|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja renato aber das ist kein witz...das ist ein traum for die junge...om mahl bei fc twente zu spielen.Zo ken ik je weer Renato lekker dollen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoor ik hier Lehrdam spreken..? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 22:34 schreef Aartus het volgende:[..] Feyenoord moet tegen die duitsers.Twente dus.Spelen die rotterdammers toch nog internationaal voetbal. Even gauw opsommen We hebben 6 Oranje internationals 2 Noorse 1 Griekse en de rest is allemaal Oranje jeugdinternational Alleen Pelle niet |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 01:50 schreef Aartus het volgende:[..] Ja renato aber das ist kein witz...das ist ein traum for die junge...om mahl bei fc twente zu spielen.Zo ken ik je weer Renato lekker dollen. Pfff was al blij dat je accent van de achterhoek niet te horen is via t forum dan moet je niet Duits gaan lullen he zo valt er alsnog geen gesprek te voeren |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 10:00 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Pfff was al blij dat je accent van de achterhoek niet te horen is via t forum dan moet je niet Duits gaan lullen he zo valt er alsnog geen gesprek te voeren We liggen niet n de achterhoek red devil,Maar in twente.De achterhoek daar speelt graafschap. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Excuses maar voor ons in t drukke westen van t land is Overijssel Gelderland Drenthe allemaal achterhoek Jullie zijn iig amper te verstaan |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 18:10 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Excuses maar voor ons in t drukke westen van t land is Overijssel Gelderland Drenthe allemaal achterhoek Jullie zijn iig amper te verstaan Ja dat begrijp ik,Gelukkig haal je friesland er niet bij,Want die kunnen wij zelfs niet verstaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 20:28 schreef Aartus het volgende:[..] Ja dat begrijp ik,Gelukkig haal je friesland er niet bij,Want die kunnen wij zelfs niet verstaan. Vlak de Groningers ook niet uit. Maar ik kom veel bij bedrijven in Drachten, Heerenveen en Groningen en geloof me ik vind dat die beter ABN spreken dan de mensen in Enschede Wat dat aan gaat blijven jullie een stel oosterse boeren die t accent niet los kunnen laten en dat kunnen de Friezen wel |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 21:37 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Vlak de Groningers ook niet uit. Maar ik kom veel bij bedrijven in Drachten, Heerenveen en Groningen en geloof me ik vind dat die beter ABN spreken dan de mensen in Enschede Wat dat aan gaat blijven jullie een stel oosterse boeren die t accent niet los kunnen laten en dat kunnen de Friezen wel de Oosterlingen stammen van de Mongolen af.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Mongolen. We worden wel heel internationaal zo. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Vergeet niet dat de Mongolen vroegere Heersers waren.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dus eigenlijk is t een compliment.....Alhoewel heersen over een volk...Nee liever niet. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: er is niks mis met Heersen... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ja ok ...Ik denk dat je een plaatsnaam bedoelt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: nee.. HEERSEN over iemand.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik wil niet heersen over iemand infamous....Ik beschouw een ieder als m,n gelijke. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik zal best willen heersen over een leger Gelijk dat België bombarderen Ik zag wel gek bevonden worden maar ik heb gewoon intense haat aan die gasten |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 01:50 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik zal best willen heersen over een leger Gelijk dat België bombarderen Ik zag wel gek bevonden worden maar ik heb gewoon intense haat aan die gasten Oke dan help ik je red devil....Als t om die belgen gaat. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 01:50 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik zal best willen heersen over een leger Gelijk dat België bombarderen Ik zag wel gek bevonden worden maar ik heb gewoon intense haat aan die gasten Zijn die belgen zo kut dan Red Devil. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Haha ja me bloed begin al te koken zodra ik ze hoor praten Hoe vriendelijk ze ook kunnen zijn |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 11:39 schreef RedDevil1990 het volgende:Haha ja me bloed begin al te koken zodra ik ze hoor praten Hoe vriendelijk ze ook kunnen zijn Maar die belgen schijnen nedelanders ook niet zo te mogen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Dat komt omdat wij hun meerdere zijn haha |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nou we hebben met nederland laatst wel verloren he.Van die belgen met 2-4.voor t eerst sinds de prehistorie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voetballer Fer koopt een paard, maar vergeet waar hij woont
SPORT Van voetballers wordt wel eens beweerd dat ze niet de grootste denkers zijn. Of dat waar is laten we in het midden, maar de laatste actie van FC Twente-speler Leroy Fer doet in elk geval weinig om het tegendeel te bewijzen. Fer kocht een paard, maar vergat één belangrijk detail: zijn woonruimte. De Zoetermeerse middenvelder (bijnaam De Uitsmijter) was afgelopen zaterdag op een paardenveiling beland en besloot, de paardenliefde van zijn vriendin in het achterhoofd, wat geld stuk te slaan op de vierjarige ruin Django. Eenmaal thuisgekomen moet Fer, inmiddels 28.000 euro lichter, nog eens goed hebben gekeken naar zijn gang, en vervolgens naar zijn paard. De plaatselijke paardensite Hippisch Twente tekent op uit de mond van de voetballer dat hij na drie dagen bedacht dat hij het beest eigenlijk nergens kan laten:
Ik woon op een appartement en heb dus helemaal geen plaats voor een paard. Serieus over de aankoop was hij wel, verzekert hij. Na een gesprek met topruiter Jeroen Dubbeldam, die het paard voor de veiling had geselecteerd, besloot Fer het paard van de hand te doen. Hij verkoopt het dier weer aan een liefhebber die hij bij de veiling zaterdag juist net had afgetroefd. Dubbeldam gaat nu op zoek naar een passend paard voor de vriendin van Fer en heeft beloofd een plek in zijn stal beschikbaar te stellen.
Waar Fer het paard de afgelopen drie dagen heeft gelaten, is niet bekend.
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 13:08 schreef tomson het volgende:Voetballer Fer koopt een paard, maar vergeet waar hij woont SPORT Van voetballers wordt wel eens beweerd dat ze niet de grootste denkers zijn. Of dat waar is laten we in het midden, maar de laatste actie van FC Twente-speler Leroy Fer doet in elk geval weinig om het tegendeel te bewijzen. Fer kocht een paard, maar vergat één belangrijk detail: zijn woonruimte. De Zoetermeerse middenvelder (bijnaam De Uitsmijter) was afgelopen zaterdag op een paardenveiling beland en besloot, de paardenliefde van zijn vriendin in het achterhoofd, wat geld stuk te slaan op de vierjarige ruin Django. Eenmaal thuisgekomen moet Fer, inmiddels 28.000 euro lichter, nog eens goed hebben gekeken naar zijn gang, en vervolgens naar zijn paard. De plaatselijke paardensite Hippisch Twente tekent op uit de mond van de voetballer dat hij na drie dagen bedacht dat hij het beest eigenlijk nergens kan laten: Geweldige vent he die fer.Een echte Rotterdammer.Altijd in voor een geintje. Ik woon op een appartement en heb dus helemaal geen plaats voor een paard. Serieus over de aankoop was hij wel, verzekert hij. Na een gesprek met topruiter Jeroen Dubbeldam, die het paard voor de veiling had geselecteerd, besloot Fer het paard van de hand te doen. Hij verkoopt het dier weer aan een liefhebber die hij bij de veiling zaterdag juist net had afgetroefd. Dubbeldam gaat nu op zoek naar een passend paard voor de vriendin van Fer en heeft beloofd een plek in zijn stal beschikbaar te stellen. Waar Fer het paard de afgelopen drie dagen heeft gelaten, is niet bekend. [ afbeelding ] |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Geweldige vent he die fer!!!Een echte Rotterdammer..Altijd in voor een geintje.. Let maar op zondag tegen Psv gaat ie ook nog tweemaal scoren..1-3..Einduitslag!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 13:08 schreef tomson het volgende:Voetballer Fer koopt een paard, maar vergeet waar hij woont SPORT Van voetballers wordt wel eens beweerd dat ze niet de grootste denkers zijn. Of dat waar is laten we in het midden, maar de laatste actie van FC Twente-speler Leroy Fer doet in elk geval weinig om het tegendeel te bewijzen. Fer kocht een paard, maar vergat één belangrijk detail: zijn woonruimte. De Zoetermeerse middenvelder (bijnaam De Uitsmijter) was afgelopen zaterdag op een paardenveiling beland en besloot, de paardenliefde van zijn vriendin in het achterhoofd, wat geld stuk te slaan op de vierjarige ruin Django. Eenmaal thuisgekomen moet Fer, inmiddels 28.000 euro lichter, nog eens goed hebben gekeken naar zijn gang, en vervolgens naar zijn paard. De plaatselijke paardensite Hippisch Twente tekent op uit de mond van de voetballer dat hij na drie dagen bedacht dat hij het beest eigenlijk nergens kan laten: Ik woon op een appartement en heb dus helemaal geen plaats voor een paard. Serieus over de aankoop was hij wel, verzekert hij. Na een gesprek met topruiter Jeroen Dubbeldam, die het paard voor de veiling had geselecteerd, besloot Fer het paard van de hand te doen. Hij verkoopt het dier weer aan een liefhebber die hij bij de veiling zaterdag juist net had afgetroefd. Dubbeldam gaat nu op zoek naar een passend paard voor de vriendin van Fer en heeft beloofd een plek in zijn stal beschikbaar te stellen. Waar Fer het paard de afgelopen drie dagen heeft gelaten, is niet bekend. [ afbeelding ]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hippy