|
|
RenatoBos
|
|
|
'Is Pellè goed genoeg voor Barcelona? Natuurlijk niet'
Nu Luis Enrique is binnengehaald als nieuwe trainer, kan de zoektocht naar nieuwe spelers voor Barcelona van start gaan. Alen Halilovic en Marc-André ter Stegen zijn al vastgelegd, maar Barcelona wil de selectie nog op meer posities versterken. Luis Enrique zou graag een balvaste spits aan de groep willen toevoegen en in de Catalaanse media werd Graziano Pellè genoemd.
De Italiaan heeft het uitstekend gedaan bij Feyenoord en zou een van de kandidaten zijn om naar Barcelona te verkassen. Henk ten Cate, in het verleden assistent-trainer bij Barcelona, denkt niet dat dit een goed idee is: "Pellè? Nee, natuurlijk niet. Hij is niet goed genoeg", zei Ten Cate bij Studio Voetbal. "Dan moet je wel een type Pellè nemen, maar in een betere variant."
De 28-jarige Pellè, die 50 keer scoorde in 57 competitiewedstrijden voor Feyenoord, reageerde twee weken geleden nog op de berichten dat hij in beeld zou zijn bij de Spaanse topclub: "Ik heb de geruchten gelezen, maar nee, ik heb nog geen contact gehad met Barcelona", lachte Pellè. "Maar ik ben toch wel trots dat mijn naam genoemd wordt." Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 17:16 schreef van geil het volgende:Tenzij er echt n ongelooflijk bod komt, niet verkopen. n zeer riant contract aanbieden. Pelle kan mister Feyenoord worden van deze eeuw. blijf ik bij. De souphemptonezen kunnen opzouten met 10 miljoen. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik weet dat het tegen de filosofie van de club ingaat, maar ik ben het helemaal met Van Geil eens: geef die man een uitzonderingssalaris waar hij helemaal blij mee is. We hebben best een aantal geweldige spitsen gehad in de Kuip - maar Pelle is de allerbeste die hier ooit gespeeld heeft. Aan boord houden die man! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pelle praatjesmaker. Kan alleen maar arroganter worden. Zie afgelopen maanden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pelle is verre van arrogant. is gewoon n sterke persoonlijkheid. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is handelswaar, 10 miljoen is goeie winstmarge |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Arrogant! Een sterke persoonlijkheid is nietsontziend maar zich volkomen bewust van de grenzen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Je haalt temperament en arrogantie door elkaar volgens mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2014 - 22:55 schreef FR-Henk het volgende:[..] Arrogant! Een sterke persoonlijkheid is nietsontziend maar zich volkomen bewust van de grenzen. nietsontziend? wat heeft dat met sterke persoonlijkheid te maken ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Liever Pellè dan die trutjes waar we er al genoeg van hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pellè///HELD!
Hopen dat hij blijft of voor een mega bod word verkocht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: +100
Iedereen verplicht kijken.
Fenomeen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juni 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo'n geweldige speler gaan we hier de komende jaren niet meer zien, helaas.
Deze jongen is zo ongelooflijk goed, fenomeen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 - 11:33 schreef MMM het volgende:Zo'n geweldige speler gaan we hier de komende jaren niet meer zien, helaas. Deze jongen is zo ongelooflijk goed, fenomeen. +1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het hing al weken in de lucht maar ben toch erg teleurgesteld, rotgevoel. Bedankt voor alles! 1 van de beste spelers die ik in de Kuip heb zien spelen, een fenomeen, geweldenaar en winnaar!
Heel veel succes Graziano! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Er komen wel miljoenen binnen maar komen er wel weer veel mooie doelpunten van de nieuwe spits binnen, ik ben benieuwd ik zal onze vriend Pellè heel erg missen. Pellè bedankt voor alle mooie doelpunten en inzet |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 19:44 schreef MMM het volgende:Het hing al weken in de lucht maar ben toch erg teleurgesteld, rotgevoel. Bedankt voor alles! 1 van de beste spelers die ik in de Kuip heb zien spelen, een fenomeen, geweldenaar en winnaar! Heel veel succes Graziano! +1908 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Volgens mij komt daar nog een bonus bedrag boven op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 19:44 schreef MMM het volgende:Het hing al weken in de lucht maar ben toch erg teleurgesteld, rotgevoel. Bedankt voor alles! 1 van de beste spelers die ik in de Kuip heb zien spelen, een fenomeen, geweldenaar en winnaar! Heel veel succes Graziano! +1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
over twee jaar maar terugkomen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Addio eroe, buona fortuna a Southampton |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 19:44 schreef MMM het volgende:Het hing al weken in de lucht maar ben toch erg teleurgesteld, rotgevoel. Bedankt voor alles! 1 van de beste spelers die ik in de Kuip heb zien spelen, een fenomeen, geweldenaar en winnaar! Heel veel succes Graziano! +1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 19:44 schreef MMM het volgende:Het hing al weken in de lucht maar ben toch erg teleurgesteld, rotgevoel. Bedankt voor alles! 1 van de beste spelers die ik in de Kuip heb zien spelen, een fenomeen, geweldenaar en winnaar! Heel veel succes Graziano! . |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 19:44 schreef MMM het volgende:Het hing al weken in de lucht maar ben toch erg teleurgesteld, rotgevoel. Bedankt voor alles! 1 van de beste spelers die ik in de Kuip heb zien spelen, een fenomeen, geweldenaar en winnaar! Naar Willem van Hanegem en Jan Sorensen was Pellè de beste voetballer die ik in de kuip heb gezien Heel veel succes Graziano! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellè: 'Tandje bijzetten in Engeland'
Graziano Pellè verruilde eerder deze week Feyenoord voor Southampton. Enkele dagen later was hij echter alweer in Nederland voor een oefenduel met EHC/Heuts (0-4 zege).
Er is een vertrouwensband tussen ons en ik respecteer hem als mens. De Italiaanse spits vierde afgelopen dinsdag zijn 29e verjaardag. "Leuk om hier te zijn. Nu kan ik mijn verjaardag twee keer vieren. In Nederland en bij mijn nieuwe Engelse club", begint Pellè, die blij is met zijn transfer naar Engeland, tegenover de camera van de NOS. "Ik ga Feyenoord zeker missen. Ik heb hier een geweldige tijd gehad. Echter was het tijd voor een nieuwe ervaring."
Pellè respecteert Ronald Koeman, die hem ook al naar Feyenoord haalde. "Er is een vertrouwensband tussen ons en ik respecteer hem als mens. Ik ben heel blij dat ik voor hem kan spelen." Pellè staat voor een enorme uitdaging. "Ik moet een tandje bijzetten om in de Premier League mee te komen. Het zal niet makkelijk worden, maar ik ben niet bang en zal mijn uiterste best doen. De Premier League is voor elke voetballer een droom. Na twee geweldige jaren in Nederland is Engeland voor mij een schitterend avontuur. Ik wil mij nu ook waarmaken in één van de beste competities ter wereld."
Over twee jaar naar Chelsea, Manchester City of Manchester United? "Eén ding tegelijk", lacht Pellè. "Ik ben blij dat ik nu hier speel. Het is een geweldig team en ik zie dat ze investeren in faciliteiten. Ze hebben een mooi nieuw trainingsveld en willen beter worden. Leuk om daaraan mee te doen."
Een terugkeer naar Feyenoord sluit Pellè niet uit. "Ik hoop dat ik in de toekomst nog eens met een bal op het veld kan staan en het stadion weer te ervaren", aldus Pellè, die de leegloop van Feyenoord betreurt. "Vanuit sportief oogpunt is het heel jammer voor de club, maar dat is het lot van Feyenoord, het lot van Nederland. Ik ben blij dat Feyenoord zo'n mooi bedrag voor mij heeft gekregen."
"In sportief opzicht hoop ik dat Feyenoord komend seizoen of anders het jaar erna de titel pakt. Ik heb er alles aan gedaan om Feyenoord kampioen te maken, maar helaas is het net niet gelukt." Feyenoord verdiende acht miljoen euro aan de transfer van Pellè. Bron:NOS |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahahaaaaa wat een geweldenaar is die pelle toch he, hopelijk heeft die na die foto gelijk meldcode kindermishandeling gebeld want welke ouder laat zijn kind er zo bij lopen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Blunder van de historie om deze kanjer weg te laten gaan. zeker nu de schaduwlijst door het toilet gespoeld is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 20:13 schreef van geil het volgende:Blunder van de historie om deze kanjer weg te laten gaan. zeker nu de schaduwlijst door het toilet gespoeld is. Deze kanjer wilde zelf weg geile. Geloof jij dat Pellè het type is die dan snel de knop weer omzet en vrolijk weer aan de slag gaat? Kijk hoe lang hij van slag was vanwege die vermeende aanbieding uit de zandbak. Voor Pellè zelf was dit zo'n beetje zijn laatste kans om een transfer naar een grotere competitie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we hadden hem n vorstelijk salaris en n contract voor "het leven" kunnen geven. sportief gaat hij er echt niet op voorruit dus money was de sleutel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 23:51 schreef van geil het volgende:we hadden hem n vorstelijk salaris en n contract voor "het leven" kunnen geven. sportief gaat hij er echt niet op voorruit dus money was de sleutel. Hij alleen kreeg al aan salaris zo'n 10% van het totale budget. Dat nog eens verhogen is het totaal scheeftrekken van je salarishuis. Lekker signaal ook richting je toptalenten (die je als gevolg daarvan geen gelijkwaardig salaris in het vooruitzicht kan stellen).
En sportief gaat hij er wel op vooruit. Niet eens zozeer de club zelf, als wel de competitie. En als hij daar goed speelt kan hij nog bij de Engelse top terecht. Kijk naar zijn voorganger Lambert. Op zijn 32ste naar Liverpool. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nu praat je jezelf tegen T. Pelle had toch 0 restwaarde?
maakt niet uit , we zijn t in dit geval oneens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 00:04 schreef van geil het volgende:nu praat je jezelf tegen T. Pelle had toch 0 restwaarde? maakt niet uit , we zijn t in dit geval oneens. Hij heeft dan ook weinig restwaarde, maar dat staat er los van dat hij nog wel eens bij een grotere club kan belanden... Lambert ging bijvoorbeeld voor 5 miljoen. Dat ben je blijkbaar dus nog maar waard op je 32ste (zelfs al was ie international en presteerde hij bij Southampton).
Ik heb het ook niet verzonnen geile, maar het blijkt uit de praktijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 23:51 schreef van geil het volgende:we hadden hem n vorstelijk salaris en n contract voor "het leven" kunnen geven. sportief gaat hij er echt niet op voorruit dus money was de sleutel. Er was in Graziano'S geval maar een sleutel geweest :
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Broodvoetballer, is weg, doei |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 23:51 schreef van geil het volgende:we hadden hem n vorstelijk salaris en n contract voor "het leven" kunnen geven. sportief gaat hij er echt niet op voorruit dus money was de sleutel. Zelfs een vorstelijk salaris valt weg bij dat wat clubs in bv. Premier League bieden. Bovendien minder makkelijk verkoopbaar in een volgend seizien. En verder heeft T. Alles al gezegd. |
|
|
|