|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alleen voor Feyenoorders! Uiteraard is onze Boudewijn het daar niet mee eens... Ik ben wel klaar met die andere clubkleuren.. Alleen het roodwit van Feyenoord zou hier moeten tellen.. Graag zou ik de mening van mede forum genoten willen weten..
Feyenoord till we die!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Dus geen Dr Love???? Goed idee! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 00:01 schreef Leon FR1908 het volgende:Alleen voor Feyenoorders! Uiteraard is onze Boudewijn het daar niet mee eens... Ik ben wel klaar met die andere clubkleuren.. Alleen het roodwit van Feyenoord zou hier moeten tellen.. Graag zou ik de mening van mede forum genoten willen weten.. Feyenoord till we die! Niet mee eens. Zolang ze niet provoceren o.i.d. zijn supporters van andere clubs wat mij betreft van harte welkom. Waardevolle toevoeging. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahaha
stand 3-1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Zoveel is het toch niet? Zijn voor mij niet hinderlijk |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zolang er maar geen dom geouwehoer is zoals afgelopen week, vind ik het best. Maar voor die domme praat zijn er blijkbaar geen fans van andere clubs nodig. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zoveel zijn het er inderdaad niet, en zolang het goed gaat vind ik het geen probleem, maar zoals het vanavond in het Cafe ging is niet goed dus dan moet ik ff optreden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik miste al een aantal posts :') |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Niet mee eens, zolang je het netjes houdt moet je gewoon kunnen reageren bij welke club dan ook. Jullie hebben toch onlangs een forum opgezet waar jullie alleen kunnen reageren, die jullie zelf regeren. En mocht het uit de hand lopen dan meld je dat toch als je dat nodig vindt. Ik reageer op alle forums en zal dat ook blijven doen, net zoals jullie ook allemaal welkom zijn op het Twente forum. als het je niet bevalt, blijf je toch gewoon weg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2012 door arikanari -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Hoi tommie, ben eigenlijk Pino, heb me verkleed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dan stinkt je vinger naar ieniemienie |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou zeg, die paar buitenstaanders. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis een schande! :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Onacceptabel. Bah! Nu zijn het er een paar, straks vragen ze allemaal asiel hier! Ik zeg: Geert! optreden!
Pfffffffff.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 02:24 schreef FR-Henk het volgende:[..] Onacceptabel. Bah! Nu zijn het er een paar, straks vragen ze allemaal asiel hier! Ik zeg: Geert! optreden! Pfffffffff.... Al die vreemde posters pikken onze ruimte in om te posten! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is het al tijd voor een zzzzlotje B? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En proberen natuurlijk hun religie aan ons op te dringen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ze gaan door tot we allemaal Ajacied, PSV'er of Tukker zijn!
Eigen forum eerst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahaha!
SLOTJE, KUTTOPIC! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen last van niet Feyenoorders hier, goed voor de discussie. Maar dan wel discussie over Feyenoord zonder inmenging van je eigen voorkeur. En als je dus een snavel avatar hebt, moet die hier niet te zien zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Aha de VVD posse heeft ook al gestemt...
Bosi heeft een punt.. Nu de rest nog! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 08:46 schreef Stylzz het volgende:Geen last van niet Feyenoorders hier, goed voor de discussie. Maar dan wel discussie over Feyenoord zonder inmenging van je eigen voorkeur. En als je dus een snavel avatar hebt, moet die hier niet te zien zijn. volkomen mee eens! geen avatar van neuzen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
maar goed... nu serieus: ik ben het volkomen met Stylzz eens. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Prima als ze on topic praten maar offtopic houden ze maar bij der eigen vriendjes net als die Duitser hierboven dan denk ik oppleuren ermee Volgens mij heeft Leon dit topic niet bedoelt voor buitenstaanders |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
water nee geef mij maar droog weer |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zo is het gappie!!! hahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
eigen club eerst (ik heb het zinnetje ergens anders ook wel eens gehoord) Ach Democratie laat maar komen al die posts |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ouwe Wijven club....
Er posten al jaren 'andersdenkenden' met een eigen clubavatar. En nou is het ineens een punt. Ik zeg: max. 5 toelaten en nr. 6 wordt ter plekke geëxecuteerd.
Punt 1 partijprogram: eigen mening eerst! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik stoor me er niet aan. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook! Hup Feyenoord! Dat is het enige dat telt hier! Vind ik....
Craven +1 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
weg met de allochtonen! weg met de drugsgebruikers!! weg met de uitkeringstrekkers! laten we beginnen met het forum. nummerzeven, perron 7 richting krackau! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 13:04 schreef FR-Han het volgende:weg met de allochtonen! weg met de drugsgebruikers!! weg met de uitkeringstrekkers! laten we beginnen met het forum. nummerzeven, perron 7 richting krackau! Maar die is voor Feyenoord Han...lol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb de stemmen geteld en VVDers tellen maar voor de helft mee... Dus geen natnekken meer op het forum... Hupie hupie hupieeeeeeeeeerrr fr is onze cluppie! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 16:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb de stemmen geteld en VVDers tellen maar voor de helft mee... Dus geen natnekken meer op het forum... Hupie hupie hupieeeeeeeeeerrr fr is onze cluppie! Betalen t meest, maar tellen maar half mee ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Geld verdienen is in de ogen van veel partijen (met name de linkse partijen) zowiezo een zonde en mag tegenwoordig niet meer... Je wordt door ze gestraft als je elke week wat extra uren maakt omdat je graag wat geld over wilt houden...
En dan gek vinden als ze naar het buitenland vertrekken!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 16:54 schreef Boudewijn het volgende:[..] Geld verdienen is in de ogen van veel partijen (met name de linkse partijen) zowiezo een zonde en mag tegenwoordig niet meer... Je wordt door ze gestraft als je elke week wat extra uren maakt omdat je graag wat geld over wilt houden... En dan gek vinden als ze naar het buitenland vertrekken!! oui simple oui |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 16:54 schreef Boudewijn het volgende:[..] Geld verdienen is in de ogen van veel partijen (met name de linkse partijen) zowiezo een zonde en mag tegenwoordig niet meer... Je wordt door ze gestraft als je elke week wat extra uren maakt omdat je graag wat geld over wilt houden... En dan gek vinden als ze naar het buitenland vertrekken!! Je generaliseert weer verschrikkelijk zoals de meeste rechtse stemmers. Niet alle linkse partijen staan er zo tegenover. |
|
|
|