|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij heb gisteren vrouwe justitia liggen douwen he in de stad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: haha..........
wie zaait zal oogsten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo is het kerel!! lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 21:10 schreef j bruijnes het volgende:het valt mij zwaartegen dat sommige suports van allei ziekten naar elkaar wensen. fetenoord onwaardig. je zal je heele fam maar heb verloren zo als ik. Janus///topperT +1908!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vragen naar de bekende weg..!!d:-) |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: tjezus wat val jij door de mand, ik gun jou exact het zelfde als jij andermans kinderen gunt, hoe haal je het in je botte hersens, je hebt absoluut geen respect, ik mag hopen dat Ria hier overheen leest.... |
|
|
|
|
010-78
|
|
|
Maar toch was Blom slecht. (dit was ff ontopic) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Heeft ie ooit wel goed gefloten in een wedstrijd van Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, toen ie zijn hond kwijt was tijdens een wandeling door t bos. Heeft ie de hele tijd om zijn hond moeten fluiten. Deed ie best goed.
Tegelijkertijd speelde Feyenoord toen de wedstrijd tegen 020 op 29-01 ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 14:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, toen ie zijn hond kwijt was tijdens een wandeling door t bos. Heeft ie de hele tijd om zijn hond moeten fluiten. Deed ie best goed. Tegelijkertijd speelde Feyenoord toen de wedstrijd tegen 020 op 29-01 ;) Jij begint er over, heerlijke wedstrijd..d:-)))) |
|
|
|