|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nog meer kansen dan Porto gehad ook.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tell me (and T) about it! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Daar was ik al bang voor ... Gerard bedankt! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gelukkig heb je het altijd moeilijk tegen mij en kun je die TK niet vroeg genoeg opmaken ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 00:59 schreef JanM het volgende:Gelukkig heb je het altijd moeilijk tegen mij en kun je die TK niet vroeg genoeg opmaken ;-P hahaha, wees gerust.. ik ga m'n trainingskampjes nu nog niet gebruiken.. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kudt, ik heb net mijn tweede ingezet ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ik heb nu iets behoudender gespeeld dan de laatste keer, individuele kwaliteit gaf de doorslag. Is volgens mij de eerste keer dat ik win bij jou, werd tijd ook trouwens. succes tegen Jan. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 01:20 schreef Gerard49 het volgende:[..] Ik heb nu iets behoudender gespeeld dan de laatste keer, individuele kwaliteit gaf de doorslag. Is volgens mij de eerste keer dat ik win bij jou, werd tijd ook trouwens. succes tegen Jan. ;) hahaha, in ieder geval gefeliciteerd ermee! ;) nou maar kampioen worden he!
En thanks! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, echt?? Dan lijkt me de kans aanwezig dat je die wedstrijd gaat winnen..... ;)
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Alleen met hoeveel is de vraag ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
haha, jep! Goede nieuws is dat ik m'n betere spelers kan gaan trainen.. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Geer gaat weer als een speer! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Geer = Gerard! En Cissé is mine! Heel even nog ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jaja rare kwast, €€€ hoe kun je ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Yep, en de TK'jes tegen komen er ook al aan. :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lekker ingekocht vandaag! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Twee mooie spelers gehaald ja,
Bernard en Leandro voor een mooi prijsje al ben je nu 27 Milj. armer en kan je weer even sparen :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 17:30 schreef VVout het volgende:[..] Twee mooie spelers gehaald ja, Bernard en Leandro voor een mooi prijsje al ben je nu 27 Milj. armer en kan je weer even sparen :) En Cissé trainen tot een topper! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pff, net als tegen Porto nu tegen Benfica meer kansen en toch verliezen. BelacheLIJK! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Het is een schijtspel T. Ik heb hetzelfde tegen Hoogie ... daar kan ik maar niet van winnen #%$#%$#$#%$^#^%$#@%#@^%# |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 09:33 schreef JanM het volgende:[..] Het is een schijtspel T. Ik heb hetzelfde tegen Hoogie ... daar kan ik maar niet van winnen #%$#%$#$#%$^#^%$#@%#@^%# Rustig blijven! :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 09:33 schreef JanM het volgende:[..] Het is een schijtspel T. Ik heb hetzelfde tegen Hoogie ... daar kan ik maar niet van winnen #%$#%$#$#%$^#^%$#@%#@^%# Tis een complot! Stylzz had gelijk! ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ja T niet huilen, ik verlies van een waardeloze schijtploeg en mij hoor je toch ook niet klagen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, laat gaan joh.. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jammer dit hoogie! ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: TK tegen + uit = grote kans om te verliezen. Jammer genoeg heeft die manager denk ik weer een TK ingezet voor de uitwedstrijd tegen mij. Maar eens kijken of het thuisvoordeel me toch de overwinning kan bezorgen, anders wordt het vrees ik lastig om mijn doelstelling te gaan halen ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 16:10 schreef JanM het volgende:[..] TK tegen + uit = grote kans om te verliezen. Jammer genoeg heeft die manager denk ik weer een TK ingezet voor de uitwedstrijd tegen mij. Maar eens kijken of het thuisvoordeel me toch de overwinning kan bezorgen, anders wordt het vrees ik lastig om mijn doelstelling te gaan halen ... Misschien is het wel een vriendje van kaan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Voorlopig staan ze gedeeld bovenaan! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tyfusspel. Gelijkwaardige pot en dan vanwege een TK tegen toch met 2-3 verliezen van een mindere tegenstander. En maar 1 gele kaart terwijl ik extreem speel ??? #$#@$#^$#%$$#%$#@%$ Stylzz, kom er maar in! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nog een fucking rookie ook: 6 wedstrijden gespeeld en alle 6 gewonnen! |
|
|
|