|
|
Jeay
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Leerdam tekent bij, en ik spring alleen op me wijf. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 11:26 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Wat lul jij nou weetr dom jo vistick? Leerdam kan hier niets aan doen? En dan derbij weet jij niet wat hij gezegt heeft ja of nee, dus hou je muil dicht jo en denk na voor je wat typt +1 |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 02:00 schreef Snees het volgende:Kelvin is net zo eng mannetje als wijnaldum,fer en biseswar...Maar het zou mij verbazen als Luc scoort tegen Feyenoord,hij dat met gejuich viert.we hadden ooit een donkere generatie wat alleen aan geld denkt.Gelukkig blijven de sterkste over! Leerdam mij neem je niet voor de gek..dat je moge verrotten. Doe normaal man! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind dat we Vilhena gewoon veel te weinig zien, volgens mij kent tie allang mee met ons gewenste niveau.. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 16:57 schreef RenatoBos het volgende:Vind dat we Vilhena gewoon veel te weinig zien, volgens mij kent tie allang mee met ons gewenste niveau.. Misschien maakt hij het op de trainingen niet waar? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: misschien moeten de "aankopen" wel spelen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Misschien zoeken we er teveel achter. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: misschien ook niet ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan noch, diegene die het op de trainingen wel waarmaken doen het in de wedstrijd niet d:-))) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die kans acht ik groot. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 17:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dan noch, diegene die het op de trainingen wel waarmaken doen het in de wedstrijd niet d:-))) Kom kom, niet zo negatief :P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 16:57 schreef RenatoBos het volgende:Vind dat we Vilhena gewoon veel te weinig zien, volgens mij kent tie allang mee met ons gewenste niveau.. Ik vind vooral dat we veel te veel berichten over Fer zien! ;) |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Meen je dat, was me helemaal niet opgevallen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahahaha, misschien dat we dit topic nog kunnen verplaatsen naar het FC Twente forum! :) |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Hoeft niet, we hebben er al 1, het officiele FER///HELD topic. Dit na aanleiding van de wedstrijd tegen Bursaspor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 september 2012 - 01:17 schreef arikanari het volgende:[..] Hoeft niet, we hebben er al 1, het officiele FER///HELD topic. Dit na aanleiding van de wedstrijd tegen Bursaspor. ;) |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Fer en Kastanjo!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 september 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Omekees weer in bloedvorm vanochtend. Goed voorteken ? :p |
|
|
|