03 schreef van geil het volgende:ja waarom niet. voor mijn part twee miljoen netto. wordt hij nog meer n publieksheld, en dat geeft m nog meer zelfvertrouwen. Hij is n boegbeeld.n teamplayer en n gentleman. Echt een gentleman ja http://youtu.be/sEDqbmf8Ixc |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik heb James Bond gekkere dingen zien doen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hogere eisen stellen is vertrek. C'est la vie. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Belangrijke speler voor het elftal maar hij is niet het elftal..
Ik heb me echt gestoord aan die van der Gijp. Wat een walgelijk ventje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 - 19:03 schreef van geil het volgende:ja waarom niet. voor mijn part twee miljoen netto. wordt hij nog meer n publieksheld, en dat geeft m nog meer zelfvertrouwen. Hij is n boegbeeld.n teamplayer en n gentleman. Eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellè derde achter Messi en Ronaldo
Graziano Pellè staat in een lijstje met effectieve doelpuntenmakers achter Lionel Messi en Cristiano Ronaldo, maar nog boven topspelers als Zlatan Ibrahimovic en Luis Suárez. Ook Heerenveen-spits Alfred Finnbogason staat goed genoteerd.
In de afgelopen twee seizoenen maakte Graziano Pellè 50 goals. Dit deed hij in slechts 57 wedstrijden. Daarmee heeft de spits van Feyenoord een mooi gemiddelde. Mooier nog dan veel buitenlandse toppers, blijkt uit het onderzoek van Opta dat alleen de top 10 competities van Europa in het onderzoek mee nam.
Alleen Messi en Ronaldo hebben een beter gemiddelde dan Pellè na de afgelopen twee seizoenen. Eredivisietopscorer Finnbogason staat vierde, net achter de Italiaanse spits. Bron:AD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat schroeft de prijs natuurlijk wel op, denk dat we hem niet beneden de 50 miljoen moeten laten gaan..
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had verdomme eerste kunnen staan als ie niet geschorst was geweest.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tenzij er echt n ongelooflijk bod komt, niet verkopen.
n zeer riant contract aanbieden.
Pelle kan mister Feyenoord worden van deze eeuw. |
|
|
|