|
|
van geil
|
|
|
FA cup gewonnen in China. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2020 - 21:00 schreef har het volgende:halen, en gauw!heerlijk man, een vent die de bal kan vasthouden en geen faalangst heeft! Vinden de laatste mannetjes van de tegenstander echt niet leuk... Speelt nu in China en dus niet te betalen denk ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doei, das vergane glorie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou m er graag n half jaar bij hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik wil nu echt eens beginnen te bouwen vanuit de basis. Opleiden en jongens halen die nog beter worden. Pellè voor een half miljoen voor een half jaar misschien ok, maar strook geheel niet met de visie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben t met je eens, maar Pelle voor n half jaar noodverband lijkt me nu t maximaal haalbare. Voor de rest heb ik vertrouwen in Arnesen , maar die heeft door t Europese fiasco 0 euro. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 21:15 schreef van geil het volgende:Ben t met je eens, maar Pelle voor n half jaar noodverband lijkt me nu t maximaal haalbare. Voor de rest heb ik vertrouwen in Arnesen , maar die heeft door t Europese fiasco 0 euro. Heel zuur, vooral omdat de poule kans gaf hier toch net wat meer uit te halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 21:15 schreef van geil het volgende:Ben t met je eens, maar Pelle voor n half jaar noodverband lijkt me nu t maximaal haalbare. Voor de rest heb ik vertrouwen in Arnesen , maar die heeft door t Europese fiasco 0 euro. Ronaldo. Is ook 35. Die kan t ook nog. 36 zelfs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die gaat echt niet voor een schijtsalarisje nog terug komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij mag iets meer dan jij verdienen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk dat het de beste oplossing is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De Efteling is net even open geweest. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Al eens gezegd, Feyenoord kan hem best een half jaartje gebruiken. Of heeft iemand de staatsloterij klapper gepakt? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ach, waarom niet. Hij schiet de ballen tenminste tussen de palen. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Hij zal er niet beter op zijn geworden. (Wel rijker!)
Maar doe maar. Veel slechter in de spits kan het toch niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien wil Ove Kindvall ook nog wel een jaartje bij ons spelen. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Het voordeel is wel dat het een jongen is die op handen gedragen wordt in De Kuip.
En van zijn snelheid moest hij het toch nooit hebben! Zijn techniek, handelingssnelheid en inzicht zouden - ondanks de zwakke Chinese competitie - niet veel slechter moeten zijn geworden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Pelle is absoluut een held ,maar past toch niet echt in het plaatje van Arnessen . En eigenlijk is dat oke vind ik . Wat geweest is ,is geweest. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Helemaal eens hoor Leon, vind het ook te makkelijk en niet stroken met de visie die wordt geschetst. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee, het echte probleem uit de weg gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had Pelle niet 8 miljoen op jaarbasis daar? Nou, wil ie vast wel een half jaar voor 8 ton hier voetballen.
Hahaha, Martin van Geel zou er op afgebrand worden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon huren desnoods een Britse spits met strafblad en geen tanden in zijn bek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 december 2020 - 09:23 schreef FR-Henk het volgende:Had Pelle niet 8 miljoen op jaarbasis daar? Nou, wil ie vast wel een half jaar voor 8 ton hier voetballen. Hahaha, Martin van Geel zou er op afgebrand worden Is wel zo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kazim Richard hahaha of toch maar niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het word waarschijnlijk Kaj Sierhuis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ha lachen. Kende vader Cock, opgegroeid in het Zaanse, voetbalde een elftal hoger dan ik bij ons cluppie. Goeie mensen. Toen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan er heel weinig van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Grappig ,harde werker die Sierhuis . Beetje een Dirk Kuyt van vroeger ,alleen jammer van zijn neus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: (Sier)huis (Berg)huis Het scheelt 2 letters ,ik zou het een kans geven maat haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Weer een naam van een wazige Turk .brrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Aangezien wij geen 80 miljoen hebben komen we uit bij Pelle... :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pellè dan maar. Van Wolfswinkel is al naar tuktukland. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moeten we niet meer willen, denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als sedan toch bejaarden willen, neem Chiellini dan ook maar mee. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha zie je die zich al uit de naad werken en constant druk zetten :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jawel, op het invalidentoilet. :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat denk ik eigenlijk ook ja. Tenzij hij stiekem nog gewoon op niveau is, maar dat geloof ik niet direct.
Maar hij is een held natuurlijk, als Arnesen en/of Slot denkt dat hij nog goed is, van harte welkom. Maar denk dat je verder moet kijken. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Als hij er net zoveel inschiet als dat hij oud is |
|
|
|