|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 26 maart 2014 - 12:21 schreef Bosifyable het volgende:[..] Huilie huilie :') Kies jij maar een leuke competitie uit. Japanse divisie of zo! tis goed met je, laat Craven maar uitzoeken. Ik heb t idee al weer laten varen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 maart 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Aaaaahhw, nog meer huilie huilie :P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Een man een man ... GWMD! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Godskolere de tyfus. Daar gaan de ambities van het brave KV Kortrijk het raam uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tegen de nummer laatst nog wel.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En dan met droge ogen vragen waarom je onderaan staat in de Managerpunten tussenstand ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als ik jou was zou ik maar heel snel die (te) laag geprijsde aanvaller van mij erbij kopen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Om hem als derde spits op de bank erbij te hebben?
Ik speel maar met 1 aanvaller! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies! Hier overduideLIJK sprake van fraude. Als hoogie hier was dan zou het je wel de waarheid vertellen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 01:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Om hem als derde spits op de bank erbij te hebben? Ik speel maar met 1 aanvaller! ;) Dat is één van de redenen dat je onderaan staat! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als het me lukt om morgen revanche te nemen tegen Bosi speel ik de dag erna trouwens mijn kampioenswedstrijd tegen jou :-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mocht ik verliezen, ligt dat aan het feit dat m'n topscorer er voor de rest van het seizoen eruit ligt ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik heb nog ene $ichtorson of zoiets, is dat niks voor je? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heb ook nog een superspits voor een prikkie te koop staan! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 01:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies! Hier overduideLIJK sprake van fraude. Als hoogie hier was dan zou het je wel de waarheid vertellen! Where's Hoogie when you need him ??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee hoor, laf spelen wordt minder beloond bij OSM! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Laf spelen zegt ie! 4-5-1 is praktisch gelijk aan 4-2-3-1, wat een veel gehanteerd systeem in de wereldtop is. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 13:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Laf spelen zegt ie! 4-5-1 is praktisch gelijk aan 4-2-3-1, wat een veel gehanteerd systeem in de wereldtop is. Maar de èchte OSM-kampioenen spelen 3-4-3 en worden daarvoor met heel veel (extra)Managerpunten beloond ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Stylzz is afgehaakt en cravie roept niets, dus bij deze mijn suggestie voor de volgende competitie:
Zweden
En ik zou dan graag met Helsingborgs IF de strijd tegen de ongetwijfeld weer talrijke TK's aangaan ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Liever een grote competitie! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 13:26 schreef JanM het volgende:[..] Maar de èchte OSM-kampioenen spelen 3-4-3 en worden daarvoor met heel veel (extra)Managerpunten beloond ;-P tsk. Het is dan Kaan der meer ophield.. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Sinds ik mee doe (eind 2012) hebben we achtereenvolgens de volgende competities gespeeld:
- Italië - Duitsland - Brazilië - Frankrijk - Engeland (4e) - Russia - Turkije - Argentinië - Portugal - België
Er ontbreekt één grote competitie en dat is SPANJE! En dan zal ik met Real Madrid mijn nek wel uitsteken OK?
Of anders de PL natuurlijk, met bij voorkeur Arsenal. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kaan, tja ... Die werd er moedeloos van: alleen maar TK's tegen. Nadeel is dat ik ze nu vooral tegen krijg ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 14:18 schreef JanM het volgende:[..] Sinds ik mee doe (eind 2012) hebben we achtereenvolgens de volgende competities gespeeld: - Italië - Duitsland - Brazilië - Frankrijk - Engeland (4e) - Russia - Turkije - Argentinië - Portugal - België Er ontbreekt één grote competitie en dat is SPANJE! En dan zal ik met Real Madrid mijn nek wel uitsteken OK? Of anders de PL natuurlijk, met bij voorkeur Arsenal. Spanje kan ook wel inderdaad. PL vind ik ook goed. Keuze is aan craaf! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Welke teams zou jij dan willen? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wordt het Zweden dan Kalmar FF |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jan meteen 'dips' voor de grote clubs. En dan weer naast z'n schoenen lopen als hij eerste staat :P
Ik zie wel welke competitie het wordt! PL is sowieso West Ham. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het blijft natuurlijk gewoon een tyfusspel ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En Jan klaagt idd het hardst als het ff tegen zit ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: De enorme wisselvalligheid begrijp ik niet, maar jij gefeliciteerd met de overwinning. Compleet terecht als ik de stats zie. Als T me ook nogmaals verslaat wordt het nog onnodig spannend ... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zoeken jullie t maar uiT, maakt mij niks uiT! Tsja... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
RoepT u maar: Spanje of de PL ??? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Premier League heeft mijn voorkeur. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
italie : Lazio premier league: west ham spanje:villareal
:))))) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Westham riep Bosi al ... toch maar Spanje? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Craven kennie lezen :') Maar dan pak ik wel Liverpool, ook goed! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mocht het toch nog Jamaica worden, neem ik Waterhouse! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
craven Westham Bosi Liverpool JanM Arsenal |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: solly :) dan fullham of niet of wel :)))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 maart 2014 door craven -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dus moet je een andere nemen! ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nou, zal ik het dan maar doen...
Man U! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Was mijn idee ook hahaha, maar aan jou de eer dit keer! Doelstelling #1 blijft lastig, want je kunt eigenlijk alleen maar verliezen en krijgt vaak de meeste TK's tegen. Ben benieuwd of je het gaat redden? |
|
|
|