|
|
Barabas
|
|
|
Die Michiel he.... échte supporter! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als ik een scheet laat creperen er slecht een stuk of wat in de omtrek, als ze verliezen van Italië is het hele land in diepe rauw.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wel chique dat hij ook AZ bedankt Al is dat natuurlijk volslagen onzin. Die club heeft 0 invloed gehad op zijn carrière nu. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die club nam de trainert in dienst, welke hij overigens ook benoemde... niet veel, maar niet niks |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N voetballer die beseft dat hij bevoorrecht is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeer zeldzaam. De meeste willen gewoon RESPECT! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En een vader als zaakwaarnemer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: ''Pellè is een spits voor Chelsea
Willem van Hanegem is uitermate lovend over de prestaties van Graziano Pellè op het EK in Frankrijk. De Feyenoord-legende ziet een balvaste spits, met een goed gevoel voor de momenten om slim vrij te lopen.[
''En dat voor een spits die voor hetzelfde geld nu ergens in een lagere divisie in Italië had gespeeld, als de zoon van Ronald Koeman hem niet was tegengekomen op het strand'', schrijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. ''Toen Feyenoord hem op basis van die tip haalde, vreesde ik het ergste. Hij was immers al niet geslaagd bij AZ.''
''Maar alle credits voor Feyenoord en voor Koeman. Op de een of andere manier hebben ze hem in de Kuip aan het voetballen gekregen. Ook mooi, vind ik: Pellè heeft dit EK al een paar keer laten weten dat hij veel aan Koeman en aan Feyenoord te danken heeft. Dat typeert ook zijn groei. Dit zegt een speler die op een leeftijd is dat hij zaken overziet. En zelf ook beseft hoe gek zijn carrière is gelopen.''
Van Hanegem verwacht dat Pellè nog een stap kan maken. ''Volgens mij zit er zelfs nóg meer in. Door dit EK kan-ie nu overal heen. Het zou mij niet verbazen als Antonio Conte hem meeneemt naar Chelsea. Sowieso is hij een speler voor die club.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als het ons oplevert dan vind ik ook dat hij naar Chelsea moet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik lijk verdomme Monnie wel.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met je champignonnenhoofd.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Pellè is een spits voor Feyenoord, Willem. GVD. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha ja maar dat kunnen wij nu niet meer betalen Theo.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk dat ie graag nog eens bij een Italiaanse topclub zou willen spelen. Zou zijn carrière toch af maken. Maar wellicht dat Conte hem inderdaad kan overtuigen voor Chelsea te kiezen. Er gemakshalve vanuit gaande dat ze in Pellè een meerwaarde zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik gun hem wel n overwinning straks. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kijken of we weer van hem gaan genieten vanavond. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Italië - Duitsland had de finale moeten zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Eensch. En niet alleen omdat het voor mijn poule goed uitkwam. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geef mij maar Ijsland of Wales in de finale tegen Italië. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die hebben zeker de gunfwctor mee |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wales enigszins. IJsland hangt teveel achterover. Portugal flegmatiek. Aber die deutscher.......
Voor de rest... Zal me gvd me reet roesten. EK mag wel weer afgelopen zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha...eigenlijk wel ja. Maar eens met Renato, niet meer te betalen voor ons |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dat zal dan Wales moeten worden, IJsland-Italie kan alleen in de halve finale. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2016 - 17:45 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Dat zal dan Wales moeten worden, IJsland-Italie kan alleen in de halve finale. Dat zou leuk zijn Gerard. .. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dacht er iets te gemakkelijk ver als je het mij vraagt, daagde de keeper wat uit en kreeg de deksel op zijn neus.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 09:58 schreef RenatoBos het volgende:Dacht er iets te gemakkelijk ver als je het mij vraagt, daagde de keeper wat uit en kreeg de deksel op zijn neus.. Had zich inderdaad beter op zichzelf kunnen richten. Bij ons was hij ook niet zo sterk in de penalty's. Begrijp ook niet dat Conte hem en Zaza bij de eerste 5 penalty nemers koos. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pelle snap ik dan nog wel dat ie er 1 neemt, hoewel je gelijk hebt dat ie wel eens mist. Die Zaza snapte ik ook niet.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 09:58 schreef RenatoBos het volgende:Dacht er iets te gemakkelijk ver als je het mij vraagt, daagde de keeper wat uit en kreeg de deksel op zijn neus.. Ja stond goed voor joker,Pellé was een beetje dom.
Alleen kijk eens wie er allemaal miste ,ook bij de Duitsers. Penaltys in een vol stadion met grote belangen.Lijk mij het moeilijkste van het hele spelletje |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 12:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja stond goed voor joker,Pellé was een beetje dom. Alleen kijk eens wie er allemaal miste ,ook bij de Duitsers. Penaltys in een vol stadion met grote belangen.Lijk mij het moeilijkste van het hele spelletje Klopt, met die druk moet je om kunnen gaan natuurlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zag je die kop van Schweini toen hij naar de stip liep. Die scheet zowat in zijn broek. Helemaal stijf van de stress. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pellè laat van zich horen en bedankt: 'Ik had excuses verwacht'
Graziano Pellè was hard op weg om de beste spits van het EK te worden, maar transformeerde in de penaltyreeks tegen Duitsland door eigen toedoen in de schlemiel. Na afloop zocht hij Instagram op met een boodschap voor de Italiaanse fans.
Pellè spreekt op Instagram van een 'treurige epiloog' van het EK in Frankrijk. 'Maar deze spelersgroep, met 23 leeuwen, zit voor altijd in mijn gedachten en hart. We hebben elkaar vanaf de eerste dag van de voorbereiding op het EK geholpen, in goede en slechte tijden. Dank jullie wel', schrijft de ex-Feyenoorder.
In de strafschoppenserie groeide Pellè tot één van de Italiaanse schlemielen, door een gemiste penalty (naast) na een mislukte pogingManuel Neuer uit te dagen. 'Dat is óók voetbal, jammer genoeg. Ik wil het hele land bedanken voor de steun', besluit de spits, die niet rept over de gewraakte pingel. Dat wordt hem in de reacties zwaar aangerekend. 'Ik had excuses verwacht', klinkt het vaak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10