|
|
Boudewijn
|
|
|
Ajax - RKC (zaterdag 15 September 2012 , 18:45)
Vorig jaar:
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
71-72-73-95
|
|
|
Vergis je niet, RKC heeft een aardig elftal en is in vorm. Dit is op dit moment een moeilijkere tegenstander dan bijvoorbeeld Roda. Als het bij ons loopt dan knal je eroverheen, maar loopt het niet dan kan het echt een pittige pot worden. Uiteraard ga ik wel uit van een overwinning, maar RKC reken ik meer als een middenmotor dan de laagvlieger die ze eerst waren. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Gewoon erop en erover, kom op zeg... |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Eindelijk na een half jaar kan ik weer mijn eigen clubje bezoeken. Wat heb ik het gemist zeg. Hoppa ik kom er weer aan vak 410. Gaan we een feestje bouwen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Tja duidelijk! Rkc doet nu leuk mee maar in de Arena zijn wij de baas en gaan ze van de mat spelen! |
|
|
|
|
StevieV
|
|
|
Met Poulsen en Babel in de basis! zou mooi zijn als de verwachtingen eruit komen! |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Zozo, maakt nu Boudewijn de wedstrijdtopics hier?
Maar goed, in de Arena mag het toch niet mislukken. Dus ik zeg 2-0. |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
|
|
|
71-72-73-95
|
|
|
quote: Tuurlijk, eigenlijk hoort dat zo. Ik wil alleen aangeven dat RKC niet meer in het rijtje clubs zit als VVV excelsior en dat soort ploegen, waarvan je even met 6 0 wint. Maar met de volgende opstelling denk ik dat we wel met 3 -0 gaan winnen:
Vermeer Rhijn - toby - niklas - dijks Poulsen Eriksen siem Sana babel Derk |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Bijna goed, maar ik zie liever Sana links en Lukoki op rechts. |
|
|
|
|
71-72-73-95
|
|
|
Ik zat tijdens het typen serieus te twijfelen tussen de beide opties. Toch vind ik dat Derk moet spelen. Als hij in vorm komt kan hij heel belangrijk zijn voor ons |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 09:44 schreef 71-72-73-95 het volgende:[..] Tuurlijk, eigenlijk hoort dat zo. Ik wil alleen aangeven dat RKC niet meer in het rijtje clubs zit als VVV excelsior en dat soort ploegen, waarvan je even met 6 0 wint. Maar met de volgende opstelling denk ik dat we wel met 3 -0 gaan winnen: Vermeer Rhijn - toby - niklas - dijks Poulsen Eriksen siem Sana babel Derk Ajax moet rkc thuis op kunnen rollen met 6-0... Kom op zeg...als we al gaan twijfelen over de kansen thuis tegen rkc, kunnen we dit seizoen net zo goed stoppen...;))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Hij zal met babel gaan spelen en veel gaan switchen van positie voorin... Alleen zo speel je een handbalverdediging uit elkaar... Wordt 5-0+ |
|
|
|
|
71-72-73-95
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 12:49 schreef hippy het volgende:[..] Ajax moet rkc thuis op kunnen rollen met 6-0... Kom op zeg...als we al gaan twijfelen over de kansen thuis tegen rkc, kunnen we dit seizoen net zo goed stoppen...;))) Ik twijfel niet over onze kansen en natuurlijk moeten we gewoon winnen, maar je onderschat RKC een beetje. Die ploeg is sterker dan een paar jaar geleden. Ik zeg 3-0 |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Dat zeg ik niet, was alleen een beetje verrast.
Mag dat?? |
|
|
|
|
71-72-73-95
|
|
|
Blind LB vanavond, poulsen in de basis en babel op de bank. Schone wat aanvallender ben benieuwd hoe die het gaat doen. Wel jammer dat serero er niet bij is, die speelde juist steeds beter. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
heren en dames, een prettige wedstrijd |
|
|
|
|
71-72-73-95
|
|
|
quote: Dankje en hetzelfde! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nog niet best moet ik zeggen |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
uuuuuuuuh 1-0 ben ik tevreden |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
heerlijk hoor eindelijk die 1-0 |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
zoals we het al eerder hadden over de scherpte van Ericsen, het ontbreekt er weer aan |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Wat is die eriksen weer dramatisch |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
dat zeg ik, hij bakt er weer geen biefstuk van |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
wederom een foute plek van blind, 2-0 hahaha |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Vind blind goed spelen...wat zegt ie nou...??;)) |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
zo die is dan weer gewonnen, maar heel eerlijk, wat speelde ze toch beroerd, knappe goal shone , 2e goal was lullig maar vond de wedstrijd niet echt spektakel, sana, eriksen, de jong ga maar door, ze waren niet top |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 september 2012 - 20:39 schreef uitnoord het volgende:zo die is dan weer gewonnen, maar heel eerlijk, wat speelde ze toch beroerd, knappe goal shone , 2e goal was lullig maar vond de wedstrijd niet echt spektakel, sana, eriksen, de jong ga maar door, ze waren niet top Beetje krachten sparen voor dinsdag ;)) |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
quote: nah man, zoals we vandaag speelde kan je het dinsdag helemaal gaan schudden, oke ik ben optimistischer dan ik mij nu uitlaat, dinsdag spelen we een puike strijd en ik geloof zeker dat als ajax goed begint er ook een heel mooie wedstrijd gespeelt gaat worden met misschien nog wel een kleine kans op winst
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 september 2012 door uitnoord -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 september 2012 - 21:04 schreef uitnoord het volgende:[..] nah man, zoals we vandaag speelde kan je het dinsdag helemaal gaan schudden, oke ik ben optimistischer dan ik mij nu uitlaat, dinsdag spelen we een puike strijd en ik geloof zeker dat als ajax goed begint er ook een heel mooie wedstrijd gespeelt gaat worden met misschien nog wel een kleine kans op winst Vond die poulsen wel wat alleen wat zwak in de duels |
|
|
|
|
Paul_PSV
|
|
|
quote: Poulsen had toch wel wat lekkere passes de 16 in. Ik las bovenin dat het 6-0 zou worden? ;-) RKC blijft een stugge ploeg en ik spreek uit ervaring! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 september 2012 - 23:19 schreef Paul_PSV het volgende:[..] Poulsen had toch wel wat lekkere passes de 16 in. Ik las bovenin dat het 6-0 zou worden? ;-) RKC blijft een stugge ploeg en ik spreek uit ervaring! Inderdaad een stugge ploeg en doen het al een paar jaar op rij zeer verdienstelijk.. Alleen thuis moet het voor de top 3 toch wel 3 of 4-0 kunnen worden ligt een beetje aan je inzet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 september 2012 - 23:19 schreef Paul_PSV het volgende:[..] Poulsen had toch wel wat lekkere passes de 16 in. Ik las bovenin dat het 6-0 zou worden? ;-) RKC blijft een stugge ploeg en ik spreek uit ervaring! Had zomaar gekunt |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Kampioen on waardig, maar dat wisten we al |
|
|
|