BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ramsteijn speelde negentig minuten bij beloften

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 04 september 2012 - 22:09
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ramsteijn speelde negentig minuten bij beloften (FR-Fanatic)

Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 05 september 2012 - 10:17   quote  deeplink  
Ik weet niet hoe het hem afging, maar ik ben vorig jaar tot hij geblesseerd raakte, best gecharmeerd van zijn voetbalkunsten. Mijn stelling is dan ook dat Koeman straks een luxe-probleem heeft voor zijn verdediging. Of moet hij gaan rouleren? Hij kan Ramsteijn op links zetten, maar ook Martins Indi. Deze laatste kan echter ook in het centrum met Mathijsen, maar ook met De Vrij, die op zijn beurt ook op rechtsback kan, ipv Janmaat. Kortom, Koeman kan mooi rouleren... of gaat hij kiezen? Waar kiest hij dan voor?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 september 2012 - 10:21   quote  deeplink  
Indy zakt in op zijn positie nu was de conclusie van eeen aantal deskundige...
Zonde om zo,n talent straks weg te zien zakken..
tomson
 tomson - woensdag 05 september 2012 - 10:31   quote  deeplink  
Er is nog niks te zeggen over hoe dit allemaal uit gaat pakken. Feit is dat wanneer het team als geheel beter gaat draaien, de spelers zichzelf individueel daar ook weer aan op zullen trekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door tomson --
MMM
 MMM - woensdag 05 september 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Vond hem als linksback niet geweldig, heb wel vertrouwen in hem als centrale verdediger. Al is het afwachten hoe hij terugkomt uit die blessure..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 05 september 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 13:07 schreef MMM het volgende:
Vond hem als linksback niet geweldig, heb wel vertrouwen in hem als centrale verdediger. Al is het afwachten hoe hij terugkomt uit die blessure..
Niet? Ik vond hem juist opvallen, omdat hij opbouwend heel veel rust uitstraalt plus dat hij gewoon goed stond te verdedigen. Nelom heeft het niet en zal het niet krijgen. Daarnaast mag Martins Indi niet meer weg uit het centrum. Op langere termijn schuift Ramsteijn wel naar het centrum, eerst ervaring opdoen. Hij is onze centrumverdediger voor de toekomst!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 05 september 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 10:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
Indy zakt in op zijn positie nu was de conclusie van eeen aantal deskundige...

Huh, u bedoelt... wat?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 05 september 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 10:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
Indy zakt in op zijn positie nu was de conclusie van eeen aantal deskundige...

Huh, u bedoelt... wat?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 september 2012 - 14:13   quote  deeplink  
Als Ramsteijn fit is en op niveau, dan hoop ik dat hij tijdens de blessure van De Vrij samen met Mathijsen het centrum gaat vormen en Indi op linksachter gaat spelen.
finsend
 finsend - woensdag 05 september 2012 - 14:22   quote  deeplink  
Volgens mij ben ik de enige die gecharmeerd is van Nelom? K zie t liefst janmaat de vrij indi en nelom achterin
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 05 september 2012 - 14:23   quote  deeplink  
Zonde als je Martins Indi op linksback verstopt. In mijn ogen moet Martins Indi in de basis, indien Ramsteijn fit is, zodat die dan op de back kan. Mathijssen en De Vrij moeten het verder maar uitvechten. Eventueel De Vrij op rechtsback. Vind ik hem steengoed!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 september 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 14:23 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zonde als je Martins Indi op linksback verstopt. In mijn ogen moet Martins Indi in de basis, indien Ramsteijn fit is, zodat die dan op de back kan. Mathijssen en De Vrij moeten het verder maar uitvechten. Eventueel De Vrij op rechtsback. Vind ik hem steengoed!
Ik vind De Vrij veel minder op die positie tot zijn recht komen, al was het wel een goede leerschool. De Vrij mist echte snelheid en kan opbouwend denk ik ook minder bijdragen dan in het centrum. Janmaat doet het ook uitstekend, dus er is sowieso geen reden hem van die positie af te halen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 14:22 schreef finsend het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die gecharmeerd is van Nelom? K zie t liefst janmaat de vrij indi en nelom achterin
Zal Nelom leuk vinden finsend, ik zie het niet in hem, ik vind het net een heumeu in een te strakke broek, dartelend over de voetbalvelden..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 14:23 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zonde als je Martins Indi op linksback verstopt. In mijn ogen moet Martins Indi in de basis, indien Ramsteijn fit is, zodat die dan op de back kan. Mathijssen en De Vrij moeten het verder maar uitvechten. Eventueel De Vrij op rechtsback. Vind ik hem steengoed!
De Vrij hoort in het centrum, de rechtsback positie is zonderbtwijfel voor Daryl, er is geen betere op de Nederlandse velden te vinden voor die positie..
tomson
 tomson - woensdag 05 september 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Niet overdrijven RB. Het is Driesje Mertens niet.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 16:06 schreef tomson het volgende:
Niet overdrijven RB. Het is Driesje Mertens niet.
Fuck Dries Mertens..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 07 september 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 16:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De Vrij hoort in het centrum, de rechtsback positie is zonderbtwijfel voor Daryl, er is geen betere op de Nederlandse velden te vinden voor die positie..
Dat is knap zielig voor die nederlandse velden. Zo goed vind ik hem niet. Ik hoop dat dat nog komt. Hij gaat lekker veel mee naar voren en is dus erg dreigend, maar meer ook niet. Rendement van nul komma nul. Als hij zich niet steeds vast loopt en weet wanneer hij wel en wanner hij niet moet gaan, kan hij wel heel goed worden, maar op dit moment wordt hij overschat (vind ik dan hé en wie ben ik: juist Arie!)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 10:52 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat is knap zielig voor die nederlandse velden. Zo goed vind ik hem niet. Ik hoop dat dat nog komt. Hij gaat lekker veel mee naar voren en is dus erg dreigend, maar meer ook niet. Rendement van nul komma nul. Als hij zich niet steeds vast loopt en weet wanneer hij wel en wanner hij niet moet gaan, kan hij wel heel goed worden, maar op dit moment wordt hij overschat (vind ik dan hé en wie ben ik: juist Arie!)
Ik had het over Daryl Arie, ik neem aan dat we het nu niet over dezelfde persoon hebben..d:-)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 07 september 2012 - 15:03   quote  deeplink  
Ja, spijt me Renato, maar ik vind hem overschat. Ik hoop wel dat hij het uiteindelijk gaat waarmaken, maar ik vind het te pril om te zeggen dat hij de beste back van Nederland is. Ik denk trouwens dat dat vooral gezegd wordt omdat de rest inderdaad niet best is... Ik bedoel hier trouwens niet mee dat ik Daryl een slechte voetballer vind hoor, maar we moeten niet te hoog van de toren blazen plus dat ik gewoon meer rendement hoop te zien...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 september 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 15:03 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, spijt me Renato, maar ik vind hem overschat. Ik hoop wel dat hij het uiteindelijk gaat waarmaken, maar ik vind het te pril om te zeggen dat hij de beste back van Nederland is. Ik denk trouwens dat dat vooral gezegd wordt omdat de rest inderdaad niet best is... Ik bedoel hier trouwens niet mee dat ik Daryl een slechte voetballer vind hoor, maar we moeten niet te hoog van de toren blazen plus dat ik gewoon meer rendement hoop te zien...
Hij was op links beter dan Nelom.. oh wacht..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 15:03 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, spijt me Renato, maar ik vind hem overschat. Ik hoop wel dat hij het uiteindelijk gaat waarmaken, maar ik vind het te pril om te zeggen dat hij de beste back van Nederland is. Ik denk trouwens dat dat vooral gezegd wordt omdat de rest inderdaad niet best is... Ik bedoel hier trouwens niet mee dat ik Daryl een slechte voetballer vind hoor, maar we moeten niet te hoog van de toren blazen plus dat ik gewoon meer rendement hoop te zien...
Maakt niet uit Arie, ieder zijn mening..ik ben het echter niet met je eens. Ik zeg ook niet dat Daryl absolute top is maar je kan het toch ook niet ontgaan zijn (jij noemt dit overschat) dat hij niet voor niks is opgeroepen voor oranje, hij kan de hele rechterkant bestrijken, hij heeft niet voor niks de overstap naar de topclub in Nederland gemaakt (ik kleur het nu ook wel wat roser).
Vergelijk hem eens met Dani F/Gil Swerts enz., dan is dit toch een verademing om bezig te zien..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 07 september 2012 - 16:53   quote  deeplink  
Ik hoop maar dat ik te pessimistisch ben, natuurlijk en misschien zijn de negatievere dingen mij meer opgevallen, terwijl er genoeg positiefs uit te halen is. Overigens schrijf ik Janmaat hiermee niet af hoor. Ik ben gewoon kritisch omdat ik het beste voor ons cluppie wil...én ik vind het wel degelijk mooi hoe hij meegaat, nu dus nog rendement plus dat hij de boel niet moet vastlopen voor Schaken/Verhoek...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 16:53 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik hoop maar dat ik te pessimistisch ben, natuurlijk en misschien zijn de negatievere dingen mij meer opgevallen, terwijl er genoeg positiefs uit te halen is. Overigens schrijf ik Janmaat hiermee niet af hoor. Ik ben gewoon kritisch omdat ik het beste voor ons cluppie wil...én ik vind het wel degelijk mooi hoe hij meegaat, nu dus nog rendement plus dat hij de boel niet moet vastlopen voor Schaken/Verhoek...
Ik hoop het ook d:-))
Janmaat is mij meer dan meegevallen presteert voor mij boven verwachting, ik had bijvoorbeeld meer verwacht van Vormer en Immers, juist niet van Janmaat, ik ben dus wat hem betreft positief verrast..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ramsteijn speelde negentig minuten bij beloften









0.0074079