BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zeg het maar: welke opstelling vanaf 1 september?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - dinsdag 25 september 2012 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 09:16 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Kan ik mee leven, behalve Verhoek. Daar zou ik toch Cissé neerzetten. We zijn te licht en hebben meer body nodig... Overigens denk ik dat De Vrij straks weer naast Bruno staat.Eventueel kun je ook 5-3-2 spelen, maar dan heb je Pellè voor niets gehaald dus dat doen ze niet, maar indien we countervoetbal gaan spelen, Schaken en Fernandez in de spits, Cissé op linkshalf, Vilhena en Clasie ernaast en Janmaat en Nelom op de flanken (Nelom omdat we toch vijf man in de verdediging hebben; anders (dus 4-4-2 of 4-3-3) liever een no-nonsense-verdediger als Ramsteijn of toch maar Martins Indi met in dat geval Kongolo en De Vrij in het centrum!). Kort gezegd: Lamprou; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Kongolo, Nelom (of Ramsteijn voor Kongolo dan wel Nelom); Vilhena, Clasie, Cissé; Schaken, Fernandez...
Schei toch uit man.. Cisse en Fernandez, 2 blinde paarden. Slechter heb je ze niet.

5-3-2, anti voetbal..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 september 2012 - 11:25   quote  deeplink  
Met die lichte mannetjes werden we niet onder de voet gelopen afgelopen zondag. oké, dan ben ik overtuigd. mooi laten staan.

5-3-2 hoeft niet negatief te zijn hoor. Maar dat moet je zien. Ik bedoel een drieman's blok in het centrum (hoe anders?!), met zeer aanvallende backs. Dan spelen de backs, indien het kan, zo aanvallend dat je het 5-3-2 ook gerust 3-5-2 kunt noemen. Indien je dit op een countermanier doet, kan dat uitstekend met Cissé en Fernandez, die vooral in een countersysteem het best tot zijn recht komt...
MMM
 MMM - dinsdag 25 september 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 11:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Met die lichte mannetjes werden we niet onder de voet gelopen afgelopen zondag. oké, dan ben ik overtuigd. mooi laten staan.

5-3-2 hoeft niet negatief te zijn hoor. Maar dat moet je zien. Ik bedoel een drieman's blok in het centrum (hoe anders?!), met zeer aanvallende backs. Dan spelen de backs, indien het kan, zo aanvallend dat je het 5-3-2 ook gerust 3-5-2 kunt noemen. Indien je dit op een countermanier doet, kan dat uitstekend met Cissé en Fernandez, die vooral in een countersysteem het best tot zijn recht komt...
Ja en dan heb je Cisse en Fernandez. Blind naar voren rennen en dan? Die 2 zijn vreselijk, kunnen er echt niks van.

En een countersysteem? Tegen wie?

quote:
Kort gezegd: Lamprou; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Kongolo, Nelom (of Ramsteijn voor Kongolo dan wel Nelom); Vilhena, Clasie, Cissé; Schaken, Fernandez...
Cisse linkshalf? Vilhena rechtshalf?
MMM
 MMM - zondag 20 januari 2013 - 22:00   quote  deeplink  
Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Vormer, Vilhena; Schaken, Pellè, Boëtius.
van geil
 van geil - zondag 20 januari 2013 - 22:04   quote  deeplink  
lamprou

janmaat mathijsen bmi
..........de vrij..........

.....clasie,,,,,,vilhena...

schaken ...............jp
..........anass.........
..........pelle.........
Wim2
 Wim2 - zondag 20 januari 2013 - 22:05   quote  deeplink  
De Jong
Janmaat - De Vrij - BMI - Nelom
Vormer - Vilhena - Clasie
Van la Parra - Pellè - Boetius
De Pater
 De Pater - dinsdag 22 januari 2013 - 08:18   quote  deeplink  
Mulder
Janmaat-de Vrij-BMI-v.Peppen
Clasie-Vilhena-Vormer
Boetius-Pelle-Manu.

Coolsingel!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 22 januari 2013 - 08:57   quote  deeplink  
Dus een speler erbij kopen, en Manu terughalen, zodat Excelsior nog dieper in de problemen komt?
MMM
 MMM - dinsdag 22 januari 2013 - 09:05   quote  deeplink  
Ach, Excelsior word de komende jaren niks.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 januari 2013 - 09:20   quote  deeplink  
van peppen is echt niveau nul.
Ik ben met de wisselingen Immers en Schaken wel eens.
Immers mag een tijdje op de bank toekijken en aan zijn techniek werken.
MMM
 MMM - dinsdag 22 januari 2013 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 09:20 schreef Stylzz het volgende:
van peppen is echt niveau nul.
Ik ben met de wisselingen Immers en Schaken wel eens.
Immers mag een tijdje op de bank toekijken en aan zijn techniek werken.
Eens.
Schaken fit laten worden, maar wat zijn momenteel de mogelijkheden qua vervangers?
Eens.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 januari 2013 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 10:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens.
Schaken fit laten worden, maar wat zijn momenteel de mogelijkheden qua vervangers?
Eens.
Twijfel.
Eens. Sissi (Dank Boskamp) proberen aan die kant.
Eens.
De Pater
 De Pater - dinsdag 22 januari 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 08:57 schreef Bosifyable het volgende:
Dus een speler erbij kopen, en Manu terughalen, zodat Excelsior nog dieper in de problemen komt?
Van Peppen is komende zomer transfervrij en is een goede back en Feyenoord is altijd nog een stukje belangrijker dan Excelsior toch, en trouwens Manu is er wel aan toe..
Vormer en Clasie de verdedigende middenvelders en Vilhena de spelbepaler. Boetius op rechts (is een rechtpoot) en manu op links (is een linkspoot). Meer voetbal op het veld, want Immers kan echt niet meer en Schaken ben ik laastste tijd niet meer zo van gecharmeerd, hij komt z'n tegenstander niet meer voorbij..
De Pater
 De Pater - dinsdag 22 januari 2013 - 19:57   quote  deeplink  
En Vormer voor de hoekschoppen, vrije trappen en strafschoppen..
Coolsingel.
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 19:56 schreef De Pater het volgende:

[..]

Van Peppen is komende zomer transfervrij en is een goede back en Feyenoord is altijd nog een stukje belangrijker dan Excelsior toch, en trouwens Manu is er wel aan toe..
Vormer en Clasie de verdedigende middenvelders en Vilhena de spelbepaler. Boetius op rechts (is een rechtpoot) en manu op links (is een linkspoot). Meer voetbal op het veld, want Immers kan echt niet meer en Schaken ben ik laastste tijd niet meer zo van gecharmeerd, hij komt z'n tegenstander niet meer voorbij..
ziet er goed uit Pater...alleen v Peppen,mmmmmmmm werd zoek gespeeld door Cabral.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2013 door van geil --
De Pater
 De Pater - dinsdag 22 januari 2013 - 20:01   quote  deeplink  
Nelom dan?
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 20:02   quote  deeplink  
ik weet t even niet.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 22 januari 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 19:56 schreef De Pater het volgende:

[..]

Van Peppen is komende zomer transfervrij en is een goede back en Feyenoord is altijd nog een stukje belangrijker dan Excelsior toch, en trouwens Manu is er wel aan toe..
Vormer en Clasie de verdedigende middenvelders en Vilhena de spelbepaler. Boetius op rechts (is een rechtpoot) en manu op links (is een linkspoot). Meer voetbal op het veld, want Immers kan echt niet meer en Schaken ben ik laastste tijd niet meer zo van gecharmeerd, hij komt z'n tegenstander niet meer voorbij..
Excuseer, ik dacht dat je het had over deze transferperiode, in de winterstop dus.

Maar dan nog zie ik van Peppen niet als de LB die we nodig hebben. Manu zie ik wel graag terugkomen.
robeliens
 robeliens - dinsdag 22 januari 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 22:00 schreef MMM het volgende:
Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Vormer, Vilhena; Schaken, Pellè, Boëtius.
helemaal goed een 10
van geil
 van geil - zaterdag 23 maart 2013 - 22:56   quote  deeplink  
volgend seizoen.

zoet

janmaat de Vrij Mathijsen Nelom

wijnaldum Guzman Vilhena

Finbogasson Pelle JP
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 23 maart 2013 - 23:00   quote  deeplink  
Waar is Lexie..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 maart 2013 - 23:01   quote  deeplink  
Op de bank naast lionel
van geil
 van geil - zaterdag 23 maart 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 23:00 schreef Vincent1970 het volgende:
Waar is Lexie..
naar zijn nivo.of op de bank..

drie jaar coolsingel!
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 23 maart 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 23:01 schreef Stylzz het volgende:
Op de bank naast lionel
Haha droge ;-)
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 23 maart 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 23:02 schreef van geil het volgende:

[..]

naar zijn nivo.of op de bank..

drie jaar coolsingel!
Dit jaar en de komende 2 jaar Coolsingel bedoel je uiteraard?
van geil
 van geil - zaterdag 23 maart 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 23:03 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Dit jaar en de komende 2 jaar Coolsingel bedoel je uiteraard?
daar gaan we voor.:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 maart 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 23:02 schreef van geil het volgende:

[..]

naar zijn nivo.of op de bank..

drie jaar coolsingel!
Dat zal dan ook wel moeten, anders zitten we door jouw miljoenenaankopen direct weer in grote financiële problemen. ;)
van geil
 van geil - zondag 24 maart 2013 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 16:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat zal dan ook wel moeten, anders zitten we door jouw miljoenenaankopen direct weer in grote financiële problemen. ;)
Clasie en Bmi zijn virtueel weg voor 17 miljoen.
dus t kon betaald worden.:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 maart 2013 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 maart 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 16:22 schreef van geil het volgende:

[..]

Clasie en Bmi zijn virtueel weg voor 17 miljoen.
dus t kon betaald worden.:)
:)
van geil
 van geil - zondag 24 maart 2013 - 16:44   quote  deeplink  
en de drie miljoen voor Ruben is het toetje voor van Geel.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 maart 2013 - 16:50   quote  deeplink  
Van geil///mensenhandelaart..
van geil
 van geil - zondag 24 maart 2013 - 17:01   quote  deeplink  
ghe ghe...tsja dat is voetbalhelaas.
tomson
 tomson - zondag 24 maart 2013 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 16:22 schreef van geil het volgende:

[..]

Clasie en Bmi zijn virtueel weg voor 17 miljoen.
dus t kon betaald worden.:)
http://forum.headliner.nl/topic-26940/#1025094
ar
 ar - zondag 24 maart 2013 - 17:57   quote  deeplink  
Verbaasd me dat er nog niemand voor Immers heeft gemeld. Hij heeft er toch 10 in liggen,da's toch aardig voor een middenvelder.
tomson
 tomson - zondag 24 maart 2013 - 18:01   quote  deeplink  
zouden ze hier meelezen of zo ?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 maart 2013 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 17:57 schreef ar het volgende:
Verbaasd me dat er nog niemand voor Immers heeft gemeld. Hij heeft er toch 10 in liggen,da's toch aardig voor een middenvelder.
Barcelona, AC Milan, Juve, Galatarasay, Lijdensweg...Ze willen 'm!!!
willem v G
 willem v G - zondag 24 maart 2013 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 17:57 schreef ar het volgende:
Verbaasd me dat er nog niemand voor Immers heeft gemeld. Hij heeft er toch 10 in liggen,da's toch aardig voor een middenvelder.
[/quote

Zit jij aan de GHB of ben je van nature simpel.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 maart 2013 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 18:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Barcelona, AC Milan, Juve, Galatarasay, Lijdensweg...Ze willen 'm!!!
Om mijn ramen te wassen kunnen we hem voor de flat wel gebruiken , mits ie geen hoogtevrees heeft ...
van geil
 van geil - zondag 24 maart 2013 - 19:01   quote  deeplink  
mac donalds loert:)
ar
 ar - zondag 24 maart 2013 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 18:50 schreef willem v G het volgende:
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 17:57 schreef ar het volgende:
Verbaasd me dat er nog niemand voor Immers heeft gemeld. Hij heeft er toch 10 in liggen,da's toch aardig voor een middenvelder.
[/quote

Zit jij aan de GHB of ben je van nature simpel.
misschien wel beide..maar voordat je het nog niet doorhad is het sarcastisch bedoeld,gezien mijn eerdere reacties op lex..willempie...
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2013 - 21:14   quote  deeplink  
Zondag:

Mulder, Janmaat, Mathijsen, Indi, Nelom; Clasie, Vilhena, Armenteros; Schaken, Pellè, ....?

Middenveld is even niet anders, hopeloos uit vorm maar er is niks beters. Wachten is gewoon op Manu en Boëtius op de flanken.

Dan kan je zo gaan spelen. Veel meer voetbal in de ploeg. Het ALLERLIEFST Vilhena op 10, maar wie dan naast Clasie?

Mulder, Janmaat, Mathijsen, Indi, Nelom; Clasie, Vilhena, Armenteros; Boëtius, Pellè, Manu.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:14 schreef MMM het volgende:
Zondag:

Mulder, Janmaat, Mathijsen, Indi, Nelom; Clasie, Vilhena, Armenteros; Schaken, Pellè, ....?

Middenveld is even niet anders, hopeloos uit vorm maar er is niks beters. Wachten is gewoon op Manu en Boëtius op de flanken.

Dan kan je zo gaan spelen. Veel meer voetbal in de ploeg. Het ALLERLIEFST Vilhena op 10, maar wie dan naast Clasie?

Mulder, Janmaat, Mathijsen, Indi, Nelom; Clasie, Vilhena, Armenteros; Boëtius, Pellè, Manu.
Het middenveld is het belangrijkste issue. Omdat we niet aan voetballen komen, onstaan er geen kansen voor ons en komen we niet onder de druk van de tegenstander uit. Dat werkt fouten in de hand. Ik denk dat de belangrijkste ingrepen om het middenveld plaats moeten vinden.

En misschien moet je Clasie wel opofferen. Want Vormer is geen geweldenaar, maar Clasie vind ik nog een pak minder spelen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 21:20   quote  deeplink  
Ik weet het niet meer help
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 21:21   quote  deeplink  
Ik heb het gevoel dat Singh wel een type El Ahmadi is, ik zou risico nemen en het zo neerzetten:

Janmaat-de Vrij-Indi-Nelom

Clasie-Singh

Vilhena

Armenteros-Pelle-Boetius
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het middenveld is het belangrijkste issue. Omdat we niet aan voetballen komen, onstaan er geen kansen voor ons en komen we niet onder de druk van de tegenstander uit. Dat werkt fouten in de hand. Ik denk dat de belangrijkste ingrepen om het middenveld plaats moeten vinden.

En misschien moet je Clasie wel opofferen. Want Vormer is geen geweldenaar, maar Clasie vind ik nog een pak minder spelen.
Mokotjo had ik graag op die plek willen zien ;) Vond em altijd al onderschat hij heeft een betere pass,meer techniek en meer diepgang dan Clasie.
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het middenveld is het belangrijkste issue. Omdat we niet aan voetballen komen, onstaan er geen kansen voor ons en komen we niet onder de druk van de tegenstander uit. Dat werkt fouten in de hand. Ik denk dat de belangrijkste ingrepen om het middenveld plaats moeten vinden.

En misschien moet je Clasie wel opofferen. Want Vormer is geen geweldenaar, maar Clasie vind ik nog een pak minder spelen.
Eens. Weet alleen niet of Vormer beter is dan Clasie. Tuurlijk is hij uit vorm, maar die vorm moet toch weer eens terugkeren?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:22 schreef dennie het volgende:

[..]

Mokotjo had ik graag op die plek willen zien ;) Vond em altijd al onderschat hij heeft een betere pass,meer techniek en meer diepgang dan Clasie.
tja, maar Mokotjo is geen optie meer. En hij moet het over een langere termijn laten zien en PEC is geen Feyenoord.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 21:27   quote  deeplink  
helaas idd maar je hebt gelijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Weet alleen niet of Vormer beter is dan Clasie. Tuurlijk is hij uit vorm, maar die vorm moet toch weer eens terugkeren?
Ongetwijfeld, maar er gaat veel te veel fout. De Vrij en Mathijsen spelen hem haast nooit in, omdat hij de oplossing niet vindt. Hij zou enorm gebaat zijn als hij een speler naast zich zou krijgen die de druk bij hem wegneemt. En misschien moet hij gewoon effe een stapje terug doen, zodat hij terug naar de basis kan (qua voetbal). Of een andere rol krijgen.

Hij moet de eerste speler zijn die Mathijsen en De Vrij aanspelen, om vandaaruit de vleugels te zoeken of Vilhena in te spelen. Bij hem loopt het spaak.

Ik vind Clasie ook een geweldig ventje, maar in deze vorm...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 21:29   quote  deeplink  
---------Mulder
Janmaat-Mathijsen-Bruno-Nelom
---------de Vrij
----Vormer-------Vilhena
Armenteros---Pelle----Boëtius

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zeg het maar: welke opstelling vanaf 1 september?









0.0117771