|
|
RenatoBos
|
|
|
Koppen op spijkers slaan dus.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of openbare verhangingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat jij voor mannetje bent.. |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
het zijn vele woorden ik weet het maar degene die niet ziet dat het verkeerd loopt heeft het te goed in dit land en weet sympathie voor derde wereld landen op te brengen terwijl zijn buurman sterft van de honger |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je hebt gelijk...
Brandstapel beter? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee luchtvervuiling Henk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 15:22 schreef mitchah het volgende:het zijn vele woorden ik weet het maar degene die niet ziet dat het verkeerd loopt heeft het te goed in dit land en weet sympathie voor derde wereld landen op te brengen terwijl zijn buurman sterft van de honger Dan heeft ie geen sympathie voor zijn buurman zeker.. |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
in ieder geval meer voor hun dan voor nl maar goed struisvogels klaar ik ben er een van net als 16 miljoen andere |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 15:27 schreef mitchah het volgende:in ieder geval meer voor hun dan voor nl maar goed struisvogels klaar ik ben er een van net als 16 miljoen andere Ik ben een meeuw.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 15:27 schreef mitchah het volgende:in ieder geval meer voor hun dan voor nl maar goed struisvogels klaar ik ben er een van net als 16 miljoen andere Hoe is het met je buurman? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Groene stroom dan wel.. |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
ik zie het zijn er ook genoeg van dat is een nederlandse aasgier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Barst er hier van in Zeeland, wij hebben het niet zo op die allochtone struisvogels.. |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
blijf lekker in zeeland heb je daar geen last van. |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
ik ben ook een allochtoon in NL geboren in limburg onderdrukt door nederland en ja ik ben een achterstallend allochtoontje in jou ogen dat maakt alles nog viezer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou ja een struisvogel op zijn tijd niks mis mee.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 15:38 schreef mitchah het volgende:ik ben ook een allochtoon in NL geboren in limburg onderdrukt door nederland en ja ik ben een achterstallend allochtoontje in jou ogen dat maakt alles nog viezer Huh, waar heb ik gezegd dat jij een achterstallend alochtoontje bent, haal je kop eens uit het zand man.. En wij hebben Duitsland niet onderdrukt dat hebben zij ons gedaan.. |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
allochtone struisvogel voorheen zei ik dat ik net als 16 miljoen andere nederlanders zo ben daarop zei je zo allochtone struisvogel dus |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
jammer genoeg ben ik geen MOF jammer jammer jammer sehr shade |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een Duitse struisvogel..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 15:27 schreef mitchah het volgende:in ieder geval meer voor hun dan voor nl maar goed struisvogels klaar ik ben er een van net als 16 miljoen andere Hier zeg je toch dat je een van de struisvogels bent..net als 16 miljoen andere struisvogels.. |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
ik mis alleen de snor nog van 1 cm breed |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jawel. Jij zei toch dat je in Limburg woonde? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kijk jij hebt goed opgelet bij aardrijkskunde vroeger T.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij gaat het ver schoppen, je bent een waardig voorbeeld voor ons land..d:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dank! Dat is een groot compliment, komend van een Meeuw. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: T for president..!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij spreekt wel mijn gevoel uit zonder punt komma en uitroeptekens.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 15:22 schreef mitchah het volgende:het zijn vele woorden ik weet het maar degene die niet ziet dat het verkeerd loopt heeft het te goed in dit land en weet sympathie voor derde wereld landen op te brengen terwijl zijn buurman sterft van de honger Je krijg van mij gelijk kerel....100% |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 15:22 schreef mitchah het volgende:het zijn vele woorden ik weet het maar degene die niet ziet dat het verkeerd loopt heeft het te goed in dit land en weet sympathie voor derde wereld landen op te brengen terwijl zijn buurman sterft van de honger Je krijg van mij gelijk kerel....100% |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pfff, dan kan ik dagelijks het gezeik aanhoren over dat ik een zakkenvuller ben, aan vriendjespolitiek doe en meer geinteresseerd ben bakken met geld naar het buitenland over te maken ipv binnenlandse problemen op te lossen. ;)
Mij niet gezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 00:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] pfff, dan kan ik dagelijks het gezeik aanhoren over dat ik een zakkenvuller ben, aan vriendjespolitiek doe en meer geinteresseerd ben bakken met geld naar het buitenland over te maken ipv binnenlandse problemen op te lossen. ;) Mij niet gezien. Confronterend he de waarheid, en dan heb je de helft nog maar niet opgenoemd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe, teringlijer! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook maar een beetje karig voor de helft he..d:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeg, ik heb nog een Minister van Zeeuwse zaken nodig, interesse? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Belangrijke post, misschien..?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien wil bode wel Minister van Malki worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wanneer mag ik mijn secretaresses uitzoeken.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Meteen. Belangrijk onderdeel van de secundaire arbeidsvoorwaarden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
quote: luister die meeuw heeft ook gelijk, zeker want zonder zo'n kansloze dieren zou er in Nederland helemaal geen hypocriete wetstelsels kunnen zijn. |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
en duitser schijt eraan als hij trots is genaaid te worden door zijn eigen volk, ken ik alleen zeggen viva la hollanda. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 09:16 schreef mitchah het volgende:[..] luister die meeuw heeft ook gelijk, zeker want zonder zo'n kansloze dieren zou er in Nederland helemaal geen hypocriete wetstelsels kunnen zijn. Nee ik vind dat je gelijk heb dat wij hier europa moeten gaan redden. En dat er teveel gepraat word en verders te weinig gedaan word door de bevolking om een halt toe te roepen. |
|
|
|