BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Juniorclub Kameraadjes viert jubileum

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 03 september 2012 - 09:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Juniorclub Kameraadjes viert jubileum (Officiƫle Feyenoord Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 03 september 2012 - 15:06   quote  deeplink  
Juniorclub Kameraadjes viert jubileum

Feyenoords Juniorclub Kameraadjes bestaat in september 12,5 jaar. Om dit te vieren schrijft TIFO Rotterdam speciaal voor leden van de Juniorclub een bijzondere prijsvraag uit. Kameraadjes kunnen een ontwerp maken van een Feyenoord-vlag, die zij graag bij een wedstrijd van Feyenoord in De Kuip willen zien. De winnaars mogen hun ontwerp onder begeleiding van TIFO Rotterdam maken en er voorafgaand aan de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen N.E.C. op zaterdag 29 september mee zwaaien in De Kuip!

Kameraadjes werd in maart 2000 opgericht door de Feyenoord Supportersvereniging. Vele opas, omas, vaders en moeders maakten hun (klein)kind nog voor de geboorte lid van Kameraadjes. Mede hierdoor is de Juniorclub uitgegroeid tot een legioen van circa 25.000 jonge supporters. Kameraadjes is de Juniorclub voor Feyenoord-supporters van 0 tot en met 14 jaar.

Kameraadjes die mee willen doen aan de ontwerpwedstrijd kunnen voor 15 september a.s. hun ontwerp in A4 formaat sturen naar tifo.rotterdam@gmail.com. Naast het ontwerp moet ook de naam, leeftijd en het kameraadjesnummer mee worden gestuurd. De winnaars mogen op zaterdag 22 september onder begeleiding van TIFO Rotterdam de winnende ontwerpen maken.
feyenoord girl
 feyenoord girl - maandag 03 september 2012 - 19:24   quote  deeplink  
ik vind het een leuke actie en mijn zoon van 6 jaar was heel erg gewild om er een te ontwerpen en is al begonnen met ideen op te schrijven en van het weekend wil hij gaan tekenen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 september 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd naar het talent in die kinderen..
Mooie actie..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Juniorclub Kameraadjes viert jubileum









0.0067040