|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 00:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Van Geel verwacht extraatje: 'Pellè als pinchhitter bij topclub'[ afbeelding ] Graziano Pellè scoorde deze maand bij zijn debuut als Italiaans international én werd uitgeroepen tot beste speler in de Premier League van september. Dat de carrière van de spits zo'n vlucht zou nemen, had bij Feyenoord niemand aan zien komen. 'Dit hadden we niet durven hopen', aldus technisch directeur Martin van Geel.'Want toen we hem huurden, spraken we de hoop uit dat hij er vijftien zou maken', vervolgt Van Geel, die de spits afgelopen zomer voor negen miljoen euro verkocht aan Southampton, plus een percentage van een volgende verkoop. 'Want ik zie het gebeuren dat hij nog een keer door wordt verkocht. Dan kunnen mensen redeneren dat hij al 29 is, maar ik zie hem nog wel een keer als pinchhitter bij een echte topclub terechtkomen.' 'Dat hij het hem nu zo goed vergaat is echt fantastisch voor Graziano en maakt ons bij Feyenoord trots. Ik ga mezelf niet op de borst kloppen door te stellen dat ik dit allemaal wel aan had zien komen, want dat is gewoon niet zo', vervolgt Van Geel. 'Graziano heeft alle verwachtingen overtroffen. Ik denk ook die van hemzelf.' Bron:VI .. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Extra cashen.. Kut van Geel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echte ("Feyenoorder") ben jij he? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Waar slaat dat op. Ik kom gvd sinds mijn twaalfde regelmatig in de kuip. Dat is 50 jaar oetlul. Jij zò';n vraag over mij stellen omdat Pellè op de domste manier een strafschop mist en eerst nog even de keeper dist. En dan mij in twijfel trekken, lamlul. Voor een speler van Southampton. Ingegeven door je joodse vrienden zeker? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je vraagt erom he... met je steun aan die Kastportugees 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er is links en rechts aardig met t drinkwater geknoeid . Veel frustraties her en der. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2016 - 21:04 schreef nr 10 het volgende:[..] Waar slaat dat op. Ik kom gvd sinds mijn twaalfde regelmatig in de kuip. Dat is 50 jaar oetlul. Jij zò';n vraag over mij stellen omdat Pellè op de domste manier een strafschop mist en eerst nog even de keeper dist. En dan mij in twijfel trekken, lamlul. Voor een speler van Southampton. Ingegeven door je joodse vrienden zeker? Doe je een beetje rustig ouwe bollenplukkert..Is slecht voor je hart Sommige gezegdes kloppen niet b.v wijsheid komt met de jaren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hier is de forumpsycholoog. Zeg het maar allemaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sommige zijn aan vakantie toe. En sommige pensioen.
Ik allebei wel eigenlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sommige hadden al begraven moeten zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat word dus om en nabij weer 1,5 miljoen bijschrijven, toch lekker.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Opzouten, de beuk er in 😈 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2016 - 21:17 schreef van geil het volgende:Er is links en rechts aardig met t drinkwater geknoeid . Veel frustraties her en der. Hahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In de meeste gesprekken laat hij zijn dankbaarheid zien aan Feyenoord. Een voorbeeld voor jonge blagen bij Feyenoord en vooral die hoe heet hij ook alweer die weer bijgetekend heeft ..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t bod maar laag. Denk niet dat S'hampton dat gaat doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik genooy van zijn balvastheid en zijn passes, was voor mij een van de betere spelers op dit zeer slechte EK, alhoewel mijn stelling altijd wordt bekritiseerd blijkt maar weer dat passie en trots belangrijker zijn dan kunden, kijk naar Wales en Ijsland, ja kan erg ver komen met deze ingredienten. Ik debk ook dat Nederland ook bij de laatste 8 had kunnen komen maar wat niet is is niet. Frankrijk wordt Europees kampioen heb ik toch nog wat om na Pelle om voor te juichen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
China zou wel hilarische taferelen opleveren op het veld. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 09:40 schreef piet de paler het volgende:In de meeste gesprekken laat hij zijn dankbaarheid zien aan Feyenoord. Een voorbeeld voor jonge blagen bij Feyenoord en vooral die hoe heet hij ook alweer die weer bijgetekend heeft ..... Lezen vanuit tegenoverdracht maakt dat je ook zijn complimenten en dank aan de club en de beleidsmakers niet meer ziet... eindresultaat, 2 jaar bijgetekend. Boek sluiten en nieuwe kansen bieden zou ook supporters niet misstaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2016 door G-child -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker je zakken vullen held. Je hebt het verdiend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eensert.. Nog ff een klappert maken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dan lekker thuis komen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Voor slechts 15 Milj. dat terwijl Chelsea en Everton ook interesse blijken te hebben. Het zal wel zekers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met een 30 jarige spits haal je niet veel hogere transfersommen binnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is natuurlijk al 30, maar er is nog tijd voor de hamer valt toch? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2016 - 09:19 schreef VVout het volgende:[..] Voor slechts 15 Milj. dat terwijl Chelsea en Everton ook interesse blijken te hebben. Het zal wel zekers. Is toch weer 15 ton erbij ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik hoop nog op een paar ton meer maar 15 is ook lekkers :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zonde als hij naar China gaat zeg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Die denkt nu alleen maar aan zijn portemonnee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als hij gaat dan maakt hij verrassende keuzes als Italiaanse voetballer. Beetje de Marco Pollo van het voetbal. China is een andere wereld..Ik mag zijn keuzes wel.Er is meer dan geld en voetbal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Voetballen in China = kiezen voor geld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2016 - 11:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Als hij gaat dan maakt hij verrassende keuzes als Italiaanse voetballer. Beetje de Marco Pollo van het voetbal. China is een andere wereld..Ik mag zijn keuzes wel.Er is meer dan geld en voetbal. Píjiǔ hé xiōngbù..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vergeet de sambal niet, wil de volgende dag weten wat ik gegeten heb. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor geld kan hij gewoon in Engeland blijven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zandbak en China, U.S.A.=Loaded.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2016 door ar -- |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
quote: Sommigen zijn al jaren dood maar hebben het nogsteeds niet door, ofwel: levende lijken |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: En voor meer geld ga je naar China. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij kan overstappen naar Chelsea en Everton ivm zijn prestaties. Je kan mij niet wijsmaken dat hij in china meer kan pakken als bij deze clubs of Spaanse topclubs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nu doe je net of hij een superspits is.... dat is ie niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarschijnlijk man of the match.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2016 - 18:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij kan overstappen naar Chelsea en Everton ivm zijn prestaties. Je kan mij niet wijsmaken dat hij in china meer kan pakken als bij deze clubs of Spaanse topclubs. Jackson Martinez koos ook voor Chinese miljoenen en niet voor een Europese topclub.... zou genoeg moeten zijn.
Maar dat is toch oud nieuws Leon?! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Superspitsen krijgen bij Europese topclubs evenveel geld als Pelle in China. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pellè is geen superspits. Ja voor ons |
|
|
|