|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat denkt de Feyenoordert hiervan? Gaat tie vallen of niet? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Denk t wel, maar dan??? Ik wil de Ducaat terug!!! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik wil een kleinere penis. maar ga daar niet om janken ofzo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Echt oldschool dit! Terug naar de Ducaat! VOC mentaliteit! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: doe anders de gulden,daar heb ik er nog een paar van... met de voc mentaliteit uiteraard. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Ja doe de gulden maar! Dat mannetje op die ducaten doet me aan een of ander schoonmaakmiddel denken... |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
De VOC mentaliteit? Verkrachten en roven? |
|
|
|
|
Jenne
|
|
|
Ik liet net 2 euro vallen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Nou.... Dat doen ze in den haag toch al jaren.... Ze verkrachten t land, en roven tot er niks meer te roven valt. T is nu tijd voor REVOLUTIE!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee we gaan nu alleen maar leveren en oude vandaagen helpen ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij valt niet, in een extreem geval worden 1 of meerdere landen uit de Euro gegooid. |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
alleen als die van tafel afVALT |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: + opium & slaven handelen. |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Gaat hij vallen of niet!? Blijf kijken!!.. straks meer |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
hij zal helaas niet vallen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ja elke keer voor een wedstrijd...;)))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ach ja...die goeie ouwe tijd;))) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gisteren hoorde ik Jan Terlouw zeggen dat er een kans in zat..Hij hoopte van niet.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In de natuur vallen de zwakke dieren ook weg uit de kudde. Dit lijkt me een vergelijkbare situatie. Maar gewoon volhouden en nog een paar bananenrepublieken uit Oost-Europa binnenhalen. Goed idee joh ! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 05 september 2012 - 10:35 schreef tomson het volgende:In de natuur vallen de zwakke dieren ook weg uit de kudde. Dit lijkt me een vergelijkbare situatie. Maar gewoon volhouden en nog een paar bananenrepublieken uit Oost-Europa binnenhalen. Goed idee joh ! Maar in de natuur worden de zwakke snel aan hun einde geholpen... Wij worden langzaam uitgeperst als een tube tandpasta...;)) |
|
|
|
|
010-78
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Gewoon weer jagen voor je vreten.... En 's avonds een lekkere mokkel aan dr haar naar je grot sleuren...;))) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Goeie ouwe tijd! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
in mijn streek: vijfie, joetje,geeltje,bloempje,meijer,bankie, rooie |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
lekker weer de Rijksdaalder terug ! mega handig 2.5 gulden |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
En weer een raket voor 50 cent, ipv 1 euro.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blokker-dukaten. Da's pas je ware. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
tuurlijk,,wel in deze vorm.....en KEIHARD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
Hebben Cisse en Fernandez naam laten veranderen dan? |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
euki knaak er op en ik .... ie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vuurtoren. En een meier verdelen in halve meiers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij de SNS is het kwartje al gevallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Moet je een andere vriend nemen... |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Hahahaha,
Ik wil juist een grotere, ken ik nog wat meer uit me nek lullen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de euro is allang gevallen. we hebben behoudens de Rabobank alleen maar staatsbanken. maar de echte klap komt nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2013 - 21:31 schreef van geil het volgende:de euro is allang gevallen. we hebben behoudens de Rabobank allen maar staatsbanken. maar de echte klap komt nog. klinkt niet best..:-C |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De rekening gaat betaald worden door de mensen die nu tussen de 30/40 zijn. De babyboomers wijzen nu heel hard naar de oudjes zodat ze zelf buiten schot blijven. Pensioenen van de senioren worden nu gekort. Terwijl die hard gewerkt hebben om dit land weer op te bouwen. Babyboomers, oftewel de graaigeneratie, daar zit het geld.
maar ja.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2013 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:De rekening gaat betaald worden door de mensen die nu tussen de 30/40 zijn. De babyboomers wijzen nu heel hard naar de oudjes zodat ze zelf buiten schot blijven. Pensioenen van de senioren worden nu gekort. Terwijl die hard gewerkt hebben om dit land weer op te bouwen. Babyboomers, oftewel de graaigeneratie, daar zit het geld. maar ja.. ik denk dat je gelijk heb.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is overigens niet mijn mening, ik hoorde een prof dit van de week op de radio uit de doeken doen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
daarom pvv of 50 plus.de enige twee die het erkennen. maar dat ben jij oneens met mij:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben klaar met welke partij dan ook.. Er is er gewoon geneen die mijn wensen vertegenwoordigt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar met al die partijen kan dat ook niet meer Leon. Het draait nu alleen maar om stemmen te verkrijgen, maar om stemmen te verkrijgen moet je met veel te veel winden mee waaien. Plus als je dan mag regeren heb je rekening te houden met partijen die mijlenver van je afstaan.
Huidige systeem werkt niet meer.. Gaat alleen maar erger worden. Concessie en compromis politiek. |
|
|
|