BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 2 September 2012 , 16:45): 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Subaru
 Subaru - zondag 02 september 2012 - 17:59   quote  deeplink  
gaat je ben ik bang de kop kosten
uitnoord
 uitnoord - zondag 02 september 2012 - 18:03   quote  deeplink  
whattt, gaat van basten , BLIND inzetten ohw nee ajax doet dat zelf
Subaru
 Subaru - zondag 02 september 2012 - 18:04   quote  deeplink  
dit word ben ik bang een hele hele zware wedstrijd verder nog en denk dat ajax blij moet zijn als ze straks een punt overhouden
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 september 2012 - 18:07   quote  deeplink  
we hebben de arbitrage ook niet mee....
Subaru
 Subaru - zondag 02 september 2012 - 18:09   quote  deeplink  
ajax mag blij zijn als ze een punt overhouden denk ik zo
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 september 2012 - 18:10   quote  deeplink  
Ja klopt, toch kan die goal ook nog vallen hoor. Ik geef de hoop nog niet op
Subaru
 Subaru - zondag 02 september 2012 - 18:11   quote  deeplink  
nee ok maar hoe het nu loopt moeten ze blij zijn met een punt
uitnoord
 uitnoord - zondag 02 september 2012 - 18:11   quote  deeplink  
kans is zeker aanwezig, zeker nu de ridder word gewisseld
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 september 2012 - 18:14   quote  deeplink  
Snelheid van Lukoki, 1x moet die bal goed vallen
uitnoord
 uitnoord - zondag 02 september 2012 - 18:15   quote  deeplink  
nu Boccara nog even laten spelen en zien wat hij in deze wedstrijd kan breken
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 september 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 18:15 schreef uitnoord het volgende:
nu Boccara nog even laten spelen en zien wat hij in deze wedstrijd kan breken
dat kan je die jongen niet aandoen, die kan niks meer goed doen. Jonge jochies laat je invallen bij 0-3 voor
Subaru
 Subaru - zondag 02 september 2012 - 18:18   quote  deeplink  
dit word toch wel een gelijkspel tenzij er een wonder gebeurd
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 september 2012 - 18:19   quote  deeplink  
de Boer doet het wel. Eindelijk Schone eraf, sorry, maar dat vind ik echt de zwakke schakel
uitnoord
 uitnoord - zondag 02 september 2012 - 18:19   quote  deeplink  
zoals ik al zei, de boer heeft meer vertrouwen dan jij, deze jongen gaat jagen op het middenveld
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 september 2012 - 18:22   quote  deeplink  
Ja ik denk ook dat Ilan het goed gaat doen hoor, maar in zo'n wedstrijd is het moeilijk invallen natuurlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2012 door ktotheb --
uitnoord
 uitnoord - zondag 02 september 2012 - 18:26   quote  deeplink  
nu moet het gebeuren, je ziet dat de spelers kapot zijn, nu of het komt niet meer
Subaru
 Subaru - zondag 02 september 2012 - 18:28   quote  deeplink  
speel op gelijk spel oftewel op de counter nu en vermeer red ajax nu wel 3x achter elkaar
Subaru
 Subaru - zondag 02 september 2012 - 18:30   quote  deeplink  
en weer red vermeer ajax
uitnoord
 uitnoord - zondag 02 september 2012 - 18:31   quote  deeplink  
nou Vermeer toont nu dat hij kan keepen, jammer dat hij zijn fouten blijft maken, maar jappow vermeer
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 september 2012 - 18:35   quote  deeplink  
Vermeer is een held
Subaru
 Subaru - zondag 02 september 2012 - 18:36   quote  deeplink  
blij dat het gelijk is gebleven maar helaas loop je nu alweer 4 punten achter twente aan
uitnoord
 uitnoord - zondag 02 september 2012 - 18:37   quote  deeplink  
van Boekel toont dat hij het niet waardig is om een wedstrijd als dit te fluiten, waar hij tegen ajax een penaltie voorschrijft terwijl er een bal in het gezicht komt, laat hij het na om een penaltie te geven waar het hands was, conclussie, ajax speelt tegen 12 man en de scheidsrechter bepaald de einduitslag
Rogier
 Rogier - zondag 02 september 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Jezus....wat een wedstrijd zeg. Na die onterechte penalty kreeg Heerenveen er geloof in, maar Ajax had daarvoor al kansen af moeten maken. Domme rode kaart, maar stel je eens voor als we zo spelen tegen Madrid of City ! Dan vliegen ze om ons oren.
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 september 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Die rode kaart was wel belangrijk, ik had het idee dat we er in de tweede helft overheen zouden lopen, maar dan zo'n overtreding.
hippy
 hippy - zondag 02 september 2012 - 19:01   quote  deeplink  
Wat heb ik vandaag naar een slecht ajax zitten kijken...
Schone was voor mij de slechtste vandaag en siem was ook slecht
Ik vond vermeer weergaloos vandaag en die teruspeelbal kon ie niks aan doen
Die moet gewoon niet komen, nooit je keeper met een hoge bal aanspelen, trap hem dan maar de tribune in...
De tweede goal stond vooral dijks te slapen...
Al met al vind ik dat ajax het in de eerste helft heeft weggegeven
Zoveel kansen onbenut...ongeconsetreerd beging ajax de ene fout na de andere fout...
Terechte uitslag over 90 minuten
Waarom speelde janssen niet ;))
swennos
 swennos - zondag 02 september 2012 - 19:27   quote  deeplink  
Mijn evaluatie van de wedstrijd
De blunder was van van rhijn en vermeer .
Maar de grootste blunder van de wedstrijd is toch echt de scheidsrechter
Ten eerste de penalty geven waardoor Heerenveen in de wedstrijd komt
Tweede goal moet hij affluiten vanwege de twee ballen in het veld (neemt niet weg dat Dijks gewoon stond te slapen maar volgens mij wilde hij naar de bal gaan
En ik vond het geen rode kaart omdat er geen contact was
En er werd Ajax een penalty onthouden toen de Jong aan zijn schouder werd getrokken met 2 handen
Verder heeft Vermeer een punt gered vandaag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2012 door swennos --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 september 2012 - 19:47   quote  deeplink  
mijn evaluaties is: vermeer zoals zo vaak een domme fout maak. Blind totaal ajax onwaardig is. De boer eigenwijs is. De jong onzichtbaar was. Boccara wel een goede bal afpakker is. De scheids en grens er paar keer flink naast zaten in nadeel van ajax. Sorero nuttige speler is jammer van overtreding. Schone niet de juiste man voor cvm. Cilissen snel op doel moet! Linksback echt de positie is waar dit seizoen de problemen gaan ontstaan jammer want dat roep ik al de hele transferperiode!
swennos
 swennos - zondag 02 september 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 19:47 schreef Hummel10 het volgende:
mijn evaluaties is: vermeer zoals zo vaak een domme fout maak. Blind totaal ajax onwaardig is. De boer eigenwijs is. De jong onzichtbaar was. Boccara wel een goede bal afpakker is. De scheids en grens er paar keer flink naast zaten in nadeel van ajax. Sorero nuttige speler is jammer van overtreding. Schone niet de juiste man voor cvm. Cilissen snel op doel moet! Linksback echt de positie is waar dit seizoen de problemen gaan ontstaan jammer want dat roep ik al de hele transferperiode!
heb jij wel gekeken vandaag ??
swennos
 swennos - zondag 02 september 2012 - 19:54   quote  deeplink  
blind speelt nu 2 goede wedstrijden
Vermeer neemt gewoon een verkeerde beslissing
Maar hij haalt vandaag onmogelijke ballen uit het doel
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 september 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 19:47 schreef Hummel10 het volgende:
Met het meeste wel eens, maar niet met: Vermeer, was niet erg sterk bij die actie, maar je leert toch al bij de F-jes dat je je keeper nooit zo aan mag spelen. En als je zegt dat Cilessen op goal moet heb je denk ik het laatste half uur niet gekeken... En Blind was in deze wedstrijd helemaal niet zwak, ik vond hem nog een paar keer sterk mee op komen en een paar ballen onderscheppen.

Mijn conclusie na vandaag: Het was weer zo'n typische wedstrijd van Ajax. Een paar lullige situaties waaruit de goals ontstaan (die terugspeelbal en de tweede goal was een 2e bal in het veld waardoor Dijks te laat was). Veel kansen gecreëerd, waarvan er te weinig in gingen. De scheids hadden we zeker niet mee. Het deed me af en toe denken aan die wedstrijd tegen Utrecht vorig jaar. Eigenlijk wordt er gewoon goed gespeeld, alleen wat rare momenten, waarbij het dan ook echt direct een tegengoal is en in dat soort wedstrijden zit het dan gewoon niet mee. Was er geen rood gevallen, dan hadden we hem zeker gewonnen. Blijkbaar is dit inherent aan het spel dat Ajax wil spelen. Als het allemaal net niet loopt, zit ook alles tegen.
hippy
 hippy - zondag 02 september 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 19:27 schreef swennos het volgende:
Mijn evaluatie van de wedstrijd
De blunder was van van rhijn en vermeer .
Maar de grootste blunder van de wedstrijd is toch echt de scheidsrechter
Ten eerste de penalty geven waardoor Heerenveen in de wedstrijd komt
Tweede goal moet hij affluiten vanwege de twee ballen in het veld (neemt niet weg dat Dijks gewoon stond te slapen maar volgens mij wilde hij naar de bal gaan
En ik vond het geen rode kaart omdat er geen contact was
En er werd Ajax een penalty onthouden toen de Jong aan zijn schouder werd getrokken met 2 handen
Verder heeft Vermeer een punt gered vandaag
Je kan zeggen wat je wil, maar de rode kaart was terecht...
En van die tweede bal...je leert op jonge leeftijd al dat je door moet spelen als er geen fluit klinkt...
Neemt niet weg dat ie had moeten affluiten...
swennos
 swennos - zondag 02 september 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 20:03 schreef hippy het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil, maar de rode kaart was terecht...
En van die tweede bal...je leert op jonge leeftijd al dat je door moet spelen als er geen fluit klinkt...
Neemt niet weg dat ie had moeten affluiten...
Nou goed laten we zeggen dat het een terechte rode kaart was
De rede was dan omdat het van achter was neem ik aan
Waarom word het dan later niet 2 keer aan Heerenveen gegeven?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 september 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 19:51 schreef swennos het volgende:

[..]

heb jij wel gekeken vandaag ??
was jij er wel dan? Lees tweede post op dit topic. Had goed zicht lange zijde blind liep recht voor mijn neus!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 september 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 19:57 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Met het meeste wel eens, maar niet met: Vermeer, was niet erg sterk bij die actie, maar je leert toch al bij de F-jes dat je je keeper nooit zo aan mag spelen. En als je zegt dat Cilessen op goal moet heb je denk ik het laatste half uur niet gekeken... En Blind was in deze wedstrijd helemaal niet zwak, ik vond hem nog een paar keer sterk mee op komen en een paar ballen onderscheppen.

Mijn conclusie na vandaag: Het was weer zo'n typische wedstrijd van Ajax. Een paar lullige situaties waaruit de goals ontstaan (die terugspeelbal en de tweede goal was een 2e bal in het veld waardoor Dijks te laat was). Veel kansen gecreëerd, waarvan er te weinig in gingen. De scheids hadden we zeker niet mee. Het deed me af en toe denken aan die wedstrijd tegen Utrecht vorig jaar. Eigenlijk wordt er gewoon goed gespeeld, alleen wat rare momenten, waarbij het dan ook echt direct een tegengoal is en in dat soort wedstrijden zit het dan gewoon niet mee. Was er geen rood gevallen, dan hadden we hem zeker gewonnen. Blijkbaar is dit inherent aan het spel dat Ajax wil spelen. Als het allemaal net niet loopt, zit ook alles tegen.
Tuurlijk mag je hem nooit zo aanspelen maar het Zag er weer zo dom uit. Laatste half uur pakt ie een paar ballen goed eens maar dat is zijn werk. Ik hou me hart iedere keer vast als hij ingespeeld word. Hij blunderd keer op keer. Cilissen krijgt ook geen eerlijke kans denk dat als hij hem wel krijgt hij een betere keeper kan worden dan vermeer
uitnoord
 uitnoord - zondag 02 september 2012 - 21:20   quote  deeplink  
precies zoals ik het ook zie, Vermeer keepte soms goed, soms heel slecht en dat niet voor de eerste keer.
bij een club als ajax hoord kwaliteit in het doel te staan een keeper die altijd goed is, een keeper die geen fouten maakt, helaas die is er niet, dus kom je uit op een keeper die zo min mogelijk fouten maakt.
helaas is Vermeer niet een keeper die geen fouten maakt, helaas is Vermeer ook geen keeper die soms fouten maakt, dus is mijn conclussie dat vermeer niet bij ajax hoord, in zo,n geval moet je je keuze eens bij stellen en dan een andere keeper neerzetten, Cillissen is dan een logische keuze, helaas is niet bekend of Cillissen de keeper is die geen fouten maakt, maar als je hem zijn kans niet geeft kan je hem ook niet op fouten betrappen
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 september 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 21:20 schreef uitnoord het volgende:
precies zoals ik het ook zie, Vermeer keepte soms goed, soms heel slecht en dat niet voor de eerste keer.
bij een club als ajax hoord kwaliteit in het doel te staan een keeper die altijd goed is, een keeper die geen fouten maakt, helaas die is er niet, dus kom je uit op een keeper die zo min mogelijk fouten maakt.
helaas is Vermeer niet een keeper die geen fouten maakt, helaas is Vermeer ook geen keeper die soms fouten maakt, dus is mijn conclussie dat vermeer niet bij ajax hoord, in zo,n geval moet je je keuze eens bij stellen en dan een andere keeper neerzetten, Cillissen is dan een logische keuze, helaas is niet bekend of Cillissen de keeper is die geen fouten maakt, maar als je hem zijn kans niet geeft kan je hem ook niet op fouten betrappen
Inderdaad er is geen keeper die dat foutloos kan doen en tuurlijk nu heb je door zijn optreden
laatste halfuur een punt overgehouden. Maar voor dat half uur zag het er weer zo knullig uit.
Je verdedigers gaan er ook niet beter door voetballen als er iemand achterstaat die geen zekerheid is... Geef Cilissen 5 wedstrijden om te kijken of dat ie op zijn minst gelijkwaardig is. Laat Vermeer maar even voelen dat ie niet onbetwist nr. 1 is..
uitnoord
 uitnoord - zondag 02 september 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 22:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad er is geen keeper die dat foutloos kan doen en tuurlijk nu heb je door zijn optreden
laatste halfuur een punt overgehouden. Maar voor dat half uur zag het er weer zo knullig uit.
Je verdedigers gaan er ook niet beter door voetballen als er iemand achterstaat die geen zekerheid is... Geef Cilissen 5 wedstrijden om te kijken of dat ie op zijn minst gelijkwaardig is. Laat Vermeer maar even voelen dat ie niet onbetwist nr. 1 is..
wat zijn wij het eens hummel
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 september 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 22:22 schreef uitnoord het volgende:

[..]

wat zijn wij het eens hummel
Gelukkig nog iemand.. Meeste hier laten hem graag op doel staan maar hoeveel fouten mag ie nog maken?? Of wij hebben er geen kijk op of de rest hier niet... Zo heb ik nog wel een paar punten:

Zwakke punten:

Blind: Ongeschikt voor Ajax
Dijks: Is er nog niet klaar voor...
van Rhijn: Ook nog niet al is hij iets verder dan Dijks.
De Jong: soms belangrijk vandaag ook weer onzichtbaar niet de ideale spits...
cvm: Hoop dat Poulsen of Boccara daar snel komen te spelen en goed genoeg blijken..

Voor de rest staat het redelijk goed!
uitnoord
 uitnoord - zondag 02 september 2012 - 22:58   quote  deeplink  
over blind zijn we het massal eens, traag lomp (al deed ie vandaag per ongeluk goeie dingen)
Dijks vond ik redelijk spelen, gebruikte zijn lichaam goed, moet alleen nog veel leren
van rhijn idem
de jong is een geval appart, was bereslecht, onzichtbaar en totaal gen leider voor het team
boccara was voor zolang ie speelde een prima invaller die zeker een versterking in het middenveld is, waar Ericsen een goeie speler in zijn buurt heeft maar moet dan zelf ook nog even wat klasse beter gaan spelen
voor derest moet de boer nog even wat dingetjes goed doordrukken en zal het allemaal goed komen
Mike¥¥
 Mike¥¥ - maandag 03 september 2012 - 01:17   quote  deeplink  
de scheids was wel een beetje heerenveen gevoellig, vond et voorla jammer dat Ajax de trekker niet heeft overgehaalt,en dat in de eindfase,Boerigter alleen op keeperaf ging .geen buitespel maar wel afgeflote,maar hij miste al eerder een 100 procent kans,al met al hulde heerenveen,we zijn goed weg gekomen,en van rhijn hopelijk geleerd van zijn knullige fout, echte vermeer kon de bal gewoon in zn handen nemen,als je goed kijkt is de bal NET binnen de 16,we zijn groeiend,en ik heb er alle vertrouwen in dat het in orde komt,zodra iedereen eens fit raakt,en we iedereen kunnen benutten,hoop oop op poulsen dat hij de leiding neemt en goed coacht,daar schijnt het aan te ontbreken binne de ploeg,maar goed das mijn visie ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 september 2012 door Mike¥¥ --
bully
 bully - maandag 03 september 2012 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 01:17 schreef Mike¥¥ het volgende:
de scheids was wel een beetje heerenveen gevoellig, vond et voorla jammer dat Ajax de trekker niet heeft overgehaalt,en dat in de eindfase,Boerigter alleen op keeperaf ging .geen buitespel maar wel afgeflote,maar hij miste al eerder een 100 procent kans,al met al hulde heerenveen,we zijn goed weg gekomen,en van rhijn hopelijk geleerd van zijn knullige fout, echte vermeer kon de bal gewoon in zn handen nemen,als je goed kijkt is de bal NET binnen de 16,we zijn groeiend,en ik heb er alle vertrouwen in dat het in orde komt,zodra iedereen eens fit raakt,en we iedereen kunnen benutten,hoop oop op poulsen dat hij de leiding neemt en goed coacht,daar schijnt het aan te ontbreken binne de ploeg,maar goed das mijn visie ;-)
terugspeelbal mag je niet in je handen nemen.
maar neemt niet weg dat hij hem verkeert inschat.
net als twee keer daarvoor.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 september 2012 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 02:00 schreef bully het volgende:

[..]

terugspeelbal mag je niet in je handen nemen.
maar neemt niet weg dat hij hem verkeert inschat.
net als twee keer daarvoor.
Ja hij maakt gewoon teveel foutjes... En de reddingen aan het einde van de wedstrijd zijn
ook niet onhoudbaar kun je wel roepen hij red een punt maar hij kost je eerder punten..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 september 2012 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 22:58 schreef uitnoord het volgende:
over blind zijn we het massal eens, traag lomp (al deed ie vandaag per ongeluk goeie dingen)
Dijks vond ik redelijk spelen, gebruikte zijn lichaam goed, moet alleen nog veel leren
van rhijn idem
de jong is een geval appart, was bereslecht, onzichtbaar en totaal gen leider voor het team
boccara was voor zolang ie speelde een prima invaller die zeker een versterking in het middenveld is, waar Ericsen een goeie speler in zijn buurt heeft maar moet dan zelf ook nog even wat klasse beter gaan spelen
voor derest moet de boer nog even wat dingetjes goed doordrukken en zal het allemaal goed komen
Inderdaad en krijg vaak te horen let maar eens een hele wedstrijd op hem dan
zul je zien hoe goed hij loopt enz. enz. Nou hij was deze wedstrijd weer eens totaal onzichtbaar.. Jammer dat ie ook teveel van zulke wedstrijden speelt en inderdaad vind Toby meer een leider!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 september 2012 - 08:56   quote  deeplink  
Is het niet een beetje raar om bijna halverwege de helft van de tegenstander een hoge terugspeelbal op je eigen keeper te geven? als je zoiets dan doet, geef dan een strakke bal terug. Ik denk wel dat Vermeer een inschattingsfout maakte bij deze bal en waarschijnlijk had hij deze terugspeelbal helemaal niet verwacht. Denk trouwens niet dat van Rhijn nog een op deze manier een bal terug zal spelen. Beide spelers zijn in dit geval schuldig aan het tegen doelpunt.
sebas1
 sebas1 - maandag 03 september 2012 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 08:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja hij maakt gewoon teveel foutjes... En de reddingen aan het einde van de wedstrijd zijn
ook niet onhoudbaar kun je wel roepen hij red een punt maar hij kost je eerder punten..
pff wat een klote keeper, wordt tijd dat de 2e keeper een x een echte kans krijgt
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 03 september 2012 - 10:18   quote  deeplink  
Vermeer is een fantastische keeper zonder de blunders. Maar die krijg je helaas op de koop toe en kost ie je inderdaad te veel punten. Maar serieus, het waren echt fabelachtige reddingen die hij deed. Zijn reflexen zijn superb, alleen op hoge ballen en anticipatie en beslissingen nemen scoort ie niet hoog.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 september 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 10:07 schreef sebas1 het volgende:

[..]

pff wat een klote keeper, wordt tijd dat de 2e keeper een x een echte kans krijgt
vind ik ook alleen frank sprak over een eerlijke kans voor beide keepers, is niet echt geloofwaardig als je vermeer steeds hand boven het hoofd houd! Nu ook weer door die laatste paar reddingen is ie de held! Het is gewoon geen zekerheidje!
Mike¥¥
 Mike¥¥ - maandag 03 september 2012 - 12:18   quote  deeplink  
Alderweireld legt verschil uit tussen een kopbal en hands
nieuws Door: Redactie op 3 sep 2012

Hij kon het maar niet geloven, Toby Alderweireld. Hij veroorzaakte een penalty in de wedstrijd tegen Heerenveen zonder dat hij er ook maar iets aan kon doen. De Belg probeerde nog te redden wat er te redden viel, maar dat mocht niet baten.

Andere richting
"Het is geen penalty. Ik zweer het op alles wat ik heb," zei Alderweireld direct tegen Pol van Boekel, de scheids van dienst. "Ik zag de twijfeling in zijn ogen. Dit is heel zuur, want ik kreeg de bal vol op mijn neus."

Het is niet de eerste keer dat Van Boekel dit geintje bij Alderweireld flikt. Tijdens het kinderfeestje Ajax - AZ kreeg de Ajacied de bal dan wel op zijn arm, maar zonder dat hij er ook maar iets aan kon doen. Ook toen ging de bal op de stip: 2-3...

"Ik kreeg dit keer van de scheids te horen dat hij zelf niet had gezien dat ik hands maakte, maar dat hij floot omdat de bal van richting veranderde. Uiteindelijk kun je er weinig aan doen. Later zei de scheids tegen me dat hij had gehoord dat het geen penalty was."

De video is van Eredivisie Live.
en dit bericht staat op ajaxlife.nl
je kunt de schuld niet in de scheids zijn schoenen schuiven,maar we hebben wel vaak pech met dit soort spel situaties
hippy
 hippy - maandag 03 september 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Gister was de verdediging gewoon de zwakste schakel...
V rhijn en dijks die nog niet wakker waren geloof ik...
Verder waren ze voorin ook gewoon niet scherp genoeg...
Dan kan je vermeer niets verwijten als je hele elftal staat te slapen en dan kan je er als keeper alleen maar het beste van maken...
De enige die een hoog niveau haalde was serero...
De rest een dikke onvoldoende met als stip schone...die vond ik echt pover...
Er is nog veel werk voor frank, want na twee goeie wedstrijden ineens zo een prutpot op de mat leggen kan natuurlijk niet...

Laten we vooruit kijken en dat met de nieuwe spelers er meer agressie in het team komt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 september 2012 door hippy --
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 03 september 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Ik vind dan ook dan Siem het team op sleeptouw moet nemen, maar dat doet ie nooit in moeilijke potten...

@ hippy, het is natuurlijk niet gek met deze onervaren ploeg dat er een dipje tussen zit, verwacht maar dat dit de rest van het seizoen zo blijft. Misschien wel weer een sterke 2e seizoenshelft, maar tot aan de winter zal het wisselvallig zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 2 September 2012 , 16:45): 2 - 2

0.0071280