|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax bereikt akkoord met Ryan Babel (Officiële Ajax Clubsite)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Telegraaf: Babel mondeling akkoord met Ajax |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Officieel: Ajax bereikt akkoord met Ryan Babel
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Ryan Babel. Het akkoord is onder voorbehoud van de administratieve en medische afhandeling. De transfervrije speler tekent in Amsterdam een contract dat per direct ingaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2013. Babel werd geboren op 19 december 1986 in Amsterdam. De speler doorliep de gehele jeugdopleiding van Ajax. Hij maakte zijn debuut voor Ajax op 1 februari 2004, in de wedstrijd Ajax ADO Den Haag (4-0). In totaal speelde de aanvaller 111 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij 24 keer doel trof.
Afgelopen seizoen speelde hij voor het Duitse TSG 1899 Hoffenheim. Daarvoor was Babel in Engeland actief voor Liverpool FC.
Directeur voetbalzaken Marc Overmars: ,,Er is bewust voor een contract van één seizoen gekozen. Dit heeft te maken met de kwetsbaarheid van onze voorhoede.Ryan wilde graag hierheen, hij wil laten zien dat hij een goede speler is en dat kan bij ons. En als dat lukt dan helpt hij Ajax én zichzelf. Omdat hij transfervrij is, hoeft niet alles voor vanavond 12 uur afgehandeld te zijn. De komende dagen willen we dit afronden, zodat hij na het weekend bij ons op het trainingsveld kan staan." |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Telegraaf: Babel mondeling akkoord met Ajax
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 18:07 schreef infamous psv het volgende:naief allemaal zeg... wordt door aantal geschreeuwd dat ze hem niet bij ajax willen mr nu het zover is dan is hij weer welkom.. In eerste instantie heb ik het ook niet zo op hem, maar het perspectief wat Overmars schetst bevalt me. Een jaar contract puur omdat we een kwetsbare aanvalslinie hebben, Babel kan zich in de kijker spelen en als hij dat doet helpt hij Ajax..perfecte deal
Ook kan Babel op de vleugel en in de spits spelen, juist de posities waar het nog aan schort....iemand al gedacht aan een tattoo van Overmars? ;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:28 schreef Mokum1 het volgende:DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Telegraaf: Babel mondeling akkoord met Ajax[..] In eerste instantie heb ik het ook niet zo op hem, maar het perspectief wat Overmars schetst bevalt me. Een jaar contract puur omdat we een kwetsbare aanvalslinie hebben, Babel kan zich in de kijker spelen en als hij dat doet helpt hij Ajax..perfecte deal Ook kan Babel op de vleugel en in de spits spelen, juist de posities waar het nog aan schort....iemand al gedacht aan een tattoo van Overmars? ;) deal is slim ja.. Bij ongeschikt veklaard kan je hem uitzwaaien en als hij bevalt kan hij bijtekenen |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:40 schreef infamous psv het volgende:[..] deal is slim ja.. Bij ongeschikt veklaard kan je hem uitzwaaien en als hij bevalt kan hij bijtekenen denk dat het bijtekenen zoiezo niet gaat gebeuren en is ook niet de insteek.
Als hij goed zou spelen komen de clubs wel, kost ie nx kan ie een andere club gaan helpen ;) |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:40 schreef infamous psv het volgende:[..] deal is slim ja.. Bij ongeschikt veklaard kan je hem uitzwaaien en als hij bevalt kan hij bijtekenen he!!! ben jij het eens met iemand |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: door zo snel op je pikkie/kutje getrapt te zijn vat je alles verkeerd op.. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Had gezegd dat het niet ging gebeuren en maar goed ook, maar moet dus mijn woorden terug nemen, het is wel gebeurd. En eigenlijk onder de huidige constructie kun je er ook niet echt een buil aan vallen. Hopen dat ie vaker dan 3x kan scoren, dan geef ik helemaal mijn ongelijk toe ;-) |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 13:09 schreef The Dude :) het volgende:Had gezegd dat het niet ging gebeuren en maar goed ook, maar moet dus mijn woorden terug nemen, het is wel gebeurd. En eigenlijk onder de huidige constructie kun je er ook niet echt een buil aan vallen. Hopen dat ie vaker dan 3x kan scoren, dan geef ik helemaal mijn ongelijk toe ;-) sjappowwwwww |
|
|
|
|
|
|
|
haha, je moet ook je ongelijk kunnen toegeven ;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: inderdaad anders kun je beter ook geen discussie aangaan. Zijn mensen die altijd gelijk hebben hoor Haha. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik denk tweede spits achter sigi... Is wel sterk aan de bal en kan een man passeren... Verder ook invaller voor derk Want lukoki is gewoon nog te licht... Dat hebben we gister kunnen zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 september 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
|
|
|
ja hij moet ff wat meer eten ;-) (flauw) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Flauw eten is niet lekker...(ook flauw) ;)) |
|
|
|
|
|
|
|
Ach, neem het met een korreltje zout :P |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Kgg kgg kgg...;)) Je moet het alleen niet teveel inpeperen |
|
|
|
|
|
|
|
hahaha, het is weer maandag he ;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: jullie kunnen net zo goed chatten op msn, jullie rulen alle topics met zijn 2tjes... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Af en toe een beetje lol jongen....na gister is daar wel behoefte aan denk ik zo...;)) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Was niet negatief bedoeld was meer een feitelijk bericht.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Daar heb je feitelijk wel gelijk in natuurlijk...:))) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: klopt want ongelijk is een bochel... |
|
|
|
|
|
|
|
maar wat is je punt dan? :P en het valt wel mee hoor dat 'rulen' want zo veel post ik ook weer niet |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: En ook vice versa natuurlijk...;)) das logisch |
|
|
|