|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik word het een beetje beu om spelers in hun kwaliteiten te degraderen tot amateurs. Zet Pellé maar bij Barça of Atletico Madrid .. Hij is geen messi Ronaldo of Zlatan ,alleen zijn deze spelers ook Pellé niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heb van m genoten als Feyenoord spits en gun m een goed vervolg. Voorlopig maakt hij zich meer dan waar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 11:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik word het een beetje beu om spelers in hun kwaliteiten te degraderen tot amateurs. Zet Pellé maar bij Barça of Atletico Madrid .. Hij is geen messi Ronaldo of Zlatan ,alleen zijn deze spelers ook Pellé niet. Hij zal daar ook wel goals maken, maar ook veel verprutsen. Wij waren dolblij met m, vind ik mooi. Southampton is ook blij met m. Eerste spits bij italië, dan kun je wel wat, maar t is geen wereldtopper. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij piekt laat in zijn carrière, maar zijn statistieken liegen er op dit moment niet. Ik vind hem echt in het rijtje van Wereldspits binnen komen. Lewandoski nauwelijks gezien,messi mist een penalty in de finale .. Maar ik kan leven met jou post 😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pelle was op de EK regelmatig verrassend met slimme passes. In dienst van het team en een paar mooie spitsengoals. Te weinig om categorie wereldspits aan te hangen. Wel een wereldgozer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 11:50 schreef tomson het volgende:Heb van m genoten als Feyenoord spits en gun m een goed vervolg. Voorlopig maakt hij zich meer dan waar. . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 11:50 schreef tomson het volgende:Heb van m genoten als Feyenoord spits en gun m een goed vervolg. Voorlopig maakt hij zich meer dan waar. Aight m8.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 11:50 schreef tomson het volgende:Heb van m genoten als Feyenoord spits en gun m een goed vervolg. Voorlopig maakt hij zich meer dan waar. Meer dan waar! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2016 - 18:50 schreef Barabas het volgende:[..] Jackson Martinez koos ook voor Chinese miljoenen en niet voor een Europese topclub.... zou genoeg moeten zijn. Maar dat is toch oud nieuws Leon?! Echt ik wist niet dat ze daar zoveel konden verdienen.. Pellé kan 40 miljoen gaan verdienen in China .. Je had gelijk hij gaat voor het geld. 40 miljoen hahaha mooi hoor voor hem!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2016 - 14:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Echt ik wist dat ze daar zoveel konden verdienen.. Pellé kan 40 miljoen gaan verdienen in China .. Je had gelijk hij gaat voor het geld. 40 miljoen hahaha mooi hoor voor hem! 40 miljoen, dan twijfel je toch niet meer? Oké ik eet wel een jaar Chinees, prima joh. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tweeënhalf jaar Chinees by the way... kan de hele kaart 23 keer doen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is al rond ook trouwens. http://www.vi.nl/nieuws/pelle-maakt-megaklapper-en-verkast-naar-china.htm
e transfer van Graziano Pellè naar het Chinese Shandong Luneng is in kannen en kruiken. De Italiaanse spits komt over van Southampton en zette zijn krabbel onder het vette tweeënhalfjarig contract. De voormalig aanvalsleider van onder meer AZ en Feyenoord strijkt naar verluidt ruim veertig miljoen euro op bij de club uit de Chinese Super League. Hij was in Engeland - waar hij in twee Premier League-seizoenen in 68 wedstrijden 23 keer het net vond - nog in het bezit van een contract tot medio 2017.
Shandon Luneng bleek bereid dat contract af te kopen voor een nog onbekend bedrag. Volgens Engelse media vangenThe Saints zo'n veertien miljoen euro voor de transfer van de Italiaans international, die tijdens het EK in Frankrijk twee keer doel trof namens de Squadra Azzurra. Dat zou betekenen dat Feyenoord een kleine anderhalf miljoen euro ontvangt. De Rotterdammers bedongen in 2014 een doorverkooppercentage |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lekker voor m..... over 2 jaar verkopen we Jorgensen voor de hoofdprijs en kan Pelle samen met al zijn Ferrari's fijn komen afbouwen in De Kuip! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2016 - 14:47 schreef Stylzz het volgende:[..] 40 miljoen, dan twijfel je toch niet meer? Oké ik eet wel een jaar Chinees, prima joh. Al moest ik de rest van me leven Chinees eten,man man wat een geld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En Feyenoord weer 1,5 miljoen rijker.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat heeft Martin dan weer aardig voor elkaar gebokst, met dank aan de zoon van Koeman he ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi voor hem en voor ons, hoop voor hem dat ie ze daar kampioen maakt.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zou tof zijn. Ik gun het hem van harte. Mooi bedragje erbij voor ons. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahah wat een stunt... suc6 Pelle 😅 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk leuk leuk, die gaat er 40 maken. Over n paar jaar koopt China alles |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2016 - 15:33 schreef Stylzz het volgende:Dat heeft Martin dan weer aardig voor elkaar gebokst, met dank aan de zoon van Koeman he ;) Zonder Koeman zijn zoon geen Graziano idd,maar de 1.4 miljoen plus die andere 10 is zeker door van Geel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoop het ook voor hem ,zou leuk zijn |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een onzin weer, 40 miljoen aan salaris! Dat Feyenoord is ook nooit serieus te nemen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2016 - 18:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zonder Koeman zijn zoon geen Graziano idd,maar de 1.4 miljoen plus die andere 10 is zeker door van Geel Ik heb gehoord in de wandelgangen dat de moeder van Koeman die optie heeft bedongen.
Geef Martin gewoon eens de credits voor alles wat er goed (en fout) gaat onder zijn beleid, en loop niet te zoeken naar redenen om hem onderuit te halen als die niet voldoende voor handen zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2016 - 22:43 schreef lijdensweg het volgende:Wat een onzin weer, 40 miljoen aan salaris! Dat Feyenoord is ook nooit serieus te nemen 1 Euro is ongeveer 7 Yuan, kom je krap aan op 6 miljoen. Kan ik aardig in komen hoor. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het is ongeveer 18 miljoen euro aan salaris voor 2,5 jaar ..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2016 - 23:30 schreef moa het volgende:[..] Ik heb gehoord in de wandelgangen dat de moeder van Koeman die optie heeft bedongen. Geef Martin gewoon eens de credits voor alles wat er goed (en fout) gaat onder zijn beleid, en loop niet te zoeken naar redenen om hem onderuit te halen als die niet voldoende voor handen zijn. Transfer Janmaat komt er aan. Alles op z'n tijd he..! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Las het ook net, volgende bonus :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: En wat kan Feyenoord daar aan doen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaan we nog een berg van zien.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja alleen jammer dat het niet echt interessant meer is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ver van mn bed show die Chinese competitie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die bedragen zijn ook ver van ons bed Leon ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha voorbij de melkwegstelsel |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
WAt een eikel die Italiaanse bondscoach. Schrijft Pèlle zo ongeveer af omdat hij veel verdient en in China speelt. Daarom zal ie minder gemotiveerd zijn. Dat was met een vorige speler ook al gebeurd. Ik zou elke speler die in Engweland en Italië speelt ook maar afschrijven, want kijk maar naar Balotelli. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2016 - 08:21 schreef nr 10 het volgende:WAt een eikel die Italiaanse bondscoach. Schrijft Pèlle zo ongeveer af omdat hij veel verdient en in China speelt. Daarom zal ie minder gemotiveerd zijn. Dat was met een vorige speler ook al gebeurd. Ik zou elke speler die in Engweland en Italië speelt ook maar afschrijven, want kijk maar naar Balotelli. Ik heb daar niks over gelezen, maar eerlijk gezegd begrijp ik wel dat Pellè nu veel lager op de lijst komt te staan. Die competitie heeft gewoon geen niveau, waardoor het ook lastiger is om zelf op niveau te blijven. Ik begrijp de stap van Pellè ook niet helemaal. Natuurlijk, hij krijgt bergen geld daar, maar ik las al die jaren dat zijn droom was om spits van Italië te worden. Nu is hij dat eindelijk, gaat hij naar China. Tsja, dan is de kans groot dat je dat kunt vergeten. Als van Persie 4 jaar terug naar China was gegaan, was hij ook nauwelijks nog opgeroepen voor Oranje. Zo werkt dat nu eenmaal met die slechte competities. Pellè had beter op niveau kunnen blijven spelen. Denk dat hij bij een Everton ook genoeg had kunnen verdienen en dan had hij nog op niveau kunnen spelen. Anderzijds, hij heeft daar niet heel lang getekend, geloof ik. Wellicht kan hij, als hij dan nog een respectabel niveau heeft, nog even terugkeren naar Rotterdam... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2016 - 08:21 schreef nr 10 het volgende:WAt een eikel die Italiaanse bondscoach. Schrijft Pèlle zo ongeveer af omdat hij veel verdient en in China speelt. Daarom zal ie minder gemotiveerd zijn. Dat was met een vorige speler ook al gebeurd. Ik zou elke speler die in Engweland en Italië speelt ook maar afschrijven, want kijk maar naar Balotelli. Alleen maar logisch, China en de zandbak en in mindere mate Turkije zijn voor volgevreten vedetten die hun laatste jaren nog even flink willen cashen.
Hun goed recht natuurlijk maar met zo'n stap gooi je je carrière wel in het slop, het is daarna meestal wel afgelopen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die Chinese competitie loopt in een paar jaar over ons heen als ze zo door gaan. Levensgrote voetbal internaten waar kids al vanaf zeer jonge leeftijd een hoofd doel hebben en dat is voetbal. Daar worden dan ervaren trainers uit de voetbal wereld naar toe gehaald die het ze mogen onderwijzen. Pèlle is daar gewoon mede een onderdeel van, die houden ze zeer goed in de gaten. Ik denk dat we hier de boel weer lekker aan het onderschatten zijn en in één keer vragen de heren zich af "Hoe kan dat nou?" |
|
|
|