BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 oktober 2014 - 23:59   quote  deeplink  
Feyenoord-bestuurder: "Pelle had al veel eerder zijn nationaal debuut moeten maken"

large_8a517b34142d8a0b6e4bc0734dd714e9cdd8025a.jpg

Gido Vader, bestuurslid bij Feyenoord, is verbaasd door het debuut van Graziano Pelle voor het Italiaans nationale elftal. Hij is namelijk van mening dat de voorhoedespeler al veel eerder opgeroepen had moeten worden.

Pelle maakte afgelopen zomer de overstap naar Southampton en door zijn prestaties in Engeland is de afmaker in beeld gekomen bij bondscoach Antonio Conte. "Ik weet zeker dat Pelle geweldige dingen blijft doen voor Italië en ik ben erg blij voor hem", vertelt Vader in gesprek met Sky Sports. "Het is geweldig om te zien dat hij eindelijk krijgt wat hij verdient door tijdens zijn debuut te scoren."

"Ik ben van mening dat hij al veel eerder zijn debuut had moeten maken", gaat Vader verder. "Pelle beschikt over de kwaliteiten om een team beter te laten spelen. Als je hem de bal geeft, weet je haast zeker dat hij de bal niet verspeelt. Hij probeert ruimte te creëren voor zijn teamgenoten en is altijd gericht op het doel."

"Met Graziano in de spits, zal ieder elftal beter gaan spelen. De middenvelders kunnen door zijn aanwezigheid meer gaan zwerven en de vleugelspelers krijgen meer de ruimte voor een individuele actie. Dat liet hij ook al bij Feyenoord zien.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 oktober 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 23:59 schreef RenatoBos het volgende:
Pelle sr. : Zonder Van Gaal en Koeman was hij nu wellicht timmerman

[ afbeelding ]

Roberto Pellè zal Louis van Gaal en Ronald Koeman eeuwig dankbaar zijn. Volgens de vader van Graziano Pellè zijn de twee trainers uit Nederland er verantwoordelijk voor dat zijn zoon succesvol is in de voetballerij. De kersverse Italiaans international leerde Van Gaal kennen in zijn periode bij AZ, op het moment dat zijn loopbaan in Italië stagneerde. Hoewel Pellè toentertijd in Alkmaar niet veel speelde en scoorde, stak hij in de periode met Van Gaal veel op.

Na zijn verblijf bij AZ speelde Pellè voor Parma en Sampdoria, alvorens hij de absolute uitblinker van het Feyenoord van Koeman werd. Dat resulteerde afgelopen zomer in een miljoenentransfer naar Southampton, waar hij herenigd werd met de oud-verdediger. Als hij Van Gaal en Koeman nooit zou zijn tegengekomen, zou hij waarschijnlijk timmerman zijn geworden. Of zou hij naast mij in de bestelwagen zitten, om koffie te verkopen.

Zijn droom komt nu uit, al was hij wel teleurgesteld dat hij niet in aanmerking kwam voor een plek in de WK-selectie, vertelt Pellè senior over het interlanddebuut van zijn zoon, maandag tegen Malta (0-1). Cesare Prandelli achtte de aanwezigheid van Pellé niet nodig; opvolger Antonio Conte kan de kwaliteiten van de aanvaller beter waarderen. Eindelijk is er iemand die heeft opgemerkt dat een Italiaan 64 doelpunten heeft gemaakt.

Het gaat nog leuk worden met Conte, verzekert Pellè senior. Graziano heeft met verteld dat hij in Conte veel van Van Gaal ziet. Na zijn debuut als A-international zal de aanvaller niet naast zijn schoenen gaan lopen, zo verzekert zijn vader. Ja, hij kan zichzelf een Ferrari veroorloven. Maar ik heb mijn zoon ook gevraagd om aan de toekomst te denken. Ik heb hem er zelfs van overtuigd om in een huis in het centrum van Lecce te investeren.
Bron: Voetbalzone
Graziano koffie verkopen..(?)
bcabc0d6d7b401ac69997796d0c9bfae.jpg
Els
 Els - donderdag 16 oktober 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 - 13:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Graziano koffie verkopen..(?)
[ afbeelding ]
Dan staat dat shirt van Feyenoord toch wel veel beter.
van geil
 van geil - donderdag 16 oktober 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Die is nu gewoon 25 miljoen waard.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 oktober 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Scheert ie nou zijn armen..(?)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 17 oktober 2014 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 - 22:06 schreef van geil het volgende:
Die is nu gewoon 25 miljoen waard.
Zal ongetwijfeld wat meer waard zijn geworden, maar zoveel?
van geil
 van geil - vrijdag 17 oktober 2014 - 09:53   quote  deeplink  
blijft koffiedik kijken tot n transfer.
maar t zou mij niet verbazen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 17 oktober 2014 - 10:31   quote  deeplink  
We zullen het wel zien ja.. als hij blijft presteren zal hij allicht nog een volgende stap gaan maken..
van geil
 van geil - vrijdag 17 oktober 2014 - 10:43   quote  deeplink  
misschien kunnen we wat mee verdienen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 17 oktober 2014 - 11:14   quote  deeplink  
Wellicht ja. Geen idee of er nog doorverkoop clausules in het contract staan..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 17 oktober 2014 - 11:15   quote  deeplink  
Is trouwens speler van de maand geworden in Engeland. Koeman coach van de maand.
Barabas
 Barabas - vrijdag 17 oktober 2014 - 11:38   quote  deeplink  
Koeman en Pelle maken indruk in Engeland......
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 oktober 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Ronald Koeman en Graziano Pellè zijn in de prijzen gevallen. Zij werden vandaag uitgeroepen tot respectievelijk coach en speler van de maand in de Premier League.

2rc3o5j.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 - 11:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Wellicht ja. Geen idee of er nog doorverkoop clausules in het contract staan..
Van Geel verwacht extraatje: 'Pellè als pinchhitter bij topclub'

850x400-pelle1.JPG

Graziano Pellè scoorde deze maand bij zijn debuut als Italiaans international én werd uitgeroepen tot beste speler in de Premier League van september. Dat de carrière van de spits zo'n vlucht zou nemen, had bij Feyenoord niemand aan zien komen. 'Dit hadden we niet durven hopen', aldus technisch directeur Martin van Geel.

'Want toen we hem huurden, spraken we de hoop uit dat hij er vijftien zou maken', vervolgt Van Geel, die de spits afgelopen zomer voor negen miljoen euro verkocht aan Southampton, plus een percentage van een volgende verkoop. 'Want ik zie het gebeuren dat hij nog een keer door wordt verkocht. Dan kunnen mensen redeneren dat hij al 29 is, maar ik zie hem nog wel een keer als pinchhitter bij een echte topclub terechtkomen.'

'Dat hij het hem nu zo goed vergaat is echt fantastisch voor Graziano en maakt ons bij Feyenoord trots. Ik ga mezelf niet op de borst kloppen door te stellen dat ik dit allemaal wel aan had zien komen, want dat is gewoon niet zo', vervolgt Van Geel. 'Graziano heeft alle verwachtingen overtroffen. Ik denk ook die van hemzelf.'
Bron:VI
MMM
 MMM - zaterdag 18 oktober 2014 - 11:18   quote  deeplink  
Fenomeen, wat een geweldige speler. Gun het hem van harte.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 19:40   quote  deeplink  
Weer 2x gescoord, met 8-0 gewonnen van Sunderland..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 18 oktober 2014 - 19:45   quote  deeplink  
Goed bezig die Pellé ... mooi man ook voor de Koemannekes
Barabas
 Barabas - zondag 19 oktober 2014 - 22:59   quote  deeplink  
Het was gewoon geweldig, al was Sunderland wel héél erg zwak... Hij was ook nog eens nadrukkelijk betrokken bij de eigen goal. Koemannen hebben hun visitekaartje afgegeven.
salemi
 salemi - maandag 20 oktober 2014 - 09:17   quote  deeplink  
Ik gun het Graziano en de Koemnannen van harte.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 16:27   quote  deeplink  
Pellè komt Feyenoorders tegen in de kleedkamer

850x400-pellevaarwel.jpg

Graziano Pellè was afgelopen zaterdag met Southampton maar liefst met 8-0 te sterk voor Sunderland. De spits was zelf twee keer trefzeker. Na afloop van de wedstrijd kwam de ex-Feyenoorder in de kleedkamer enkele Feyenoord-supporters tegen die naar Southampton zijn gereisd om de Italiaan te zien spelen. Dit is te zien in de video vanaf minuut 13.43.

#MATCHDAYUNCOVERED: Southampton vs Sunderland 2014/15

(http://youtu.be/zTHaXOmOer0)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 16:27   quote  deeplink  
PELLÈ VERRAST OUD-PLOEGGENOTEN IN DE KUIP

aca744ac57b1e78ee40498f7fe1fc88e_702_0.jpg

Graziano Pellè heeft dinsdag zijn voormalige ploeggenoten bij Feyenoord verrast met een bliksembezoek aan De Kuip. De spits, die deze zomer de overstap maakte van Feyenoord naar Southampton, greep zijn vrije dag aan om over te komen naar Nederland voor een weerzien met de spelers met wie hij twee schitterende seizoenen beleefde. Ik wilde de jongens graag weer even zien en hen succes wensen voor de wedstrijd van aanstaande donderdag, zei Pellè, die onlangs zijn debuut maakte voor het Italiaanse nationale elftal. De aanvaller sprak in De Kuip voor de lunch uitgebreid met zijn voormalige ploeggenoten in de kleedkamer en had daarnaast een korte ontmoeting met hoofdtrainer Fred Rutten.

Voor Pellè was het bezoek aan De Kuip een welkome onderbreking na een drukke periode bij Southampton. Onder leiding van trainer Ronald Koeman stoomde die ploeg op naar de derde plaats in de Premier League, terwijl in de League Cup werd gewonnen van Arsenal. Afgelopen zaterdag boekte Southampton een clubrecord door met 8-0 te winnen van Sunderland, mede dankzij twee doelpunten van Pellè.

De spits, die in de week voorafgaand aan die wedstrijd de trofee voor speler van de maand in de Premier League in ontvangst had genomen, liet na afloop al blijken dat hij Feyenoord niet vergeten is. Hij ontving namelijk een groepje Feyenoord-supporters in de kleedkamer van Southampton en nam daar alle tijd om met hen op de foto te gaan en hen van handtekeningen te voorzien.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 16:40   quote  deeplink  
GEWELDENAART..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 oktober 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 16:27 schreef RenatoBos het volgende:
PELLÈ VERRAST OUD-PLOEGGENOTEN IN DE KUIP

[ afbeelding ]

Graziano Pellè heeft dinsdag zijn voormalige ploeggenoten bij Feyenoord verrast met een bliksembezoek aan De Kuip. De spits, die deze zomer de overstap maakte van Feyenoord naar Southampton, greep zijn vrije dag aan om over te komen naar Nederland voor een weerzien met de spelers met wie hij twee schitterende seizoenen beleefde. Ik wilde de jongens graag weer even zien en hen succes wensen voor de wedstrijd van aanstaande donderdag, zei Pellè, die onlangs zijn debuut maakte voor het Italiaanse nationale elftal. De aanvaller sprak in De Kuip voor de lunch uitgebreid met zijn voormalige ploeggenoten in de kleedkamer en had daarnaast een korte ontmoeting met hoofdtrainer Fred Rutten.

Voor Pellè was het bezoek aan De Kuip een welkome onderbreking na een drukke periode bij Southampton. Onder leiding van trainer Ronald Koeman stoomde die ploeg op naar de derde plaats in de Premier League, terwijl in de League Cup werd gewonnen van Arsenal. Afgelopen zaterdag boekte Southampton een clubrecord door met 8-0 te winnen van Sunderland, mede dankzij twee doelpunten van Pellè.

De spits, die in de week voorafgaand aan die wedstrijd de trofee voor speler van de maand in de Premier League in ontvangst had genomen, liet na afloop al blijken dat hij Feyenoord niet vergeten is. Hij ontving namelijk een groepje Feyenoord-supporters in de kleedkamer van Southampton en nam daar alle tijd om met hen op de foto te gaan en hen van handtekeningen te voorzien.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Had ik het geweten.. zat er bij die wedstrijd misschien 30 kilometert van Southampton vandaan. ;)
VVout
 VVout - woensdag 29 oktober 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Goed bezig die Pèlle, een schoonheid van een doelpunt zeg tegen Stoke lekkers!

Goal Pèlle

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2014 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 oktober 2014 - 22:10   quote  deeplink  
helaas. Was een vimeo zeker?
VVout
 VVout - woensdag 29 oktober 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:
helaas. Was een vimeo zeker?
Jep, maar nu ff anders gedaan :)
VVout
 VVout - woensdag 29 oktober 2014 - 22:13   quote  deeplink  
Goed bezig die Pellè, een schoonheid van een doelpunt zeg tegen Stoke lekkers!

Goal Pellè

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2014 door VVout --
van geil
 van geil - woensdag 29 oktober 2014 - 22:21   quote  deeplink  
no look.
Die had van mij twee miljoen netto mogen hebben.
maar dat heb ik al eens gezegd.
VVout
 VVout - woensdag 29 oktober 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Wat maakt die gozer een ontwikkeling door, gaat als een raket die gast.
MMM
 MMM - woensdag 29 oktober 2014 - 22:27   quote  deeplink  
Fenomeen, wat een goal.
MMM
 MMM - woensdag 29 oktober 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Maakt er nog een, 2-3 voor nu bij Stoke.
MMM
 MMM - woensdag 29 oktober 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 11:33 schreef MMM het volgende:
Zo'n geweldige speler gaan we hier de komende jaren niet meer zien, helaas.

Deze jongen is zo ongelooflijk goed, fenomeen.
Wat een fenomeen, ook in Engeland. Geweldige speler.
VVout
 VVout - woensdag 29 oktober 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 22:31 schreef MMM het volgende:
Maakt er nog een, 2-3 voor nu bij Stoke.
Nee man, gaat het nog... in de 88e minuut ///HELD

T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 oktober 2014 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 22:21 schreef van geil het volgende:
no look.
Die had van mij twee miljoen netto mogen hebben.
maar dat heb ik al eens gezegd.
Had er de premier league en een oproep voor Italië bijgedaan en je maakte een kans. ;)
van geil
 van geil - woensdag 29 oktober 2014 - 22:54   quote  deeplink  
haha. helaas ben ik maar n simpele Oeteldonker
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 oktober 2014 - 22:56   quote  deeplink  
Dan houdt het op! Als je wilt kan je een nieuwe poging wagen. Bij Clasie.
van geil
 van geil - woensdag 29 oktober 2014 - 22:59   quote  deeplink  
die mag weg van mij.
VVout
 VVout - woensdag 29 oktober 2014 - 23:09   quote  deeplink  
En de 2-3 van Pellè :)

Pellè 2-3

RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 16:08   quote  deeplink  
Geweldenaart..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 december 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Koeman: ''In zijn hoofd was Pellè klaar bij Feyenoord''

2a9zas4.jpg

Ronald Koeman maakte deze zomer de overstap van Feyenoord naar Southampton en nam Graziano Pellè met zich mee. De trainer en de aanvaller hebben ook in Engeland een uitstekende relatie met elkaar.

"Ik heb hier dezelfde band met hem als bij Feyenoord. Ik weet hem te triggeren", zegt Koeman tegen de Telegraaf. "Hij was toe aan deze stap. Voor Feyenoord was hij echt niet meer te houden. Hij had al een keer geroken aan het grote geld in Qatar. Daar werd hij onrustig van. In zijn hoofd was hij klaar bij Feyenoord."

"Intern was het ook duidelijk", zo vervolgt Koeman. "Er ontstonden wat akkefietjes, maar het is nooit uit de hand gelopen, omdat ik er bovenop zat. Als ze hem hadden willen houden, zouden ze hem bij Feyenoord een gigacontract hebben moeten geven. En dat past niet bij een club als Feyenoord."

Volgens Koeman moest de Italiaan wel even wennen aan het niveau. "Graziano moet er hier meer voor doen dan in Nederland. In de Eredivisie was hij zo ontzettend sterk en balvast. Hij kan goed koppen, weet wanneer hij bij de eerste paal moet komen. Bij Feyenoord is hij gegroeid, hier groeit hij verder. Ik heb nooit twijfels over hem gehad. Dat hij pas laat in zijn loopbaan zo goed wordt, komt omdat hij tot twee seizoenen terug nooit elke week speelde."
Bron:Soccernews
MMM
 MMM - zondag 07 december 2014 - 12:25   quote  deeplink  
Fenomeen. Gun het hem zo.

Zien spelen tegen City en Arsenal. Had het lastig maar kreeg in beide wedstrijden een aardige/grote kans. Had hij in de Eredivisie gemaakt, 100% zeker. Wilt zich heel graag bewijzen, heeft ook een aantal wedstrijden niet gescoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 december 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Pellè: "Moeilijk om iets te verlaten waar je het mooi hebt"

2lsznfc.jpg

Graziano Pellè vertrok afgelopen zomer van Feyenoord naar het Engelse Southampton. De Italiaan volgde hiermee oud-trainer van Feyenoord Ronald Koeman. Het duo begon goed aan de competitie, maar lijkt nu in een mindere periode aangekomen te zijn. Toch heeft Pellè geen spijt van zijn overstap.

Het is fantastisch om hier te zijn, zegt de aanvaller tegenover FeyenoordTV. Het deed pijn om Feyenoord te verlaten. Tot op het laatste moment probeerde ik voor mezelf excuses te verzinnen om niet te gaan, ook al wist ik dat ik in een betere situatie terecht zou komen. Het is altijd naar om iets of iemand te verlaten waar je het fijn hebt. Maar door heel veel verschillende redenen is het ook fantastisch om hier te spelen, besluit hij.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 december 2014 - 01:04   quote  deeplink  
'De club past hier beter dan in Nederland'

33uzbxy.jpg

Graziano Pellè zou Feyenoord graag naar de Premier League halen, zo gaf de Italiaan aan tegenover Feyenoord TV. 'Het is een fantastische competitie. Ik zou Feyenoord graag naar de Premier League willen halen. De club past hier beter dan in Nederland, denk ik' aldus Pellè.

De spits geeft aan dat hij nog vaak berichten krijgt van supporters en mensen bij Feyenoord. 'Ik krijg nog steeds veel berichten, ook van de mensen bij Feyenoord. Er kwamen hier ook een aantal supporters naar toe die ook op Varkenoord naar mijn trainingen kwamen kijken. Zij zijn in de kleedkamer gekomen. En andere supporters zie ik tijdens de warming-up met hun Feyenoord-vlag. Het is heel mooi om te zien dat mensen de moeite nemen om hier naar toe te komen.'

Pellè volgt Feyenoord nog intensief en is blij dat de ploeg het goed doet dit jaar. 'Ze doen het best goed. Het is niet makkelijk met Ajaks en PSV, maar Feyenoord heeft een goede balans. Ze hebben spelers toegevoegd die we nodig hadden, maar ze missen nog een goede spits. Nee, ik maak een grapje. Te Vrede en Kazim-Richards zijn goede spelers, aldus een glimlachende Pellè.
Bron:FRFans
van geil
 van geil - zaterdag 20 december 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Goal
MMM
 MMM - zondag 21 december 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 19:39 schreef van geil het volgende:
Goal
Fenomeen.
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Memories .
Wees mild voor onze verdediging.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Als ie scoort word het een klootzak natuurljk
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Die gaat wat mee maken morgen..😃
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2015 - 22:20   quote  deeplink  
Of wij.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 22:24   quote  deeplink  
Hij is mild, let maar op..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

0.0348269