BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaat de euro vallen ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 01 februari 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 21:58 schreef Stylzz het volgende:
Maar met al die partijen kan dat ook niet meer Leon.
Het draait nu alleen maar om stemmen te verkrijgen, maar om stemmen te verkrijgen moet je met veel te veel winden mee waaien.
Plus als je dan mag regeren heb je rekening te houden met partijen die mijlenver van je afstaan.

Huidige systeem werkt niet meer.. Gaat alleen maar erger worden. Concessie en compromis politiek.
hier heb je wel n sterk punt.
het belang van de samenleving ebt weg.
het gaat allemaal om eigenbelang en graaien..
en t ergste is,,het is eigenlijk zo simpel..
maar dat laat ik je ooit wel lezen.
Leonidas
 Leonidas - vrijdag 01 februari 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 21:49 schreef Stylzz het volgende:
Is overigens niet mijn mening, ik hoorde een prof dit van de week op de radio uit de doeken doen...
Dus categorie papagaaien geklets.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 februari 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 21:58 schreef Stylzz het volgende:
Maar met al die partijen kan dat ook niet meer Leon.
Het draait nu alleen maar om stemmen te verkrijgen, maar om stemmen te verkrijgen moet je met veel te veel winden mee waaien.
Plus als je dan mag regeren heb je rekening te houden met partijen die mijlenver van je afstaan.

Huidige systeem werkt niet meer.. Gaat alleen maar erger worden. Concessie en compromis politiek.
Ja ik ben het met jou eens...Ik vind dit behoorlijk pijnlijk.
Ik denk dat dit systeem onze ondergang word,lachwekkend van verdriet is het al..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 februari 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 22:03 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Dus categorie papagaaien geklets.
Nope, er zit waarheid in, de werkelijkheid is alleen breder.
Er zijn uiteraard veel meer problemen.
Hele banken sector moet bijvoorbeeld gereorganiseerd, noodzakelijk voor economisch herstel. Etc. Etc.
Leonidas
 Leonidas - vrijdag 01 februari 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nope, er zit waarheid in, de werkelijkheid is alleen breder.
Er zijn uiteraard veel meer problemen.
Hele banken sector moet bijvoorbeeld gereorganiseerd, noodzakelijk voor economisch herstel. Etc. Etc.
Als je zo napraat en generaliseer zit er altijd wel iets van waarheid in.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 februari 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 22:09 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Als je zo napraat en generaliseer zit er altijd wel iets van waarheid in.
Er is ook in de huidige situatie niet 1 waarheid en 1 oplossing.
Napraten noem jij het, das prima, ik noem het quoten. Vandaar dat ik bron vermeld.
Leonidas
 Leonidas - vrijdag 01 februari 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 22:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Er is ook in de huidige situatie niet 1 waarheid en 1 oplossing.
Napraten noem jij het, das prima, ik noem het quoten. Vandaar dat ik bron vermeld.
Da's dan prima maar je zet mij wel neer als een graaier en dat is dan weer wat minder leuk. Eind dit jaar word ik ontslagen omdat ik 65 word. Ik heb dan een huisje opgespaard twee kinderen opgevoed en betaal mee aan twee studies. Als ik ga hemelen mogen mijn kinderen het geld van het huis verdelen.
Ik krijg een sober pensioentje waarover je mij niet zult horen klagen. Om dan door een zekere Stylzz in de categorie "graaier" geplaats te worden, ook al papagaait hij iemand na, daar voel ik mij niet zo prettig bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2013 door Leonidas --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 februari 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 22:21 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Da's dan prima maar je zet mij wel neer als een graaier en dat is dan weer wat minder leuk. Eind dit jaar word ik ontslagen omdat ik 65 word. Ik heb dan een huisje opgespaart twee kinderen opgevoed en betaal mee aan twee studies. Als ik ga hemelen mogen mijn kinderen het geld van het huis verdelen.
Ik krijg een sober pensioentje waarover je mij niet zult horen klagen. Om dan door een zekere Stylzz in de categordie "graaier" geplaats te worden, ook al papagaait hij iemand na, daar voel ik mij niet zo prettig bij.
vervelend.
Leonidas
 Leonidas - vrijdag 01 februari 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 22:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

vervelend.
Nou ja, vervelend. Laat iedereen goed nadenken voordat men gaat roepen. We hebben het wel over mensen dus ook over bijvoorbeeld misschien wel jouw ouders.
Maar goed, wat mij betreft zand er over.

Willem 2 - Feyenoord: 0-3
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 februari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
Mijn ouders hebben inderdaad ook geprofiteerd van de welvaart. Is geen verwijt, maar een feit.

Maakt ook niet uit verder!
van geil
 van geil - vrijdag 01 februari 2013 - 22:46   quote  deeplink  
iedereen mag profiteren van de welvaart.
graag zelfs
van geil
 van geil - vrijdag 01 februari 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 22:21 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Da's dan prima maar je zet mij wel neer als een graaier en dat is dan weer wat minder leuk. Eind dit jaar word ik ontslagen omdat ik 65 word. Ik heb dan een huisje opgespaard twee kinderen opgevoed en betaal mee aan twee studies. Als ik ga hemelen mogen mijn kinderen het geld van het huis verdelen.
Ik krijg een sober pensioentje waarover je mij niet zult horen klagen. Om dan door een zekere Stylzz in de categorie "graaier" geplaats te worden, ook al papagaait hij iemand na, daar voel ik mij niet zo prettig bij.
ik begrijp je punt naar Stylzz niet zo..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 februari 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 22:55 schreef van geil het volgende:

[..]

ik begrijp je punt naar Stylzz niet zo..
Hij voelt zich persoonlijk onheus bejegend
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 01 februari 2013 - 23:40   quote  deeplink  
http://m.youtube.com/#/watch?v=HVQl9qEWW3M
mitchah
 mitchah - vrijdag 01 februari 2013 - 23:54   quote  deeplink  
Typerend is dit allemaal je hoort iedereen kakelen over hoe slecht het is in dit vervloekte land, maar niemand neemt het heft in handen wij met ons struisvogelsoort (kop in de grond) mensen poppen erop los, kinderen komen erbij komen er op dat moment ook banen bij?????? nope dacht ik al daarbij worden we hier in dit land constant genaaid constant we praten over democratie in dit land ik merk er vrij weinig van alles wat ik doe moet ik doen voor Dhr rutte die man weet niet wat ellende is en niks te vreten op de plank heb die mkan weet niks van het harde leven klaar. en daarbij als er hongersnood is in afrika worden de mensen geholpen ons eigen volk hier moeten we laten verotten omdat dat zo in de hypocriete wetstelsel van de aasgieren staat. Wij mogen niet jatten stelen dealen weet ik wat, SORRY Mensen wat doen hun dan constant. geef die gulden terug en ze maken de ellende nog duurder jullie je zin
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 februari 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 21:58 schreef Stylzz het volgende:
Maar met al die partijen kan dat ook niet meer Leon.
Het draait nu alleen maar om stemmen te verkrijgen, maar om stemmen te verkrijgen moet je met veel te veel winden mee waaien.
Plus als je dan mag regeren heb je rekening te houden met partijen die mijlenver van je afstaan.

Huidige systeem werkt niet meer.. Gaat alleen maar erger worden. Concessie en compromis politiek.
En niemand die verantwoordelijk durft te zijn, laat staan verantwoordelijkheid neemt.
mitchah
 mitchah - vrijdag 01 februari 2013 - 23:57   quote  deeplink  
dit is de tijd van 4 banken en allemaal vallen ze ABN RABO SNS en de VOEDSELBANK
van geil
 van geil - vrijdag 01 februari 2013 - 23:57   quote  deeplink  
pvv.50plus
mitchah
 mitchah - zaterdag 02 februari 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 23:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En niemand die verantwoordelijk durft te zijn, laat staan verantwoordelijkheid neemt.
precies en niemand die in opstand durft te komen nee maar wel met duizenden na een wedstrijd te lijf gaan oh wat zijn we een perfect volk
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 00:02   quote  deeplink  
Zó perfect dat we graag anderen de schuld geven. PVV inderdaad.
van geil
 van geil - zaterdag 02 februari 2013 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:01 schreef mitchah het volgende:

[..]

precies en niemand die in opstand durft te komen nee maar wel met duizenden na een wedstrijd te lijf gaan oh wat zijn we een perfect volk
pvv.50 plus

lees ns progamma's forumleden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:03 schreef van geil het volgende:

[..]

pvv.50 plus

lees ns progamma's forumleden.
Vat samen?
Ik lees alleen pvda, vvd, sp, d66 programmapunten.
van geil
 van geil - zaterdag 02 februari 2013 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vat samen?
Ik lees alleen pvda, vvd, sp, d66 programmapunten.
dat bedoel ik
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:08 schreef van geil het volgende:

[..]

dat bedoel ik
Ik lees geen partijprograms die a priori groepen mensen uitschakelt/als schuldigen aanwijst.
van geil
 van geil - zaterdag 02 februari 2013 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik lees geen partijprograms die a priori groepen mensen uitschakelt/als schuldigen aanwijst.
dat kun je niet weten,want je hebt t niet gelezen.
een van de redenen dat de gevestigde orde er zit.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:14 schreef van geil het volgende:

[..]

dat kun je niet weten,want je hebt t niet gelezen.
een van de redenen dat de gevestigde orde er zit.
Hoho, samengevatte partijstandpunten zijn overal te vinden. Daaruit kun je met alle gemak een oordeel vellen.
En gevestigde orde is elke partij die regeringsverantwoordelijkheid wil. Ook pvv, ook 50+.
van geil
 van geil - zaterdag 02 februari 2013 - 00:29   quote  deeplink  
verschil van inzicht.geen probleem.
wel jammer dat mensen afgaan op media.
zelf denken is n groot goed.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 februari 2013 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:08 schreef van geil het volgende:

[..]

dat bedoel ik
Heb jij eigenlijk alle partijprogramma's gelezen? Geen verwijt, ben slechts nieuwsgierig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 februari 2013 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 21:58 schreef Stylzz het volgende:
Maar met al die partijen kan dat ook niet meer Leon.
Het draait nu alleen maar om stemmen te verkrijgen, maar om stemmen te verkrijgen moet je met veel te veel winden mee waaien.
Plus als je dan mag regeren heb je rekening te houden met partijen die mijlenver van je afstaan.

Huidige systeem werkt niet meer.. Gaat alleen maar erger worden. Concessie en compromis politiek.
De problemen zitten net zo goed onderop als bovenop. Van Geil snijdt een interessant punt aan. Hoeveel mensen hebben alle (of tenminste de meest relevante) partijprogramma's gelezen?

Ik denk persoonlijk dat de gemiddelde kiezer onvoldoende kennis heeft om een goede afweging te maken op welke partij hij of zij 'moet' stemmen. Het interesseert mij persoonlijk niet zo veel op wie er nou gestemd wordt. PVV, Partij van de Dieren, PVDA, VVD, alles wat er tussen zit, het doet er niet veel toe. Zolang je maar kunt verantwoorden waarom je op een bepaalde partij stemt. En ook waarom niet op een ander. Dat betekent jezelf informeren over die partij en ook de partijen waarop je niet (zo gauw) zal stemmen. En dan nog. Kan je van de gemiddelde burger verwachten dat hij of zij wat voor impact bepaalde maatregelen hebben op alle verschillende terreinen? Het is complexe materie.

Daar liggen dus ook problemen.
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 02 februari 2013 - 01:32   quote  deeplink  
Ik zit op dit moment voor mijn werk in Latijns Amerika. Ik denk dat de mensen hier jaloers zijn op onze problemen. Wij hebben het zo onwerkelijk goed vergeleken met de mensen hier.
Ik probeer het niet maar als ik de mensen hier zou uitleggen waar deze discussie over gaat dan vermoed ik dat ze mij enigzins glazig aan zullen kijken.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 02 februari 2013 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 01:32 schreef Leonidas het volgende:
Ik zit op dit moment voor mijn werk in Latijns Amerika. Ik denk dat de mensen hier jaloers zijn op onze problemen. Wij hebben het zo onwerkelijk goed vergeleken met de mensen hier.
Ik probeer het niet maar als ik de mensen hier zou uitleggen waar deze discussie over gaat dan vermoed ik dat ze mij enigzins glazig aan zullen kijken.
Toch niet in ons mooie Colombia hè?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 februari 2013 - 08:11   quote  deeplink  
Ging bij Feyenoord het kwartje maar eens vallen betreft Erwin Mulder . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 februari 2013 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 01:32 schreef Leonidas het volgende:
Ik zit op dit moment voor mijn werk in Latijns Amerika. Ik denk dat de mensen hier jaloers zijn op onze problemen. Wij hebben het zo onwerkelijk goed vergeleken met de mensen hier.
Ik probeer het niet maar als ik de mensen hier zou uitleggen waar deze discussie over gaat dan vermoed ik dat ze mij enigzins glazig aan zullen kijken.
Maar dat houd niet in dat wij ook ver moeten gaan wegzakken...
mitchah
 mitchah - zaterdag 02 februari 2013 - 08:59   quote  deeplink  
ik vind zo mooi met jullie jullie lezen die gekke propaganda allemaal ook nog nou weten jullie precies wie jullie allemaal gaat naaien jullie je zin. haha wat hebben wij het goed en ik moet die hirnlose parollen aanhoren, ga liever na artis daar zijn knappe aasgieren jullie houen je bezig met praten tegenwoordig houdt praten op klaar, TIME FOR REVOLUTION en wat dan haag ervan vind boeit mijn geen reet, hun boeit ook niet hoe ik erbij zit srry ik denk nu nog aan mij en mij lot genoten.

groeten
mitchah
 mitchah - zaterdag 02 februari 2013 - 09:08   quote  deeplink  
maar goed iedereen is gek genoeg ironisch.

in tijden als deze bid je elke dag,
en gister brande er nog een hele moskee af.
mitchah
 mitchah - zaterdag 02 februari 2013 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:29 schreef van geil het volgende:
verschil van inzicht.geen probleem.
wel jammer dat mensen afgaan op media.
zelf denken is n groot goed.
zelf denken in het nieuwe sovjet Europe, hahahahahahahhahahhhhhhahhaahahahahahahaha
mitchah
 mitchah - zaterdag 02 februari 2013 - 09:11   quote  deeplink  
waarom trekt niet iedereen samen, en verklaar het kapitalisme de oorlog, NEUH ben je gek we hebben het goed krijg genoeg om net niet van dood te gaan
mitchah
 mitchah - zaterdag 02 februari 2013 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:03 schreef van geil het volgende:

[..]

pvv.50 plus

lees ns progamma's forumleden.
ook met de pvv komen een hele hoop regels waar wij het niet eens mee zijn en met alle respect met 50 plussers red je geen revolutie niet omdat het aantal te weinig is nee er zit geen strijdkracht meer in praten praten en nog eens praten dat is wat we doen
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 februari 2013 - 10:06   quote  deeplink  
Mijn salaris wordt uitbetaald in dollars en mij. Pensioen in euros dus tja soms zit het mee en soms zit het tegen
van geil
 van geil - zaterdag 02 februari 2013 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk alle partijprogramma's gelezen? Geen verwijt, ben slechts nieuwsgierig.
op de punten die ik voor mezelf belangrijk vind wel ja,
immigratie,zorg,aow en europa...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:29 schreef van geil het volgende:
verschil van inzicht.geen probleem.
wel jammer dat mensen afgaan op media.
zelf denken is n groot goed.
Gooi die deuren ff dicht van Geil!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 09:11 schreef mitchah het volgende:
waarom trekt niet iedereen samen, en verklaar het kapitalisme de oorlog, NEUH ben je gek we hebben het goed krijg genoeg om net niet van dood te gaan
Spijker op z'n kop!
De rest is afgeleide ervan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 februari 2013 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 09:28 schreef mitchah het volgende:

[..]

ook met de pvv komen een hele hoop regels waar wij het niet eens mee zijn en met alle respect met 50 plussers red je geen revolutie niet omdat het aantal te weinig is nee er zit geen strijdkracht meer in praten praten en nog eens praten dat is wat we doen
Eens
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 12:56   quote  deeplink  
REVOLUTIE!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 februari 2013 - 14:00   quote  deeplink  
Of wat minder woorden en wat meer daden.
mitchah
 mitchah - zaterdag 02 februari 2013 - 14:24   quote  deeplink  
ironisch genoeg staan we voor een club waar we vanuit mogen gaan dat daden boven woorden staan dus we weten wel hoe het moet maar geen daadkracht om te streven iedereen is bang voor den haag met hun mooie praatjes het gaat goed in europa niemand wilt straks wat met europa te maken hebben en wij staan aan kop van Europa. de engelsman wil helemaal van de eu af de Duitser is achter gesloten deuren DM aan het produceren en wij maar geloven in de graaipolitiek den haag is net een grabbelton met hele mooie prijzen gefinancierd door de werkende NEDERLANDER!!!!!!!
ziekelijk hoe Wij over Democratie spreken ze moeten weer de boeken in duiken en de vraag af stellen is democratie wel mogelijk met 100000 verschillende meningen de een vind belangrijk Suid europa te steunen met miljarden de ander vind veel belangrijker en terecht om zijn eigen gezin aan het eten te houden, de ander ziet liever oorlog haat en nijd in het midden oosten omdat uncle sam daar toedracht voor geeft heb niks met andere landen in nederland gaat het zeer slecht dat is iets wat we eerst moeten opkomen vervolgens andere landen die hun schulden niet terug kunnen betalen ironisch genoeg gaan we ermee akkoord dat miljarden staats schulden kwijtgescholden worden waar we niks aan hebben maar de ellendige deurwaarder blijft aan mij deur komen dus waar hebben we het over allemaal.
mitchah
 mitchah - zaterdag 02 februari 2013 - 14:37   quote  deeplink  
en daarbij ik heb nooit mijn stem gegeven over eindeloze debaten, waar ik uiteindelijk maar slechter uit ben gekomen dus geloof geen een PVDA praat met alle windrichtingen mee, VVD popie joppie partij CDA veel te ver achterhaald in deze ellende pvv Die Buitenlanders de schuld geeft Groenlinks die denkt met bos krijg ik mijn vreten op de plank, Partij voor de dieren die schepsels hebben het in dit land beter dan een mens dus waarom een partij wanneer komt er een partij die nederland terug geeft aan de nederlander
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 15:04   quote  deeplink  
Veel woorden.
Jammer, je begon zo goed.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 februari 2013 - 15:09   quote  deeplink  
Ik zou het Binnenhof verbouwen misschien dat dat helpt, nog gegadigden..??
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 15:11   quote  deeplink  
Nee, anders moet er nog 3 weken overlegd worden welke datum en tijd.
Probeer dan maar eens boos op het Binnenhof te blijven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaat de euro vallen ?









0.0063610