BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zeg het maar: welke opstelling vanaf 1 september?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - maandag 03 september 2012 - 00:14   quote  deeplink  
ik ga nokken,mazzel jongen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 september 2012 - 00:21   quote  deeplink  
Trusten ar..
HosS
 HosS - maandag 03 september 2012 - 00:48   quote  deeplink  
Tegen PEC Zwolle

Mulder
Janmaat - BMI - Mathijssen - Nelom
Vormer - Immers - Clasie
Verhoek - Pelle - Schaken

Bank

Graafland, Kongolo, Leerdam, Singh, Vilhena, Elabdelloui, Fernandez

Snap de "hype" rondom Achachbar niet, speelde vorig jaar de keren dat ie speelde alsof hij thuis hoorde in de amateur klasse en voegt totaal niks toe, waardeloos schot, geen fysiek en blijkt uit interviews een wat te hoge eigendunk over zijn "kwaliteiten". Één hakbal maakt geen toegevoegde waarde ook al speelt Fernandez ook lang niet een voldoende.

Cisse moeten ze de ogen en benen laten nakijken bij het MC, aannames zijn dramatisch en als ie hem eens goed aanneemt ziet ie de bal niet meer of zijn medespelers. Grootste miskoop van de afgelopen 5 jaar.

PEC gaat er aan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 september 2012 door HosS --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 september 2012 - 00:52   quote  deeplink  
Zou hem best weleens kunnen worden ja..
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 01:17   quote  deeplink  
Ohohoh gooi die handdoek in de ring want de de trainervak is niet jou ding, ga je mee naar Rome of Parijs in rotterdam wordt ik financieel niet wijs.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 september 2012 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 01:17 schreef dr love het volgende:
Ohohoh gooi die handdoek in de ring want de de trainervak is niet jou ding, ga je mee naar Rome of Parijs in rotterdam wordt ik financieel niet wijs.
Ontopic blijven.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 september 2012 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 01:17 schreef dr love het volgende:
Ohohoh gooi die handdoek in de ring want de de trainervak is niet jou ding, ga je mee naar Rome of Parijs in rotterdam wordt ik financieel niet wijs.
Drugs are bad for you..
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 01:41   quote  deeplink  
Ohohoh gooi die handdoek in de ring want de de trainervak is niet jou ding, ga je mee naar Rome of Parijs in rotterdam wordt ik financieel niet wijs.
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 01:48   quote  deeplink  
Van geel : p.guardiola, Lippi, h.stevens, f.rijkaard, w.v hanegem, d.advocaat,g.v.Bronckhorst,j.p.gastel.
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 01:58   quote  deeplink  
Sorry maar bereid je maar voor het wordt nog erger, Koeman heeft het zelf ook aangegeven, let maar op die is voor of na de winterstop weg, hij gaat effe lekker op vakantie en rentenieren want hij zal natuurlijk niet zelf opstappen.
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 02:02   quote  deeplink  
Nee jongen heb geen drugs nodig maar jullie wel blijven dromen of hebben jullie allemaal een roze bril op.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 03 september 2012 - 02:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 01:48 schreef dr love het volgende:
Van geel : p.guardiola, Lippi, h.stevens, f.rijkaard, w.v hanegem, d.advocaat,g.v.Bronckhorst,j.p.gastel.
Guardiola? Iets te weinig ervaring, ik bedoel leuk hoor, een echte grote-mensen-club als Barcelona trainen, maar De Kuip is natuurlijk een heel ander verhaal. Benieuwd of hij met de druk om kan gaan.

Lippi heeft ook niet zo heel veel gepresteerd, één Italiaan is al genoeg, we gaan niet opeens de clubcultuur omgooien hé, om half 12 vreten enzo.

Frank Rijkaard vind ik ook een beetje, mwah, een beetje net niet. Huub Stevens schreeuwt tegen zijn spelers en ik denk niet dat Mulder blaakt van het zelfvertrouwen wanneer hij onder hem speelt...

Van Gastel en van Bronckhorst vind ik een beetje clubverraders. De grote jongen spelen, maar ondertussen wel naar het buitenland gaan terwijl we ze nodig hadden, beetje jammer.

Dan komen we uit bij Dick Advocaat.
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 02:59   quote  deeplink  
Dat begrijp ik niet waarom is Bronckhorst en gastel verraders ?
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 03:04   quote  deeplink  
Oké welke trainer zou volgens jullie wel de geschikte trainer zijn voor Feyenoord ?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 03 september 2012 - 03:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 03:04 schreef dr love het volgende:
Oké welke trainer zou volgens jullie wel de geschikte trainer zijn voor Feyenoord ?
Koeman, en nu houden we er over op!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 03 september 2012 - 03:06   quote  deeplink  
Frank de Boer proberen af te kopen, goede mentaliteit, doorzettingsvermogen dat hebben we nodig!

Verder vind ik Danny Blind ook een optie, goed voetbalinzicht misschien kan hij Daley meenemen, alles beter dan Nelom.

Of Jan Vertonghen proberen af te kopen met behulp van investeerders en speler/coach maken. Die heeft als verdediger een aardig Neusje voor de goal.
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 03:13   quote  deeplink  
Ik denk wel dat er langzamerhand prikkelingen beginnen te komen, hoe is het mogelijk dat de talenten goed en mooie combinatie en veel scoren bij gio en j.p en bij trainingen en wedstrijden onderleiding van koetje lukt niks.
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 03:15   quote  deeplink  
Zeg nummer zeven wil jij Feyenoord omdopen in Ajax of zo ?
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 03:38   quote  deeplink  
R.koeman stop met het systeem 4-3-3 deze selectie rendeert bij 4-4-2 of 3-5-2

Je kunt nog tegen pec puzzelen maar daarna moeten we al een basis hebben en goed uitgewerkt plan anders worden we finaal afgedroogd door PSV. Tegen PSV 4-4-2 spelen met deze speler in de basis:

Mulder

Mathijsen

Janmaat. BMI. Kongolo

Schaken Vilheuna. Singh. Immers

Achabar. Pelle
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 03:51   quote  deeplink  
Heb gelezen dat Guidetti weer flink aan het trainen is, dus wie weet voor na de winterstop erbij halen, fernandes moet maar beter verhuurd worden naar een club met minder druk, en cisse a.u.b verkopen is was niks, is niks, wordt niks weg ermee, had je beter cabral kunnen houden aan z,n gedrag was heus wel een oplossing maar voetbaltech is hij goed .
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 03 september 2012 - 03:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 03:13 schreef dr love het volgende:
Ik denk wel dat er langzamerhand prikkelingen beginnen te komen, hoe is het mogelijk dat de talenten goed en mooie combinatie en veel scoren bij gio en j.p en bij trainingen en wedstrijden onderleiding van koetje lukt niks.
Niveau verschil tussen traning en eredivisie wedstrijd misschien sherlock
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 03 september 2012 - 03:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 03:06 schreef Nummer Zeven het volgende:
Frank de Boer proberen af te kopen, goede mentaliteit, doorzettingsvermogen dat hebben we nodig!

Verder vind ik Danny Blind ook een optie, goed voetbalinzicht misschien kan hij Daley meenemen, alles beter dan Nelom.

Of Jan Vertonghen proberen af te kopen met behulp van investeerders en speler/coach maken. Die heeft als verdediger een aardig Neusje voor de goal.
Henk ten cate anders ?
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 03:58   quote  deeplink  
Die koetje is volgens mij de talenten aan het wegsaneren, nou daar gaat de goede naam van beste talentvolle academy school,

Ik wil haast denken dat hij het bewust doet of het wordt te moeilijk voor hem.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 03 september 2012 - 04:00   quote  deeplink  
Jo la gaan je verandert er toch niks aan met dat gezeik van je te poste
Denk aan je hart
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 04:12   quote  deeplink  
Niveau verschil ach hou toch op, de hoofdselectie is en wordt er ook niet beter van. Ik vraag mij wel es af wat ze trainen bij varkenoord, ik zie amper goed ingespeeld team geen scherpte geen slimme balhandeling bij spitsen, middenveld ontbreekt ook te veel.
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 04:17   quote  deeplink  
Of is het inderdaad zo dat deze selectie gewoon niet goed genoeg is en meer wordt het niet,dat r.koeman toch gelijk heeft.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 03 september 2012 - 04:52   quote  deeplink  
Zal zeggen ga is op varkenoord kijken.
Ik vind oersaai die trainingen maar miss vind jij de training leuker dan een wedstrijd
Krijg je ook de kans ff met koeman te praten
dr love
 dr love - maandag 03 september 2012 - 05:00   quote  deeplink  
En denk jij dat hij onze adviezen gaat volgen, dat is zijn taak, onze taak is Feyenoord weer de topclub wordt, dus we moeten niet alleen juichen maar we móeten ook kritisch naar de trainer bekijken
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 03 september 2012 - 05:09   quote  deeplink  
Nooit geschoten is altijd mis.
Maar hier beginnen vele t een beetje vervelend te vinden je obsessie tegen koeman
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 september 2012 - 05:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 04:12 schreef dr love het volgende:
Niveau verschil ach hou toch op, de hoofdselectie is en wordt er ook niet beter van. Ik vraag mij wel es af wat ze trainen bij varkenoord, ik zie amper goed ingespeeld team geen scherpte geen slimme balhandeling bij spitsen, middenveld ontbreekt ook te veel.
Koeman is geen trainer die er iets in kan slijpen!! Daar heb je types als Adriaanse of een van Gaal voor nodig ...... Daarom zal het bij Feyenoord ( helaas ) nooit een ingespeeld elftal worden

Schaken , Cissé , Fernandez het is allemaal zo voorspelbaar
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 september 2012 - 05:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 03:58 schreef dr love het volgende:
Die koetje is volgens mij de talenten aan het wegsaneren, nou daar gaat de goede naam van beste talentvolle academy school,

Ik wil haast denken dat hij het bewust doet of het wordt te moeilijk voor hem.
Zit wel weer een kern van waarheid in! Als je met onbenullen zoals: Fernandez en Cissé blijft beginnen ...... en zet Immers er eens naast ter favure van Tony Trindade de Vilhena
Snees
 Snees - maandag 03 september 2012 - 08:51   quote  deeplink  
Mulder,
Janmaat,Indi,de Vrij,Nelom.
Tony,clasie,Immers.
Verhoek,Pelle/Achabar,Schaken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 september 2012 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 01:58 schreef dr love het volgende:
Sorry maar bereid je maar voor het wordt nog erger, Koeman heeft het zelf ook aangegeven, let maar op die is voor of na de winterstop weg, hij gaat effe lekker op vakantie en rentenieren want hij zal natuurlijk niet zelf opstappen.
Dr sbs6 je valt in herhaling.

Campingzender van t forum.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 september 2012 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 09:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dr sbs6 je valt in herhaling.

Campingzender van t forum.
Zal wel therapeutisch zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 september 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 02:48 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Guardiola? Iets te weinig ervaring, ik bedoel leuk hoor, een echte grote-mensen-club als Barcelona trainen, maar De Kuip is natuurlijk een heel ander verhaal. Benieuwd of hij met de druk om kan gaan.

Lippi heeft ook niet zo heel veel gepresteerd, één Italiaan is al genoeg, we gaan niet opeens de clubcultuur omgooien hé, om half 12 vreten enzo.

Frank Rijkaard vind ik ook een beetje, mwah, een beetje net niet. Huub Stevens schreeuwt tegen zijn spelers en ik denk niet dat Mulder blaakt van het zelfvertrouwen wanneer hij onder hem speelt...

Van Gastel en van Bronckhorst vind ik een beetje clubverraders. De grote jongen spelen, maar ondertussen wel naar het buitenland gaan terwijl we ze nodig hadden, beetje jammer.

Dan komen we uit bij Dick Advocaat.
Het moet niet gekker worden..
MMM
 MMM - maandag 03 september 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 00:48 schreef HosS het volgende:
Snap de "hype" rondom Achachbar niet, speelde vorig jaar de keren dat ie speelde alsof hij thuis hoorde in de amateur klasse en voegt totaal niks toe, waardeloos schot, geen fysiek en blijkt uit interviews een wat te hoge eigendunk over zijn "kwaliteiten". Één hakbal maakt geen toegevoegde waarde ook al speelt Fernandez ook lang niet een voldoende.
Meer kwaliteit dan Fernandez. Als je dat al niet ziet.. Fernandez is de slechtste spits in jaren, te dom voor woorden is deze man. Kan werkelijk niets anders dan alleen maar rennen als een blind paard. Kan geen bal vasthouden, technisch zo zwak als een speler in de Hoofdklasse en totaal geen overzicht.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 03 september 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 12:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Meer kwaliteit dan Fernandez. Als je dat al niet ziet.. Fernandez is de slechtste spits in jaren, te dom voor woorden is deze man. Kan werkelijk niets anders dan alleen maar rennen als een blind paard. Kan geen bal vasthouden, technisch zo zwak als een speler in de Hoofdklasse en totaal geen overzicht.
De zwarte broer van bruins
Sensi
 Sensi - maandag 03 september 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 12:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Meer kwaliteit dan Fernandez. Als je dat al niet ziet.. Fernandez is de slechtste spits in jaren, te dom voor woorden is deze man. Kan werkelijk niets anders dan alleen maar rennen als een blind paard. Kan geen bal vasthouden, technisch zo zwak als een speler in de Hoofdklasse en totaal geen overzicht.
Fernandez moet een drive hebben. Vorig jaar was hij 2de spits na Guidetti. Hij is toen een aantal keer belangrijk ingevallen, en ik zie hem zo ook dit seizoen. Pelle lekker als eerste spits houden. Liever dan Achahbar als tweede spits maar ik denk dat ook Guyon met een invalbeurt wel redelijk uit de voeten komt. Maar een basisplaats is ie gewoon niet waardig, klaar. Zelfde geld voor Cissé, als hij in de wedstrijd zit kan hij ook redelijk goed uit de voeten maar hij is het nét niet. We zullen zien wat Wesley er van bakt, ik hoop hem gelijk al in actie te zien tegen PEC.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 september 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 03:38 schreef dr love het volgende:
R.koeman stop met het systeem 4-3-3 deze selectie rendeert bij 4-4-2 of 3-5-2

Je kunt nog tegen pec puzzelen maar daarna moeten we al een basis hebben en goed uitgewerkt plan anders worden we finaal afgedroogd door PSV. Tegen PSV 4-4-2 spelen met deze speler in de basis:

Mulder

Mathijsen

Janmaat. BMI. Kongolo

Schaken Vilheuna. Singh. Immers

Achabar. Pelle
Met deze opstelling weet je in ieder geval zeker dat je overlopen wordt.
Sunaye
 Sunaye - maandag 03 september 2012 - 21:48   quote  deeplink  
Schaken - Pellé - Verhoek
Immers
Clasie - Vormer
BMI - Mathijssen - De Vrij - Janmaat
Mulder
Zolang de Vrij niet fit is. BMI centraal en Nelom erin.
Bank Lamprou, Kongolo, Nelom, Singh, Leerdam, Achabar en Cissé
van geil
 van geil - maandag 03 september 2012 - 22:10   quote  deeplink  
geen idee hoe de twee nieuwen in de groep vallen....

dus wacht de keuze van koeman af....

hoop wel stiekem op wat andere gezichten op het veld.
robeliens
 robeliens - maandag 03 september 2012 - 22:23   quote  deeplink  
Mulder
Janmaat kongolo bruno nelom
Vormer clasie
Vilhena
Verhoek pelle schaken
Omekees
 Omekees - maandag 03 september 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 22:23 schreef robeliens het volgende:
Mulder
Janmaat kongolo bruno nelom
Vormer clasie
Vilhena
Verhoek pelle schaken
-1
robeliens
 robeliens - maandag 03 september 2012 - 22:27   quote  deeplink  
???? Ome kees
Omekees
 Omekees - maandag 03 september 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 22:27 schreef robeliens het volgende:
???? Ome kees
Hoezo, Vilhena en Kongolo?
robeliens
 robeliens - maandag 03 september 2012 - 22:31   quote  deeplink  
Ja idd nou zal ik je vertellen vorig seizoen moesten clasie en bruno er ook staan die kregen alle lof dat gebeurt ook bij deze talenten daar moeten wij voor staan eigen jeugd eerst
Omekees
 Omekees - maandag 03 september 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 22:31 schreef robeliens het volgende:
Ja idd nou zal ik je vertellen vorig seizoen moesten clasie en bruno er ook staan die kregen alle lof dat gebeurt ook bij deze talenten daar moeten wij voor staan eigen jeugd eerst
Ze komen nog te kort! En waarom dan geen Mathijsen en Immers?
robeliens
 robeliens - maandag 03 september 2012 - 22:36   quote  deeplink  
Matijsen vind ik dan nog wel gaan maar ivm snelheid en gisteren wat prutswerk , immers is traag altijd te laat maakt onnodige overtredingen als hij er onderhand is en gaat het duel niet volledig aan
robeliens
 robeliens - maandag 03 september 2012 - 22:37   quote  deeplink  
Over de kansen nog maar niet te spreken
robeliens
 robeliens - maandag 03 september 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Het heeft nu een wedstrijd of 8 geduurd nu is de tijd voor die gasten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zeg het maar: welke opstelling vanaf 1 september?









0.0087170