|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 21:35 schreef tomson het volgende:Van die rommel heb ik nog liggen Leon. Blijft daar ook want er heeft er al eentje een SV door opgelopen... :') |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Ja ik ben een tukker, maar ook die verdienen geld. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik wil nie weten hoe,:) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en niet alleen die van az toen. maar die tukkert knul is ook wel ok! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: is toch een Duitsert? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat wel natuurlijk! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ach is onze sateliet club tegenwoordig.. Munsterman is onze grootste financierdert lol |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Als dat twents moet voorstellen, zou ik maar eens uit je schelpje kruipen, en de wereld rond trekken. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Daar ben ik nog trots op ook, als jullie het zeggen dan he. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Daar ben ik wat minder trots op, maar goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ach een aandeel in de mooiste club van de wereld is nooit weg Ari ! |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Het is meer de manier waarop, we nemen Cabral over van jullie en geven Verhoek daarvoor weg. Kan er nog niet echt mee leven. Denk dat Verhoek tiem keer meer teamspeler is dan die Cabral. Maar goed, we weten ook niet alles, en misschien gaat het nog wel lopen met hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 22:40 schreef arikanari het volgende:[..] Het is meer de manier waarop, we nemen Cabral over van jullie en geven Verhoek daarvoor weg. Kan er nog niet echt mee leven. Denk dat Verhoek tiem keer meer teamspeler is dan die Cabral. Maar goed, we weten ook niet alles, en misschien gaat het nog wel lopen met hem. Voor dit moment klopt het denk ik precies zoals jij het zegt ,maar mocht er ooit uitkomen wat er bij Cabral inzit dan denk ik dat hij in de actie de meest.jazeker de meest technische speler is in de competitie..Het is een gok maar de drul ligt bij jullie vele malen lager waardoor hij weleens kan gaan vlammen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Cabral gaat de sterren van de hemel spelen bij jullie ari. Hij was altijd al een Duitsert.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Dan gaat hij zich in ieder geval thuis voelen, dat is dan wel weer een pluspunt. he tomson je weet me ook altijd weer op te vrolijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Gaan we twijfelen Bos, Tukkers zijn OK. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: OK d:-)
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Kijk zo kan het ook, haha. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:Dit topic word gesloten... De stemmen zijn duidelijk geteld en we gaan terug naar die old days toen alles alleen maar roodwit was...Toen de vogeltjes nog floten (hand in hand).. Viva la Feyenoord! Ik ga in hoger beroep Leon, wil in goede tijden ook lekker vermakkelijk naar andere supporters lachen.... En een beetje jennen moet kunnen toch, zolang dit op een fatsoenlijke manier gebeurd. Denk aan januari 2011, 4-2 maat.... heerlijk om dan eens op hun forum te dollen toch? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 september 2012 - 18:28 schreef Red het volgende:[..] Ik ga in hoger beroep Leon, wil in goede tijden ook lekker vermakkelijk naar andere supporters lachen.... En een beetje jennen moet kunnen toch, zolang dit op een fatsoenlijke manier gebeurd. Denk aan januari 2011, 4-2 maat.... heerlijk om dan eens op hun forum te dollen toch? nee man. daar word je er gelijk massaal aan genaaid zodat je niet meer kan posten daar... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 september 2012 - 18:28 schreef Red het volgende:[..] Ik ga in hoger beroep Leon, wil in goede tijden ook lekker vermakkelijk naar andere supporters lachen.... En een beetje jennen moet kunnen toch, zolang dit op een fatsoenlijke manier gebeurd. Denk aan januari 2011, 4-2 maat.... heerlijk om dan eens op hun forum te dollen toch? Ja idd, toen ik voor niks een ban kreeg daaro... KLASSEJUSTITIE!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Boeien, afzeiken die kutsnavels.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 september 2012 - 18:28 schreef Red het volgende:[..] Ik ga in hoger beroep Leon, wil in goede tijden ook lekker vermakkelijk naar andere supporters lachen.... En een beetje jennen moet kunnen toch, zolang dit op een fatsoenlijke manier gebeurd. Denk aan januari 2011, 4-2 maat.... heerlijk om dan eens op hun forum te dollen toch? Dat is het probleem bij de Joden... Die Nenam bv heeft er voor gezorgt dat ik daar een ban heb onbeperkt.. En niet alleen bij maar bij nog een aantal... Infamous en Arikanarie prima maar snavels wat mij betreft oprotten. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote: quote: quote:Op dinsdag 04 september 2012 - 18:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat is het probleem bij de Joden... Die Nenam bv heeft er voor gezorgt dat ik daar een ban heb onbeperkt.. En niet alleen bij maar bij nog een aantal... Infamous en Arikanarie prima maar snavels wat mij betreft oprotten. ....dan is Boudewijn niet consequent of zijn er mensen toch te ver gegaan? Mischien het systeem zo aanpassen dat er bij andere niet gereageerd kan worden maar de berichten wel gelezen kunnen worden? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 00:01 schreef Leon FR1908 het volgende:Alleen voor Feyenoorders! Uiteraard is onze Boudewijn het daar niet mee eens... Ik ben wel klaar met die andere clubkleuren.. Alleen het roodwit van Feyenoord zou hier moeten tellen.. Graag zou ik de mening van mede forum genoten willen weten.. Feyenoord till we die! eens |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Optyfen!!!!!!!!!!!!!!! Alle niet Irakezen/geen Feyenoorders terug naar hun eigen dorp!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
Kunnen we op dit forum ook niet een soort uitvak maken?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gauw een zooitje lawinepijlen scoren dan :) |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Moet je wel over t randje van de vissenkom mikken...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is een prima plan STS..!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan iemand dit topic effe samenvatten?
Doe het in max 400 woorden. Heldere alinea's, korte zinnen, inclusief besluiten. En als je het klaar hebt: gooi het onmiddellijk weer in je prullenbak. |
|
|
|