|
|
hoogvliet010
|
|
|
Meen je niet, heb nog niet gekeken! :))))) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Heb gekeken, maar wel verdient hoor! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
hahahahahahahahaha!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Je moet het je zelf aanrekenen, 0-2 voor en er 3-2 af gaan hihi
Je lijkt Feyenoord wel haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daar moet jij om lachen.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Lul, hou je muil....en pleur op uit dit topic! xxx |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rare gast jij..
Maar daar moet jij om lachen.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 - 01:19 schreef hoogvliet010 het volgende:Je moet het je zelf aanrekenen, 0-2 voor en er 3-2 af gaan hihi Je lijkt Feyenoord wel haha Feyenoord lijkt OSM wel! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Die krant is echt lachen. Gerard verliest de laatste 3 wedstrijden (sorry Gerard) en wat schrijft men:
OOSTENDE - KV Oostende draait goed onder Experto.
Bij het aantrekken van Experto als nieuwe manager wist KV Oostende zich verzekerd van kwaliteit en ervaring. Experto heeft in het verleden bewezen een goede trainer te zijn bij onder meer Porto, Sunderland en Estudiantes.
KV Oostende doet het goed onder leiding van Experto. De club staat 7e en volgens de manager is dat nog lang niet het plafond. "Voetballend gezien ben ik tevreden," legde hij uit, "maar soms moeten we nog wat dodelijker zijn in de afronding." |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Daar is helemaal geen woord van gelogen, de laatste wedstrijden volkomen onverdiend verloren. Meer kansen en balbezit!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gestegen naar plek 2, maar op de een of andere manier sta ik onderaan het managerklassement.. belacheLIJK! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goede overwinning Gerard! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 00:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Gestegen naar plek 2, maar op de een of andere manier sta ik onderaan het managerklassement.. belacheLIJK! Waarschijnlijk omdat wij NOG (kan bijna niet) betere managers zijn ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan is het fraude! En je kunt natuurlijk altijd een klacht indienen bij de mod van deze competitie ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 16:37 schreef JanM het volgende:[..] Dan is het fraude! En je kunt natuurlijk altijd een klacht indienen bij de mod van deze competitie ... Meneer.. ik vermoed FRAUDE in de competitie. Ik eis een onderzoek! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik heb het onderzocht en kan geen onregelmatigheden vinden. Die andere 4 managers zijn simpelweg BETER ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 16:45 schreef JanM het volgende:[..] Ik heb het onderzocht en kan geen onregelmatigheden vinden. Die andere 4 managers zijn simpelweg BETER ;-P Huh? Kan je beter zijn dan 'fantastisch' dan? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Thx, en nu die 'fantastische' T nog ff op z'n plaats zetten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hup Gerard, Pak "fantastische" T!!!
Die gozerT die helemaal onderaan staat in de managerlijst! ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2014 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 21:04 schreef hoogvliet010 het volgende:Hup Gerard, Pak "fantastische" T!!! Die gozerT die helemaal TERECHT onderaan staat in de managerlijst! ;) +1908! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij bent echt slecht: dankzij jouw stunt in de halve finale van de beker heb ik nu een TK over om tegen T in te zetten dat ik anders voor de bekerfinale had gebruikt. Arme T! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hahaha, net zo slecht als de rest! :))) Ik heb er nog twee, 1 voor de finale en 1 voor T of Bosi..ben er nog niet uit! :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Klaar mee! Kutspel! IEDEREEN KRIJGT VANAF NU EEN TK TEGEN! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: BelacheLIJK! Dus toch fraude?!?! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 21:04 schreef hoogvliet010 het volgende:"fantastische" T!!! Die gozerT die helemaal onterecht onderaan staat in de managerlijst! ;) VRIEND! :):)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 maart 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: oh sorry. Vergiste me. ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Haha, nieuwe verdediger kopen gelijk match winnaar. Zo doe je dat! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik trek bij deze de bullshit kaart weer eens. Onvoorstelbaar hoe je zo'n klote wedstrijd gelijk speelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zal volgende ronde wel weer mee doen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 maart 2014 - 06:16 schreef Bosifyable het volgende:Ik trek bij deze de bullshit kaart weer eens. Onvoorstelbaar hoe je zo'n klote wedstrijd gelijk speelt. We can shake hands ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan mag jij de competitie wat mij betreft kiezen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ok, zoek je andere competitie vulling. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
is het al afgelopen ?? ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nog 6 rondes Craaf..
Jij doet ook weer mee? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Huilie huilie :') Kies jij maar een leuke competitie uit. Japanse divisie of zo! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: yep ik doe wel mee dan :) |
|
|
|