|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niet te vertrouwen dat Standard Luik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is dat een selfie hoogie? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Tje toch, hebbie zo verloren! :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Alles zat tegen! :( |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Volstrekt onnodig 2 punten verspeeld ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Wat een onzin, terecht gelijkspel! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Na 2 klinkende uitzeges met 0-8 en 0-7 met precisie van 44% en 41% is thuis 1-1 spelen met een precisie van maar 5% ronduit teleurstellend. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd! Er gaan koppen rollen hahahahaha
P.S. ik heb een klacht ingediend wegens het vermoeden van matchfixing bij de KOSMVB |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Al is de wedstrijd tegen T vanavond ook een belangrijke. En ja, besloten, maar nee, geen TK ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2014 - 09:53 schreef Bosifyable het volgende:Al is de wedstrijd tegen T vanavond ook een belangrijke. En ja, besloten, maar nee, geen TK ;) ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3de keer dan wel gewonnen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Om wat voor reden dan ook heb ik m'n tactiek zitten tweaken, terwijl het hartstikke goed ging :') Doen we niet meer dus. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 06:15 schreef Bosifyable het volgende:[..] Om wat voor reden dan ook heb ik m'n tactiek zitten tweaken, terwijl het hartstikke goed ging :') Doen we niet meer dus. Vaker doen! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Thanks! Je schudt nu in rap tempo je concurrenten af! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Vanavond maar stunten dan! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Sorry, maar ook dat gaat niet gebeuren! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Moet ook want er komen ongetwijfeld nog de nodige TK tegen ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je zal der zelf toch ook nog wel een paar hebben.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Aha onderschatten!!!! Das mooi! :))) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Eentje gebruikt en vanavond de tweede. Derde voor de bekerfinale hoop ik. Blijft er nog eentje over voor jou of Bosi ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 22:05 schreef JanM het volgende:[..] Eentje gebruikt en vanavond de tweede. Derde voor de bekerfinale hoop ik. Blijft er nog eentje over voor jou of Bosi ... Bosi is gevaarlijker! ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 22:05 schreef JanM het volgende:[..] Eentje gebruikt en vanavond de tweede. Derde voor de bekerfinale hoop ik. Blijft er nog eentje over voor jou of Bosi ... Geldt voor mij exact hetzelfde, dit is de finale. Als ik verlies (wat niet gebeurd) heb ik er nog een voor T en Bosi! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Onvoorstelbaar dat jullie denken een TK nodig te hebben tegen mij. Gewoon spelen en winnen joh, gebruik die onzin maar als je tegen Jan moet of zo (: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 23:15 schreef Bosifyable het volgende:Onvoorstelbaar dat jullie denken een TK nodig te hebben tegen mij. Gewoon spelen en winnen joh, gebruik die onzin maar als je tegen Jan moet of zo (: Eens. Maarre we zitten momenteel met te weinig mensen in 1 competitie. Nu gaan al die trainingskampen tegen elkaar. Schiet niet op. Volgende competitie moeten we minder computerteams hebben.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 23:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Eens. Maarre we zitten momenteel met te weinig mensen in 1 competitie. Nu gaan al die trainingskampen tegen elkaar. Schiet niet op. Volgende competitie moeten we minder computerteams hebben.. Eens! Zodra wij onze teams gekozen hebben, open gooien die handel! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 23:15 schreef Bosifyable het volgende:Onvoorstelbaar dat jullie denken een TK nodig te hebben tegen mij. Gewoon spelen en winnen joh, gebruik die onzin maar als je tegen Jan moet of zo (: T heeft het antwoord gegeven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM