BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 juli 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juli 2014 - 23:51 schreef van geil het volgende:
we hadden hem n vorstelijk salaris en n contract voor "het leven" kunnen geven.
sportief gaat hij er echt niet op voorruit dus money was de sleutel.
Zelfs een vorstelijk salaris valt weg bij dat wat clubs in bv. Premier League bieden.
Bovendien minder makkelijk verkoopbaar in een volgend seizien.
En verder heeft T. Alles al gezegd.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 juli 2014 - 11:21   quote  deeplink  
Gvd.
van geil
 van geil - zondag 20 juli 2014 - 11:27   quote  deeplink  
zo dat lucht op.
gelukkig is het boegbeeld er nog.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 12:10   quote  deeplink  
Lexieeeeeeee..
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 04 augustus 2014 - 22:33   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2014 door Vincent1970 --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 augustus 2014 - 07:34   quote  deeplink  
Pellè kan een uitnodiging verwachten voor Italië

600x400-pellevaarwel.jpg

Graziano Pellè kan zijn debuut gaan maken bij de Italiaanse ploeg. De voormalig spits van AZ en Feyenoord is door zijn transfer naar Southampton ook in eigen land weer in beeld gekomen. Kersvers bondscoach Antonio Conte gaat hem uitnodigen.

De Corriero dello Sport meldt dat Pellè één van de nieuwelingen is die zal worden opgeroepen. Dan maakt de spits gelijk een pikant debuut. Op 4 september speelt Italië namelijk een oefeninterland tegen Nederland.

Vijf dagen later staat het eerste kwalificatieduel op de rol tegen Noorwegen. Pellè doorliep wel alle jeugdteams van Italië, maar raakte daarna uit beeld. AZ viste hem op, om vervolgens een forse omweg te maken door de Serie A en Serie B. Twee jaar geleden werd hij door Feyenoord aangetrokken en ging vanaf dat moment doelpunten maken. Ronald Koeman nam hem daarop deze zomer mee naar Engeland.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Ik moet mijn spel verbeteren en ook als ploeg moeten we ons verbeteren", aldus Pellè, die voor negen miljoen euro werd overgenomen van Feyenoord, in gesprek met The Daily Echo.

Komt ie nu mee..

Het verschil tussen Nederland en Engeland is volgens de Italiaan enorm. "Hier willen de verdedigers de bal afpakken en hem meteen weer wegschieten, in Nederland waren er vooral voetballende verdedigers. In Nederland begint de aanval echt bij de verdediging, maar hier zijn de verdedigers fysiek veel sterker. Ik houd daar wel van en het mag mij geen problemen opleveren om me aan te passen."

Ghehe, dat moet ik nog zien met zijn temperament..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 september 2014 - 16:38   quote  deeplink  
Southampton - Newcastle 2 -0, 2x Pellè.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 september 2014 - 17:55   quote  deeplink  
Doet ie netjes..
koekie
 koekie - zaterdag 13 september 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Graziano!!!! We missen je !!!
MMM
 MMM - zaterdag 13 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Fenomeen.
van geil
 van geil - zaterdag 13 september 2014 - 23:59   quote  deeplink  
Verkopen die hap. en n nieuwe spits halen van de schaduwlijst.
hahahahahahahahahhahhahaaahhaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 01:05   quote  deeplink  
Zou Pelle daar ook op staan..
van geil
 van geil - zondag 14 september 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 01:05 schreef RenatoBos het volgende:
Zou Pelle daar ook op staan..
Nu wel
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 22:25   quote  deeplink  
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 15:25   quote  deeplink  
Pellè imponeert in Premier League: 'Goed voor Eredivisie'

600x400-pellevaarwel.jpg

Er waren de afgelopen jaren diverse spitsen die in de Eredivisie aan de lopende band scoorden, maar het in grotere competities in het buitenland niet konden bolwerken. Graziano Pellè, de afgelopen twee seizoenen de topscorer van Feyenoord, laat het deze jaargang echter ook zien in Engeland.

De Italiaanse centrumaanvaller ging samen met trainer Ronald Koeman mee naar Southampton en zowel the Saints als Pellè presteren uitstekend in de Premier League. Southampton staat ondanks het vertrek van vrijwel alle topspelers op de tweede plaats, terwijl de spits in zes wedstrijden al vier keer trefzeker was. Roy Makaay, zelf ook ooit een erkend goalgetter, is verheugd over die prestatie en vindt dat Pellè de Eredivisie daarmee een dienst bewijst.

Dit is goed voor de naam van onze competitie, vertelt de voormalig Oranje-international, die tussen 1993 en 2010 uitkwam voor Vitesse, Tenerife, Deportivo La Coruña, Bayern München en Feyenoord, aan het Algemeen Dagblad. In het verleden was een van de topscorers van de Eredivisie vaak minder productief in het buitenland. Denk aan Mateja Kezman en Nikos Machlas. Maar later ook Björn Vleminckx, Bas Dost en Luuk de Jong.
Bron:Voetbalzone
Barabas
 Barabas - maandag 29 september 2014 - 15:27   quote  deeplink  
Fantastisch doelpunt afgelopen weekend.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Geweldig he..
van geil
 van geil - maandag 29 september 2014 - 15:57   quote  deeplink  
en t leukste was, hij was geblinddoekt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Okay..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Pellè smaakmaker in Premier League

(http://youtu.be/_3JbrYM0TEE)
van geil
 van geil - maandag 29 september 2014 - 16:16   quote  deeplink  
zie je wel, helemaal zwart
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Jij ziet dingen die ik niet zie..
van geil
 van geil - maandag 29 september 2014 - 16:26   quote  deeplink  
bij mij is t filmpje zwart.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 september 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Publiek is er idd ook stil van.
van geil
 van geil - maandag 29 september 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 16:14 schreef RenatoBos het volgende:
Pellè smaakmaker in Premier League
[ filmpje ]
(http://youtu.be/_3JbrYM0TEE)
83742.jpg
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 september 2014 - 19:29   quote  deeplink  
Zo gracieus!
van geil
 van geil - maandag 29 september 2014 - 19:31   quote  deeplink  
ghe ghe :)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 september 2014 - 19:38   quote  deeplink  
Ik ben het niet eens met Stylzz.
Hij wordt omgeduwd.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Zoek de verschillen..(?)
van geil
 van geil - maandag 29 september 2014 - 19:45   quote  deeplink  
hij lijkt er wel in te gaan
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 19:45   quote  deeplink  
Volgens mij maakt ie hands..
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 september 2014 - 19:46   quote  deeplink  
Net bij de tandarts geweest denk ik.
van geil
 van geil - maandag 29 september 2014 - 19:50   quote  deeplink  
doe maar niet meer jongen, straks breek je wat.
image-3910847.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 22:17   quote  deeplink  
En toen had ie ineens een ander shirt aan..(?)
van geil
 van geil - dinsdag 07 oktober 2014 - 18:01   quote  deeplink  
Gefeliciteerd HELD.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 oktober 2014 - 18:02   quote  deeplink  
Hij is 15 juli jarig geile..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 oktober 2014 - 18:02   quote  deeplink  
"Feyenoord vroeg toen te veel geld voor me"

850x400-01301016.jpg

Graziano Pellè maakte afgelopen zomer een transfer naar Engeland. Mede door de transfer naar Southampton en zijn goede spel bij zijn nieuwe club zit hij bij de Italiaanse selectie voor de duels tegen Azerbeidzjan en Malta. Pellè heeft na nu vier doelpunten in slechts zes wedstrijden gemaakt. In aanloop naar die wedstrijden gaf Pellè uitleg over zijn selectie op een persconferentie.

De Italiaan deed ook een boekje open over een eerdere mogelijke terugkeer in Italië. In de winterstop was hij in contact met Fiorentina, dat hem graag wilde binnenhalen, omdat Giuseppe Rossi geblesseerd was. "Maar Feyenoord vroeg toen te veel geld, dus het bleef bij contact in plaats van onderhandelingen. Florence zou een prachtige plaats geweest zijn om in te spelen", aldus Pellè.
Bron:Azzurri
van geil
 van geil - dinsdag 07 oktober 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 18:02 schreef RenatoBos het volgende:
Hij is 15 juli jarig geile..
Azzurri
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 oktober 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Zeg dat dan man..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 oktober 2014 - 15:35   quote  deeplink  
'Graziano Pellè stevent af op basisdebuut bij Italië'

850x400-pelle4.JPG

Graziano Pellè hoeft niet lang meer te wachten op zijn debuut als international van Italië. De spits stevent volgens diverse Italiaanse media af op een basisplaats in het EK-kwalificatieduel met Malta van komende maandag.

Oud-Feyenoorder Pellè zit voor het eerst in zijn leven bij de Italiaanse selectie, maar kreeg vrijdag tegen Azerbeidzjan nog geen speeltijd van bondscoach Antonio Conte. Daar komt echter verandering in, want het is de bedoeling dat de boomlange spits tegen Malta in de basis begint. Dat gaan dan weer ten koste van Simone Zaza, die al een maand niet scoorde voor zijn club en zijn land.

In Italië wordt verwacht dat Pellè tegen Malta de kans krijgt om zich te bewijzen op het allerhoogste niveau. De revelatie van Southampton gaat een spitsenduo vormen met Ciro Immobile. Andrea Pirlo verdwijnt net als Zaza uit de basisploeg. De weer helemaal fitte Marco Verratti krijgt de voorkeur van Conte.
Bron:Voetbalprimeur
Barabas
 Barabas - zondag 12 oktober 2014 - 15:45   quote  deeplink  
Dit heeft ie helemaal aan zijn fantastische instelling te danken. Chapeau Graziano en ik hoop dat je gaat scoren ook! Je bent een superprof.
Milo
 Milo - maandag 13 oktober 2014 - 12:44   quote  deeplink  
Wat een baas! stiekem hoop ik dat hij bij ons zijn carrière beëindigt.
Komt hij terug op zijn 32ste en knalt er dan nog 50, 2 seizoenen in!
Els
 Els - dinsdag 14 oktober 2014 - 00:12   quote  deeplink  
Wat een debuut!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 oktober 2014 - 00:16   quote  deeplink  
Geweldig he, ti's hem zo gegund..

GOAAAAAAAAL GRAZIANO PELLE

(http://youtu.be/zouFlpAM4jg)
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 14 oktober 2014 - 00:24   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Graziano Pelle met het eerste doelpunt in de nationale ploeg
en veel succes verder
VVout
 VVout - dinsdag 14 oktober 2014 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 00:16 schreef RenatoBos het volgende:
Geweldig he, ti's hem zo gegund..

GOAAAAAAAAL GRAZIANO PELLE

Ander link vanwege het verwijderen oude link, daar is ie te mooi voor!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 oktober 2014 door VVout --
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 15 oktober 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Het had weinig gescheeld of Graziano Pellè had in de zomer niet de overstap naar Engeland, maar Italië gemaakt. De zaakwaarnemer van de spits onthult dat Napoli geïnteresseerd was. Pellè maakte in een vroeg stadium aan Feyenoord duidelijk dat hij toe was een stap hogerop, waarop de belangstelling langzaam groeide. Uiteindelijk nam Ronald Koeman hem mee naar Southampton. Het had echter weinig gescheeld of Pellè was teruggekeerd naar zijn thuisland.
"In de zomer hebben we serieuze gesprekken gevoerd met Napoli over Pellè", bevestigt zaakwaarnemer Romualdo Corvino tegen Radio Crc. "Maar dat is op het laatste moment stukgelopen. Bij Napoli moest hij gaan concurreren met Gonzalo Higuain. En Graziano had aanbiedingen uit de hele wereld, dus Napoli viel toch af."
De keuze viel uiteindelijk op Southampton en daar heeft Pellè geen spijt van. In de Premier League scoorde hij al vier keer, wat hem een uitnodiging voor de nationale ploeg van Italië opleverde. Bij zijn interlanddebuut tegen Malta maakte de spits direct het verschil: 0-1.

Van Geel zei toch recentelijk nog in een interview met RTV Rijnmond dat er naast Southampton geen interesse was voor Pelle...
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 15 oktober 2014 - 20:46   quote  deeplink  
Het kan toch kloppen dat Napoli nooit met Feyenoord heeft gesproken? Eerst akkoord met de speler, en dan pas de club. Mja, als je er al niet uit komt met de speler..?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 oktober 2014 - 23:59   quote  deeplink  
Pelle sr. : Zonder Van Gaal en Koeman was hij nu wellicht timmerman

45536082246137000.jpg

Roberto Pellè zal Louis van Gaal en Ronald Koeman eeuwig dankbaar zijn. Volgens de vader van Graziano Pellè zijn de twee trainers uit Nederland er verantwoordelijk voor dat zijn zoon succesvol is in de voetballerij. De kersverse Italiaans international leerde Van Gaal kennen in zijn periode bij AZ, op het moment dat zijn loopbaan in Italië stagneerde. Hoewel Pellè toentertijd in Alkmaar niet veel speelde en scoorde, stak hij in de periode met Van Gaal veel op.

Na zijn verblijf bij AZ speelde Pellè voor Parma en Sampdoria, alvorens hij de absolute uitblinker van het Feyenoord van Koeman werd. Dat resulteerde afgelopen zomer in een miljoenentransfer naar Southampton, waar hij herenigd werd met de oud-verdediger. Als hij Van Gaal en Koeman nooit zou zijn tegengekomen, zou hij waarschijnlijk timmerman zijn geworden. Of zou hij naast mij in de bestelwagen zitten, om koffie te verkopen.

Zijn droom komt nu uit, al was hij wel teleurgesteld dat hij niet in aanmerking kwam voor een plek in de WK-selectie, vertelt Pellè senior over het interlanddebuut van zijn zoon, maandag tegen Malta (0-1). Cesare Prandelli achtte de aanwezigheid van Pellé niet nodig; opvolger Antonio Conte kan de kwaliteiten van de aanvaller beter waarderen. Eindelijk is er iemand die heeft opgemerkt dat een Italiaan 64 doelpunten heeft gemaakt.

Het gaat nog leuk worden met Conte, verzekert Pellè senior. Graziano heeft met verteld dat hij in Conte veel van Van Gaal ziet. Na zijn debuut als A-international zal de aanvaller niet naast zijn schoenen gaan lopen, zo verzekert zijn vader. Ja, hij kan zichzelf een Ferrari veroorloven. Maar ik heb mijn zoon ook gevraagd om aan de toekomst te denken. Ik heb hem er zelfs van overtuigd om in een huis in het centrum van Lecce te investeren.
Bron: Voetbalzone

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

0.0376770