BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Drie Feyenoorders in de basis bij Oranje'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 07 september 2012 - 09:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Drie Feyenoorders in de basis bij Oranje' (FeyenoordNet.nl)

Sebbe
 Sebbe - zaterdag 08 september 2012 - 11:02   quote  deeplink  
Ach ze moeten aan elkaar wennen, de verwachtingen zijn hoger en de belangen wegen zwaarder dus al met al hebben ze het redelijk gedaan. BMI was goed, Clasie wat onwennig denk dat wanneer hij niet gewisseld was beter in zijn spel kwam omdat de turken ook vermoeider werden en minder gingen doorjagen, Janmaat deed het ook wel redelijk zijn vervanger had het ook makkelijker door vermoeidheid van de tegenstander. Al met al positief gestemd over het optreden van onze jongens.
van geil
 van geil - zaterdag 08 september 2012 - 11:04   quote  deeplink  
ga er maar aan wennen...
oranje krijgt n hoog feyenoord gehalte...
dit is geen incident...
Sebbe
 Sebbe - zaterdag 08 september 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 11:04 schreef van geil het volgende:
ga er maar aan wennen...
oranje krijgt n hoog feyenoord gehalte...
dit is geen incident...
Beter toch, de beste club regeert.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 08 september 2012 - 11:39   quote  deeplink  
Indi was lekker bezig, Begin moes hij ff wennen, Maar vanf de 40ste minuut.
Was heel goed bezig die jongen.
Hoop dat hij Mathijsen gewoon centraal weg speelt.
Bruno speelt daar ook het liefst.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 september 2012 - 11:42   quote  deeplink  
Tja ze speelden wat onwennig en niet secuur daar moeten ze aan wennen
010-78
 010-78 - zaterdag 08 september 2012 - 11:55   quote  deeplink  
Bruno_Martins_Indi_1050858q.jpg

Mooiste moment van gisteravond.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 september 2012 - 11:59   quote  deeplink  
vindt je in de armen van Judas ?
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 08 september 2012 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 11:55 schreef 010-78 het volgende:
[ afbeelding ]

Mooiste moment van gisteravond.
Moment net voor dit fotomoment was ook wel leuk; van Gaal die handjeklap doet met de vierde man.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 08 september 2012 - 19:21   quote  deeplink  
Fer is geblesseerd, Maher is opgeroepen als vervanger. Kans is dus groter geworden dat Clasie het tegen Hongarije nog eens mag proberen vanaf de start. Zeker omdat Van Gaal Maher blijkbaar puur als aanvallende middenvelder beschouwd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 september 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 19:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Fer is geblesseerd, Maher is opgeroepen als vervanger. Kans is dus groter geworden dat Clasie het tegen Hongarije nog eens mag proberen vanaf de start. Zeker omdat Van Gaal Maher blijkbaar puur als aanvallende middenvelder beschouwd.
Goed nieuws T
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 08 september 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 19:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Goed nieuws T
Hup Clasie!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 september 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 19:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hup Clasie!
+1 hup Clasie !
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 08 september 2012 - 19:43   quote  deeplink  
CLASIEEEE!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 september 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 19:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Fer is geblesseerd, Maher is opgeroepen als vervanger. Kans is dus groter geworden dat Clasie het tegen Hongarije nog eens mag proberen vanaf de start. Zeker omdat Van Gaal Maher blijkbaar puur als aanvallende middenvelder beschouwd.
Mooi zo..prima voor zijn ervaring/ontwikkeling, raakte tijd ook dat hij werd opgeroepen..
bode
 bode - zaterdag 08 september 2012 - 20:14   quote  deeplink  
Fantastisch dat alle drie hebben mee gedaan, maar niet te hard juigen ze vmoeten nog heel veel leren, het was een zeer goeie leer wedstrijd voor hun
ga zo door hopen op nog een kans
van geil
 van geil - zaterdag 08 september 2012 - 20:17   quote  deeplink  
clasie zie ik als opvolger van die tuinkabouter....

moet nu leren t dusdanig te controleren dat hij af en toe mee inschuift naar voren
en leert te scoren....

he dat rijmt:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 september 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 20:17 schreef van geil het volgende:
clasie zie ik als opvolger van die tuinkabouter....

moet nu leren t dusdanig te controleren dat hij af en toe mee inschuift naar voren
en leert te scoren....

he dat rijmt:)
Jep gewoon onbevangen rammen daar bewijst hij zichzelf een dienst mee...
Ook dan kan het fout gaan maar daar kan je beter mee leven achteraf
dan dat je moet constateren dat je te angstig was...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 september 2012 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jep gewoon onbevangen rammen daar bewijst hij zichzelf een dienst mee...
Ook dan kan het fout gaan maar daar kan je beter mee leven achteraf
dan dat je moet constateren dat je te angstig was...
Je hebt wel gelijk maar dat is voor zo'n menneke toch allemaal best wel spannend en nieuw..kijken hoe ie er het dinsdag vanaf gaat brengen..d:-)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 september 2012 - 04:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 20:17 schreef van geil het volgende:
clasie zie ik als opvolger van die tuinkabouter....

moet nu leren t dusdanig te controleren dat hij af en toe mee inschuift naar voren
en leert te scoren....

he dat rijmt:)
Dan zal Clasie nog veel beter moeten gaan worden, wil hij de opvolger worden van die tuinkabouter!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 10 september 2012 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 04:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan zal Clasie nog veel beter moeten gaan worden, wil hij de opvolger worden van die tuinkabouter!
Die Tuinkabouter heb ook al jaren geen kont gepresteerd op club niveau dus doe niet of hij van wereldklasse is?
NIveau Wk haalt wesleytje niet meer, en dit is ook zijn laatste eind toernooi verwacht ik.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 september 2012 - 12:25   quote  deeplink  
De Wolf over Oranje: 'Rotterdam is trots'

In het Nederlands elftal waren afgelopen vrijdag de Rotterdammers in de meerderheid. Aan de aftrap stonden zes spelers die bij Feyenoord of Sparta werden opgeleid en daar kwamen ook nog eens twee invallers bij met roots in de Maasstad. Een opmerkelijke ontwikkeling.
John de Wolf wil het eigenlijk niet hardop uitspreken. Maar nu het Nederlands elftal zo Rotterdams gekleurd is, draait hij er niet meer omheen. 'Als je de laatste jaren de selectie van Oranje zag met altijd weer zoveel spelers van Ajax, dacht ik ook weleens 'nou, nou',' zegt de voormalig speler van onder meer Feyenoord en Sparta.
96075.jpg
Het is natuurlijk niet zo vreemd dat Oranje de voorbije jaren geen Rotterdams accent had. Voor bondscoach Bert van Marwijk was er voor, tijdens en direct na het WK 2012 weinig reden om de spelers van de worstelende Kuip-club te selecteren. Maar sowieso leeft in Rotterdam vaak het vermoeden dat Amsterdam een streepje voor heeft in Zeist. Het is een gevoel, soms onderbouwd door de statistieken, soms ook niet.

De tijden zijn sinds deze zomer drastisch veranderd. Bondscoach Louis van Gaal en zijn rechterhand Danny Blind hebben de blik meer dan ooit gericht op spelers die in de havenstad zijn klaargestoomd.

Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Jordy Clasie, Leroy Fer en Robin van Persie werden opgeleid bij Feyenoord. Nick Viergever, Kevin Strootman en Jetro Willems een paar kilometer verderop bij Sparta. En dan is Stefan de Vrij er door blessureleed nog niet eens bij. En vergeten we voor het gemak dat de wisselspelers Ron Vlaar en Dirk Kuyt jarenlang voor Feyenoord speelden en Joris Mathijsen sinds kort onder contract staat in de Kuip.
Bron:Feyenoordnet.nl
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 september 2012 - 12:26   quote  deeplink  
"Clasie kwam niet goed uit de verf, maar daar kon hij weinig aan doen"

Willem van Hanegem heeft zich lovend uitgesproken over het Nederlands elftal. De oud-voetballer heeft naar eigen zeggen genoten van de wedstrijd van vrijdagavond tegen Turkije, zo vertelde hij maandag tegenover het Algemeen Dagblad.

"Bij mij overheerst optimisme ten aanzien van het Nederlands elftal", begon Van Hanegem zijn relaas. "Ik heb vrijdag echt genoten van wat ik te zien kreeg tegen Turkije. Er ging heus het een en ander mis, maar er ging te veel goed om nu weer aan de basis te gaan sleutelen."
art_xlarge_50621.jpg
"De enige, maar dat kon je van te voren weten, over wie je kunt twijfelen is Daryl Janmaat", vervolgde de voormalig speler. "Die jongen komt er heus wel, maar is nu nog niet rijp voor Oranje, hij heeft nog even wat wedstrijden bij Feyenoord nodig. Voor het overige viel het me over het algemeen mee."

"Ik kan me voorstellen dat Van Gaal op de rechtsbackpositie iemand anders gaat posteren. Ricardo van Rhijn bijvoorbeeld, zou ik niet verkeerd vinden. Verder is het jammer dat hij Tim Krul in de basis moet missen, maar dat is gewoon een geval van pech. Verder moet hij wel aan de slag met Jordy Clasie. Die jongen kwam vrijdag niet goed uit de verf, maar daar kon hij weinig aan doen."

"Clasie is geen spelverdeler, maar een gouden verbindingsspeler, dan moet hij echter wel kaatsmogelijkheden in zijn buurt hebben. Tegen de Turken had hij vaak niet meer dan de linksback en of één centrale verdediger in zijn buurt. De rest was weg, waardoor hij te vaak met zijn gezicht naar zijn eigen doelman moest staan. Dan kan hij de ballen niet voorwaarts spelen en dat is doodzonde van zijn talent", zo besloot Van Hanegem zijn verhaal.
Bron:Soccernews
hippy
 hippy - maandag 10 september 2012 - 18:47   quote  deeplink  
Ik vond oranje slecht spelen maar....
Ze werden pas dominant na 70 min...
Hadden makkelijk kunnen verliezen
En ook het feit dat ajaxieden een streepje voor zouden hebben kan kloppen, maar is dan ook gegrond...
Simpel door het feit dat ajax gewoon grote talenten heeft voortgebracht...
Maar volgens mij viel het ajaxgehalte wel mee...
Een bondscoach stelt gewoon de beste spelers op en de bondscoach was de afgelopen jaren toch echt een feyenoorder...
Maximus
 Maximus - maandag 10 september 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Nix beters te doen Trol?
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 september 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 19:00 schreef Maximus het volgende:
Nix beters te doen Trol?
Hij heeft een punt.

T interesseert me alleen geen zak.
Maximus
 Maximus - maandag 10 september 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 19:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij heeft een punt.

T interesseert me alleen geen zak.
Daarom.
bode
 bode - maandag 10 september 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 11:59 schreef piet de paler het volgende:
vindt je in de armen van Judas ?
Hou daar toch eens mee op
Als van Gaal met de jongens Wereld of Europeeskampioen wordt (met Feyenoord jongens)
dan is hij opeens de beste man
bode
 bode - maandag 10 september 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 12:26 schreef RenatoBos het volgende:
"Clasie kwam niet goed uit de verf, maar daar kon hij weinig aan doen"

Willem van Hanegem heeft zich lovend uitgesproken over het Nederlands elftal. De oud-voetballer heeft naar eigen zeggen genoten van de wedstrijd van vrijdagavond tegen Turkije, zo vertelde hij maandag tegenover het Algemeen Dagblad.

"Bij mij overheerst optimisme ten aanzien van het Nederlands elftal", begon Van Hanegem zijn relaas. "Ik heb vrijdag echt genoten van wat ik te zien kreeg tegen Turkije. Er ging heus het een en ander mis, maar er ging te veel goed om nu weer aan de basis te gaan sleutelen."
[ afbeelding ]
"De enige, maar dat kon je van te voren weten, over wie je kunt twijfelen is Daryl Janmaat", vervolgde de voormalig speler. "Die jongen komt er heus wel, maar is nu nog niet rijp voor Oranje, hij heeft nog even wat wedstrijden bij Feyenoord nodig. Voor het overige viel het me over het algemeen mee."

"Ik kan me voorstellen dat Van Gaal op de rechtsbackpositie iemand anders gaat posteren. Ricardo van Rhijn bijvoorbeeld, zou ik niet verkeerd vinden. Verder is het jammer dat hij Tim Krul in de basis moet missen, maar dat is gewoon een geval van pech. Verder moet hij wel aan de slag met Jordy Clasie. Die jongen kwam vrijdag niet goed uit de verf, maar daar kon hij weinig aan doen."

"Clasie is geen spelverdeler, maar een gouden verbindingsspeler, dan moet hij echter wel kaatsmogelijkheden in zijn buurt hebben. Tegen de Turken had hij vaak niet meer dan de linksback en of één centrale verdediger in zijn buurt. De rest was weg, waardoor hij te vaak met zijn gezicht naar zijn eigen doelman moest staan. Dan kan hij de ballen niet voorwaarts spelen en dat is doodzonde van zijn talent", zo besloot Van Hanegem zijn verhaal.
Bron:Soccernews
Ik ben 100% met de Kromme eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 september 2012 - 22:01   quote  deeplink  
Jordy Clasie maakte vrijdagavond zijn debuut in het Nederlands elftal.

De middenvelder van Feyenoord werd vlak na rust gewisseld, maar is desondanks heel erg blij met zijn eerste interland.

"Toch was het fantastisch te debuteren en te winnen. Het klopt dat ik zenuwachtiger was dan normaal. Ik kan en moet beter spelen", zo vertelde Clasie in gesprek met De Telegraaf.

Clasie denkt dat hij nu wel over de spanning heen is. "De onwennigheid en spanning zijn menselijk. Daar ben ik nu doorheen. Dit gebeurt me geen tweede keer", aldus de jonge middenvelder.

Ook bondscoach Louis van Gaal verwacht dat Clasie in het vervolg beter is. "Natuurlijk had ik vooraf twijfels. Het is een jonge ploeg. Toch ben ik ervan overtuigd dat Janmaat en Clasie een betere tweede interland spelen."

http://www.fr-fanatic.com/50896-clasie-dit-gebeurt-me-geen-tweede-keer/
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 september 2012 - 22:02   quote  deeplink  
Blijkbaar staan Clasie en Janmaat ook tegen Hongarije aan de aftrap, als je Van Gaal zo hoort....
Wim2
 Wim2 - maandag 10 september 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 22:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Blijkbaar staan Clasie en Janmaat ook tegen Hongarije aan de aftrap, als je Van Gaal zo hoort....
Serieus, wat zei hij dan tijdens de persconferentie..???
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 september 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 22:03 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Serieus, wat zei hij dan tijdens de persconferentie..???
D'oh!
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 september 2012 - 22:21   quote  deeplink  
Van #Gaal zei op de persconferentie voor #HonNed morgen op het middenveld te kiezen voor Jordy #Clasie of Adam #Maher.
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 september 2012 - 22:22   quote  deeplink  
#MartinsIndi lijkt opnieuw een basisplaats te krijgen. #Janmaat en #Mathijsen zullen waarschijnlijk op de bank plaats moeten nemen. #HonNed
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 september 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:
Van #Gaal zei op de persconferentie voor #HonNed morgen op het middenveld te kiezen voor Jordy #Clasie of Adam #Maher.
Zou wel vreemd zijn als hij Maher eerst helemaal niet oproept en dan hem direct in de basis zou opstellen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 september 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:
#MartinsIndi lijkt opnieuw een basisplaats te krijgen. #Janmaat en #Mathijsen zullen waarschijnlijk op de bank plaats moeten nemen. #HonNed
Lijkt me logisch.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 september 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:
#MartinsIndi lijkt opnieuw een basisplaats te krijgen. #Janmaat en #Mathijsen zullen waarschijnlijk op de bank plaats moeten nemen. #HonNed
Janmaat en Clasie op bank begrijp ik wel. 1 foutje en het siddert in de spieren. Tijd geven en niet meteen laten afbranden.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 10 september 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 22:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zou wel vreemd zijn als hij Maher eerst helemaal niet oproept en dan hem direct in de basis zou opstellen.
Des te meer reden dus voor van Gaal om het wel te doen.
Je kent hem toch onderhand?
Hij staat daar voorzichzelf. Niks anders
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 10 september 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 22:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Janmaat en Clasie op bank begrijp ik wel. 1 foutje en het siddert in de spieren. Tijd geven en niet meteen laten afbranden.
Clasie heb niets fout gedaan? Kreeg alleen ma zaadballen als hij er 1 kreeg.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 september 2012 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 23:05 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Clasie heb niets fout gedaan? Kreeg alleen ma zaadballen als hij er 1 kreeg.
Niet veel fout gedaan, ook niet veel goed gedaan. Dat lag gedeeltelijk aan het feit dat hij vaak een Turk in zijn nek had, maar aan de andere kant, dat is inherent aan voetballen op een hoger niveau. Ja, je hebt in 'de top' minder tijd en ruimte om te voetballen, maar dat geldt voor alle voetballers.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 september 2012 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 23:05 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Clasie heb niets fout gedaan? Kreeg alleen ma zaadballen als hij er 1 kreeg.
Niets direct fout gedaan nee, maar ook niet aan opdracht voldaan: vooruit voetballen. Te behoudend, te veilig. Wat angstig daarmee.
Een echte fout is dan dodelijk voor zijn zelfvertrouwen. En de kritiek vliegt bij bakken over hem heen.
Beter dat ie tegen zwakkere tegenstanders zelfvertrouwen opbouwt.
hippy
 hippy - dinsdag 11 september 2012 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 19:00 schreef Maximus het volgende:
Nix beters te doen Trol?
Was niet om te dissen hoor...
hippy
 hippy - dinsdag 11 september 2012 - 09:03   quote  deeplink  
Ik vond clasie een van de betere...die kan sneijder goed dienen en van ballen voorzien...
Wordt echt een "grote"...;))
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 11 september 2012 - 10:09   quote  deeplink  
11 sep'Clasie en Martins Indi wederom in basis Oranje'
Feyenoord nieuws

In het basiselftal van Oranje dat dinsdagavond het WK-kwalificatieduel tegen Hongarije speelt, ontbreekt John Heitinga, die na Turkije nog onder de complimenten werd bedolven. Gisteren op de afsluitende training vormden Ron Vlaar en Bruno Martins Indi het centrale verdedigingskoppeltje.

In Boedapest moet Oranje dat bewijzen tegen een defensief Hongarije. "Ons systeem blijft hetzelfde, maar het kan zijn dat ik individueel iets aanpas bijvoorbeeld vanwege Balazs Dzsudzsak of hun offensieve middenvelder," aldus Van Gaal.

Met dat in het achterhoofd kan Daryl Janmaat zich na zijn debuut tegen Turkije opmaken voor een plaats op de bank en valt Van Gaal terug op Ajacied Ricardo van Rhijn. Hij zal samen met doelman Stekelenburg, Bruno Martins Indi, Jetro Willems en Ron Vlaar de verdediging vormen.

Weer Clasie

Verder zal de personele invulling op het middenveld hetzelfde zijn als tegen Turkije. Omdat Leroy Fer geblesseerd is afgehaakt, handhaaft Van Gaal Jordy Clasie in de basis aan de zijde van Kevin Strootman en aanvoerder Wesley Sneijder.

Voorin zijn Luciano Narsingh en Arjen Robben zekerheidjes op de flanken en krijgt Robin van Persie opnieuw de voorkeur boven Klaas-Jan Huntelaar.

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/7477/clasie-en-martins-indi-wederom-in-basis-oranje.html
Jeay
 Jeay - dinsdag 11 september 2012 - 11:04   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling: Maarten Stekelenburg, Ricardo van Rhijn, Ron Vlaar, Bruno Martins Indi, Jetro Willems, Kevin Strootman, Jordy Clasie, Wesley Sneijder, Luciano Narsingh, Robin van Persie, Arjen Robben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 september 2012 door Jeay --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 11 september 2012 - 12:50   quote  deeplink  
O, en wie vermoedt dit dan?

Overigens denk ik, ervan uitgaande dat dit de opstelling zou (kunnen) zijn, Van Gaal er beter aan doet Van Rhijn ook niet op te stellen op rechtsback, maar Heitinga. Dat is (momenteel) een beter back dan de andere twee, die allebei toch de nodige ervaring missen. Ik ben het wel met Jan van Halst eens dat hij Janmaat te vroeg voor de leeuwen heeft geworpen. JvH gaf aan dat Janmaat zo vanuit het niets wordt opgesteld, terwijl hij er niet eens ooit tegen een selectie aan gezeten heeft.... Is te snel en dat kon je zien. Voor Van Rhijn vind ik het ook te snel. Die moet nog aan het seniorenvoetbal wennen, laat staan dat hij rijp is voor oranje....
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 11 september 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2012 - 12:50 schreef Arie.Klooster het volgende:
O, en wie vermoedt dit dan?

Overigens denk ik, ervan uitgaande dat dit de opstelling zou (kunnen) zijn, Van Gaal er beter aan doet Van Rhijn ook niet op te stellen op rechtsback, maar Heitinga. Dat is (momenteel) een beter back dan de andere twee, die allebei toch de nodige ervaring missen. Ik ben het wel met Jan van Halst eens dat hij Janmaat te vroeg voor de leeuwen heeft geworpen. JvH gaf aan dat Janmaat zo vanuit het niets wordt opgesteld, terwijl hij er niet eens ooit tegen een selectie aan gezeten heeft.... Is te snel en dat kon je zien. Voor Van Rhijn vind ik het ook te snel. Die moet nog aan het seniorenvoetbal wennen, laat staan dat hij rijp is voor oranje....
Als dat een reden is kunnen Clasie Indi Janmaat de Vrij ook wel op de bank zitten.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 11 september 2012 - 13:21   quote  deeplink  
Ben je gek, Indi is ondertussen een routinier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 september 2012 door Bosifyable --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 11 september 2012 - 13:21   quote  deeplink  
van rhijn oprotten! en gewoon kiezen voor feyenoorders. die grafsnavels kunnen we niet gebruiken!
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 11 september 2012 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2012 - 13:21 schreef Bosifyable het volgende:
Ben je gek, Indi is ondertussen een routinier.
Je hebt gelijk Routiniers schieten wel vaker de bal bijna in eigen goal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Drie Feyenoorders in de basis bij Oranje'









0.0063688